Dito.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
Vond het wel een goed verhaal deze keer. Blair die het mooi voor zichzelf verpest en Vanessa ook, bij d'r eigen moeder nog wel. Wel leuk dat ze op het einde dan samen maar zielig gingen doen.
En ik vond Chuck zelfs heerlijk toen hij een man versierde. Moet ik me zorgen gaan maken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:
waarom lees ik die spoilers, ik weet dat ik spijt krijg, maar ik kan het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Zorgen maken? Nee hoor, het was gewoon leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
En ik vond Chuck zelfs heerlijk toen hij een man versierde. Moet ik me zorgen gaan maken??
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:Wel leuke aflevering vooral chuck met die zoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
Laten we het hopenquote:
Ik kijk altijd op deze site: www.yidio.com en dan bij tvshows, daar kun je dan Gossip Girl opzoeken, en daar kun je kiezen uit verschillende sites waar de series opstaan, ik kijk dan altijd via Megavideo, goede kwaliteit, gratis en je hoeft niets te downloaden, we is het zo dat je meestal maar 1 serie kunt kijken, als je er meerdere achter elkaar kunt zien dan moet je 72 minuten wachten geloof ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef PartyHardy het volgende:
Vorig seizoen keek ik via Sidereel, zie nu dat seizoen 3 alweer een hele tijd begonnen is.
Maar ik heb nu nog maar 2 opties om te downloaden (amazon & Itunes)? of betalen jullie ervoor?
misschien kan iemand me ff helpenthanks!
Ik download altijd via Grabit en zoek ze op via binsearch maar bij Gossip Girl download ik op de 1 of andere manier altijd het verkeerdequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
waarom niet gewoon ff downloaden?
zo gepiept.
Voor de details moet je maar ff google raadplegen
Huh, heb ik iets gemist. nate disste toch juist Serena bij dat feestje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef DeeBee het volgende:
Goed vermaak weer deze keer.
Wel mooi hoe hard Nate even gedissed werd dat hij eigenlijk amper meer iets te zoeken heeft op die feestjes enzo.![]()
Ik ben even vergeten WAAROM Nate ook alweer gedissed werdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi hoe hard Nate even gedissed werd dat hij eigenlijk amper meer iets te zoeken heeft op die feestjes enzo.![]()
Ach ja natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef DeeBee het volgende:
You're lonely? What's the matter, you don't have any friends left?
Dat zegt Serena, waarna Nate inderdaad wel mooi countered met 'at least I don't have to work the door', maar vond het vooral grappig omdat er ook op NYmag altijd wordt gezegd dat Nate ongeveer niks toevoegt en geen verhaallijn heeft die ergens op slaat (al 1.5 seizoen lang).
Overigens begint hetzelfde te gelden voor Serena, die echt vaaaag is lately...
Ja ik was ook verrast om te zien dat ze er nog werkte...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk![]()
Btw, Serena, ik dacht dat zij ontslagen was na dat Tyra Banks gebeuren
Tyra ging weg als client als Serena ontslagen zou worden. Meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ik was ook verrast om te zien dat ze er nog werkte...
Mijn aflevering maakte ook opeens een sprong
De mijne ook.. hij duurde ook maar 37 minuten...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ik was ook verrast om te zien dat ze er nog werkte...
Mijn aflevering maakte ook opeens een sprong
Heb even voor je gekeken, die ik heb duurt +/-41:30 en eindigt met Jenny in haar kamer. Geen aftitelingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had gisteren een nieuwe ep gevonden maar die was ook weer 37 minuten....
Die van mij van 37 min. eindigt ook in Jenny haar kamer maar hij maakt een soort sprongetje bij Rufus die voor de eerste keer de deur open doet voor trick a treat! Ach volgende aflevering weer beterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken, die ik heb duurt +/-41:30 en eindigt met Jenny in haar kamer. Geen aftiteling
Thanks, staat er toevallig ook een releasegroup in de filename? Dan zou ik daar eens op kunnen zoeken. Ik kan het echt niet uitstaan dat ik 4 minuten heb gemistquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken, die ik heb duurt +/-41:30 en eindigt met Jenny in haar kamer. Geen aftiteling
Waar heb jij gossip girl op gekeken? Want waar ik ze download staan ze de serie er nog steeds niet op.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, bleef wel eeeerg lang rond dat verkiezingsfeest hangen deze aflevering.
Wel goed dat Serena even de waarheid te horen kreeg van Blair dat d'r leven atm niks voorstelt.Al vind ik dat Blair ook alleen maar Chuck heeft en zich een beetje als een kind gedraagt op NYU.
Jenny had niet eens meer de kracht voor oogschaduw btw, die moest wel heel ziek zijn geweest...
Dat is ook al bij meer dan de helft van de afleveringen dit seizoen zo geweest ongeveer, pff...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Esje-lief het volgende:
had hem via torrent vanmorgen om 8 uur al...
Was wel leuk.. schattig hoe chuck naast blair kroop aan het einde!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |