Ja dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik ergens het woord tomatensaus genoemd?
Weet je ook hoe ik me voelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Isabeau het volgende:
En Freecell, je topictitel geeft me rillingen
Verstandigquote:
Dat vind ik meer een OUD topictitel hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
Weet je ook hoe ik me voel
Ik had ook een TT kunnen maken over de water-poep die hier al vanaf vorige! week! vrijdag! elke dag een keer of 10 uit mijn hummeltje loopt(waarom doe ik dat kind nog een luier om, helemaal nieuwe kleren aan moet dan toch wel) maar of die TT beter was geweest?
Jaaahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte met de waterpoep, freecellIk ga mijn keuken inruimen
Dankquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, maar ik wens je wel heel veel sterkte!
wat raar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
Ik wilde net even gaan lunchen, maar op de 1-of-andere manier is de eetlust nu een stuk minder geworden.
er schijnt wel weer wat te heersen , wie weet..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Heel typisch inderdaad![]()
Buikgriepje misschien?
Ik word steeds meer misselijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik had trek in een frikadel. Dus lekker twee broodjes frikadel op
Ik snap dequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik had trek in een frikadel. Dus lekker twee broodjes frikadel op
Hoop vet natuurlijk die frikadel. Maar soms kan ik het niet laten, frikadellen eet ik achter elkaar weg eten bij wijze van spreken. Of dat je ze uit de muur trekt en dat je nog de hele dag kan ruiken dat je frikadel hebt gegeten. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik snap deniet
Je mag best een keer frikadel eten toch?
wrs ... (memories heeft of niet zulke appetijtelijke nasi vroeger )quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt gewoon nog nooit goede nasi gehad
Nasi krijg ik vaak maar niet weg. Als ik het eet heb ik na een paar happen vaak genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wrs ... (memories heeft of niet zulke appetijtelijke nasi vroeger )
maar wat Borisz zegt; ik ben meer een bami/mie mens geloof ik
succes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
Zelfgemaakt
Maar ik ben weg. Tentamen Management Accounting
Tot vanavond
Zou het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vanavond een frikandel speciaal eten, bij m'n patatje..
Freecell, ik had er vanmiddag eentje! Een Chinees op een kinderfiets die z'n hand uitstak naar links en rechtsaf sloeg! Moest meteen aan je denken..
Wat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vanavond een frikandel speciaal eten, bij m'n patatje..
Freecell, ik had er vanmiddag eentje! Een Chinees op een kinderfiets die z'n hand uitstak naar links en rechtsaf sloeg! Moest meteen aan je denken..
Wat is het verschil tussen een hollandse en een belgiese kaassoufflé?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef DarkElf het volgende:
Frikadel, dat heb ik echt nog nooit gewaardeerd , blegh..
ooit wel eens geproefd maar gatver...
doe mij maar een kaassouflee, maar dan wel de Hollandse, niet datgeen wat ze hier kaassouflee noemen..
Oh fijn dat je genoten hebt ervan hoor Borisz
harder klinkt niet lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:07 schreef DarkElf het volgende:
De Vlaamse is vierkant , harder en heeft andere kaas, de hollandse is dunner en zit veel lekkerdere kaas in
gulzigaardquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet nooit kaassoufflés, ik brand altijd mn mond aan die dingen
Das heul ni waar!quote:
En anders je kin welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet nooit kaassoufflés, ik brand altijd mn mond aan die dingen
Bij ons in het gooi? (sche vrouwen)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef freecell het volgende:
Het foute uur is hier aangebroken
Het begon met dit nieuwsbericht: Zanger Rinus internetsensatie en nu draait TARA hier dingen als'ik spring uit een vliegmasjien alleen maar om jou te zien' en 'alle idioten zingen over boten'
Bij wie kan ik schuilen
Ja, Meneer had hier dus gister grote friet besteldquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef DarkElf het volgende:
bamihap vind ik echt niet lekker, eigenlijk ben ik sowieso geen fritkot mens; lust alleen kroketten/kaassouflé, bitterballen en friet.
(ook lachen, een minifriet hier in t vlaamse is echt nog steeds flink groot (vind ik dan) .. een medium is groter (logischerwijs) maar een grote friet is echt huge . Ik snap nooit dat mensen zoiets weg krijgen...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar, maar, maar.... Eddy Wally!
Hij is The Voice of Europe!
als we met de buren friet eten, die nemen altijd veel! en die moeten altijd wat lachen om ons 'ollanders die zo weinig friet etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, Meneer had hier dus gister grote friet besteldHoly mac, we kregen het allebei niet op
www.rtlgemist.nl staat Gooische Vrouwen ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:47 schreef DarkElf het volgende:
arme fc...![]()
Ik neem gooische vrouwen op, morgen even kijken, de mr komt zo thuis (20 km file gehad in Dld) dus dan heeft kijken toch geen zin...
Op tijd naar bed, huhquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
Belgische friet, met Belgische mayo natuurlijk
Tentamen ging lekker. moet wel gelukt zijn. Nu een wijntje en ff chillen. Morgenochtend weer
reclames spoel ik gewoon doorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.rtlgemist.nl staat Gooische Vrouwen ookzonder reclames! Scheelt weer opnemen
[/meeposten]
*proostquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
redelijk. eerst 2-3 ontspanningswijntjes en dan slapen
raar he als mensen ineens kinderen gaan krijgen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Huh. Mijn beste vriendinnetje van vroegah is zwangerSuperleuk, maar wel een beetje... gek
nu u?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Huh. Mijn beste vriendinnetje van vroegah is zwangerSuperleuk, maar wel een beetje... gek
geen tijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
reclames spoel ik gewoon door
meeposten is ok
fijn dat je t nu goed naar je zin hebt met je studiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen tijdtenminste, niet om het bij te houden. Ik zwets wat in het Nijmegentopic, en post in het inmiddels rustiger Slank, maar echt slowchatten wil ik wel de 'tijd' voor hebben zeg maar, en heb 't mega druk met de studie en ben blij dat ik dat nu ook echt vóór Fok!ken laat gaan
![]()
Ja! Ze is de eerste van mijn vriendinnen van vroeger (nou ja, van degenen met wie ik de vriendschap heb onderhouden). En een studievriendin van me is ook al zwanger, las ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
raar he als mensen ineens kinderen gaan krijgen..
Carriere-vrouw!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja! Ze is de eerste van mijn vriendinnen van vroeger (nou ja, van degenen met wie ik de vriendschap heb onderhouden). En een studievriendin van me is ook al zwanger, las ik
Babyboom
Ik doe niet mee hoor, DH. Geen tijd voor
Je oude buuv/mijn collega, die nu in die nieuwbouw wonen op het terrein v/h oude ziekenhuis, hebben hetzelfde. Bovendien lopen die katten van haar steeds terug naar de oude woning en gaan daar gewoon naar binnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
Oh Bellefleur was nog buiten. Wat een regen
Sorry poes
.
Ja ze kan er niet zelf in wegens buurtkatten die vervelend zijn en zo in je huis zitten en dan alles onder pissen.
mijn oude buuv?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je oude buuv/mijn collega, die nu in die nieuwbouw wonen op het terrein v/h oude ziekenhuis, hebben hetzelfde. Bovendien lopen die katten van haar steeds terug naar de oude woning en gaan daar gewoon naar binnen![]()
Hier regent het niet?
Jammer CF dat iedereen het 'doet' behalve jullie![]()
Maar laat je niet 'opjagen' of meenemen in het kinderkrijg verhaal. Als je niet wil of kan, maakt je dat niet minder interessant, belangrijk of lief als mens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |