quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
3 kadootjes kopen zoWat motten we nóu weer verzinnen voor 2 volwassen mannen en een kind van 1.
Speciale biertjes voor de heren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
3 kadootjes kopen zoWat motten we nóu weer verzinnen voor 2 volwassen mannen en een kind van 1.
Kind van 1: iets wat geluid maakt of iets wat kan rollenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Wilde je iets zeggen?quote:
niksquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:36 schreef freecell het volgende:
Wilde je iets zeggen?![]()
![]()
*knuppel klaarlegt*
De mijne en mijn kleindochter mogen er ook wel zijn, hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Mijn kids zijn toevallig wel de allerleuksten
Vastquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht bizar gedroomd, helemaal verward wakker geworden. Ik ga het zo maar eens opschrijven, het was allemaal zo raar. Ben vandaag ook ongesteld geworden en ging me ineens afvragen of dromen ook onderhevig zijn aan hormonale invloeden
Nou, ik voelde me niet zo lekker (witte punten in mijn keel enzo) en was moe en kon vanmorgen iet uitslapen. Dus ik kroop er om 12:00 nog ff weer in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat doet Tara nu nog in bedJeetje, die moet wel heel erg moe zijn geweest
Ik verneem net uit betrouwbare bron dat die TARA heeft bereiktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat een ziekenboeg bij jullieHoe is het met de waterdiarree?
Op zich als je het heel rustig smelt moet het lukken en zolang je niets toevoegt hard het gewoon weer uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje: hebben jullie (goede) ervaringen met het smelten van witte chocola? En zo ja, hoe groot is de kans dat het na het smelten weer uithardt in de koelkast?
O, hier heeft Arty dat wel eens gedaan ja. En dat het weer stolt, is toch logisch? Of ben ik nou een chocon00b?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje: hebben jullie (goede) ervaringen met het smelten van witte chocola? En zo ja, hoe groot is de kans dat het na het smelten weer uithardt in de koelkast?
Niks mis meequote:
whehe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks mis meeHoe is het leven in Nijmegen?
Je zóu ook elke dag één kunnen doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:27 schreef golfer het volgende:
3 etages zijn weer gestofzuigd. Mijn rug kan weer even bijkomen.
Dat was het plan ook, maar als ik eenmaal bezig ben en dan soms de stofvlokken op de andere etages zie, ga ik toch maar even door.quote:
Als ik in de keuken sta komt er eigenlijk zelden logica bij kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, hier heeft Arty dat wel eens gedaan ja. En dat het weer stolt, is toch logisch? Of ben ik nou een chocon00b?
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu nog iets leuks bedenken voor het ontbijt morgen.
Ja, ik zit te twijfelen tussen wentelteefjes en dit. Alleen vraag ik me af of het niet te zwaar is voor de brunch, dat bananenbrood.quote:
Leefde ze nog en vond ze het lekker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. ik heb eens even een dikke vette scharrelkip onder het velletje gevuld met broodkruim, chorizo, geroosterde paprika, rode ui, peterselie, pezo en een eierdooier en stukken citroen in haar kont gestopt![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Leefde ze nog en vond ze het lekker?
Ze spartelde niet tegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Leefde ze nog en vond ze het lekker?
Begin dit topic of het vorige topic staat zelfs een foto van hemquote:
ik mis vanalles!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Begin dit topic of het vorige topic staat zelfs een foto van hem
Hier staat lekker een stoofpotje op met rundvlees, selderij, winterpeen, ui, rode wijn, veel knoflook en nog wat dingen(hoop ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |