Dat weet je nooit natuurlijk.quote:
Eh, verklaar je nader?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef popolon het volgende:
Nee daarom vraag ik het ook. Maar gezien de suggestieve post zal die wel onder een ander naam posten.
Quelle misunderstanding'h!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:54 schreef popolon het volgende:
Nee jij, verklaar je nader. Ik snap 't nu al niet meer!
Your fault!quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:03 schreef popolon het volgende:
Nou 't is nog maar tien uur.Goodnight dude.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:15 schreef Stereotomy het volgende:
Chicago
Daar ontmoette ik mijn voormalige liefde van mijn leven
Maargoed
Genoeg sociaal gedaan.
Wel zwaaien hequote:Op zondag 11 oktober 2009 10:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Erg grappig idd..![]()
Zo, straks helemaal naar IJmuiden rijden, lekker over het strand wandelen met een meute hondjes.. gezellig
Is goed, waar precies??quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is goed, waar precies??We rijden vanaf de A9 naar Beach End, dus als ik dan langs jou kom moet je zelf ook maar ff zwaaien.. verwacht over 1,5 uur ongeveer door IJmuiden te crossen in een weer deukloze en prachtig glimmende V50
![]()
Het is wel beter voor de calorie verbranding geloof ik. Alles in het lichaam is nog fit en werkt harder dan savonds.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:41 schreef Bluezz het volgende:
's ochtens sporten kost volgens mij altijd wat meer energie dan 's avonds als je spieren al lekker opgewarmd zijn toch?
Och! Wat was de schade?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Poes vangt Koolmees met gevaar voor eigen leven op de balkonrand, neemt hem mee door het kattenluik, en de prachtige gestofzuigde tuinkamer- vloer van gisteren heeft een verenkleed en ik vermoed een halve vogel.
Maar ik zit te eten, dus ik kijk straks wel![]()
* Bluezz zwaait naar sunny die hier net langsrijdt![]()
Ja kan best hoor, kost me ook veel meer moeite, maarja als ik steeds moet werken tot 22,30 heb ik dus geen andere mogelijkheidquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:41 schreef Bluezz het volgende:
's ochtens sporten kost volgens mij altijd wat meer energie dan 's avonds als je spieren al lekker opgewarmd zijn toch?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat fijn dat er een apart topic is voor kattenkots. Kan ik me fijn concentreren op de yoghurt met stoofperen. Waar ik nu dus al geen zin meer in heb.
Als het hier in dit topic niet over waterpoep gaat gaat het wel over kattenkots.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat fijn dat er een apart topic is voor kattenkots. Kan ik me fijn concentreren op de yoghurt met stoofperen. Waar ik nu dus al geen zin meer in heb.
ik heb het topic zitten lezen al etend van mn bakje yoghurt met cruesli,. watjequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb het topic zitten lezen al etend van mn bakje yoghurt met cruesli,. watje
Dat moet voor de Black Eyed Peas ook een enorme rush zijn geweest om te zien op hun optredenquote:
Hoe deden we dat vroeger? Hadden we een ander lijf of zo?quote:
Auw!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:02 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie, heb van die hele stylish thermotheeglazen (dubbelwandig glas enzo) dus het glas voelt koud en neem dus een flinke slok Sweet chai yogi tea...
Tong verbrand,.. en flink ook
Het was heel lekker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef DarkElf het volgende:
Je kan het zien en ook wel een beetje voelen hoor maar ik was gewoon weer eens niet aan t opletten
(en ik vind ze heel handig want ik vergeet mijn thee heel vaak en zo drink je dan nog steeds warme thee ipv het zoveelste kouwe kopje..)
middagdutje
lekker hoor zo op de zondag ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |