Zou daarbij ook nog eens een keer super ongeloofwaardig zijn geweest als ze Nate > Tripp had gekozen in deze situatie. Ben er ook blij mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het ergens wel goed dat ze Serena voor Tripp hebben laten kiezen.. Als ze namelijk nu weer met Nate was meegegaan was het echt zo'n hondje voor wie je de bal ophoudt
• "That's absurd," Jessica's husband said, indignantly, when Serena chose Trip over Nate. "Nate's such a more appropriate mate for her." No one would ever choose Trip over Nate. Ever. Minus 10.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zou daarbij ook nog eens een keer super ongeloofwaardig zijn geweest als ze Nate > Tripp had gekozen in deze situatie. Ben er ook blij mee.
Correctoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:47 schreef DeeBee het volgende:
The O.C.
Voor Gossip Girl 'the most important show on the planet'.
<- Willa Holland, de Jenny van the O.C. al kon er niks tegen Marissa op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• I like to think that Josh Schwartz was throwing in those OC references for those of us who miss it. S-Fucks-up-Thanksgiving is no Chrismukkah, but it will do as the holiday of choice for this show. Plus 5. —ANNIE_IN_NY
Jack does it in real time...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:28 schreef DeeBee het volgende:
Wat een show was dat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]S4 was ook erg slecht, heb je niks aan gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zou dit seizoen terugkomen bij Gossip Girl las ik ergens, maar heb nog niks kunnen spottenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:47 schreef DeeBee het volgende:
<- Willa Holland, de Jenny van the O.C. al kon er niks tegen Marissa op.
![]()
Oh, ik hoop het niet, wat een waardeloze actrice zeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
S4 was ook erg slecht, heb je niks aan gemist
[..]
Ze zou dit seizoen terugkomen bij Gossip Girl las ik ergens, maar heb nog niks kunnen spotten
Net als Mischa Barton in the O.C.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, ik hoop het niet, wat een waardeloze actrice zeg.
Jawel, zij pushte Jenny de hele tijd richting die soft-naakt-maar-toch-nog-lingerie-en-kleren-aan-foto's...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Net als Mischa Barton in the O.C.![]()
Eerlijk gezegd kan ik me haar niet echt goed meer voor de geest halen in GG, ze was dat modelvriendinnetje van Jenny en kan het me vaag nog herinneren. Anyway, het heeft geen indruk gemaakt dus
Exactly!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
In die situatie die zich voordeed in GG was het juist belachelijk dom geweest als ze Nate had gekozen.
No string attached ga je logisch voor Nate over Tripp ja
Gossip Girl zou maar saai zijn als mensen alleen doen wat hoort enzo. Het is extreem om natuurlijk schokkerend te doen voor de kijkers.quote:Op zondag 6 december 2009 11:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Exactly!![]()
Vind wel dat Nate zich ook steeds meer bezig houdt met het ehh 'schemen'.. weet even geen goed Nederlands woord ervoor. Eerst waren alleen Blair en Chuck (en Jenny) echt van de gemene spelletjes en mensen voor de gek houden/oplichten, maar nu Nate ook al
. En Eric ook al.. terwijl die eerst altijd zo 'onschuldig' waren. Krijg nu echt een beetje het idee dat ze willen dat je denkt dat er op de Upper East Side niemand te vertrouwen is ofzo
.
4 Januari.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kreeg ook traantjes![]()
En wel vaag als het zijn moeder zou zijn.. maar daar zullen we dan vast een antwoord op krijgen
Wanneer is het nu weer?
Ik las ergens 11 januariquote:Op woensdag 9 december 2009 00:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toch 4 januari, mooi! Ik had ergens gelezen dat het op 8 maart pas weer verder zou gaan
Nja, als ze dood zou zijn gaat er niemand zoeken he...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:21 schreef Tegan het volgende:
Beetje raar/dom dat die moeder zich op deze manier laat ontdekkenterwijl ze al 20 jaar oid onvindbaar is.
Ik denk dat het het graf van zijn vader is. En de moeder houd van gele rozen dus die legt ze denk ik ook zelf bij haar man neer.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Starlie het volgende:
Maar hij was bij het graf van zijn moeder toch? Want zij hield van gele rozen... of zou het een familie graf zijn...? Er lagen natuurlijk al gele rozen.. ik snap er niets meer van!
Ja? Het enige dat ik meekreeg daarover is dat hij nooit naar het graf ging. Maar je kunt gelijk hebben hoor, dat zou nu wel een en ander verklaren.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Blair vertelde toch zoiets dat het graf van zijn moeder altijd verborgen was geweest voor Chuck..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |