Dito.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
Vond het wel een goed verhaal deze keer. Blair die het mooi voor zichzelf verpest en Vanessa ook, bij d'r eigen moeder nog wel. Wel leuk dat ze op het einde dan samen maar zielig gingen doen.
En ik vond Chuck zelfs heerlijk toen hij een man versierde. Moet ik me zorgen gaan maken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:
waarom lees ik die spoilers, ik weet dat ik spijt krijg, maar ik kan het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Zorgen maken? Nee hoor, het was gewoon leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
En ik vond Chuck zelfs heerlijk toen hij een man versierde. Moet ik me zorgen gaan maken??
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:Wel leuke aflevering vooral chuck met die zoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
Laten we het hopenquote:
Ik kijk altijd op deze site: www.yidio.com en dan bij tvshows, daar kun je dan Gossip Girl opzoeken, en daar kun je kiezen uit verschillende sites waar de series opstaan, ik kijk dan altijd via Megavideo, goede kwaliteit, gratis en je hoeft niets te downloaden, we is het zo dat je meestal maar 1 serie kunt kijken, als je er meerdere achter elkaar kunt zien dan moet je 72 minuten wachten geloof ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef PartyHardy het volgende:
Vorig seizoen keek ik via Sidereel, zie nu dat seizoen 3 alweer een hele tijd begonnen is.
Maar ik heb nu nog maar 2 opties om te downloaden (amazon & Itunes)? of betalen jullie ervoor?
misschien kan iemand me ff helpenthanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |