Ja dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik ergens het woord tomatensaus genoemd?
Weet je ook hoe ik me voelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Isabeau het volgende:
En Freecell, je topictitel geeft me rillingen
Verstandigquote:
Dat vind ik meer een OUD topictitel hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
Weet je ook hoe ik me voel
Ik had ook een TT kunnen maken over de water-poep die hier al vanaf vorige! week! vrijdag! elke dag een keer of 10 uit mijn hummeltje loopt(waarom doe ik dat kind nog een luier om, helemaal nieuwe kleren aan moet dan toch wel) maar of die TT beter was geweest?
Jaaahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte met de waterpoep, freecellIk ga mijn keuken inruimen
Dankquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, maar ik wens je wel heel veel sterkte!
wat raar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
Ik wilde net even gaan lunchen, maar op de 1-of-andere manier is de eetlust nu een stuk minder geworden.
er schijnt wel weer wat te heersen , wie weet..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Heel typisch inderdaad![]()
Buikgriepje misschien?
Ik word steeds meer misselijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik had trek in een frikadel. Dus lekker twee broodjes frikadel op
Ik snap dequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik had trek in een frikadel. Dus lekker twee broodjes frikadel op
Hoop vet natuurlijk die frikadel. Maar soms kan ik het niet laten, frikadellen eet ik achter elkaar weg eten bij wijze van spreken. Of dat je ze uit de muur trekt en dat je nog de hele dag kan ruiken dat je frikadel hebt gegeten. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik snap deniet
Je mag best een keer frikadel eten toch?
wrs ... (memories heeft of niet zulke appetijtelijke nasi vroeger )quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt gewoon nog nooit goede nasi gehad
Nasi krijg ik vaak maar niet weg. Als ik het eet heb ik na een paar happen vaak genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wrs ... (memories heeft of niet zulke appetijtelijke nasi vroeger )
maar wat Borisz zegt; ik ben meer een bami/mie mens geloof ik
succes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
Zelfgemaakt
Maar ik ben weg. Tentamen Management Accounting
Tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |