Wij doen dat meteen als we geBBQt hebben, anders wordt het niks bij onsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Buh, wij hebben dan wel geen tuin om winterklaar te maken, maar moeten nog wel de BBQ soppen en opbergen
Of kwam het door jouw bui mss? We duimen weer meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
tentamen weer gedaan. Hopelijk gelukt. Was beetje vaag tentamen.
Mijn kids zijn toevallig wel de allerleukstenquote:Kinderen
Schoonkidquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Mijn kids zijn toevallig wel de allerleuksten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
3 kadootjes kopen zoWat motten we nóu weer verzinnen voor 2 volwassen mannen en een kind van 1.
Speciale biertjes voor de heren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
3 kadootjes kopen zoWat motten we nóu weer verzinnen voor 2 volwassen mannen en een kind van 1.
Kind van 1: iets wat geluid maakt of iets wat kan rollenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Wilde je iets zeggen?quote:
niksquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:36 schreef freecell het volgende:
Wilde je iets zeggen?![]()
![]()
*knuppel klaarlegt*
De mijne en mijn kleindochter mogen er ook wel zijn, hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Mijn kids zijn toevallig wel de allerleuksten
Vastquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht bizar gedroomd, helemaal verward wakker geworden. Ik ga het zo maar eens opschrijven, het was allemaal zo raar. Ben vandaag ook ongesteld geworden en ging me ineens afvragen of dromen ook onderhevig zijn aan hormonale invloeden
Nou, ik voelde me niet zo lekker (witte punten in mijn keel enzo) en was moe en kon vanmorgen iet uitslapen. Dus ik kroop er om 12:00 nog ff weer in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet Tara nu nog in bedJeetje, die moet wel heel erg moe zijn geweest
Ik verneem net uit betrouwbare bron dat die TARA heeft bereiktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat een ziekenboeg bij jullieHoe is het met de waterdiarree?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |