Kijk, ranja heeft het al door.quote:
quote:uote]
Dancing in the disco, bumper to bumper
Wait a minute:
"Where's me jumper? Where's me jumper? Where's me jumper?"
bukgeit +1quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef bukgeit het volgende:
De Sultans Of Ping FC!
Heb vroeger als plaatjesdraaiert 'Kick Me With Your Leather Boots' veel gedraaidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef ranja het volgende:
leuk nummer, net als latere single 'You talk to much'.
quote:Shiny, shiny, shiny boots of leather
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Gehenna het volgende:
...Whiplash girlchild in the dark
velvet underground met venus in Furs
Ja, dat had ik inmiddels ook bedachtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef bartrid het volgende:
Da's you made me realise.
Ranja + 1quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef ranja het volgende:
My Bloody Valentine.
Op dit moment weet ik even niet of het de 'Feed me with your kiss' of 'You make me realize' ep is. Ik heb ze beide
Geen speld tussen te krijgen volgens mij, dus aangezien Gehenna het hele weekend niet meer on-line komt:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:10 schreef bukgeit het volgende:
We kijken naar hoezen van Slint, Neon Indian, Fuck Buttons, Wavves, Best Fwends, Hot Chip, Red House Painters, Explosions In The Sky, Orbital en Early Day Miners.
Shakiraquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef bukgeit het volgende:
Wie is de zelfverklaarde 'She Wolf'?
(strikt persoonlijk) maar dit is nog erger dan Britneyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef Beregd het volgende:
spontaan komt de naam "britney spears" in me op
erger nog: een modelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:37 schreef Mark het volgende:
Is het een actrice?
Juist. Vreselijk mens, lijkt me datquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:41 schreef bukgeit het volgende:
Dan is het die nare Naomi Campbell. En ik ben ook naar, want ik ga naar m'n werk
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Mark het volgende:
Bllodhound Gang - Hooray for Boobies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |