Madmaster +1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:17 schreef MadMaster het volgende:
The Virgin Prunes in hun najaren?
owja, die haring-slurpster...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:15 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen maandag of dinsdag was ze de muzikale gast in DWDD...
Aangezien ik weg moet neem ik die 2 afwijkende letters voor lief.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:46 schreef ranja het volgende:
Oja, die inderdaad. Naam is 1 woord. Kroese ofzo
Ontcijferen van welke band bovenstaande albums zijn. Die letters zullen wel afkortingen zijn, de eerste letter(s) van ieder woord van een albumtitel.quote:
Welkom Felagund!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:51 schreef Felagund het volgende:
Ontcijferen van welke band bovenstaande albums zijn. Die letters zullen wel afkortingen zijn, de eerste letter(s) van ieder woord van een albumtitel.
Maar ik kan hier ook nog geen chocola van maken.
Ik denk die die 2 (L)'s live-albums zijn. Dus een band c.q. act waarvan het 2e album meteen een live album was. En -laten we er voor het gemak vanuit gaan- dat het een (band met een) zangeres is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef ranja het volgende:
Discografie (albums) van wie?
GS
B(L)
O
S
W(L)
S
S
R
TJF
Madonna?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef ranja het volgende:
Veel bekender.
Bedankt voor de hint trouwensquote:
Die dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef ScottTracy het volgende:
Eminem - Without me
Nee, maar wel enigszins in de goede hoek. Alleen geen Nederlander.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Beregd het volgende:
r2d2?
Jeuj!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef GooseFM het volgende:
Luke Vibert?
quote:
Ik heb zijn Rubicon nog op 12" liggen hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Inderdaad! Toch nog een liefhebber hier.
timbob +1
quote:are a folk band from London. The band is made up of Marcus
(vocals, guitar, drums), Winston Marshall (vocals, banjo, dobro), Ben Lovett (vocals, keyboards, organ), Ted Dwane (vocals, double bass). They formed in late 2007, rising out of London's folk scene with other artists such as Laura Marling, Johnny Flynn, Jay Jay Pistolet and Noah and the Whale.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:13 schreef Gehenna het volgende:
heb het opgezocht, maar ik kende het niet...
Grobbel +1quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:53 schreef Grobbel het volgende:
Het waren Mumford & Sons, overigens.
De reden voor deze vraag is een filmpje dat onlangs door een vriend van mij van hen is gemaakt tijdens een concert:quote:
iggyinthehouse +!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:13 schreef iggyinthehouse het volgende:
de nieuwe van Barbara Streisand misschien?
Uitstekend ranja +1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef ranja het volgende:
King
Queen
Prince
Princess
Kings of Leon
Queen Adreena
Queens of the Stoneage
Prince Mohammed (van June Lodge)
Gipsy Kings
Kings of Convenience
Dan had de vraag volgende week om deze tijd nog open gestaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef schaap001 het volgende:
Lori Spee
(die had je aan Matthijs van Nieuwkerk moeten vragen)
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Z het volgende:
Coparck?
Classic!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef methodmich het volgende:
Dat is Face To Face van The Kinks
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:24 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk had die hoes toch volledig of grotendeels zwart moeten zijn, wat Ray Davies betrof?
Chaplin volgens mij niet. Waar meen jij die te zien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Burnett het volgende:
mae west
stan laurel
charlie chaplin
ghandi
bob dylan
quote:The album’s cover features a photograph ofon stage at The Palladium in New York City on 21 September 1979 during the US tour. Pennie Smith, who photographed the band for the album, originally did not want the photograph to be used. She thought that it was too out of focus, but
and graphic designer Ray Lowry thought it would make a good album cover. In 2002, Smith’s photograph was named the best rock and roll photograph of all time by Q magazine, commenting that “it captures the ultimate rock’n'roll moment – total loss of control”.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef Grobbel het volgende:
London Calling van The Clash?
Meer, eigenlijk... vind ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef schaap001 het volgende:
Ik was er al helemaal vanuit gegaan dat cafca gelijk had met Counting Crows:
die heeft er toch ook wel wat van weg...
Ik wil ook wel een week met Kate Perry in een afgesloten studioquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef Grobbel het volgende:
he and Perry will be in the studio next week, .... Can't wait!"
En het dikgedrukte is best wel een dikke hint.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef Grobbel het volgende:
's move towards teenpop has taken yet another weird turn. In a recent interview with Buzznet, frontman
reported that he's planning to work with pop starlet Katy Perry-- someone who, we imagine, has destroyed a few sweaters in her lifetime.
Kijk, ranja heeft het al door.quote:
quote:uote]
Dancing in the disco, bumper to bumper
Wait a minute:
"Where's me jumper? Where's me jumper? Where's me jumper?"
bukgeit +1quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef bukgeit het volgende:
De Sultans Of Ping FC!
Heb vroeger als plaatjesdraaiert 'Kick Me With Your Leather Boots' veel gedraaidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef ranja het volgende:
leuk nummer, net als latere single 'You talk to much'.
quote:Shiny, shiny, shiny boots of leather
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Gehenna het volgende:
...Whiplash girlchild in the dark
velvet underground met venus in Furs
Ja, dat had ik inmiddels ook bedachtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef bartrid het volgende:
Da's you made me realise.
Ranja + 1quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef ranja het volgende:
My Bloody Valentine.
Op dit moment weet ik even niet of het de 'Feed me with your kiss' of 'You make me realize' ep is. Ik heb ze beide
Geen speld tussen te krijgen volgens mij, dus aangezien Gehenna het hele weekend niet meer on-line komt:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:10 schreef bukgeit het volgende:
We kijken naar hoezen van Slint, Neon Indian, Fuck Buttons, Wavves, Best Fwends, Hot Chip, Red House Painters, Explosions In The Sky, Orbital en Early Day Miners.
Shakiraquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef bukgeit het volgende:
Wie is de zelfverklaarde 'She Wolf'?
(strikt persoonlijk) maar dit is nog erger dan Britneyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef Beregd het volgende:
spontaan komt de naam "britney spears" in me op
erger nog: een modelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:37 schreef Mark het volgende:
Is het een actrice?
Juist. Vreselijk mens, lijkt me datquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:41 schreef bukgeit het volgende:
Dan is het die nare Naomi Campbell. En ik ben ook naar, want ik ga naar m'n werk
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Mark het volgende:
Bllodhound Gang - Hooray for Boobies
Ja, ik twijfelde nog om een paar hoezen te plaatsen, aangezien je niet om vrouwen gevraagd hadquote:
WIE isquote:
quote:Zangerheeft een naaktfoto van zichzelf laten nemen.
staat samen met zijn bandleden naakt voor een witte achtergrond, met slechts een 7 inch vinylsingle voor hun edele delen. De foto is deel van het artwork van de nieuwe single.
yepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef iggyinthehouse het volgende:
morrissey
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:55 schreef Berkery het volgende:
Blood Sugar Sex Magik - RHCP
Met 'Summertime' kan ik nog wel leven, 'everytime' is toch net iets anders dan 'time'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef schaap001 het volgende:
1. Prince - Sign Of The Times
2. Pink Floyd - Time
3. Cindy Lauper - Time After Time
4. Blue Cheer - Summertime Blues
5. The Doors - Love Me Two Times
6. Bad English - Time Stood Still
7. Culture Club - Time
8. Muse - Time Is Running Out
9. Babys - Everytime I Think of You
10. Paul Young - Everytime You Go Away
Ranja +1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef ranja het volgende:
Cyndi Lauper - Time After Time
The Zombies - Time of the Season
Chic - Good Times
Black Box - Ride on Time
Kim Wilde - The Second Time
The Doors - Love Me Two Times
INXS - This Time
The Rolling Stones - The Last Time
Robin Beck - First Time
Anne Clark - Killing Time![]()
reserve:
Ideal - Eiszeit
April March - Le temps de l'amour
Ik had ook zoiets van 'Deze vraag is zo beantwoord' en dan kunnen we snel weer verder...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef schaap001 het volgende:
ik dacht 'opschieten' dit is een makkie, vandaar wat dubieuze gevallen. maar ik had TIJD genoeg bleek![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef MadMaster het volgende:
En zo is de link tussen de eerdere vragen vandaag en die van mij weer gelegd...![]()
quote:was formed during 1987 by RAY FENWICK (Ian Gilland Band) and POLLE EDUARD who had worked together with hit Dutch groups TEE SET and AFTER TEA. An illustrious line-up of musicians joins Ray and Polle on the album: JAN AKKERMAN, COZY POWELL, CANDY DULFER, LISA BORAY to name just a few!
The resulting music is a tasty cocktail of rhythm and blues, blue-eyed soul and blues. The music is contemporary and showcases the instrumental prowess of the ensemble, with not a sequencer in sight!
Wil ik nog wel even aan toevoegen dat de titel "Every Time I Think Of You" is. "Everytime" is m.i. geen engels woord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Even streng zijn...![]()
[..]
Met 'Summertime' kan ik nog wel leven, 'everytime' is toch net iets anders dan 'time'.
every time VS. everytimequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wil ik nog wel even aan toevoegen dat de titel "Every Time I Think Of You" is. "Everytime" is m.i. geen engels woord.
Minutes & Hoursquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef schaap001 het volgende:
bandnaam is al een paar keer voorbij gekomen
misschien wel Amerikaansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Gambolputty het volgende:
Wil ik nog wel even aan toevoegen dat de titel "Every Time I Think Of You" is. "Everytime" is m.i. geen engels woord.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef Mark het volgende:
Minute by Minute?
Eigenlijk van Cole Porter maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef schaap001 het volgende:
I Got You Under My Skin - Frank Sinatra
klopt op zich als een bus (Kiss had inderdaad een film 'Kiss Meet The Phantom In The Park), maar dat is niet de link tussen deze herenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef Mark het volgende:
Henk Poort speelde het Phantom of the Opera, en volgens mij had Kiss een film of een strip waarin ze die ontmoetten....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef Mark het volgende:
Paul speelt ook The Phantom?
Hier staat letterlijk "Iederkeer"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
misschien wel Amerikaans
[ afbeelding ]
Toch geen klappen omdat ze ermee stopt...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:49 schreef schaap001 het volgende:
Lily Allen (autobiografie omdat ze ermee stopt)?
knars +1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef knars het volgende:
Leona Lewis
Duncan Jonesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:51 schreef bartrid het volgende:
David Bowie.
Jazeker! Dat was Andy McClusky van OMD (die krullenbol), noooooit geweten! Bij elkaar gezocht zoals dat ooit ook met The Spice Girls gebeurde. Grappig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:42 schreef ranja het volgende:
Was dat niet die van OMD? McLusky of Humphries? Of heeft die alleen wat voor ze geschreven. Of was dat een andere groep
Synth Brittania was dat zeker? Best een leuke documentaire. En die vraag had ik ook al eens gesteldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:30 schreef schaap001 het volgende:
Een leuke trivia, die ik vannacht (bij een muziekthema programma op BBC3) voorbijzag komen: WIE heeft Atomic Kitten opgericht?![]()
klopt ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
Synth Brittania was dat zeker? Best een leuke documentaire. En die vraag had ik ook al eens gesteld
die zijn met z'n vijf man volgens mij.... ik dacht aan The Fray?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:26 schreef bartrid het volgende:
is dat The Feeling?
Yup, die documentaire werd om 9 uur gisteravond op BBC4 uitgezonden gevolgd door Synth Brittania at the BBC. Doen ze altijd erg goed vind ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
klopt ja!ook een goeie Are Friends Electric gezien vannacht.
absoluut! eerder zonden ze ook zulke combinatie uit over prog-rock, de San Francisco 60's scene, Stiff records etc. ben een vaste trouwe kijker! BBC blijft tgewoon och kwaliteits-tvquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup, die documentaire werd om 9 uur gisteravond op BBC4 uitgezonden gevolgd door Synth Brittania at the BBC. Doen ze altijd erg goed vind ik.
nog van vrijdag: bukgeit+1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef bukgeit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
bukgeit +1quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Ranja is naar The Rakes geweest.
Nee, de beste drummer van de Beatles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |