Ja dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik ergens het woord tomatensaus genoemd?
Weet je ook hoe ik me voelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Isabeau het volgende:
En Freecell, je topictitel geeft me rillingen
Verstandigquote:
Dat vind ik meer een OUD topictitel hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
Weet je ook hoe ik me voel
Ik had ook een TT kunnen maken over de water-poep die hier al vanaf vorige! week! vrijdag! elke dag een keer of 10 uit mijn hummeltje loopt(waarom doe ik dat kind nog een luier om, helemaal nieuwe kleren aan moet dan toch wel) maar of die TT beter was geweest?
Jaaahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte met de waterpoep, freecellIk ga mijn keuken inruimen
Dankquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, maar ik wens je wel heel veel sterkte!
wat raar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
Ik wilde net even gaan lunchen, maar op de 1-of-andere manier is de eetlust nu een stuk minder geworden.
er schijnt wel weer wat te heersen , wie weet..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Heel typisch inderdaad![]()
Buikgriepje misschien?
Ik word steeds meer misselijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik had trek in een frikadel. Dus lekker twee broodjes frikadel op
Ik snap dequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik had trek in een frikadel. Dus lekker twee broodjes frikadel op
Hoop vet natuurlijk die frikadel. Maar soms kan ik het niet laten, frikadellen eet ik achter elkaar weg eten bij wijze van spreken. Of dat je ze uit de muur trekt en dat je nog de hele dag kan ruiken dat je frikadel hebt gegeten. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik snap deniet
Je mag best een keer frikadel eten toch?
wrs ... (memories heeft of niet zulke appetijtelijke nasi vroeger )quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt gewoon nog nooit goede nasi gehad
Nasi krijg ik vaak maar niet weg. Als ik het eet heb ik na een paar happen vaak genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wrs ... (memories heeft of niet zulke appetijtelijke nasi vroeger )
maar wat Borisz zegt; ik ben meer een bami/mie mens geloof ik
succes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
Zelfgemaakt
Maar ik ben weg. Tentamen Management Accounting
Tot vanavond
Zou het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vanavond een frikandel speciaal eten, bij m'n patatje..
Freecell, ik had er vanmiddag eentje! Een Chinees op een kinderfiets die z'n hand uitstak naar links en rechtsaf sloeg! Moest meteen aan je denken..
Wat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vanavond een frikandel speciaal eten, bij m'n patatje..
Freecell, ik had er vanmiddag eentje! Een Chinees op een kinderfiets die z'n hand uitstak naar links en rechtsaf sloeg! Moest meteen aan je denken..
Wat is het verschil tussen een hollandse en een belgiese kaassoufflé?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef DarkElf het volgende:
Frikadel, dat heb ik echt nog nooit gewaardeerd , blegh..
ooit wel eens geproefd maar gatver...
doe mij maar een kaassouflee, maar dan wel de Hollandse, niet datgeen wat ze hier kaassouflee noemen..
Oh fijn dat je genoten hebt ervan hoor Borisz
harder klinkt niet lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:07 schreef DarkElf het volgende:
De Vlaamse is vierkant , harder en heeft andere kaas, de hollandse is dunner en zit veel lekkerdere kaas in
gulzigaardquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet nooit kaassoufflés, ik brand altijd mn mond aan die dingen
Das heul ni waar!quote:
En anders je kin welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet nooit kaassoufflés, ik brand altijd mn mond aan die dingen
Bij ons in het gooi? (sche vrouwen)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef freecell het volgende:
Het foute uur is hier aangebroken
Het begon met dit nieuwsbericht: Zanger Rinus internetsensatie en nu draait TARA hier dingen als'ik spring uit een vliegmasjien alleen maar om jou te zien' en 'alle idioten zingen over boten'
Bij wie kan ik schuilen
Ja, Meneer had hier dus gister grote friet besteldquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef DarkElf het volgende:
bamihap vind ik echt niet lekker, eigenlijk ben ik sowieso geen fritkot mens; lust alleen kroketten/kaassouflé, bitterballen en friet.
(ook lachen, een minifriet hier in t vlaamse is echt nog steeds flink groot (vind ik dan) .. een medium is groter (logischerwijs) maar een grote friet is echt huge . Ik snap nooit dat mensen zoiets weg krijgen...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar, maar, maar.... Eddy Wally!
Hij is The Voice of Europe!
als we met de buren friet eten, die nemen altijd veel! en die moeten altijd wat lachen om ons 'ollanders die zo weinig friet etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, Meneer had hier dus gister grote friet besteldHoly mac, we kregen het allebei niet op
www.rtlgemist.nl staat Gooische Vrouwen ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:47 schreef DarkElf het volgende:
arme fc...![]()
Ik neem gooische vrouwen op, morgen even kijken, de mr komt zo thuis (20 km file gehad in Dld) dus dan heeft kijken toch geen zin...
Op tijd naar bed, huhquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
Belgische friet, met Belgische mayo natuurlijk
Tentamen ging lekker. moet wel gelukt zijn. Nu een wijntje en ff chillen. Morgenochtend weer
reclames spoel ik gewoon doorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.rtlgemist.nl staat Gooische Vrouwen ookzonder reclames! Scheelt weer opnemen
[/meeposten]
*proostquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
redelijk. eerst 2-3 ontspanningswijntjes en dan slapen
raar he als mensen ineens kinderen gaan krijgen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Huh. Mijn beste vriendinnetje van vroegah is zwangerSuperleuk, maar wel een beetje... gek
nu u?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Huh. Mijn beste vriendinnetje van vroegah is zwangerSuperleuk, maar wel een beetje... gek
geen tijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
reclames spoel ik gewoon door
meeposten is ok
fijn dat je t nu goed naar je zin hebt met je studiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen tijdtenminste, niet om het bij te houden. Ik zwets wat in het Nijmegentopic, en post in het inmiddels rustiger Slank, maar echt slowchatten wil ik wel de 'tijd' voor hebben zeg maar, en heb 't mega druk met de studie en ben blij dat ik dat nu ook echt vóór Fok!ken laat gaan
![]()
Ja! Ze is de eerste van mijn vriendinnen van vroeger (nou ja, van degenen met wie ik de vriendschap heb onderhouden). En een studievriendin van me is ook al zwanger, las ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
raar he als mensen ineens kinderen gaan krijgen..
Carriere-vrouw!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja! Ze is de eerste van mijn vriendinnen van vroeger (nou ja, van degenen met wie ik de vriendschap heb onderhouden). En een studievriendin van me is ook al zwanger, las ik
Babyboom
Ik doe niet mee hoor, DH. Geen tijd voor
Je oude buuv/mijn collega, die nu in die nieuwbouw wonen op het terrein v/h oude ziekenhuis, hebben hetzelfde. Bovendien lopen die katten van haar steeds terug naar de oude woning en gaan daar gewoon naar binnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
Oh Bellefleur was nog buiten. Wat een regen
Sorry poes
.
Ja ze kan er niet zelf in wegens buurtkatten die vervelend zijn en zo in je huis zitten en dan alles onder pissen.
mijn oude buuv?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je oude buuv/mijn collega, die nu in die nieuwbouw wonen op het terrein v/h oude ziekenhuis, hebben hetzelfde. Bovendien lopen die katten van haar steeds terug naar de oude woning en gaan daar gewoon naar binnen![]()
Hier regent het niet?
Jammer CF dat iedereen het 'doet' behalve jullie![]()
Maar laat je niet 'opjagen' of meenemen in het kinderkrijg verhaal. Als je niet wil of kan, maakt je dat niet minder interessant, belangrijk of lief als mens!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
mijn oude buuv?In die buurt lopen ook veel katten rond ja
. Zijn wel een aantal mooie huizen bij gekomen waar het oude ziekenhuis stond.
heel somsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
Bij jou is de keuze natuurlijk nog wat definitiever dan bij mij, DE. Ben je er verdrietig om?
Kloptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Imo niet alleen vrijheid maar veel meer... en dat is als alles goed gaat ja, maar ik ken best wat voorbeelden waarbij dat niet zo is/was... en dan zit je met de gebakken peren (om t maar cul te houden)
DE, van dat 'egoïstisch" moet je echt af. Wat is er egoïstisch aan je niet voortplanten? Je schiet er geen kind voor neer, toch? Er is ook wat voor te zeggen dat het besluit juist géén kinderen op de wereld te zetten, een vorm van altruïsme is (ik weet even geen woord voor on-egoïstischquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:54 schreef DarkElf het volgende:
en misschien ben ik er dus zolangzamerhand wel te egoistisch voor geworden. Ik zou namelijk mijn leven/ons leven helemaal niet meer zo ingrijpend willen veranderen.
Ik zou niet in aanmerking komen voor het hele proces om medische redenenquote:
Klinkt gewoon heerlijk zoals jij het zegt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zou niet in aanmerking komen voor het hele proces om medische redenen
Dus we blijven gewoon lekker samen
oh jemigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee, ok, is het ook niet inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:58 schreef DarkElf het volgende:
oh maar waarde dude, ik zie egoisme niet altijd als iets slechtshoe raar dat ook moge klinken..
Yay!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:14 schreef DarkElf het volgende:
'ergens staan te klappertanden'ik zie het helemaal voor me...
en verder snap ik je heel goed hoor
Eten: we schroeien een rosbiefje dicht, gooien hem in de oven en snijden hem in plakken en peuzelen die op in een salade van baby leaves sla, romaatjes, wat blauwe kaas en wat dressing... Toe ga ik een bramen/bessen/frambozen crumble maken met wat port
Met een onwijs schattig neefje dat graag bij jullie langs komtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
Maak er een uitdaging vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Buh, wij hebben dan wel geen tuin om winterklaar te maken, maar moeten nog wel de BBQ soppen en opbergen
Wij doen dat meteen als we geBBQt hebben, anders wordt het niks bij onsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Buh, wij hebben dan wel geen tuin om winterklaar te maken, maar moeten nog wel de BBQ soppen en opbergen
Of kwam het door jouw bui mss? We duimen weer meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
tentamen weer gedaan. Hopelijk gelukt. Was beetje vaag tentamen.
Mijn kids zijn toevallig wel de allerleukstenquote:Kinderen
Schoonkidquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Mijn kids zijn toevallig wel de allerleuksten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
3 kadootjes kopen zoWat motten we nóu weer verzinnen voor 2 volwassen mannen en een kind van 1.
Speciale biertjes voor de heren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
3 kadootjes kopen zoWat motten we nóu weer verzinnen voor 2 volwassen mannen en een kind van 1.
Kind van 1: iets wat geluid maakt of iets wat kan rollenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Wilde je iets zeggen?quote:
niksquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:36 schreef freecell het volgende:
Wilde je iets zeggen?![]()
![]()
*knuppel klaarlegt*
De mijne en mijn kleindochter mogen er ook wel zijn, hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Mijn kids zijn toevallig wel de allerleuksten
Vastquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht bizar gedroomd, helemaal verward wakker geworden. Ik ga het zo maar eens opschrijven, het was allemaal zo raar. Ben vandaag ook ongesteld geworden en ging me ineens afvragen of dromen ook onderhevig zijn aan hormonale invloeden
Nou, ik voelde me niet zo lekker (witte punten in mijn keel enzo) en was moe en kon vanmorgen iet uitslapen. Dus ik kroop er om 12:00 nog ff weer in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet Tara nu nog in bedJeetje, die moet wel heel erg moe zijn geweest
Ik verneem net uit betrouwbare bron dat die TARA heeft bereiktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat een ziekenboeg bij jullieHoe is het met de waterdiarree?
Op zich als je het heel rustig smelt moet het lukken en zolang je niets toevoegt hard het gewoon weer uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje: hebben jullie (goede) ervaringen met het smelten van witte chocola? En zo ja, hoe groot is de kans dat het na het smelten weer uithardt in de koelkast?
O, hier heeft Arty dat wel eens gedaan ja. En dat het weer stolt, is toch logisch? Of ben ik nou een chocon00b?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje: hebben jullie (goede) ervaringen met het smelten van witte chocola? En zo ja, hoe groot is de kans dat het na het smelten weer uithardt in de koelkast?
Niks mis meequote:
whehe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks mis meeHoe is het leven in Nijmegen?
Je zóu ook elke dag één kunnen doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:27 schreef golfer het volgende:
3 etages zijn weer gestofzuigd. Mijn rug kan weer even bijkomen.
Dat was het plan ook, maar als ik eenmaal bezig ben en dan soms de stofvlokken op de andere etages zie, ga ik toch maar even door.quote:
Als ik in de keuken sta komt er eigenlijk zelden logica bij kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, hier heeft Arty dat wel eens gedaan ja. En dat het weer stolt, is toch logisch? Of ben ik nou een chocon00b?
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu nog iets leuks bedenken voor het ontbijt morgen.
Ja, ik zit te twijfelen tussen wentelteefjes en dit. Alleen vraag ik me af of het niet te zwaar is voor de brunch, dat bananenbrood.quote:
Leefde ze nog en vond ze het lekker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. ik heb eens even een dikke vette scharrelkip onder het velletje gevuld met broodkruim, chorizo, geroosterde paprika, rode ui, peterselie, pezo en een eierdooier en stukken citroen in haar kont gestopt![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Leefde ze nog en vond ze het lekker?
Ze spartelde niet tegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Leefde ze nog en vond ze het lekker?
Begin dit topic of het vorige topic staat zelfs een foto van hemquote:
ik mis vanalles!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Begin dit topic of het vorige topic staat zelfs een foto van hem
Hier staat lekker een stoofpotje op met rundvlees, selderij, winterpeen, ui, rode wijn, veel knoflook en nog wat dingen(hoop ik)
hehe best alleen moet ik eerst werken tot 22.30quote:
Vind dat helemaal geen film voor jou DEquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een filmpje pakken in Antwerpen; inglorious Basterds wordt het.
wat vind je dan films voor mij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vind dat helemaal geen film voor jou DE
Hobs, het staat toch klaar
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in je stoofpotje D_H? Een lekkere rookworst zeker?
Oh echte girlyfilms, dat zeg je alleen omdat ik van hoge hakken en winkelen houquote:
Sowieso zit in bijna alle voorverpakte voedingswaren veel te veel zout.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef borisz het volgende:
Unox tomatensoep uit zak de beste tomatensoep volgens de kassatest. Met een krappe voldoende gewonnen. Er zat wel de minste zout in van alle andere tomatensoepen.
DAMN! Dat was lekker zeg!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. ik heb eens even een dikke vette scharrelkip onder het velletje gevuld met broodkruim, chorizo, geroosterde paprika, rode ui, peterselie, pezo en een eierdooier en stukken citroen in haar kont gestoptOver 1,5 uur klaar
True bij normaal gebruik van eten zit je makkelijk aan de zes gram zout.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso zit in bijna alle voorverpakte voedingswaren veel te veel zout.
Hoe laat verwacht je ons?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
en later op de avond hebben we gerookte makreel en zalm op toast, stilton om te proberen en gemarineerde garnalen. Dat alles vergezeld met een glaasje Talsiker.. denk ik, even proberen welke het lekkerste smaakt er bij
Ik spring wel achterop jouw motor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Den_Haag het volgende:
Haal jij mij op Golfer of moet ik weer rijden?
ff doorgassen dan, ik ga zo het bordje klaarmakenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik spring wel achterop jouw motor.
In U? Waar? Wat at je? En zijn er foto's ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben uit eten geweest met mn ouders![]()
Ja. Tantes Bistro. Driegangen herfstmenu had ik: voor: carppacio van gerookte eendeborst, hoofd: hertenbiefstukjes in kersen-kaneelsaus met rode kool en een stoofpeertje en een goed glas wijn, Na: wentelteefje met kaneelijs en nee geen foto'squote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In U? Waar? Wat at je? En zijn er foto's ?
Dat is tot daar en toe, maar ze zingt soms ook mee.quote:
quote:
´t is ook echtquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]Afgelopen. Je kan zeggen wat je wil maar op haar/mijn leeftijd nog zo'n show neerzetten is echt
ik lees nu dat ze zelfs bijna een jaar ouder is dan ik
Dat weet je nooit natuurlijk.quote:
Eh, verklaar je nader?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef popolon het volgende:
Nee daarom vraag ik het ook. Maar gezien de suggestieve post zal die wel onder een ander naam posten.
Quelle misunderstanding'h!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:54 schreef popolon het volgende:
Nee jij, verklaar je nader. Ik snap 't nu al niet meer!
Your fault!quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:03 schreef popolon het volgende:
Nou 't is nog maar tien uur.Goodnight dude.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:15 schreef Stereotomy het volgende:
Chicago
Daar ontmoette ik mijn voormalige liefde van mijn leven
Maargoed
Genoeg sociaal gedaan.
Wel zwaaien hequote:Op zondag 11 oktober 2009 10:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Erg grappig idd..![]()
Zo, straks helemaal naar IJmuiden rijden, lekker over het strand wandelen met een meute hondjes.. gezellig
Is goed, waar precies??quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is goed, waar precies??We rijden vanaf de A9 naar Beach End, dus als ik dan langs jou kom moet je zelf ook maar ff zwaaien.. verwacht over 1,5 uur ongeveer door IJmuiden te crossen in een weer deukloze en prachtig glimmende V50
![]()
Het is wel beter voor de calorie verbranding geloof ik. Alles in het lichaam is nog fit en werkt harder dan savonds.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:41 schreef Bluezz het volgende:
's ochtens sporten kost volgens mij altijd wat meer energie dan 's avonds als je spieren al lekker opgewarmd zijn toch?
Och! Wat was de schade?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Poes vangt Koolmees met gevaar voor eigen leven op de balkonrand, neemt hem mee door het kattenluik, en de prachtige gestofzuigde tuinkamer- vloer van gisteren heeft een verenkleed en ik vermoed een halve vogel.
Maar ik zit te eten, dus ik kijk straks wel![]()
* Bluezz zwaait naar sunny die hier net langsrijdt![]()
Ja kan best hoor, kost me ook veel meer moeite, maarja als ik steeds moet werken tot 22,30 heb ik dus geen andere mogelijkheidquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:41 schreef Bluezz het volgende:
's ochtens sporten kost volgens mij altijd wat meer energie dan 's avonds als je spieren al lekker opgewarmd zijn toch?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat fijn dat er een apart topic is voor kattenkots. Kan ik me fijn concentreren op de yoghurt met stoofperen. Waar ik nu dus al geen zin meer in heb.
Als het hier in dit topic niet over waterpoep gaat gaat het wel over kattenkots.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat fijn dat er een apart topic is voor kattenkots. Kan ik me fijn concentreren op de yoghurt met stoofperen. Waar ik nu dus al geen zin meer in heb.
ik heb het topic zitten lezen al etend van mn bakje yoghurt met cruesli,. watjequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb het topic zitten lezen al etend van mn bakje yoghurt met cruesli,. watje
Dat moet voor de Black Eyed Peas ook een enorme rush zijn geweest om te zien op hun optredenquote:
Hoe deden we dat vroeger? Hadden we een ander lijf of zo?quote:
Auw!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:02 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie, heb van die hele stylish thermotheeglazen (dubbelwandig glas enzo) dus het glas voelt koud en neem dus een flinke slok Sweet chai yogi tea...
Tong verbrand,.. en flink ook
Het was heel lekker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef DarkElf het volgende:
Je kan het zien en ook wel een beetje voelen hoor maar ik was gewoon weer eens niet aan t opletten
(en ik vind ze heel handig want ik vergeet mijn thee heel vaak en zo drink je dan nog steeds warme thee ipv het zoveelste kouwe kopje..)
middagdutje
lekker hoor zo op de zondag ...
O die zijn erg mooi DE! En dat werkt dus ook echt? Je thee blijft langer warm?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:56 schreef DarkElf het volgende:
hardgelopenging lekker...
bodumglazen zijn het... op deze pagina
Zijn ook heel leuk met toetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |