Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe es koest.![]()
Dank voor de tip, schatje.
Twee woorden:quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Ik vind matrassen op de grond altijd zo gezellig
Veel leuker dan een bed eigenlijkPlak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Aanrader!Ik mag het alleen niet hier, maar ik had het in mijn vorige huizen wel altijd
quote:
Oh die had ik ook altijd, tot mn vorige huis, hier niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel leuker dan een bed eigenlijkPlak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Aanrader!Ik mag het alleen niet hier, maar ik had het in mijn vorige huizen wel altijd
Nee, ik bedankte cat voor de tip, en niet MrSquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?
Ik zat ook al vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?
Erh... ja best gezellig, voor een dagjequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel leuker dan een bed eigenlijk![]()
Nee het wordt geen kinderkamerquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Plak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Wrom niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind je best een sympathieke vent en zo, maar ik wil voorlopig onze relatie nog even niet verder uitdiepen dan dat. Het gaat me te snel anders.quote:
Kamperen in je eigen kamer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Erh... ja best gezellig, voor een dagje
[..]
Nee het wordt geen kinderkamer
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kamperen in je eigen kamer.
Je weet zoiets niet op waarde te schatten
Want?quote:
Wowquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Bamba het volgende:
Nou speciaal voor Elisa dan: de poes tussen m'n benen![]()
[ afbeelding ]
Klussen heeft daar een andere vertaling dan in K&Wquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjes
Omdat mijn meneer dat belachelijk vondquote:
Da's ordinairquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjes
+1quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik plak die dingen niet meer omdat ik ze zonder lenzen in bed toch niet zie
Kijk jij toch lekker naar sterretjes tijdens de daadquote:
Whehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klussen heeft daar een andere vertaling dan in K&W
Aha daarom heb ik er tuintegels vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat mijn meneer dat belachelijk vond![]()
Mijn eerste samenwoner kon het wel waarderen (maar die had weer andere minpunten), mijn tweede samenwoner heeft twee dagen geprotesteerd en heeft het daarna opgegeven en mijn huidige samenwoner zweerde het huis direct weer te verkopen als ik glow in the dark meuk op het plafond ging plakken
Ik laat me gewoon niet afleiden, da's andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk jij toch lekker naar sterretjes tijdens de daad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |