abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73788092
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:
tvp

[ afbeelding ]

Fijne aflevering weer
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
pi_73790468
Wat heeft Chuck een groot hoofd op die foto.
Amen.
  zondag 18 oktober 2009 @ 08:35:39 #53
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_73798390
oehhhh kijk net afl 3, serena heeft daar bij die veiling toch een verdomd lekker jurkje aan
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_73801215
ik ga een hele domme vraag stellen denk ik, maar wordt het alweer uitgezonden? Ik kan er niks van vinden maar ik vermoed dat jullie downloaden?
Have you had your kezzzzzz today???
pi_73801400
Dit is het USA topic, dus ja!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73801723
nou lekker helder van me dan he
Have you had your kezzzzzz today???
pi_73874570
Hmm, niet zo'n top aflevering als de vorige keer helaas...

Wel wat mooie stukjes, en vooral Hillary Duff is eigenlijk gewoon best wel irritant als actrice.

En Serena heeft echt issues al 6 afleveringen lang die echt niks voorstellen, maar waar echt zo onwijs lomp over wordt gedaan. Ze voegt echt niks toe momenteel (behalve als eye-candy dan ).
Jack does it in real time...
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:58:22 #58
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_73876315
Vond het wel een goed verhaal deze keer. Blair die het mooi voor zichzelf verpest en Vanessa ook, bij d'r eigen moeder nog wel. Wel leuk dat ze op het einde dan samen maar zielig gingen doen.

En ik vond Chuck zelfs heerlijk toen hij een man versierde. Moet ik me zorgen gaan maken??
pi_73876614
Ik vond het een heerlijke aflevering!
All good things are wild and free.
pi_73877602
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
Vond het wel een goed verhaal deze keer. Blair die het mooi voor zichzelf verpest en Vanessa ook, bij d'r eigen moeder nog wel. Wel leuk dat ze op het einde dan samen maar zielig gingen doen.

En ik vond Chuck zelfs heerlijk toen hij een man versierde. Moet ik me zorgen gaan maken??
Dito.

Leuke aflevering, ben benieuwd naar het vervolg. Hilary speelt haar rol wel iets te gemaakt imo, altijd een beetje tenenkrommend om te zien .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_73886886
Beetje saaie aflevering

Maargoed, volgende week beter! Hopelijk blijven Chuck en Blair wel bij elkaar, vond 't nog wel leuk gaan!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73889915
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73890019
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom lees ik die spoilers, ik weet dat ik spijt krijg, maar ik kan het niet laten .
pi_73890050
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
Zorgen maken? Nee hoor, het was gewoon leuk Hij zag er trouwens erg goed uit in zn pak (allebei)

Vond het wel een goede aflevering, alleen dat met Carter voegt niet echt veel toe imho.. de Blair & Chuck stukjes waren wel weer fijn Hoop wel dat het nu niet ineens gedaan is met hun, zijn ze eindelijk bij elkaar, weet ze het nog te verkloten
they say a dirty mind is a joy forever...
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:01:35 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73890715
Chuck toch... rawr
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_73891137

de samenvatting let alleen niet op dat mens dat er zonodig bij moet praten.. annoying
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_73891339
pi_73903313
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
Wel leuke aflevering vooral chuck met die zoen
SPOILER
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_73904998
Leuke aflevering, alleen waar was eric? En ik wil meer Jenny
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_73906554
Chuck met die kus
pi_73911970
Ohhhhh Chuck
Maar is Carter nu weg? Zou zonde zijn.
pi_74014242
Ik begin mij steeds meer aan Serena te storen...en kunnen die rokjes nog korter
pi_74014361
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:15 schreef Michellee het volgende:
...en kunnen die rokjes nog korter
Laten we het hopen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:35:22 #74
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74017611
Vorig seizoen keek ik via Sidereel, zie nu dat seizoen 3 alweer een hele tijd begonnen is.
Maar ik heb nu nog maar 2 opties om te downloaden (amazon & Itunes)? of betalen jullie ervoor?
misschien kan iemand me ff helpen thanks!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:27:32 #75
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_74022792
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef PartyHardy het volgende:
Vorig seizoen keek ik via Sidereel, zie nu dat seizoen 3 alweer een hele tijd begonnen is.
Maar ik heb nu nog maar 2 opties om te downloaden (amazon & Itunes)? of betalen jullie ervoor?
misschien kan iemand me ff helpen thanks!
Ik kijk altijd op deze site: www.yidio.com en dan bij tvshows, daar kun je dan Gossip Girl opzoeken, en daar kun je kiezen uit verschillende sites waar de series opstaan, ik kijk dan altijd via Megavideo, goede kwaliteit, gratis en je hoeft niets te downloaden, we is het zo dat je meestal maar 1 serie kunt kijken, als je er meerdere achter elkaar kunt zien dan moet je 72 minuten wachten geloof ik.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:30:28 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74022909
waarom niet gewoon ff downloaden?

zo gepiept.

Voor de details moet je maar ff google raadplegen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:39:04 #77
125420 Starlie
pi_74023270
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
waarom niet gewoon ff downloaden?

zo gepiept.

Voor de details moet je maar ff google raadplegen
Ik download altijd via Grabit en zoek ze op via binsearch maar bij Gossip Girl download ik op de 1 of andere manier altijd het verkeerde Dus voor mij is het via een site kijken makkelijker
pi_74107061
Goed vermaak weer deze keer.

Wel mooi hoe hard Nate even gedissed werd dat hij eigenlijk amper meer iets te zoeken heeft op die feestjes enzo.

Wel zonde dat de Siamese tweeling Jenny/Eric gesplitst is.
pi_74107092
Nate is tof ,

ze moeten echt even een goede verhaallijn voor hem schrijven
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74107211
Nate en Dan vind ik ook wel een mooi duo, die mogen ze wel elke aflevering laten optrekken (of iets tofs voor ze verzinnen).

Wel apart dat er zo veel verschil zit tussen afleveringen, deze aflevering draait weer om 1 event (dat feestje) en vorige aflevering dan deden ze weer even 6 verhaallijnen afraffelen.
pi_74136750
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef DeeBee het volgende:
Goed vermaak weer deze keer.

Wel mooi hoe hard Nate even gedissed werd dat hij eigenlijk amper meer iets te zoeken heeft op die feestjes enzo.
Huh, heb ik iets gemist. nate disste toch juist Serena bij dat feestje?

Oh, en weer NYMag
pi_74140824
Hmm, ik geloof dat ik naar een verkorte versie heb gekeken. Hij sprong ineens van Rufus die trick or treat kindjes volpropte naar de inval van de politie in de club. De ep was ook maar 37 miniten lang, even kijken of ik vandaag een repack kan vinden want ik geloof niet dat dit klopt.
Spoilers!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:46:08 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74141663
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef DeeBee het volgende:

Ik ben even vergeten WAAROM Nate ook alweer gedissed werd
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_74143422
You're lonely? What's the matter, you don't have any friends left?

Dat zegt Serena, waarna Nate inderdaad wel mooi countered met 'at least I don't have to work the door', maar vond het vooral grappig omdat er ook op NYmag altijd wordt gezegd dat Nate ongeveer niks toevoegt en geen verhaallijn heeft die ergens op slaat (al 1.5 seizoen lang ).

Overigens begint hetzelfde te gelden voor Serena, die echt vaaaag is lately...
pi_74144149
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef DeeBee het volgende:
You're lonely? What's the matter, you don't have any friends left?

Dat zegt Serena, waarna Nate inderdaad wel mooi countered met 'at least I don't have to work the door', maar vond het vooral grappig omdat er ook op NYmag altijd wordt gezegd dat Nate ongeveer niks toevoegt en geen verhaallijn heeft die ergens op slaat (al 1.5 seizoen lang ).

Overigens begint hetzelfde te gelden voor Serena, die echt vaaaag is lately...
Ach ja natuurlijk

Btw, Serena, ik dacht dat zij ontslagen was na dat Tyra Banks gebeuren
pi_74216929
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ach ja natuurlijk

Btw, Serena, ik dacht dat zij ontslagen was na dat Tyra Banks gebeuren
Ja ik was ook verrast om te zien dat ze er nog werkte...

Mijn aflevering maakte ook opeens een sprong
pi_74217071
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef Michellee het volgende:

[..]

Tyra ging weg als client als Serena ontslagen zou worden. Meen ik me te herinneren.
Amen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:15:51 #88
125420 Starlie
pi_74217421
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef Michellee het volgende:

[..]

De mijne ook.. hij duurde ook maar 37 minuten...
pi_74217819
Had gisteren een nieuwe ep gevonden maar die was ook weer 37 minuten....
Spoilers!
pi_74235076
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had gisteren een nieuwe ep gevonden maar die was ook weer 37 minuten....
Heb even voor je gekeken, die ik heb duurt +/-41:30 en eindigt met Jenny in haar kamer. Geen aftiteling
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:54:20 #91
125420 Starlie
pi_74240696
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Heb even voor je gekeken, die ik heb duurt +/-41:30 en eindigt met Jenny in haar kamer. Geen aftiteling
Die van mij van 37 min. eindigt ook in Jenny haar kamer maar hij maakt een soort sprongetje bij Rufus die voor de eerste keer de deur open doet voor trick a treat! Ach volgende aflevering weer beter
pi_74244099
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Thanks, staat er toevallig ook een releasegroup in de filename? Dan zou ik daar eens op kunnen zoeken. Ik kan het echt niet uitstaan dat ik 4 minuten heb gemist
Het is bij mijn versie net als bij die van Starlie, ineens zit er een sprong halverwege de aflevering... Ik volgde er niet veel meer van daarna, kan je nagaan hoe belangrijk 4 minuten kunnen zijn op een totaal van maar 41.
Spoilers!
pi_74246025
Kan iemand dan een samenvatting geven van die 4 minuten?
pi_74252446
Ik denk dat daarin de minions van Jenny eieren gooiden naar Jonathan. Daar lees ik steeds over in de recap, en ik kan het me niet herinneren.
pi_74348001
Mwah, bleef wel eeeerg lang rond dat verkiezingsfeest hangen deze aflevering.

Wel goed dat Serena even de waarheid te horen kreeg van Blair dat d'r leven atm niks voorstelt. Al vind ik dat Blair ook alleen maar Chuck heeft en zich een beetje als een kind gedraagt op NYU.

Jenny had niet eens meer de kracht voor oogschaduw btw, die moest wel heel ziek zijn geweest...
pi_74348609
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, bleef wel eeeerg lang rond dat verkiezingsfeest hangen deze aflevering.

Wel goed dat Serena even de waarheid te horen kreeg van Blair dat d'r leven atm niks voorstelt. Al vind ik dat Blair ook alleen maar Chuck heeft en zich een beetje als een kind gedraagt op NYU.

Jenny had niet eens meer de kracht voor oogschaduw btw, die moest wel heel ziek zijn geweest...
Waar heb jij gossip girl op gekeken? Want waar ik ze download staan ze de serie er nog steeds niet op.
pi_74349169
Via newsgroups (binsearch) + SABNZBD+.

Maar ja, dat is een beetje een andere discussie natuurlijk...de (public) torrents enzo zijn meestal wat later uit...
pi_74349283
had hem via torrent vanmorgen om 8 uur al...

Was wel leuk.. schattig hoe chuck naast blair kroop aan het einde!!
Be brave. Be kind.
pi_74349432
Haha, keek net toevallig en staat alles er wel op! Maar toch bedankt.
pi_74350065
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Esje-lief het volgende:
had hem via torrent vanmorgen om 8 uur al...

Was wel leuk.. schattig hoe chuck naast blair kroop aan het einde!!
Dat is ook al bij meer dan de helft van de afleveringen dit seizoen zo geweest ongeveer, pff...

Ik vind het dit seizoen eigenlijk maar beetje 'mweh' allemaal. Al die domme ruzies en problemen om niks (nog minder belangrijke dingen dan vorige seizoenen ) en ook maar 1 nieuw character via NYU (Olivia), terwijl iedereen beetje half in z'n oude leven blijft hangen. Plus er is amper meer iets over Constance, terwijl ze dat met de Siamese tweeling Jenneric best nog wel zouden kunnen doen.

De hele serie geeft dit seizoen iets teveel een gevoel zoals de uitstraling van Serena al tijden lang is...vermoeieeend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')