quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
mijn oude buuv?In die buurt lopen ook veel katten rond ja
. Zijn wel een aantal mooie huizen bij gekomen waar het oude ziekenhuis stond.
heel somsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
Bij jou is de keuze natuurlijk nog wat definitiever dan bij mij, DE. Ben je er verdrietig om?
Kloptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Imo niet alleen vrijheid maar veel meer... en dat is als alles goed gaat ja, maar ik ken best wat voorbeelden waarbij dat niet zo is/was... en dan zit je met de gebakken peren (om t maar cul te houden)
DE, van dat 'egoïstisch" moet je echt af. Wat is er egoïstisch aan je niet voortplanten? Je schiet er geen kind voor neer, toch? Er is ook wat voor te zeggen dat het besluit juist géén kinderen op de wereld te zetten, een vorm van altruïsme is (ik weet even geen woord voor on-egoïstischquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:54 schreef DarkElf het volgende:
en misschien ben ik er dus zolangzamerhand wel te egoistisch voor geworden. Ik zou namelijk mijn leven/ons leven helemaal niet meer zo ingrijpend willen veranderen.
Ik zou niet in aanmerking komen voor het hele proces om medische redenenquote:
Klinkt gewoon heerlijk zoals jij het zegt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zou niet in aanmerking komen voor het hele proces om medische redenen
Dus we blijven gewoon lekker samen
oh jemigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee, ok, is het ook niet inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:58 schreef DarkElf het volgende:
oh maar waarde dude, ik zie egoisme niet altijd als iets slechtshoe raar dat ook moge klinken..
Yay!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:14 schreef DarkElf het volgende:
'ergens staan te klappertanden'ik zie het helemaal voor me...
en verder snap ik je heel goed hoor
Eten: we schroeien een rosbiefje dicht, gooien hem in de oven en snijden hem in plakken en peuzelen die op in een salade van baby leaves sla, romaatjes, wat blauwe kaas en wat dressing... Toe ga ik een bramen/bessen/frambozen crumble maken met wat port
Met een onwijs schattig neefje dat graag bij jullie langs komtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
Maak er een uitdaging vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Buh, wij hebben dan wel geen tuin om winterklaar te maken, maar moeten nog wel de BBQ soppen en opbergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |