Heel mooi, ik zat er ook op te wachtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef TrailerTrash het volgende:
Chuck door de intercom: "If you two want to kiss, it won't count as cheating"
Ik dacht the Plaza maar dat weet ik niet zeker. Je kan sowieso veel locaties van de serie vinden via Google Earth Community.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Starlie het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dat hotel heet waar, Serena, Jenny, Eric enz. wonen... wij gaan binnenkort naar New York en mocht ik daar nu in de buurt zijn dan wil ik het natuurlijk ook wel eens in het echt zien, vroeger zag je nog wel eens shots vanaf de buitenkant van het hotel....
Super dank je wel!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Ik dacht the Plaza maar dat weet ik niet zeker. Je kan sowieso veel locaties van de serie vinden via Google Earth Community.
Wil je erover praten??quote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef zquing het volgende:
de fuck ik ben geschokeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wil je erover praten??
Je hebt volgens mij wel een passend ondertitel héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Idd. Maar gelukkig heeft Blair het al verboden.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Deze ep was echt![]()
! Stiekem vind ik die Hillary of hoe je het ook schrijft het toch best leuk doen zo, als vriendinnetje van Dan
(en nee, dat zeg ik niet alleen door die threesome
![]()
).
Maar wtf @ Chuck die zo'n troela Blair's lingerie aan laat trekken?Ew.
Ja dat vond ik ook raar. Ik vind Jenny wel leuk in deze rol! Maar wat hadden ze nu met Jonathan gedaan deze keer? Ik dacht alleen dat ze niet met hem op dat debut wilde komen, maar aan het einde zei ze dat het haar speet dat ze Jonathan als damage control had gebruikt.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Maar wtf @ Chuck die zo'n troela Blair's lingerie aan laat trekken?Ew.
Omdat ze een betere optie had voor het debut heeft ze Jonathan idd laten vallen waardoor hij het zich kon opsoppen.. vandaar dat hij damage control werd.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:25 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook raar. Ik vind Jenny wel leuk in deze rol! Maar wat hadden ze nu met Jonathan gedaan deze keer? Ik dacht alleen dat ze niet met hem op dat debut wilde komen, maar aan het einde zei ze dat het haar speet dat ze Jonathan als damage control had gebruikt.
So truequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef Tazmaniac het volgende:
calling lance armstrong a manwhore +5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |