Me to!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het trouwensdat Lily weer terug is!
me too!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het trouwensdat Lily weer terug is!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:-Serena's a working girl now. That means lounging in flimsy, silk dressing gowns with celebrities and wearing blazers over her skanky, sequined dresses. +20
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel blij om Dorota weer te zien deze ep, die blijft toch echt goed. Ik blijf elke keer als ik haar zie aan haar ringtone (I'm a Slave) denken.Spoilers!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Still van komende aflevering met Dorota.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel blij om Dorota weer te zien deze ep, die blijft toch echt goed. Ik blijf elke keer als ik haar zie aan haar ringtone (I'm a Slave) denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Still van komende aflevering met Dorota.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoals Dorota eruit ziet op die foto komt ze me erg bekend voor ineens. Morgen eens IMDB'en.
Sopranos mss?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoals Dorota eruit ziet op die foto komt ze me erg bekend voor ineens. Morgen eens IMDB'en.
Leuk artikel vind ik dat elke week!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:28 schreef Tegan het volgende:
http://nymag.com/daily/in(...)ally_gets_out_o.html
Ahhh.. die is leuk!quote:
Je bedoelt haar zangcarriere?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Leighton had het bij acteren moeten laten
In de eerste serie hebben ze het idd gedaan. Dat was de reden waarom Blair en Serena ruzie haddenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:23 schreef Esje-lief het volgende:
uhmmmm nate en serena hebben het toch al lang een keer gedaan?
of haal ik nu de boeken en de serie door elkaar?
quote:
Ik vind die eigenlijk nog best meevallenquote:
Nou zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zal jou eens mooi verwoorden. Op je neus.
Dito.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
Vond het wel een goed verhaal deze keer. Blair die het mooi voor zichzelf verpest en Vanessa ook, bij d'r eigen moeder nog wel. Wel leuk dat ze op het einde dan samen maar zielig gingen doen.
En ik vond Chuck zelfs heerlijk toen hij een man versierde. Moet ik me zorgen gaan maken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:
waarom lees ik die spoilers, ik weet dat ik spijt krijg, maar ik kan het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Zorgen maken? Nee hoor, het was gewoon leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
En ik vond Chuck zelfs heerlijk toen hij een man versierde. Moet ik me zorgen gaan maken??
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:Wel leuke aflevering vooral chuck met die zoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
Laten we het hopenquote:
Ik kijk altijd op deze site: www.yidio.com en dan bij tvshows, daar kun je dan Gossip Girl opzoeken, en daar kun je kiezen uit verschillende sites waar de series opstaan, ik kijk dan altijd via Megavideo, goede kwaliteit, gratis en je hoeft niets te downloaden, we is het zo dat je meestal maar 1 serie kunt kijken, als je er meerdere achter elkaar kunt zien dan moet je 72 minuten wachten geloof ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef PartyHardy het volgende:
Vorig seizoen keek ik via Sidereel, zie nu dat seizoen 3 alweer een hele tijd begonnen is.
Maar ik heb nu nog maar 2 opties om te downloaden (amazon & Itunes)? of betalen jullie ervoor?
misschien kan iemand me ff helpenthanks!
Ik download altijd via Grabit en zoek ze op via binsearch maar bij Gossip Girl download ik op de 1 of andere manier altijd het verkeerdequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
waarom niet gewoon ff downloaden?
zo gepiept.
Voor de details moet je maar ff google raadplegen
Huh, heb ik iets gemist. nate disste toch juist Serena bij dat feestje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef DeeBee het volgende:
Goed vermaak weer deze keer.
Wel mooi hoe hard Nate even gedissed werd dat hij eigenlijk amper meer iets te zoeken heeft op die feestjes enzo.![]()
Ik ben even vergeten WAAROM Nate ook alweer gedissed werdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi hoe hard Nate even gedissed werd dat hij eigenlijk amper meer iets te zoeken heeft op die feestjes enzo.![]()
Ach ja natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef DeeBee het volgende:
You're lonely? What's the matter, you don't have any friends left?
Dat zegt Serena, waarna Nate inderdaad wel mooi countered met 'at least I don't have to work the door', maar vond het vooral grappig omdat er ook op NYmag altijd wordt gezegd dat Nate ongeveer niks toevoegt en geen verhaallijn heeft die ergens op slaat (al 1.5 seizoen lang).
Overigens begint hetzelfde te gelden voor Serena, die echt vaaaag is lately...
Ja ik was ook verrast om te zien dat ze er nog werkte...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk![]()
Btw, Serena, ik dacht dat zij ontslagen was na dat Tyra Banks gebeuren
Tyra ging weg als client als Serena ontslagen zou worden. Meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ik was ook verrast om te zien dat ze er nog werkte...
Mijn aflevering maakte ook opeens een sprong
De mijne ook.. hij duurde ook maar 37 minuten...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ik was ook verrast om te zien dat ze er nog werkte...
Mijn aflevering maakte ook opeens een sprong
Heb even voor je gekeken, die ik heb duurt +/-41:30 en eindigt met Jenny in haar kamer. Geen aftitelingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had gisteren een nieuwe ep gevonden maar die was ook weer 37 minuten....
Die van mij van 37 min. eindigt ook in Jenny haar kamer maar hij maakt een soort sprongetje bij Rufus die voor de eerste keer de deur open doet voor trick a treat! Ach volgende aflevering weer beterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken, die ik heb duurt +/-41:30 en eindigt met Jenny in haar kamer. Geen aftiteling
Thanks, staat er toevallig ook een releasegroup in de filename? Dan zou ik daar eens op kunnen zoeken. Ik kan het echt niet uitstaan dat ik 4 minuten heb gemistquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken, die ik heb duurt +/-41:30 en eindigt met Jenny in haar kamer. Geen aftiteling
Waar heb jij gossip girl op gekeken? Want waar ik ze download staan ze de serie er nog steeds niet op.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, bleef wel eeeerg lang rond dat verkiezingsfeest hangen deze aflevering.
Wel goed dat Serena even de waarheid te horen kreeg van Blair dat d'r leven atm niks voorstelt.Al vind ik dat Blair ook alleen maar Chuck heeft en zich een beetje als een kind gedraagt op NYU.
Jenny had niet eens meer de kracht voor oogschaduw btw, die moest wel heel ziek zijn geweest...
Dat is ook al bij meer dan de helft van de afleveringen dit seizoen zo geweest ongeveer, pff...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Esje-lief het volgende:
had hem via torrent vanmorgen om 8 uur al...
Was wel leuk.. schattig hoe chuck naast blair kroop aan het einde!!
Ja ze zijn leuk samen, maar ik kan die hillary duff echt schietenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik vond Dan en die chick lief samen.
Ja, Nate wordt eindelijk weer interessant als stomme politieke klootzak!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Michellee het volgende:
Leuke aflevering! Verhaallijn met Nate vond ik![]()
Blair en Chuck zijn![]()
En Serena
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ja ik ook, al vind ik Dan met Olivia ook wel errug lief hoor!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:10 schreef soppa het volgende:
Toch zou ik het fijn vinden als Dan en Serena weer bij elkaar zouden komen
Dat was echt epic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef TrailerTrash het volgende:
Chuck door de intercom: "If you two want to kiss, it won't count as cheating"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gossip Girl is the last person in New York who still thinks you matter.Jack does it in real time...
Ik dacht ook dat ik 'r vreselijk zou vinden.... but I don;tquote:Op woensdag 4 november 2009 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk samen, maar ik kan die hillary duff echt schieten
Heel mooi, ik zat er ook op te wachtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef TrailerTrash het volgende:
Chuck door de intercom: "If you two want to kiss, it won't count as cheating"
Ik dacht the Plaza maar dat weet ik niet zeker. Je kan sowieso veel locaties van de serie vinden via Google Earth Community.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Starlie het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dat hotel heet waar, Serena, Jenny, Eric enz. wonen... wij gaan binnenkort naar New York en mocht ik daar nu in de buurt zijn dan wil ik het natuurlijk ook wel eens in het echt zien, vroeger zag je nog wel eens shots vanaf de buitenkant van het hotel....
Super dank je wel!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Ik dacht the Plaza maar dat weet ik niet zeker. Je kan sowieso veel locaties van de serie vinden via Google Earth Community.
Wil je erover praten??quote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef zquing het volgende:
de fuck ik ben geschokeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wil je erover praten??
Je hebt volgens mij wel een passend ondertitel héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Idd. Maar gelukkig heeft Blair het al verboden.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Deze ep was echt![]()
! Stiekem vind ik die Hillary of hoe je het ook schrijft het toch best leuk doen zo, als vriendinnetje van Dan
(en nee, dat zeg ik niet alleen door die threesome
![]()
).
Maar wtf @ Chuck die zo'n troela Blair's lingerie aan laat trekken?Ew.
Ja dat vond ik ook raar. Ik vind Jenny wel leuk in deze rol! Maar wat hadden ze nu met Jonathan gedaan deze keer? Ik dacht alleen dat ze niet met hem op dat debut wilde komen, maar aan het einde zei ze dat het haar speet dat ze Jonathan als damage control had gebruikt.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Maar wtf @ Chuck die zo'n troela Blair's lingerie aan laat trekken?Ew.
Omdat ze een betere optie had voor het debut heeft ze Jonathan idd laten vallen waardoor hij het zich kon opsoppen.. vandaar dat hij damage control werd.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:25 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook raar. Ik vind Jenny wel leuk in deze rol! Maar wat hadden ze nu met Jonathan gedaan deze keer? Ik dacht alleen dat ze niet met hem op dat debut wilde komen, maar aan het einde zei ze dat het haar speet dat ze Jonathan als damage control had gebruikt.
So truequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef Tazmaniac het volgende:
calling lance armstrong a manwhore +5
quote:-100 for the continuation of the threesome storyline. I literally threw up in my mouth when they showed the flashback with Vanessa on top. -shivers- With that horrible weave I can only imagine it’s like romping with a wooly mammoth.
Heel erg verschrikkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:25 schreef Starlie het volgende:
Die schoudervulling van Serena, ik bleef er maar naar kijken![]()
Maakt 'r niet minder heetquote:Op woensdag 18 november 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Taylor Momsen komt uit '93.
na de gast die carter baisen speelt staat op de achtergrond. hij en leighton meester zijn toch een setje in t echt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ieuw!!! Waarom doet ze dat nou?
Het lijkt trouwens wel of Chris Keller (uit OTH) op de achtergrond staat.
Ja, net als Serena&Dan en Chuck&Vanessaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
na de gast die carter baisen speelt staat op de achtergrond. hij en leighton meester zijn toch een setje in t echt?
Nee al een eeuwigheid, maar het is me nooit opgevallen blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
Er zijn nu eenmaal meer weken dan uitzendingen. Volgen jullie pas net series? Dit is vrij normaal.
Volgens mij had het te maken met een Awardshow hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
Er zijn nu eenmaal meer weken dan uitzendingen. Volgen jullie pas net series? Dit is vrij normaal.
En ik las (op wikipediaquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, net als Serena&Dan en Chuck&Vanessa.
Mijn bron is halfdood en de nieuwe ep staat er daar nog niet op.. *snif*. Verkapte wth is er aan de hand met eztvquote:
Ja, die mis ik ook, maar EZTV heeft meerdere bronnen.. bovendien krijg ik de ene keer server unavailable en de andere keer weer niet.. vreemd.quote:
Oh ik vind ze sowieso wel hoor, heb zat bronnen, maar vond mini en eztv het fijnstquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Tegan het volgende:
Gewoon overstappen op Torrentz.com of Usenet.
Hij staat op beide gewoon erop.
ik stream altijd op cucirca.com werkt prima als je niet meer dan 1 aflevering achter elkaar wilt kijken (max kijktijd is 72 minuten, daarna moet je 54 minuten wachten)quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn bron is halfdood en de nieuwe ep staat er daar nog niet op.. *snif*. Verkapte wth is er aan de hand met eztv? Vanavond kijken
.
Zou daarbij ook nog eens een keer super ongeloofwaardig zijn geweest als ze Nate > Tripp had gekozen in deze situatie. Ben er ook blij mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het ergens wel goed dat ze Serena voor Tripp hebben laten kiezen.. Als ze namelijk nu weer met Nate was meegegaan was het echt zo'n hondje voor wie je de bal ophoudt
• "That's absurd," Jessica's husband said, indignantly, when Serena chose Trip over Nate. "Nate's such a more appropriate mate for her." No one would ever choose Trip over Nate. Ever. Minus 10.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zou daarbij ook nog eens een keer super ongeloofwaardig zijn geweest als ze Nate > Tripp had gekozen in deze situatie. Ben er ook blij mee.
Correctoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:47 schreef DeeBee het volgende:
The O.C.
Voor Gossip Girl 'the most important show on the planet'.
<- Willa Holland, de Jenny van the O.C. al kon er niks tegen Marissa op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• I like to think that Josh Schwartz was throwing in those OC references for those of us who miss it. S-Fucks-up-Thanksgiving is no Chrismukkah, but it will do as the holiday of choice for this show. Plus 5. —ANNIE_IN_NY
Jack does it in real time...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:28 schreef DeeBee het volgende:
Wat een show was dat ook.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]S4 was ook erg slecht, heb je niks aan gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zou dit seizoen terugkomen bij Gossip Girl las ik ergens, maar heb nog niks kunnen spottenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:47 schreef DeeBee het volgende:
<- Willa Holland, de Jenny van the O.C. al kon er niks tegen Marissa op.
![]()
Oh, ik hoop het niet, wat een waardeloze actrice zeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
S4 was ook erg slecht, heb je niks aan gemist
[..]
Ze zou dit seizoen terugkomen bij Gossip Girl las ik ergens, maar heb nog niks kunnen spotten
Net als Mischa Barton in the O.C.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, ik hoop het niet, wat een waardeloze actrice zeg.
Jawel, zij pushte Jenny de hele tijd richting die soft-naakt-maar-toch-nog-lingerie-en-kleren-aan-foto's...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Net als Mischa Barton in the O.C.![]()
Eerlijk gezegd kan ik me haar niet echt goed meer voor de geest halen in GG, ze was dat modelvriendinnetje van Jenny en kan het me vaag nog herinneren. Anyway, het heeft geen indruk gemaakt dus
Exactly!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
In die situatie die zich voordeed in GG was het juist belachelijk dom geweest als ze Nate had gekozen.
No string attached ga je logisch voor Nate over Tripp ja
Gossip Girl zou maar saai zijn als mensen alleen doen wat hoort enzo. Het is extreem om natuurlijk schokkerend te doen voor de kijkers.quote:Op zondag 6 december 2009 11:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Exactly!![]()
Vind wel dat Nate zich ook steeds meer bezig houdt met het ehh 'schemen'.. weet even geen goed Nederlands woord ervoor. Eerst waren alleen Blair en Chuck (en Jenny) echt van de gemene spelletjes en mensen voor de gek houden/oplichten, maar nu Nate ook al
. En Eric ook al.. terwijl die eerst altijd zo 'onschuldig' waren. Krijg nu echt een beetje het idee dat ze willen dat je denkt dat er op de Upper East Side niemand te vertrouwen is ofzo
.
4 Januari.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kreeg ook traantjes![]()
En wel vaag als het zijn moeder zou zijn.. maar daar zullen we dan vast een antwoord op krijgen
Wanneer is het nu weer?
Ik las ergens 11 januariquote:Op woensdag 9 december 2009 00:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toch 4 januari, mooi! Ik had ergens gelezen dat het op 8 maart pas weer verder zou gaan
Nja, als ze dood zou zijn gaat er niemand zoeken he...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:21 schreef Tegan het volgende:
Beetje raar/dom dat die moeder zich op deze manier laat ontdekkenterwijl ze al 20 jaar oid onvindbaar is.
Ik denk dat het het graf van zijn vader is. En de moeder houd van gele rozen dus die legt ze denk ik ook zelf bij haar man neer.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Starlie het volgende:
Maar hij was bij het graf van zijn moeder toch? Want zij hield van gele rozen... of zou het een familie graf zijn...? Er lagen natuurlijk al gele rozen.. ik snap er niets meer van!
Ja? Het enige dat ik meekreeg daarover is dat hij nooit naar het graf ging. Maar je kunt gelijk hebben hoor, dat zou nu wel een en ander verklaren.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Blair vertelde toch zoiets dat het graf van zijn moeder altijd verborgen was geweest voor Chuck..
Dat sowieso, maar ik zit nu te twijfelen of Bart Bass Chuck er ook weleens van beschuldigd heeft, of dat Chuck het gevoel kreeg / dacht dat zijn vader Chuck verantwoordelijk achtte voor de dood van zijn vrouw... hmm. Achja, #care, ben benieuwd naar de volgende afleveringquote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij was het Chuck zelf die zichzelf de schuld gaf van het overlijden van zijn moeder.
Blame the Winter Olympicsquote:
Wijd eens uit over dat offtopic gedeelte?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Blame the Winter Olympics![]()
.
off-topic: Volgende maand in ieder geval weer Chuck![]()
[USA] Chuck #5 I Know Kung fuquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wijd eens uit over dat offtopic gedeelte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Tegan op 21-01-2010 14:16:11 ]
Waarschijnlijk dacht ze dat het om Ed Westwick gingquote:
Dat heb ik verdorie een maand kunnen verbloemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht ze dat het om Ed Westwick ging
En het was niet eens zo bedoeldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik verdorie een maand kunnen verbloemen
Ruined my day.quote:
Ja precies!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef zquing het volgende:
Alsof jullie 't niet zagen aankomen
reageer op spoilers in spoiler jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, nog eentje dan.
Ik vind dit seizoen het beste tot nu toe. Eindelijk fatsoenlijke ontwikkeling van de personages (hoewel een aantal wel blijven steken).quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef Jivis het volgende:
Volgensmij loop ik inmiddels al bijna tien afleveringen achter. Eigenlijk al sinds ik had gelezen dat de schrijvers een spoedberaad hebben gehouden hoe ze de serie weer back on track kunnen krijgen
. Is het nog wat?
Naah, ik doe niet aan reclame tussen m'n series doorquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen het beste tot nu toe. Eindelijk fatsoenlijke ontwikkeling van de personages (hoewel een aantal wel blijven steken).
Misschien kun je dan beter NL gaan volgen, dan ben je ongeveer even ver
Vind dit ook zeker het beste seizoen tot nu toe!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen het beste tot nu toe. Eindelijk fatsoenlijke ontwikkeling van de personages (hoewel een aantal wel blijven steken).
Misschien kun je dan beter NL gaan volgen, dan ben je ongeveer even ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |