Die zat zich lam te fappen op prolapsequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
zow.. en op 't werk(al een tijdje)
ik keek nog omhoog naar UPC toen ik over het takenhof plein raasde met de motor Drago! Maar ik zag je niet staan met een spandoek ofzo
Ow ik dacht op Dupjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zat zich lam te fappen op prolapse
Nee, dat weiger ik te geloven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Theoretisch zijn die twee dingen te combineren.
That's one nasty mental image van een huisgenotequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
That's one nasty mental image van een huisgenote
Ik zat me lam te fappen op prolapsesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
zow.. en op 't werk(al een tijdje)
ik keek nog omhoog naar UPC toen ik over het takenhof plein raasde met de motor Drago! Maar ik zag je niet staan met een spandoek ofzo
Op zich werkt het hier tot nu toe al anderhalve maand prima. Wel af en toe de router resetten als de verbinding eruit is geweest, maar da's met tien tellen opgelost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:15 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik heb een laf tele2 lijntje, omdat er geen UPC in mijn pand aanwezig is (en ik er voor moet betalen als ike en lijn wil!). Dat fiberpower hoor ik ook niet al te beste verhalen over...hoewel het doc3 gebeuren van Ziggo wel redelijk in orde is!
Ik hoor het niet te zeggen maar in het vaccinatietopic kwamen er ook de wildste verhalen uit ineensquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:29 schreef LastRequest het volgende:
Vriendin afgeperst >> mobiele telefonie >> wat nu ?
Goed topic
Vooral Banjerkanjer die eerst prima is, maar tegen pagina 11/12 een ongelofelijk blaatverhaal op begint te hangen over abonnementen
Wat een vreselijk bord heeft dat mens voor dr kop zegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Ik hoor het niet te zeggen maar in het vaccinatietopic kwamen er ook de wildste verhalen uit ineens
Ziet er erg nice uit!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.fok.nl/danny/forumpreview.swf
Filmpje van FOK!2.0
Vooral de snelheid wordt beter, weinig features erbij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:55 schreef Mikkie het volgende:
Het ziet er allemaal gelikt uit, maar in hoeverre gaat de functionaliteit erop vooruit?
goed dat je t zegt, dan ga ik dus zeker met de fiets naar de stadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, de hele straat staat hier voor de deur al vast. Dat worden geen oliebollen.
quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op naalden maar wil je handje wel vasthouden hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:08 schreef SLP_ het volgende:
Omg, Ik heb een uitnodigiging gekregen voor de griepprik én de mexicaanse griepprik. In totaal 3 prikken. Ik ben superbang voor prikken en vind het echt vreselijk en heb de griepprik vorig jaar niet gehaald en ben het hele jaar niet ziek geweest. Maar nu moet ik opeens van mn ouders die kutprikken halen omdat de mexicaanse griep oh zo gevaarlijk is. Ja wtf dat is toch gewoon mijn eigen verantwoordelijkheid?! Ik ben nu echt boos
Memorabel moment!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed dat je t zegt, dan ga ik dus zeker met de fiets naar de stad
Nou de a12 en a50 was anders ook een ramp pfffquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
Nijmegen en vrijdagmiddagspits
Oosterhout staat sinds de verbinding met de Ovatonde ook maar vast. Dan maar over Bemmel
Ik ga altijd binnendoor : Wageningen was t/m de A50 (bij Renkum) uitgestorvenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:25 schreef royjn het volgende:
[..]
Nou de a12 en a50 was anders ook een ramp pfff
Die route heb ik laatst ook genomen toen ik IB thuis moest afzetten. File N326 begon bij de Ovatonde, maar ik begrijp dat het alternatief binnendoor ook niet meer handig is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
Nijmegen en vrijdagmiddagspits
Oosterhout staat sinds de verbinding met de Ovatonde ook maar vast. Dan maar over Bemmel
Voor dat soort posts wordt morgane genotequote:
Buiten het feit dat mijn stage-instelling met het OV nagenoeg niet te bereiken is, heb ik een schurfthekel aan het OV, en is het veel te duur (geen OV-kaart). No way dusquote:
O, ja vanwege de blaadjes die harder zijn dan staal!quote:
Je hebt onze frituurchef, mikkie ontmoet!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:41 schreef ScarFace- het volgende:
Wat een mongool werkt er bij de macdonals(centrum)
Dikke gast, maakt een rare indruk.
En bovendien hij doet zn werkt verkeerd.
1e keer vergat ie patat erin te doen.
2e keer wou ik een macsalad.
Hij zo : Een sidesalad?
Ik zo ummm.. ja gewoon een normale macsalad.
Hij zo : ja ok dat is die.
Nu 2 keer bij de mac geweest, er stond ook 2 keer geen rij bij hem/minste![]()
Nouja goed, dan kom je dus thuis, zie je dat die sidesalad niks meer is dan een berg sla, die kan meteen weg duswat een mongool is dat niet te geloven.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt onze frituurchef, mikkie ontmoet!
dit was pure noodzaakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga bijna nooit uit eten, ik vind het te leuk om zelf in de keuken te kloten
Af en toe. Maar niet heel vaak. Lunchen bij de heerlijckheid doen we wel geregeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit was pure noodzaak
maar af en toe uit eten gaan, heerlijk. Binnenkort weer naar Oporto![]()
![]()
Visquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
en soms wéééér Sushi maken![]()
![]()
zag vandaag bij Over de Kook een lekker gerecht met tonijntartaar. Was daar niet helemaal prima uitgevoerd, maar had zeker potentiewas met een soja-wasabidressing, maar ik ga daar nog wel wat aan knutselen
Wasabi mayo is ook lekker. Of tonijn marineren in een wasabidressing en dan even aanbakken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
en soms wéééér Sushi maken![]()
![]()
zag vandaag bij Over de Kook een lekker gerecht met tonijntartaar. Was daar niet helemaal prima uitgevoerd, maar had zeker potentiewas met een soja-wasabidressing, maar ik ga daar nog wel wat aan knutselen
De McDonalds zou ik dan ook niet echt 'uit eten' durven noemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga bijna nooit uit eten, ik vind het te leuk om zelf in de keuken te kloten
echt goed uit eten gaan doen we zelden, omdat het gewoon te duur is.. avondje Oporto gaat ons ook weer wat kosten, maargoed, het is het wel waard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Af en toe. Maar niet heel vaak. Lunchen bij de heerlijckheid doen we wel geregeld.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Koken is voor mij net iets als werken. Ik zie het mensen doen, maar hoe het nu moet, geen idee!
nee, uit kotsenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De McDonalds zou ik dan ook niet echt 'uit eten' durven noemen
nee, dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De McDonalds zou ik dan ook niet echt 'uit eten' durven noemen
Die vega tent in de straat bij de Twee keer Bellen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat sowieso niet.
Dat indiaas restaurantje bij de mac in d ebuurt vind ik altijd wel lekker. .
Je eet menukaarten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
Ik baal alleen dat Becak weg is van de waalkade, die had een lekkere menukaart.
Een sandwich met kipfilet, pesto, sla en nog wat kneut. Was erg goed te snackenquote:
euh.. hoe goedkoop en hoe goed wil je het dan hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef AMDB het volgende:
Heeft iemand trouwens nog goede tips voor goede goedkope restaurantjes in Nijmegen?
Ik ken 2x bellen nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die vega tent in de straat bij de Twee keer Bellen?daar keek ik laatst naar binnen, lijkt me ook lekker om eens te proberen
Probleem is alleen dat je dan gauw een uur onderweg bent voor een hapje. Als ik langs de Mac ga, moet ik echt haast hebben en wil ik gewoon binnen tien minuten m'n vreten op hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:07 schreef AMDB het volgende:
McDonalds, heb ik ook nooit meer zin in. Dat vieze gevoel als je het gegeten heb![]()
Als je uit eten gaat (niet uitgebreid dan, gewoon alleen hoofdgerecht+drankje) heb je vaak voor 4 euro meer iets 100x lekkerders dan zo'n stinkmenu
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
De Kipsaté bij Camelot schijnt ook erg lekker te zijn
Wel wat er op staat en klaargemaakt wordtquote:
Er zijn er zat. De mexicaan is al niet duur vond ik. Pinokkio is ook goedkoop, maar goed, daar kom ik niet wegens smaak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef AMDB het volgende:
Heeft iemand trouwens nog goede tips voor goede goedkope restaurantjes in Nijmegen?
O is het kip! Ik dacht altijd karton!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
De Kipsaté bij Camelot schijnt ook erg lekker te zijn
Goed en goedkoop gaat vaak niet samen. Goed en betaalbaar kan dan weer welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef AMDB het volgende:
oh, ja, daar zit er ook een!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken 2x bellen nietAan het begin van de molenstraat is het toch?
Komen ook veel mensen uit India zelf. Mij altijd een goed tekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, ja, daar zit er ook een!daar stonden we laatst nog naar binnen te loeren. Ze waren dicht
Pinokkio is om te huilenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn er zat. De mexicaan is al niet duur vond ik. Pinokkio is ook goedkoop, maar goed, daar kom ik niet wegens smaak.
Ja oké, het gaat dus vooral om de studentententjes, beetje prijsklasse Pinoccio/Dromaai. En dan dus niet de fastfood dingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed en goedkoop gaat vaak niet samen. Goed en betaalbaar kan dan weer wel. Prijs/kwaliteit
.
Die is echt te slechtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
Goedkoop: je kunt op de hertogstraat ook naar die all you can eat chinees. Dat is iig goedkoop.
China Delight. Of bestaat die ondertussen ook niet meer
Friet bij Vuurens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja oké, het gaat dus vooral om de studentententjes, beetje prijsklasse Pinoccio/Dromaai. En dan dus niet de fastfood dingen.
Als ik haast heb met eten haal ik 100x liever friet bij een snackbar dan iets bij de Mac. Heb je voor minder geld iets veel lekkerders wat veel beter vult.
Nee, die zit in de van Weelderenstraatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
Is popo die mexicaan die ik bedoel (hertogstraat?). Ik ken niet alle namen
Waar zit dat Riva?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pinokkio is om te huilen
Popo is wel lekker, maar alleen bepaalde gerechten, vind ik dan. Sommige dingen vind ik echt briljant, zoals de enchilada's, maar het voorgerecht nacho's (con todos?) vond ik dan weer echt te slecht en te karig. Ze schenken er daarentegen wel erg lekkere wijn: Finca La Linda
Riva is ook wel te doen, al is ook niet alles daar lekker. Kun je als student voor 14 euro een drie gangen menu eten.
Sfeer vind ik bij Pinokkio ook om te huilenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar zit dat Riva?Ik vind Pinokkio/Pinoccio (weet even niet meer welke het is) prima te eten hoor. Maar ben dan ook niet een heel erge smaakkenner o.i.d. Gaat mij meer om de sfeer tijdens het eten
Daar heb ik laatst varkenshaas gegeten, lekker!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Als je echt el cheapo wilt moet je op maandag, dinsdag of woensdag naar De Muis. Vijf euro voor een schnitzel met friet
Popo zit in de Van Welderenstraatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
Is popo die mexicaan die ik bedoel (hertogstraat?). Ik ken niet alle namen
is dat die wat ouderwetse familiesnackbar in de uhh.. Weet niet meer hoe de straat heet.. Die straat van plein 44 richting station?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Friet bij Vuurens.Lang niet meer geweest.
Ik 1x, met school 20 jaar geleden of zoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die is echt te slechtgeen keus, geen groente, geen verse producten en 'op is op'.
Sapporo bij de Matrix daarentegen is dan wel weer erg goed, vinden wij. VEEL keus uit vlees en vis maar vooral ook veel groente en goede woksausdingen.. China Delight komen we echt niet meer
Die is toch in de burchtstraat op de hoek bij kelfkensbos?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
is dat die wat ouderwetse familiesnackbar in de uhh.. Weet niet meer hoe de straat heet.. Die straat van plein 44 richting station?
daar hebben wij een keer afhaalchinees gehaald, in onze verhuisperiode.. die was idd echt ranzig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik 1x, met school 20 jaar geleden of zo
Sapporo is wel goed. Oriental Plaza (Dukenburg)vind ik niet zo heel bijzonder.
Ja, die. Die bestaat al zo lang. Die dingen aan de muur ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
is dat die wat ouderwetse familiesnackbar in de uhh.. Weet niet meer hoe de straat heet.. Die straat van plein 44 richting station?
Bij Sapporo moet je bij het raam gaan zitten, en dan 'Flitsertje kijken'quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik 1x, met school 20 jaar geleden of zo
Sapporo is wel goed. Oriental Plaza (Dukenburg)vind ik niet zo heel bijzonder.
Ik denk dat dat zeker vijf jaar geleden is voor mij. Het wordt tijd dat ik dat weer eens ga doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Friet bij Vuurens.Lang niet meer geweest.
Nee, dat is de Burcht geloof ik. Die tent met "de beste friet van Nijmegen" staat er op geloof ik. Nog niet geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is toch in de burchtstraat op de hoek bij kelfkensbos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Volgens mij de best verdienende flitspaal van nijmegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij Sapporo moet je bij het raam gaan zitten, en dan 'Flitsertje kijken'
Die is ook geniaal ja!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is de Burcht geloof ik. Die tent met "de beste friet van Nijmegen" staat er op geloof ik. Nog niet geweest
Nou wat een ramp!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is ook geniaal ja!
Hmmm, ik moet dus nog twee keer friet eten binnenkort
je moet daar geen drankspelletje van makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij de best verdienende flitspaal van nijmegen
Dat is zo gebeurd danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moet daar geen drankspelletje van maken
"elke keer als hij flitst adten!"
Kun je beter vanuit het wc-raampje kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan lig je binnen een uur op de ICquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja heb ik laatst toevallig gegeten, lekker!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die. Die bestaat al zo lang. Die dingen aan de muur ook
Maar ik vind het lekkere friet. Die maken ze ook zelf.
En zo lekker ouderwets inderdaad
Lemke ken ik niet, van het Heimwee heb ik ook wel positieve geluiden gehoord ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef Pheno het volgende:
Bij het Lemke heeft mijn vrouw gegeten, die is dan weer wel duur. Gelukkig met het werkEn van die klein bedeelde borden. Daar heb ik dan weer iets tegen
Appels en Peren hoor ik ook goede dingen over. Het Heimwee ook. Die zitten meer richting spoorbrug bij de waalkade geloof ik, of iig op zo'n weg parallel er aan.
Aardige film. Houdt niet over, maar is het aanzien wel waard.quote:
Vandaag is ook lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef Pheno het volgende:
Bij het Lemke heeft mijn vrouw gegeten, die is dan weer wel duur. Gelukkig met het werkEn van die klein bedeelde borden. Daar heb ik dan weer iets tegen
Appels en Peren hoor ik ook goede dingen over. Het Heimwee ook. Die zitten meer richting spoorbrug bij de waalkade geloof ik, of iig op zo'n weg parallel er aan.
De Bloemerstraat, die overgaat in de Smetiusstraat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
ha, ik had jou gezien!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:38 schreef morgane het volgende:
Appels en Peren is inderdaad goed! Vooral de bastogneparfait als nagerecht![]()
Verder is voor mij hét Grieks restaurant nog altijd Dionysos, niet zo duur maar wel lekker! Die zit ook in de Smetuisstraat.
Die aan de overkant heette Delphi (ook al zo'n orginele naamquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:38 schreef morgane het volgende:
Appels en Peren is inderdaad goed! Vooral de bastogneparfait als nagerecht![]()
Verder is voor mij hét Grieks restaurant nog altijd Dionysos, niet zo duur maar wel lekker! Die zit ook in de Smetuisstraat.
Tussen de tonijn die ze van achteren moeten halenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, dan kunnen we een Gamba date doen![]()
nee, nog niet gedaan, wel langsgelopen een paar keer met zo'n 'twijfelmodus'. Kost het daar veel?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef Pheno het volgende:
Had je die sushitent op de Hezelstraat al eens geprobeerd btw?
Ik vond het wel lekker. En handig: als je wat later komt moet hun voorraad wat weg, dus geven ze je wat dingen meeBak zeewiersalade met sesam en zo
Ik heb nu philedelpia gekocht. Het moet niet te sterk zijn, anders kun je net zo goed de zalm weglatenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
welke kruidenkaas (of hoe maak je hem?) gebruik je eigenlijk voor de sushi?
Visquote:
Smetiusstraatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die. Die bestaat al zo lang. Die dingen aan de muur ook
Maar ik vind het lekkere friet. Die maken ze ook zelf.
En zo lekker ouderwets inderdaad
Morgen meet, meld je even aan!quote:
heyy....ik ben morgen in hilversumquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Morgen meet, meld je even aan!
Smoesjes!quote:
Ah, mijn oude werkstad. Doe ze bij De Smidse de groeten.quote:
zo bekend ben ik daar nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, mijn oude werkstad. Doe ze bij De Smidse de groeten.
En dat duurt tot 0400?quote:
Dat studentenleven zijn wij werkers niet gewendquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dat niet haha....maar ik kom miss.....een andere keer wel mee
als ik uitga is dat eigenlijk altijd in rotterdam....en dan sluiten we de kroegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat studentenleven zijn wij werkers niet gewend
Als er iets een pauper-stad is dan is R'dam wel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik uitga is dat eigenlijk altijd in rotterdam....en dan sluiten we de kroeg....
boeie....ik zie dr alleen de kroeg meer nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als er iets een pauper-stad is dan is R'dam wel!
Waarom helemaal naar die kroeg?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
boeie....ik zie dr alleen de kroeg meer niet
oi trouwdagen....ik kon de mijne nooit onthoudenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:16 schreef Pheno het volgende:
Morgen ga ik ook niet, 10-10 is trouwdag, om dan in een kroeg te gaan hangen dan is 11-10 ook wel memorabel
Daarom 10-10 al gedaan, toch al aardige ezelsbrugquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
oi trouwdagen....ik kon de mijne nooit onthouden
nou....een vriendin woont daar in de buurt....en ben ooit eens mee gegaan....en sindsdien doen we dat regelmatig......maarrrr...binnenkort gaan we eens in Nijmegen uit...is ook wel fijn want dan hoef ik niet de volgende dag naar huis te rijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom helemaal naar die kroeg?
ik was ook in oktober getrouwd....maar haalde altijd door de war of het nu de 17e of 18e was....maar dat probleem heb ik gewoon opgelostquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom 10-10 al gedaan, toch al aardige ezelsbrug
Laters en zulks!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef Laysa het volgende:
any ways....moet morgen er fris en fruitig uit zien () dus nog een fijne avond hier
![]()
Volgens mij bestaat de mythe niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:25 schreef dramatiek het volgende:
En hier hangen de condoomautomaten in Nijmegen. Toch niet zoveel als "van horen zeggen"
Chaps 2e Walstraat 96 Nijmegen
De Mythe Platenmakerstraat 3 Nijmegen
De Mets Grotestraat 7 Nijmegen
Moulin Rouge Gay café Van Welderenstraat 65 Nijmegen
Villa Lila In de Betouwstraat 9 Nijmegen
Zo heeft fok er weer een hit bij op google: condoom automaten nijmegen
De Mythe is volgens mij inderdaad van naam en eigenaar veranderd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de mythe niet meer.
En de rest daar zou ik als hetero toch niet zo snel condooms gaan halen!
ja de trap op en af lukt al nietquote:
nee, ik ga naar de sportschool Dat is toch leuker dan in je eentje lijkt mequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
spinning op zaterdagochtend
ik ga zo maar eens opstaan..
heb jij zelf een spinfiets staan?
Er draaien vast heel wat services mee. svhost.exe is daar de boosdoener. Die kun je niet uitzetten, maar dmv wat services die je toch nooit gebruikt wat minder intensief gebruikend makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
ff nerdvraag. De pc hier heeft een geheugenverbruik van 70% (zo'n 700MB). Als ik in taakbeheer op processen klik (Vista) kom ik opgeteld op amper 100. Waar kan dat verschil inzitten en hoe breng ik 't omlaag? Draai alleen chrome en msn nu qua gebruiksapplicaties
.
Dat dacht ik vannacht ook toen ik naar huis moest fietsenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet weer waarom ik altijd met de auto ga godverdomme
Belastignverspilling eerste klas. Een fucking trip naar Australie met 't hele team om een potje te oefenenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen die voetbal kijken nu, of straks naar de open dag van de politie gaan?
omdat je het over een cd hadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik ga naar de sportschool Dat is toch leuker dan in je eentje lijkt me
Gelukkig hebben ze daar ook een stukje sponsoring voor uitgevonden. En of ze nou naar Spanje gaan of naar Australië, hotel etc moet toch betaald worden. Het is alleen voor te stellen dat het ticket naar Australië wat duurder is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Belastignverspilling eerste klas. Een fucking trip naar Australie met 't hele team om een potje te oefenen. Doe dat tegen een Europese ploeg.
Welke sponsor trapt daarin, er kijkt geen hond nuquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Gelukkig hebben ze daar ook een stukje sponsoring voor uitgevonden. En of ze nou naar Spanje gaan of naar Australië, hotel etc moet toch betaald worden. Het is alleen voor te stellen dat het ticket naar Australië wat duurder is.
Nationale Nederlanden, neem ik aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Welke sponsor trapt daarin, er kijkt geen hond nu.
Ik ga ook niet vanuit m'n respect en plezierige ervaringen met de politiequote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, koffie, buikpijn, beh.
En laatst toch een kutfilm gekekenSnap niet dat mensen het een goede film vonden
Gisteren trouwens om 4 uur 's middags aan en bokiermenu begonnen misschien heb ik daarom wel buikpijn
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die criminele Marokkanen tegenwoordig.
moest je je burger afstaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die criminele Marokkanen bij de McDonalds tegenwoordig.
Eigenlijk zou ik moeten werken, maar mijn baas belde op dat hettoch niet nodig wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
...tis weekend dan kan je lekker lui wezen en op de bak of in je bed liggen
beterschap
Ah, op die (spinning) fiets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat je het over een cd hadik weet nooit wat ik van te voren kan verwachten bij spinning
Het is koud
Goed idee, heb hier nog chinees staan die vandaag op moetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
mijn hamburgers zijn ook zooo fout
Hamburgers
Uitgegrilde bacon, Kaas, tomaat, sla, gebakken uienringen, augurk, mayo en hela curry
Uit je eerdere posting maakte ik op dat het voor je moeder was, maar gelukkig dus nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
"iets"![]()
Geen idee, veel mensen stonden te kijken, buren en politie konden mij niet vertellen wat er gebeurd was... Maar een traumaheli en veel politie betekend vaak niks goeds
Nee, daar heb ik geen ervaring mee. Al vond ik de makreel die ik ooit op de enorme markt van Lent (whehehehehe) heb gehaald wel lekker. Makkelijk te fileren ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
heb jij ervaring met de visboer op de markt? Aangezien het vandaag markt is bedachten we misschien daar vis te halen?
Cool, die vent is echt goed!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef Mikkie het volgende:
Owh en wie wil me aanraken vanavond?.
Net even met Perry Ubeda staan praten.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Cool, die vent is echt goed!het valt me wel van je tegen dat je 'm niet uitgedaagd hebt hoor
ga je mee kickboksen volgend cursusseizoen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
Perry is een baas. En een vrouw die Perry Ubeda kent![]()
Ik had 'm bijna neergehoekt omdat z'n kop me niet aanstond. Maar ja, hij had een dochtertje bij zich. Dus die heb ik in de plaats maar neergehoekt en toen ben ik weggerend. Altijd de minst weerbare kiezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Cool, die vent is echt goed!het valt me wel van je tegen dat je 'm niet uitgedaagd hebt hoor
Heb op de middelbare school een gastles van 'm gehad met gymquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
Perry is een baas. En een vrouw die Perry Ubeda kent![]()
Mwa, met de lessen op het USC valt dat reuze mee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb op de middelbare school een gastles van 'm gehad met gymen sindsdien heb ik nog altijd in mn achterhoofd dat ik wil gaan kickboksen...alleen ik heb niet zo'n zin in al dat afbeulen dat je er gratis bij krijgt
oh... dan zou het heel goed kunnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:40 schreef Pheno het volgende:
Ze had wel een blauwe jas aan, maar geen sjaal
De doos tonijn/zalm stond nog vooraan
Dat was jij zeker? Oh nee, je hebt het op de markt gehaald lees ik net.
Ik heb 1 kweekpaling. Wilde is belachelijk duurquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
paling19 euro per kilo...
![]()
ik heb zo staan twijfelen, maar het is zoveel geld voor een stel studenten
Nu ook weer een tijd geleden. De laatste was in het voorjaar, gok ik zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
palingdat is zo lang geleden, dat ik echte op heb, en dan niet die uit een euroshopper verpakking op de verjaardag van oma
Ik had er net ook een opquote:
ik langer dan 5 jaar geloof ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu ook weer een tijd geleden. De laatste was in het voorjaar, gok ik zo.
Sushimeeten dan maar?
Nee, ik kijk een keer op, trek een "quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
'sterretjes vouwen iets'
moet jij dan straks 'ooooooh wat leuk schat!!!' faken?
nog nooit???....tis echt lekker...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:47 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb nog nooit sushi op
Zo mensen er mag weer gepost worden
Je mist echt wat. Bij de AH op stations vaak te verkrijgen, kant & klaar en toch lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |