hehe best alleen moet ik eerst werken tot 22.30quote:
Vind dat helemaal geen film voor jou DEquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een filmpje pakken in Antwerpen; inglorious Basterds wordt het.
wat vind je dan films voor mij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vind dat helemaal geen film voor jou DE
Hobs, het staat toch klaar
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in je stoofpotje D_H? Een lekkere rookworst zeker?
Oh echte girlyfilms, dat zeg je alleen omdat ik van hoge hakken en winkelen houquote:
Sowieso zit in bijna alle voorverpakte voedingswaren veel te veel zout.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef borisz het volgende:
Unox tomatensoep uit zak de beste tomatensoep volgens de kassatest. Met een krappe voldoende gewonnen. Er zat wel de minste zout in van alle andere tomatensoepen.
DAMN! Dat was lekker zeg!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. ik heb eens even een dikke vette scharrelkip onder het velletje gevuld met broodkruim, chorizo, geroosterde paprika, rode ui, peterselie, pezo en een eierdooier en stukken citroen in haar kont gestoptOver 1,5 uur klaar
True bij normaal gebruik van eten zit je makkelijk aan de zes gram zout.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso zit in bijna alle voorverpakte voedingswaren veel te veel zout.
Hoe laat verwacht je ons?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
en later op de avond hebben we gerookte makreel en zalm op toast, stilton om te proberen en gemarineerde garnalen. Dat alles vergezeld met een glaasje Talsiker.. denk ik, even proberen welke het lekkerste smaakt er bij
Ik spring wel achterop jouw motor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Den_Haag het volgende:
Haal jij mij op Golfer of moet ik weer rijden?
ff doorgassen dan, ik ga zo het bordje klaarmakenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik spring wel achterop jouw motor.
In U? Waar? Wat at je? En zijn er foto's ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben uit eten geweest met mn ouders![]()
Ja. Tantes Bistro. Driegangen herfstmenu had ik: voor: carppacio van gerookte eendeborst, hoofd: hertenbiefstukjes in kersen-kaneelsaus met rode kool en een stoofpeertje en een goed glas wijn, Na: wentelteefje met kaneelijs en nee geen foto'squote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In U? Waar? Wat at je? En zijn er foto's ?
Dat is tot daar en toe, maar ze zingt soms ook mee.quote:
quote:
´t is ook echtquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]Afgelopen. Je kan zeggen wat je wil maar op haar/mijn leeftijd nog zo'n show neerzetten is echt
ik lees nu dat ze zelfs bijna een jaar ouder is dan ik
Dat weet je nooit natuurlijk.quote:
Eh, verklaar je nader?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef popolon het volgende:
Nee daarom vraag ik het ook. Maar gezien de suggestieve post zal die wel onder een ander naam posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |