quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Cerbie het volgende:
Als er een duidelijke bronvermelding staat kan Wikipedia zo handig zijnIk wilde het eerst zelf uittypen, maar dit stuk is al heel duidelijk:
http://en.wikipedia.org/w(...)ensus_on_controversy
Goed lezen. New Brave Worldt of Nieuw wereld Orde. Is al een aantal keren aangehaald. Maak niet uit. Komt goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
NWO???
wtf heeft het over NWO dan in dit topic?
Ik loop niet te grabbel met de rest van mijn prive-leven nee. Maar mensen die me wat beter kennen weten dat het wel degelijk zo is. Daarom zeg ik ook dat er een verschil is (en ik ben niet de enige) tussen kwik en een kwik-verbinding zoals in thiomersal.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En jij weet precies welke studies en werkzaamheden ik doe?
Ik hoor jou alleen maar over je vriendin die in de apotheek werkt, als het over medicamenten/gezondheidszorg gaat.
De algemene consensus vanuit "de complothoek" (klinkt denigrerend maar zo is het niet bedoeld) m.b.t. deze vaccinatie-campagne is dat een/de NWO erachter zit, een 2-shot-ziekmaak programma met nanochips.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
NWO???
wtf heeft het over NWO dan in dit topic?
NWO is één van de onderwerpen die in New Brave World worden besproken, maar het één is niet het ander. Het gebruik van een conserveringsmiddel als thiomersal, heeft niets van doen met NWO, wel met handel en financiële winst. Zonder thiomersal, kun je het product namelijk niet in een flacon met 10 doses verpakken, maar moet iedere dosis apart worden verpakt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:08 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Goed lezen. New Brave Worldt of Nieuw wereld Orde. Is al een aantal keren aangehaald. Maak niet uit. Komt goed.
Dan had ik het allang moeten merken dus dat valt dan ook weer mee. Ik heb er wel baat bij dus ik ga gewoon toch weer de jaarlijkse griepprik halen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik loop niet te grabbel met de rest van mijn prive-leven nee. Maar mensen die me wat beter kennen weten dat het wel degelijk zo is. Daarom zeg ik ook dat er een verschil is (en ik ben niet de enige) tussen kwik en een kwik-verbinding zoals in thiomersal.
Als uit de tests zou blijken dat het vaccin gevaarlijk was had ik het uiteraard ook iedereen afgeraden.
Oggut, jij bent zo iemand die 1 injectie per jaar krijgt en daarom denkt dat alle vulmiddelen geen enkel probleem zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Dan had ik het allang moeten merken dus dat valt dan ook weer mee. Ik heb er wel baat bij dus ik ga gewoon toch weer de jaarlijkse griepprik halen.![]()
Als vervolgens de geposte bronnen niet goed geïnterpreteerd worden heb je er nog weinig aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ach welnee, ik post doorgaans slechts feitenmateriaal, zoals bijsluiters. Maar zelfs een bijsluiter moet je dan vooral niet serieus nemen (lees maar enkele pagina's terug).
Inderdaad laten we niet persoonlijk worden. Het ligt bij ieder verschillend maar het gaat om vertrouwen en wat je weet over de stoffen die erin zitten. Informatie kan men terecht bij de huisarts of apotheker en ik denk dat de discusie op dit topic uit de richting gaat lopen waarvoor hij eigenlijk bedoeld was.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Oggut, jij bent zo iemand die 1 injectie per jaar krijgt en daarom denkt dat alle vulmiddelen geen enkel probleem zijn?
Er zijn mensen die dagelijks of wekelijks injecties krijgen. Dat zijn er best veel trouwens. Misschien dat het voor die mensen toch een beetje anders ligt?
Ik ben met dit optie volledig mee eens. Er zullen altijd wel slachtoffers vallen maar dat valt in het niets als je duizendtal maal meer levens mee red.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:22 schreef switchboy het volgende:
[..]
Als vervolgens de geposte bronnen niet goed geïnterpreteerd worden heb je er nog weinig aan.
Die bijsluiter die gepost is is leuk, maar dan kom je meer op de filosofische discussie moet je 1/100.000 mensen of 1/1.000.000 mensen een (ernstigere)bijwerking aandoen om misschien wel 1000 andere te redden.
Dan heb je dus gegevens nodig van de mortaliteit en morbiditeit van het virus en de effectiviteit, morbiditeit en eventuele mortaliteit van het vaccin. Dan kan je uitrekenen hoeveel mensen je minstens moet behandelen om 1 sterfgeval aan de ziekte te voorkomen NNT (number neaded to treat). Dit moet je dan afwegen tegen de kosten (kosten van het vaccin en de bijwerkingen) als dit in het voordeel uitvalt voor het vaccin, dus bijvoorbeeld bij een ernstige aandoening als polio, dan heeft het nut om dit vaccin aan de bevolking toe te dienen. Je red er meer mensen mee dan dat je ermee kapot maakt even cru gezegd en dus kan je het beter wel dan niet doen.
Daar zit ook geen thimerosal in waarschijnlijk..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Oggut, jij bent zo iemand die 1 injectie per jaar krijgt en daarom denkt dat alle vulmiddelen geen enkel probleem zijn?
Er zijn mensen die dagelijks of wekelijks injecties krijgen. Dat zijn er best veel trouwens. Misschien dat het voor die mensen toch een beetje anders ligt?
In dit verband misschien toch nog een kwestie van: "Je bent een rund als je met thimerosal stunt?"quote:Directeur generaal Margaret Chan van de WGO zei in Marokko op 5 Oktober dat de varkensgriep een "milde ziekte" is gebleken , "mensen zouden er binnen week volledig van kunnen herstellen, zelfs zonder enige behandeling via de gezondheidszorg". Ook zei zij dat er geen bewijs voor was dat het virus zich inmiddels had gemuteerd tot een gevaarlijkere variant.
bron:
Inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daar zit ook geen thimerosal in waarschijnlijk..
Maar je gaat voorbij aan datgene wat ik zegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:36 schreef rieboet het volgende:
Wat ik bedoel is dat jij het volste recht hebt op jouw mening dat in eerste instantie.
In 2de instantie zou dat vanzelfsprekend moeten gelden voor de rest v/d wereld.
In 3de instantie zou je onder geen enkele voorwaarden een wereldwijde monopolie op geneesmiddelen moeten willen promoten.
Succes < foeiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:24 schreef rieboet het volgende:
Net even een nieuwe voorraad kwik (alternatief) afgehaald bij mijn (biologische) tandarts of al places
[ afbeelding ]
Iedereen moet maar voor zichzelf beslissen..
Moment dat mij word voorgeschreven dat ik verplicht een naald in m'n donder moet krijgen gaan alle alarmbellen tegelijkertijd af.
Mijn leefregel is "Just because you're not paranoid doesn't mean they're not out to get you". ~Colin Sautar
WHO' s Dr. Chan geeft toe in toespraak; "varkens flu" is mild en veranderend niet in gevaarlijke variant
[..]
In dit verband misschien toch nog een kwestie van: "Je bent een rund als je met thimerosal stunt?"
Maar jij gaat voorbij aan de meningen van anderen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar je gaat voorbij aan datgene wat ik zeg![]()
Zilver werkt (in bepaalde gevallen) tegen bacterieen (kort gezegd) maar doet niets tegen virussen.
Oh en die 3de instantie...als je op mij doelt, heb je het toch echt fout
Geen enkel patent is oneindig. Na een aantal jaar mag een medicijn gewoon door iedereen gemaakt worden mits het productieproces voldoet aan voorschriften om de kwaliteit te waarborgen. Hierdoor kan een middel hierna goedkoper op de markt worden gezet. Je moet alleen niet vergeten dat onderzoek naar nieuwe geneesmidellen heel veel geld kost. En dat van de twintig middellen die bedacht worden er misschien ééntje het haalt de rest strand in de preklinische of klinische fase omdat het niet het gewenste effect heeft of teveel bijwerking heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:36 schreef rieboet het volgende:
Wat ik bedoel is dat jij het volste recht hebt op jouw mening dat in eerste instantie.
In 2de instantie zou dat vanzelfsprekend moeten gelden voor de rest v/d wereld.
In 3de instantie zou je onder geen enkele voorwaarden een wereldwijde monopolie op geneesmiddelen moeten willen promoten.
Hoe ga ik in godsnaam voorbij aan de mening van een ander? Ik geef alleen een aanvullende opmerking op colloidaal zilver. Als jij dat wil gebruiken tegen de griep, be my guestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:42 schreef rieboet het volgende:
[..]
Maar jij gaat voorbij aan de meningen van anderen.
Dat is totalitarisme, en legitimeer je en sluit je daarmee op termijn de eigen vrije keuze uit van een ieder om dat voor zichzelf te bepalen.
Neuh al een hele tijd niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Deze reeks is nog steeds bezig. Is Lambiekje er nog bij ?
Welkom terugquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Deze reeks is nog steeds bezig. Is Lambiekje er nog bij ?
TVP, ik ga weer even meelezen.
Duurt wel een eeuwigheid iets van 25 jaar toch of meer?quote:
Van mij zouden ze daar direct mee kunnen kappen, mits die gehele industrie per omgaande op non-profit basis zich voortzet en zonder dierproeven natuurlijkquote:Na een aantal jaar mag een medicijn gewoon door iedereen gemaakt worden mits het productieproces voldoet aan voorschriften om de kwaliteit te waarborgen. Hierdoor kan een middel hierna goedkoper op de markt worden gezet. Je moet alleen niet vergeten dat onderzoek naar nieuwe geneesmidellen heel veel geld kost.
Voor het kolonialisme die de wereld door de blanke mens opslokte waren er volgens de autochtone bevolkingen aldaar geen ernstige gezondheid problemen, men zou in die richting ook wel eens wat onderzoek kunnen doen, vind ik althansquote:En dat van de twintig middellen die bedacht worden er misschien ééntje het haalt de rest strand in de preklinische of klinische fase omdat het niet het gewenste effect heeft of teveel bijwerking heeft.
Die kosten moeten natuurlijk wel terug verdient worden. Anders zou er gewoon GEEN onderzoek meer gedaan kunnen worden. De vraag is ook natuurlijk wat is je meer waard je gezondheid of die nieuwe auto? Ik denk dat die keuze snel gemaakt is.
Er is heel veel geld mee gemoeid de farmaceutische industrie, meer dan gehele olie industrie bij elkaar, sinds het begin v/d financiële crisis is het inmiddels duidelijk met welk genre mensen we te maken hebben die zich aangetrokken voelen tot het grote geld, in die orde van grootte althans, dat is met echt vuur spelen dus.quote:Ik zit hier niet eventuele woekerwinsten goed te praten.
Daarmee bedoel ik het eerdere voorbeeld van het verplicht vaccineren van medisch personeel, hetgeen daar uit zou kunnen voortvloeienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe ga ik in godsnaam voorbij aan de mening van een ander? Ik geef alleen een aanvullende opmerking op colloidaal zilver. Als jij dat wil gebruiken tegen de griep, be my guest
Ik zeg toch niet "JE MAG HET NIET GEBRUIKEN!!!!!" ?
Nouja, ik zie iig een iets normalere discussie volgens mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Welkom terugHet is nog steeds meer van het gebruikelijke, dus ik denk niet dat je heel veel gemist hebt.
geheel offtopic natuurlijk, maar helaas weten mensen die dit zeggen meestal niet waar ze het over hebben.quote:
Naar mijn weten zou het vooral gezien moeten worden als een middel om je eigen immuun systeem te ondersteunen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:54 schreef ToT het volgende:
Rieboet, als je een linkje hebt naar een atrikel warin staat dat dat zilver ook goed tegen virussen werkt, dan zou ik dat graag willen zien!Uiteraard liefst (als het kan) met onderbouwing.
Dat Nasa zilver gebruikt om oppervlakken mee te desinfecteren of zo is niet helemaal een sluitend argument bijvoorbeeld, aangezien het daarbij om bacteriegroei tegen te gaan scheen te gaan.
quote:The silver particles in colloidal silver contain a positive charge and are attracted to viruses, fungi, bacteria and other single celled pathogens (disease causing organisms) which contain a negative charge (opposites attract). When the silver particles attach themselves to these pathogens, they disable the pathogens' oxygen metabolism enzyme. In other words, they suffocate and kill the bad guys. These pathogens don't have a chance to develop resistant strains. Once the bad guy is dead, the silver particle releases its bond and searches for a new pathogen to attach to. The dead pathogens are then cleared out of the body by the immune, lymphatic and elimination systems.
Het is een hogere dimensie v/d huidige conventionele wetenschap, suffocate is waarschijnlijk niet lettelijk bedoelt maar virussen hebben wel "iets" nodig om zich te kunnen voeden en verspreiden, dat is dus wat word verstikt of afgesloten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:55 schreef ToT het volgende:
Helaas hebben virussen geen zuurstof-stofwisseling, en zijn er ook anaerobe bacteriën.![]()
Ik check de linkjes wel even.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:59 schreef rieboet het volgende:
[..]
Het is een hogere dimensie v/d huidige conventionele wetenschap, suffocate is waarschijnlijk niet lettelijk bedoelt maar virussen hebben wel "iets" nodig om zich te kunnen voeden en verspreiden, dat is dus wat word verstikt of afgesloten.
Tja ik KAN me vergissen hoor!quote:they disable the pathogens' oxygen metabolism enzyme.
Heb ik ook goeie dingen over gehoord iddquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef ToT het volgende:
Komt me trouwens een beetje over als Noni: http://www.nonimorinda.nl
(Zelf overigens ook al geprobeerd!)
Zoiets waarvan de eerste ~vijf jaar het middel sowieso nog alleen in studieverband gebruikt wordt en er dus nog niks aan verdient wordt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:56 schreef rieboet het volgende:
[..]
Duurt wel een eeuwigheid iets van 25 jaar toch of meer?
Helaas werkt dat zo niet in ons kapitalistisch systeem. Als je de farmaceuten non-profit zou maken zou de stimulans (geldelijk gewin) wegvallen om onderzoek te doen. Like it or not maar als er winst gemaakt kan die winst gebruikt worden om weer in onderzoek te investeren. Een non-profit organisatie is leuk maar je hebt toch een initëele investering nodig om je eerste middel te maken waarmee je geld kan maken voor het volgende middel. Als er geen geld mee verdient kan worden zullen mensen hun geld hier niet in investeren dus komt het eerste middel nooit van de grond.quote:[..]
Van mij zouden ze daar direct mee kunnen kappen, mits die gehele industrie per omgaande op non-profit basis zich voortzet en zonder dierproeven natuurlijk
Helemaal meer eens helaas leven we in een wereld die door geld en niet door idealen geleid wordt. Er valt geen rode cent aan te verdienen dus niemand wil er in investeren.quote:[..]
Voor het kolonialisme die de wereld door de blanke mens opslokte waren er volgens de autochtone bevolkingen aldaar geen ernstige gezondheid problemen, men zou in die richting ook wel eens wat onderzoek kunnen doen, vind ik althans
Ik heb geen bedrijfs resultaat gezien van bijvoorbeeld Organon dus hier kan ik geen gefundeerde uitspraken over doen. En ik weet ook niet wie de aandeelhouders van Organon zijn. Hier kan je dus geen uitspraken over doen. Aangezien je niet weet wat de omzet is en wat werkelijke winst en hoeveel hiervan weer opnieuw in nieuwe research gepompt wordt. Onderzoek doen is gewoon ERG kostbaar.quote:[..]
Er is heel veel geld mee gemoeid de farmaceutische industrie, meer dan gehele olie industrie bij elkaar, sinds het begin v/d financiële crisis is het inmiddels duidelijk met welk genre mensen we te maken hebben die zich aangetrokken voelen tot het grote geld, in die orde van grootte althans, dat is met echt vuur spelen dus.
QFT!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef rieboet het volgende:
[..]
Heb ik ook goeie dingen over gehoord idd![]()
Moet je nagaan wat allemaal nog ontdekt had kunnen worden als al die 1000'den plantensoorten niet voor altijd waren vernietigd met de rest v/d inmiddels verdwenen regenwouden nietwaar?
Gelukkig dat er nog wat van over is gebleven anders was het voor elk niesbuitje aan de vaccinatie naald met z'n allen
Tis niet te hopen dat het ooit zo ver komt
Een virus leeft niet (heeft geen actieve metabolisme en kan zichzelf niet repliceren).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:59 schreef rieboet het volgende:
[..]
Het is een hogere dimensie v/d huidige conventionele wetenschap, suffocate is waarschijnlijk niet lettelijk bedoelt maar virussen hebben wel "iets" nodig om zich te kunnen voeden en verspreiden, dat is dus wat word verstikt of afgesloten.
Misschien een link naar wetenschappelijk onderzoek naar colloïdaal zilver is handig evt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef switchboy het volgende:
[..]
Een virus leeft niet (heeft geen actieve metabolisme en kan zichzelf niet repliceren).
Het enige wat die zilverdeeltjes MISSCHIEN kunnen doen is ervoor zorgen dat ze fysiek aan het virusparticle gaan zitten en in de weg zitten. En dat hierdoor het virus zich niet aan een cel kan hechten. En deze dus niet kan infecteren. Maar ik heb hiervan geen onderzoek gelezen dus deze post is voor de werking betreft pure speculatie
Gaan allemaal over bacteriën na ze vlug gescanned te hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef rieboet het volgende:
[..]
Misschien een link naar wetenschappelijk onderzoek naar colloïdaal zilver is handig evt.
Cayenne peper concentraat ter aanvulling van zilver zou ook kunnen volgens dezelfde bron ter ondersteuning v/h immuun systeem.
Ik zie daar niks over virussen staan hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef rieboet het volgende:
[..]
Misschien een link naar wetenschappelijk onderzoek naar colloïdaal zilver is handig evt.
Cayenne peper concentraat ter aanvulling van zilver zou ook kunnen volgens dezelfde bron ter ondersteuning v/h immuun systeem.
Laten we niet over het hoofd zien dat voor de complexe operaties veel Zuid Amerikaanen die het kunnen betalen toch wel graag naar Cuba gaan, een land dat bekent staat om de zeer hoge kwaliteit gezondheidszorg aldaar. Maar zoals je niet zal zijn ontgaan een communistisch land is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef switchboy het volgende:
[..]
Zoiets waarvan de eerste ~vijf jaar het middel sowieso nog alleen in studieverband gebruikt wordt en er dus nog niks aan verdient wordt.
[..]
Helaas werkt dat zo niet in ons kapitalistisch systeem. Als je de farmaceuten non-profit zou maken zou de stimulans (geldelijk gewin) wegvallen om onderzoek te doen. Like it or not maar als er winst gemaakt kan die winst gebruikt worden om weer in onderzoek te investeren.
De gehele Westerse geneeskunde is gebaseerd op symptoom bestrijding met chemische middelen. Inplaats van maagbanden aan te brengen op mensen van 200 kg kunje die lui ook naar rehab sturen zodra ze 20 kg boven hun optimale gewicht komen te zitten. Ik bedoel maar je kunt elk probleem op verschillende manieren oplossen, het is maar waar je prioriteiten liggen, een leuk leven in een fijne wereld of in een permanente nachtmerrie matrix onder het juk van rijke aandeelhouders met dikke sigaren op prive eilanden.quote:Een non-profit organisatie is leuk maar je hebt toch een initëele investering nodig om je eerste middel te maken waarmee je geld kan maken voor het volgende middel. Als er geen geld mee verdient kan worden zullen mensen hun geld hier niet in investeren dus komt het eerste middel nooit van de grond.
Dierproeven zijn helaas een noodzakelijk kwaad. Een organisme is veel complexer dan je met een computermodel of in vitro proeven kan nabootsen. Hierdoor kom je nooit alle eigenschappen van een middel te weten voor je het probeert. Het is echter niet zo dat iedere wetenschapper maar lukraak proefdieronderzoek mag doen. Er moet eerst gekeken worden of de resultaten niet op een andere manier verkregen kunnen worden en op welke manier het zo min mogelijk leed veroorzaakt. Daar zij hele richtlijnen voor opgesteld.
[..]
Wat meer idealen in the mix kan nooit verkeerd zijn. In het geval je niet finaal ten onder wil gaan aan een kleine groep superrijken die op gegeven moment over alles de dienst uit gaan maken. Dus dat betekend niet achter de kuddes aanrennen, iets verder kijken dan je neus lang is en verder overal schijt aan hebben wat je niet aanstaat, gewoon op je gevoel afgaan dus. Verder alleen doen waar je zelf 100% achter kan staan en met geen millimeter minder genoegen nemen. Het is dat handje vol mensen die op iets van 90% van alle poen zit dat is het probleem.quote:Helemaal meer eens helaas leven we in een wereld die door geld en niet door idealen geleid wordt. Er valt geen rode cent aan te verdienen dus niemand wil er in investeren.
Of zou het gewoon hardnekkig ontkennen zijn? De stof staat wel degelijk in de bijsluiter vermeld, ook van deze nieuw ontwikkelde vaccins.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier trouwens een arsenicumverbinding liggen. Ik ga er niet aan likken, maar verder is het volgens mij relatief onschuldig:
[ afbeelding ]
En dan nog: die kwikverbinding zit niet in de vaccinaties, hier in Nederland.
Het RVP heeft dan ook nog nooit gevaccineerd tegen influenza.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Dragorius het volgende:
Banjer, het gaat om de vaccins van het RVP. Daar zit en zat nooit Thiomersal in
Hoeveel baanbrekend onderzoek wordt er op cuba gedaan? En hoeveel in bv de US? Je kan wel fantastische ziekenhuizen bouwen en dokters opleiden. Maar ik heb het over de ontwikkelling van nieuwe medicijnen. Dat is iets heel anders dan de kwaliteit van zorg die een land levert.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:06 schreef rieboet het volgende:
[..]
Laten we niet over het hoofd zien dat voor de complexe operaties veel Zuid Amerikaanen die het kunnen betalen toch wel graag naar Cuba gaan, een land dat bekent staat om de zeer hoge kwaliteit gezondheidszorg aldaar. Maar zoals je niet zal zijn ontgaan een communistisch land is.
Ja of je kan zeggen dat je de autonomie van een persoon respecteert totdat hij met een hulpvraag komt wanneer het meestal in het geval van obesitas te laat is.quote:[..]
De gehele Westerse geneeskunde is gebaseerd op symptoom bestrijding met chemische middelen. Inplaats van maagbanden aan te brengen op mensen van 200 kg kunje die lui ook naar rehab sturen zodra ze 20 kg boven hun optimale gewicht komen te zitten. Ik bedoel maar je kunt elk probleem op verschillende manieren oplossen, het is maar waar je prioriteiten liggen, een leuk leven in een fijne wereld of in een permanente nachtmerrie matrix onder het juk van rijke aandeelhouders met dikke sigaren op prive eilanden.
[..]
Zit wat in ja.quote:Wat meer idealen in the mix kan nooit verkeerd zijn. In het geval je niet finaal ten onder wil gaan aan een kleine groep superrijken die op gegeven moment over alles de dienst uit gaan maken. Dus dat betekend niet achter de kuddes aanrennen, iets verder kijken dan je neus lang is en verder overal schijt aan hebben wat je niet aanstaat, gewoon op je gevoel afgaan dus. Verder alleen doen waar je zelf 100% achter kan staan en met geen millimeter minder genoegen nemen. Het is dat handje vol mensen die op iets van 90% van alle poen zit dat is het probleem.
Onderschat ze niet hoor, antwoord op je vraag; dat zou ik nog even uit moeten zoeken maar het is al wat aan de late kant.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef switchboy het volgende:
[..]
Hoeveel baanbrekend onderzoek wordt er op cuba gedaan? [..]
AIDS en kanker bestaan nog steeds. Volgens mij zijn er ook onwijs veel ziektes bij gekomen waar steeds nieuwere geneesmiddelen voor nodig zijn. De vraag zou moeten zijn, Waar komen al die ziektes vandaan?quote:En hoeveel in bv de US? Je kan wel fantastische ziekenhuizen bouwen en dokters opleiden. Maar ik heb het over de ontwikkelling van nieuwe medicijnen. Dat is iets heel anders dan de kwaliteit van zorg die een land levert.
Dat heet "thinking outside the box" dat wil zeggen als je uitgaat van de huidige manier van denken dan gaf je daar zojuist een geheel plausibele verklaring voor", maar heet ook niet voor niets thinking outside the box, d.w.z. je moet het vergelijken met een stukje software die niet op windows besturing systeem is te installeren alleen Linux b.v. Aangezien je niets anders als windows gewend bent weet je absuluut geen raad met dat stukje software.quote:Ja of je kan zeggen dat je de autonomie van een persoon respecteert totdat hij met een hulpvraag komt wanneer het meestal in het geval van obesitas te laat is.
Er wordt anders toch best wat onderzoek gedaan ter preventie van diverse kwalen. Hoe is dat volgens jou te rijmen met wat jij hier zegt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef rieboet het volgende:
<knip>
Waar het omgaat is dat als je focust op preventie in plaats van symptoom bestrijding de kassa's bij Big Farma in ene een stuk minder vaak gaan rinkelen en bepaalde mensen worden daar niet echt blij van..
Maar het staat nog altijd in de bijsluiter vermeld, ook in de bijsluiters van de onlangs ontwikkelde vaccins tegen H1N1.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:40 schreef switchboy het volgende:
volgens de bron die jij net aanhaalde zit er sinds 204 ook geen Thiomersal in influenza vaccinaties.
ook in de nederlandse bijsluiters?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar het staat nog altijd in de bijsluiter vermeld, ook in de bijsluiters van de onlangs ontwikkelde vaccins tegen H1N1.
Dat is toch een beetje vreemd...
Ja, en als je dit topic hebt doorgelezen, zou je die nederlandse bijsluiters al doorgelezen moeten hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ook in de nederlandse bijsluiters?
Ben heel de dag bezig geweest en toen waren er in een keer 7 paginas dus ik kan wat gemist hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, en als je dit topic hebt doorgelezen, zou je die nederlandse bijsluiters al doorgelezen moeten hebben
Ik heb de links vanmorgen gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |