Jazeker! Dat was Andy McClusky van OMD (die krullenbol), noooooit geweten! Bij elkaar gezocht zoals dat ooit ook met The Spice Girls gebeurde. Grappig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:42 schreef ranja het volgende:
Was dat niet die van OMD? McLusky of Humphries? Of heeft die alleen wat voor ze geschreven. Of was dat een andere groep
Synth Brittania was dat zeker? Best een leuke documentaire. En die vraag had ik ook al eens gesteldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:30 schreef schaap001 het volgende:
Een leuke trivia, die ik vannacht (bij een muziekthema programma op BBC3) voorbijzag komen: WIE heeft Atomic Kitten opgericht?![]()
klopt ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
Synth Brittania was dat zeker? Best een leuke documentaire. En die vraag had ik ook al eens gesteld
die zijn met z'n vijf man volgens mij.... ik dacht aan The Fray?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:26 schreef bartrid het volgende:
is dat The Feeling?
Yup, die documentaire werd om 9 uur gisteravond op BBC4 uitgezonden gevolgd door Synth Brittania at the BBC. Doen ze altijd erg goed vind ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
klopt ja!ook een goeie Are Friends Electric gezien vannacht.
absoluut! eerder zonden ze ook zulke combinatie uit over prog-rock, de San Francisco 60's scene, Stiff records etc. ben een vaste trouwe kijker! BBC blijft tgewoon och kwaliteits-tvquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup, die documentaire werd om 9 uur gisteravond op BBC4 uitgezonden gevolgd door Synth Brittania at the BBC. Doen ze altijd erg goed vind ik.
nog van vrijdag: bukgeit+1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef bukgeit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
bukgeit +1quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Ranja is naar The Rakes geweest.
Nee, de beste drummer van de Beatles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |