Over twee weken toch pas?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot morgen
[..]
Gaat de klok terug of vooruit ofzo vannacht?
welterustenquote:
Yups, met de billen blootquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Loopt ie bloot rond in Californication?
Ik heb wel in het eerste seizoen Madelin Zima voorbij zien komen.![]()
Ik ook van jouquote:
Dat was toch geen grom...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Kijk nou even dat bekfilmpje van McArmy!![]()
Gromt ie nou wel of niet echt, vlak voor het zoenen?
Kan je morgen niet uitslapen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook van jou
nee maar ik was wel van plan naar bed te gaan, maar toen kwam ElisaB met d'r paint
Kliekje? Welk Kliekje!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Greys het volgende:
Zo leuk, het is net of MrSubtle, Bamba en Ml-etje hier altijd al geweest zijn!
Laat mijn lover het maar niet horen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is het al morgen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Die seconde vlak voordat ie haar zoent, echt... hij gromt nog net niet.
Of wel? Ik twijfel nog steeds of ik het nou in mijn fantasie hoor of dat het er echt in zit
Zo zou er altijd gebekt moeten worden. En zo is het!
Nee?quote:
Nee, ik ben mijn slaapkamer aan het verbouwen. Morgen tweede laagje verf erop, dan kan ik eindelijk de vloer gaan leggen en daarna mijn nieuwe bed gaan bouwen...quote:
Het lijkt wel op een grom ja! Maar vind m niet erg sexy verderquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Kijk nou even dat bekfilmpje van McArmy!![]()
Gromt ie nou wel of niet echt, vlak voor het zoenen?
Je bent een klusserquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik ben mijn slaapkamer aan het verbouwen. Morgen tweede laagje verf erop, dan kan ik eindelijk de vloer gaan leggen en daarna mijn nieuwe bed gaan bouwen...
Ik slaap momenteel op twee matrassen op de grond, en dat begint snel te vervelen namelijk
Doe es koest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook van jou
nee maar ik was wel van plan naar bed te gaan, maar toen kwam ElisaB met d'r paint
Zeg dat niet in OUD.quote:
hey, elke vorm van klussen is okquote:
Echt? Ik vind matrassen op de grond altijd zo gezelligquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik ben mijn slaapkamer aan het verbouwen. Morgen tweede laagje verf erop, dan kan ik eindelijk de vloer gaan leggen en daarna mijn nieuwe bed gaan bouwen...
Ik slaap momenteel op twee matrassen op de grond, en dat begint snel te vervelen namelijk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat mijn lover het maar niet horen!
En jij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe es koest.![]()
Dank voor de tip, schatje.
Twee woorden:quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Ik vind matrassen op de grond altijd zo gezellig
Veel leuker dan een bed eigenlijkPlak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Aanrader!Ik mag het alleen niet hier, maar ik had het in mijn vorige huizen wel altijd
quote:
Oh die had ik ook altijd, tot mn vorige huis, hier niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel leuker dan een bed eigenlijkPlak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Aanrader!Ik mag het alleen niet hier, maar ik had het in mijn vorige huizen wel altijd
Nee, ik bedankte cat voor de tip, en niet MrSquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?
Ik zat ook al vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?
Erh... ja best gezellig, voor een dagjequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel leuker dan een bed eigenlijk![]()
Nee het wordt geen kinderkamerquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Plak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Wrom niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind je best een sympathieke vent en zo, maar ik wil voorlopig onze relatie nog even niet verder uitdiepen dan dat. Het gaat me te snel anders.quote:
Kamperen in je eigen kamer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Erh... ja best gezellig, voor een dagje
[..]
Nee het wordt geen kinderkamer
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kamperen in je eigen kamer.
Je weet zoiets niet op waarde te schatten
Want?quote:
Wowquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Bamba het volgende:
Nou speciaal voor Elisa dan: de poes tussen m'n benen![]()
[ afbeelding ]
Klussen heeft daar een andere vertaling dan in K&Wquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjes
Omdat mijn meneer dat belachelijk vondquote:
Da's ordinairquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjes
+1quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik plak die dingen niet meer omdat ik ze zonder lenzen in bed toch niet zie
Kijk jij toch lekker naar sterretjes tijdens de daadquote:
Whehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klussen heeft daar een andere vertaling dan in K&W
Aha daarom heb ik er tuintegels vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat mijn meneer dat belachelijk vond![]()
Mijn eerste samenwoner kon het wel waarderen (maar die had weer andere minpunten), mijn tweede samenwoner heeft twee dagen geprotesteerd en heeft het daarna opgegeven en mijn huidige samenwoner zweerde het huis direct weer te verkopen als ik glow in the dark meuk op het plafond ging plakken
Ik laat me gewoon niet afleiden, da's andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk jij toch lekker naar sterretjes tijdens de daad![]()
Heb ik volgens mij al eens verteld hier:quote:
Daarmee mag ze van mij door elk slotje heenknallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Elies, bende gij aan t painten eigenlijk, of ga je nu niet door t slotje knallen met een geile bubbelbadpaint
Ik wil 't best uitleggen hoor liefurtquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Als het goed is heb je ook helemaal geen tijd en behoefte om naar het plafond te gaan liggen staren
Ik zet het bad vast ff op, dus ja: ik ben aan het paintenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Elies, bende gij aan t painten eigenlijk, of ga je nu niet door t slotje knallen met een geile bubbelbadpaint
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon niet afleiden, da's anders![]()
Als het goed is heb je ook helemaal geen tijd en behoefte om naar het plafond te gaan liggen staren
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil 't best uitleggen hoor liefurt![]()
(en nee, ik heb geen spiegel aan het plafond, en die komt er ook niet)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al eens verteld hier:
Ooit kwam er een user in OUD die klaagde dat hij niet kon klussen met de kinderen (jaar of 4) erbij. Gevaarlijk, onhandig etc.
Na een hoop spraakverwarring kwam OUD erachter dat hij serieus met hamer, spijkers en hout aan de slag wilde.
Ow dat wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh rats, er liep weer een hond over mn laptop, mn vraagteken en zo zijn weer fucked up, hoe doe ik dat ook weer es goed`===
Shift + Ctrlquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh rats, er liep weer een hond over mn laptop, mn vraagteken en zo zijn weer fucked up, hoe doe ik dat ook weer es goed`===
Ik zag al een spiegel met plinten vastgezet worden (dus huge).quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.Meneer mooiweerpratert met gebombeerde bedhoofden.
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ooit es een vriendje gehad die dat wel had, daar kwamen we al doende achter toen ie net verhuisd was, wat hebben we gelachen zegquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(en nee, ik heb geen spiegel aan het plafond, en die komt er ook niet)
quote:
Als ik het niet meer kan vinden of weet pm ik JJHquote:
Testing ?""+ Jaaaaaaaquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.
*heeft regelmatig wandelende katten op toetsenbord*
quote:
Jullie willen niet weten hoe lan ik daar de eerste keer naar op zoek ben geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik het niet meer kan vinden of weet pm ik JJH
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.
*heeft regelmatig wandelende katten op toetsenbord*
Trusten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ga ook lekker slapen! Welterusten iedereen, het was gezellig!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen niet weten hoe lan ik daar de eerste keer naar op zoek ben geweest.
Doe maar nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Pfieuw.quote:(en nee, ik heb geen spiegel aan het plafond, en die komt er ook niet)
Slaap lekker! insgelijksquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:Ik ga ook lekker slapen! Welterusten iedereen, het was gezellig!
Nee die doet t niet, tis die shift cntrl die ik hebben moet!quote:
Shirt control?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die doet t niet, tis die shift cntrl die ik hebben moet!
Slaap lekker!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ga ook lekker slapen! Welterusten iedereen, het was gezellig!
Ik was sneller met editten dan jij met quotenquote:
Het is al laat hè.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shirt control?
Dat stond er net echt hoor! Toch?![]()
O.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was sneller met editten dan jij met quoten
Zo zinloos, ze leest die pm's pas als ze klaar is met painten nadat ze die vol trots gepost heeftquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef JJH het volgende:
Zullen we straks met z'n allen Elies PM'en als het topic vol is?
Dan is het nog steeds wel grappig? toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo zinloos, ze leest die pm's pas als ze klaar is met painten nadat ze die vol trots gepost heeft
Ha!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was sneller met editten dan jij met quoten
Trusten MrS!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef MrSubtle het volgende:
lol JJH
...
ik ga trouwens ook slapen, dit keer echt
heb me goed vermaakt, dank dames/herenslaap lekker straks!
Slaap lekker!quote:
Dat zei je net ook al. Nu voor het echie zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef MrSubtle het volgende:
lol JJH
...
ik ga trouwens ook slapen, dit keer echt
heb me goed vermaakt, dank dames/herenslaap lekker straks!
The PM box of shame.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef JJH het volgende:
Zullen we straks met z'n allen Elies PM'en als het topic vol is?
Ik doe mee!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds wel grappig? toch?
En een kinky spiegelquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Trust MrSubtle, op je matras op de grond
Denk er maar wat sterren bij op je plafond!
Dat rijmt gewoon... wat een creativiteit op dit uur?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Trust MrSubtle, op je matras op de grond
Denk er maar wat sterren bij op je plafond!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:24 schreef Ml-etje het volgende:
Als ie vol is ga ik ook slapenen Elies pmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |