Madmaster +1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:17 schreef MadMaster het volgende:
The Virgin Prunes in hun najaren?
owja, die haring-slurpster...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:15 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen maandag of dinsdag was ze de muzikale gast in DWDD...
Aangezien ik weg moet neem ik die 2 afwijkende letters voor lief.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:46 schreef ranja het volgende:
Oja, die inderdaad. Naam is 1 woord. Kroese ofzo
Ontcijferen van welke band bovenstaande albums zijn. Die letters zullen wel afkortingen zijn, de eerste letter(s) van ieder woord van een albumtitel.quote:
Welkom Felagund!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:51 schreef Felagund het volgende:
Ontcijferen van welke band bovenstaande albums zijn. Die letters zullen wel afkortingen zijn, de eerste letter(s) van ieder woord van een albumtitel.
Maar ik kan hier ook nog geen chocola van maken.
Ik denk die die 2 (L)'s live-albums zijn. Dus een band c.q. act waarvan het 2e album meteen een live album was. En -laten we er voor het gemak vanuit gaan- dat het een (band met een) zangeres is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef ranja het volgende:
Discografie (albums) van wie?
GS
B(L)
O
S
W(L)
S
S
R
TJF
Madonna?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef ranja het volgende:
Veel bekender.
Bedankt voor de hint trouwensquote:
Die dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef ScottTracy het volgende:
Eminem - Without me
Nee, maar wel enigszins in de goede hoek. Alleen geen Nederlander.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Beregd het volgende:
r2d2?
Jeuj!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef GooseFM het volgende:
Luke Vibert?
quote:
Ik heb zijn Rubicon nog op 12" liggen hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Inderdaad! Toch nog een liefhebber hier.
timbob +1
quote:are a folk band from London. The band is made up of Marcus
(vocals, guitar, drums), Winston Marshall (vocals, banjo, dobro), Ben Lovett (vocals, keyboards, organ), Ted Dwane (vocals, double bass). They formed in late 2007, rising out of London's folk scene with other artists such as Laura Marling, Johnny Flynn, Jay Jay Pistolet and Noah and the Whale.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:13 schreef Gehenna het volgende:
heb het opgezocht, maar ik kende het niet...
Grobbel +1quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:53 schreef Grobbel het volgende:
Het waren Mumford & Sons, overigens.
De reden voor deze vraag is een filmpje dat onlangs door een vriend van mij van hen is gemaakt tijdens een concert:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |