Ja ze zijn leuk samen, maar ik kan die hillary duff echt schietenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik vond Dan en die chick lief samen.
Ja, Nate wordt eindelijk weer interessant als stomme politieke klootzak!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Michellee het volgende:
Leuke aflevering! Verhaallijn met Nate vond ik![]()
Blair en Chuck zijn![]()
En Serena
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ja ik ook, al vind ik Dan met Olivia ook wel errug lief hoor!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:10 schreef soppa het volgende:
Toch zou ik het fijn vinden als Dan en Serena weer bij elkaar zouden komen
Dat was echt epic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef TrailerTrash het volgende:
Chuck door de intercom: "If you two want to kiss, it won't count as cheating"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gossip Girl is the last person in New York who still thinks you matter.Jack does it in real time...
Ik dacht ook dat ik 'r vreselijk zou vinden.... but I don;tquote:Op woensdag 4 november 2009 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk samen, maar ik kan die hillary duff echt schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |