Heb ik volgens mij al eens verteld hier:quote:
Daarmee mag ze van mij door elk slotje heenknallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Elies, bende gij aan t painten eigenlijk, of ga je nu niet door t slotje knallen met een geile bubbelbadpaint
Ik wil 't best uitleggen hoor liefurtquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Als het goed is heb je ook helemaal geen tijd en behoefte om naar het plafond te gaan liggen staren
Ik zet het bad vast ff op, dus ja: ik ben aan het paintenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Elies, bende gij aan t painten eigenlijk, of ga je nu niet door t slotje knallen met een geile bubbelbadpaint
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon niet afleiden, da's anders![]()
Als het goed is heb je ook helemaal geen tijd en behoefte om naar het plafond te gaan liggen staren
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil 't best uitleggen hoor liefurt![]()
(en nee, ik heb geen spiegel aan het plafond, en die komt er ook niet)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al eens verteld hier:
Ooit kwam er een user in OUD die klaagde dat hij niet kon klussen met de kinderen (jaar of 4) erbij. Gevaarlijk, onhandig etc.
Na een hoop spraakverwarring kwam OUD erachter dat hij serieus met hamer, spijkers en hout aan de slag wilde.
Ow dat wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh rats, er liep weer een hond over mn laptop, mn vraagteken en zo zijn weer fucked up, hoe doe ik dat ook weer es goed`===
Shift + Ctrlquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh rats, er liep weer een hond over mn laptop, mn vraagteken en zo zijn weer fucked up, hoe doe ik dat ook weer es goed`===
Ik zag al een spiegel met plinten vastgezet worden (dus huge).quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.Meneer mooiweerpratert met gebombeerde bedhoofden.
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ooit es een vriendje gehad die dat wel had, daar kwamen we al doende achter toen ie net verhuisd was, wat hebben we gelachen zegquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil 't best uitleggen hoor liefurt![]()
(en nee, ik heb geen spiegel aan het plafond, en die komt er ook niet)
quote:
Als ik het niet meer kan vinden of weet pm ik JJHquote:
Testing ?""+ Jaaaaaaaquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.
*heeft regelmatig wandelende katten op toetsenbord*
quote:
Jullie willen niet weten hoe lan ik daar de eerste keer naar op zoek ben geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik het niet meer kan vinden of weet pm ik JJH
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.
*heeft regelmatig wandelende katten op toetsenbord*
Trusten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ga ook lekker slapen! Welterusten iedereen, het was gezellig!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen niet weten hoe lan ik daar de eerste keer naar op zoek ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |