Ja, ik twijfelde nog om een paar hoezen te plaatsen, aangezien je niet om vrouwen gevraagd hadquote:
WIE isquote:
quote:Zangerheeft een naaktfoto van zichzelf laten nemen.
staat samen met zijn bandleden naakt voor een witte achtergrond, met slechts een 7 inch vinylsingle voor hun edele delen. De foto is deel van het artwork van de nieuwe single.
yepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef iggyinthehouse het volgende:
morrissey
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:55 schreef Berkery het volgende:
Blood Sugar Sex Magik - RHCP
Met 'Summertime' kan ik nog wel leven, 'everytime' is toch net iets anders dan 'time'.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef schaap001 het volgende:
1. Prince - Sign Of The Times
2. Pink Floyd - Time
3. Cindy Lauper - Time After Time
4. Blue Cheer - Summertime Blues
5. The Doors - Love Me Two Times
6. Bad English - Time Stood Still
7. Culture Club - Time
8. Muse - Time Is Running Out
9. Babys - Everytime I Think of You
10. Paul Young - Everytime You Go Away
Ranja +1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef ranja het volgende:
Cyndi Lauper - Time After Time
The Zombies - Time of the Season
Chic - Good Times
Black Box - Ride on Time
Kim Wilde - The Second Time
The Doors - Love Me Two Times
INXS - This Time
The Rolling Stones - The Last Time
Robin Beck - First Time
Anne Clark - Killing Time![]()
reserve:
Ideal - Eiszeit
April March - Le temps de l'amour
Ik had ook zoiets van 'Deze vraag is zo beantwoord' en dan kunnen we snel weer verder...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef schaap001 het volgende:
ik dacht 'opschieten' dit is een makkie, vandaar wat dubieuze gevallen. maar ik had TIJD genoeg bleek![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef MadMaster het volgende:
En zo is de link tussen de eerdere vragen vandaag en die van mij weer gelegd...![]()
quote:was formed during 1987 by RAY FENWICK (Ian Gilland Band) and POLLE EDUARD who had worked together with hit Dutch groups TEE SET and AFTER TEA. An illustrious line-up of musicians joins Ray and Polle on the album: JAN AKKERMAN, COZY POWELL, CANDY DULFER, LISA BORAY to name just a few!
The resulting music is a tasty cocktail of rhythm and blues, blue-eyed soul and blues. The music is contemporary and showcases the instrumental prowess of the ensemble, with not a sequencer in sight!
Wil ik nog wel even aan toevoegen dat de titel "Every Time I Think Of You" is. "Everytime" is m.i. geen engels woord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Even streng zijn...![]()
[..]
Met 'Summertime' kan ik nog wel leven, 'everytime' is toch net iets anders dan 'time'.
every time VS. everytimequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wil ik nog wel even aan toevoegen dat de titel "Every Time I Think Of You" is. "Everytime" is m.i. geen engels woord.
Minutes & Hoursquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef schaap001 het volgende:
bandnaam is al een paar keer voorbij gekomen
misschien wel Amerikaansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Gambolputty het volgende:
Wil ik nog wel even aan toevoegen dat de titel "Every Time I Think Of You" is. "Everytime" is m.i. geen engels woord.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef Mark het volgende:
Minute by Minute?
Eigenlijk van Cole Porter maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef schaap001 het volgende:
I Got You Under My Skin - Frank Sinatra
klopt op zich als een bus (Kiss had inderdaad een film 'Kiss Meet The Phantom In The Park), maar dat is niet de link tussen deze herenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef Mark het volgende:
Henk Poort speelde het Phantom of the Opera, en volgens mij had Kiss een film of een strip waarin ze die ontmoetten....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef Mark het volgende:
Paul speelt ook The Phantom?
Hier staat letterlijk "Iederkeer"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
misschien wel Amerikaans
[ afbeelding ]
Toch geen klappen omdat ze ermee stopt...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:49 schreef schaap001 het volgende:
Lily Allen (autobiografie omdat ze ermee stopt)?
knars +1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef knars het volgende:
Leona Lewis
Duncan Jonesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:51 schreef bartrid het volgende:
David Bowie.
Jazeker! Dat was Andy McClusky van OMD (die krullenbol), noooooit geweten! Bij elkaar gezocht zoals dat ooit ook met The Spice Girls gebeurde. Grappig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:42 schreef ranja het volgende:
Was dat niet die van OMD? McLusky of Humphries? Of heeft die alleen wat voor ze geschreven. Of was dat een andere groep
Synth Brittania was dat zeker? Best een leuke documentaire. En die vraag had ik ook al eens gesteldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:30 schreef schaap001 het volgende:
Een leuke trivia, die ik vannacht (bij een muziekthema programma op BBC3) voorbijzag komen: WIE heeft Atomic Kitten opgericht?![]()
klopt ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
Synth Brittania was dat zeker? Best een leuke documentaire. En die vraag had ik ook al eens gesteld
die zijn met z'n vijf man volgens mij.... ik dacht aan The Fray?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:26 schreef bartrid het volgende:
is dat The Feeling?
Yup, die documentaire werd om 9 uur gisteravond op BBC4 uitgezonden gevolgd door Synth Brittania at the BBC. Doen ze altijd erg goed vind ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
klopt ja!ook een goeie Are Friends Electric gezien vannacht.
absoluut! eerder zonden ze ook zulke combinatie uit over prog-rock, de San Francisco 60's scene, Stiff records etc. ben een vaste trouwe kijker! BBC blijft tgewoon och kwaliteits-tvquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup, die documentaire werd om 9 uur gisteravond op BBC4 uitgezonden gevolgd door Synth Brittania at the BBC. Doen ze altijd erg goed vind ik.
nog van vrijdag: bukgeit+1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef bukgeit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
bukgeit +1quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Ranja is naar The Rakes geweest.
Nee, de beste drummer van de Beatles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |