Laat me raden, tussen 8 en 17:00??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag thuiswerken aangezien er een loodgieter komt om wat kleine dingen te fixen
Vervelende is dat ze niet kunnen zeggen hoe laat en dat ik dus al om 8 uur klaar moest zitten
En ik heb nu nog niet eens koffie op
Ook geen thee trouwens
quote:
Nee. 08:00 en 12:30quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat me raden, tussen 8 en 17:00??
Volgende keer door de loodgieter laten fixen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef EchnaDarr het volgende:
En die is inmiddels ook al weg. Euvel werd veroorzaakt door een lekkende knie. Daar heb ik zelf ook jaren lang last van gehad tot een orthopeed daar het mes in zette.
Vrouwelijk maar toch met haar op de tanden en een stevige gebruiksaanwijzing om de verborgen functies te vinden?quote:
Ik zie het al voor me, beetje grootspraak op een FOT-meet: "Nou, mijn Chanty weet wel goed raad met m'n compenseer-lens zeg!" Nee, te fout gewoon...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat "Chanty" dan wel raad weet met 'compenseerlensen'
quote:Ik ruim zojuist nog even de tafel af, zie ik opeens een vlieg op zijn kop liggen.
Waarom die niet weg vloog toen ik opruimde weet ik ook niet, maargoed als tie op zijn ligt kan die dus niet weg vliegen;
Na het fotomomentje maar weer recht opgezet en toen vloog ie weer weg
"Dat past perfect!"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef P_B het volgende:
Ik zie het al voor me, beetje grootspraak op een FOT-meet: "Nou, mijn Chanty weet wel goed raad met m'n compenseer-lens zeg!" Nee, te fout gewoon...
En dat terwijl je zoveel meer met vliegen kan doen:quote:
Stoer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dat terwijl je zoveel meer met vliegen kan doen:
http://izismile.com/2009/10/07/humor_with_dead_flies_15_pics.html
Gaaf gedaan idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben het er inmiddels helemaal mee eens. Er borrelde zonet nog iets op over een EF-vatting en de zoektocht naar het rode bobbeltje. Die afslag heb ik maar niet genomen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Dat past perfect!"
Daarom, een camera een (vrouwen)naam geven is het foutste wat je kan doen.
Die is grappig!! Vermaak me nu toch al weer veel te lang met de site.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'Chanty' het leuk vind als je er met je vingers in gaat zitten friemelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef P_B het volgende:
Ik ben het er inmiddels helemaal mee eens. Er borrelde zonet nog iets op over een EF-vatting en de zoektocht naar het rode bobbeltje. Die afslag heb ik maar niet genomen...![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'Chanty' het leuk vind als je er met je vingers in gaat zitten friemelen![]()
(okay, ik hou op, ik ga strijken)
Maar je weet me wel goed te omschrijvenquote:Vrouwelijk maar toch met haar op de tanden en een stevige gebruiksaanwijzing om de verborgen functies te vinden?
Die had ik ff gemist, maar ja...goeie omschrijvingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef Chanty het volgende:
Het niveau valt![]()
[..]
Maar je weet me wel goed te omschrijven![]()
En dan gewoon de hele dag niet op komen dagen en morgen kan je een nieuwe """""afspraak""""" gaan plannenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat me raden, tussen 8 en 17:00??
Voor volgende week uiteraard.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan gewoon de hele dag niet op komen dagen en morgen kan je een nieuwe """""afspraak""""" gaan plannen.
Stukje psychologie van de koude grond is nooit weg...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef Chanty het volgende:
Het niveau valt![]()
[..]
Maar je weet me wel goed te omschrijven![]()
Ach, welke vrouw wil nu niet zo omschreven worden? Beetje een open deurquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef P_B het volgende:
[..]
Stukje psychologie van de koude grond is nooit weg...
He joh, laat me nou gewoon in de waan dat ik het echt bij het rechte eind had...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ach, welke vrouw wil nu niet zo omschreven worden? Beetje een open deur
Airco laten vullen misschienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:03 schreef Cryothic het volgende:
Goede morge.
zo, vanmorge 10 minuten de auto op een parkeerplaats gezet omdat de voorruit niet wou ontwazemen.
iemand zei ooit dat dat met de airco sneller gaat, maar t leek nu wel vast te vriezen :/
Dan kreeg je wss condens aan de buitenkant van je ruit ipv aan de binnenkant.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:03 schreef Cryothic het volgende:
Goede morge.
zo, vanmorge 10 minuten de auto op een parkeerplaats gezet omdat de voorruit niet wou ontwazemen.
iemand zei ooit dat dat met de airco sneller gaat, maar t leek nu wel vast te vriezen :/
bij mij was het om half 1 al weekendquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jep, nog 3 uurtjes, en dan zit de week er weer op
Das erg tof idd!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is trouwens erg tof:
http://www.jaggle.nl/index.php/media/item/bullits_in_slow_motion/
Ze worden steeds leuker.. vooral die hagel-shots en die kogels door glas zijn erg mooi. 't Is gewoon kunst!
Ik heb de hele 10 minuten gekeken.
Ik moet zometeen nog 1 uurtje werken en dan naar de kapper (maar goed dat telt ook als vrije tijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jep, nog 3 uurtjes, en dan zit de week er weer op
Hmm, scheelt je toch weer een paar prikkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:27 schreef Chanty het volgende:
Nadat gisteren bleek dat mijn griepvaccinatie-oproep niet vanuit mijn thuiszorgwerk kwam, heb ik net de huisarts gebeld met de vraag waarom ik in de risicogroep val?
Eerste reactie: Ah de zoveelste
Geboortedatum ingegeven: Conclusie: scheur maar door die oproep
Ach die vind ik niet zo erg, maar toch een fijne gedachte dat ik sterk genoeg ben om die griep zelf aan te kunnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, scheelt je toch weer een paar prikken
Mja, dat of ze denken dat de griepprik in jouw geval toch niet helptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach die vind ik niet zo erg, maar toch een fijne gedachte dat ik sterk genoeg ben om die griep zelf aan te kunnen
Gare du Nordquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Nah, ik ga zo eerst even boodschappen doen, dan sporten, vanmiddag even op het werk langs (iets met re-integratie) en dan vanavond naar Gare du Nord in Effenaar. Druk dagje voor mijn doen.
De zin is gevonden en het rondje hardgelopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet zometeen nog 1 uurtje werken en dan naar de kapper (maar goed dat telt ook als vrije tijd)
Nu alleen nog zin maken om te gaan hardlopen.........
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef Chanty het volgende:
Ik ga maar weer eens de hele dag studeren
uienquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
Blijft het dit weer van het weekend of wordt het weer uien??
Je weet wel....quote:
quote:
Morgen naar de military van Boekelo, De cross fotograferen. En dat met een voorspelling van 12 mm regen. Een voordeel, het zal niet druk zijn. Grote paraplu mee, waterdichte schoenen aan en de Rainsleeves liggen al klaar.quote:
M'n nichtje gaat daar ook heen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:28 schreef Marc H het volgende:
[..]
Morgen naar de military van Boekelo, De cross fotograferen. En dat met een voorspelling van 12 mm regen. Een voordeel, het zal niet druk zijn. Grote paraplu mee, waterdichte schoenen aan en de Rainsleeves liggen al klaar.
Ik zie wel hoe het gaat.
Leuk speelgoedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef Trutte-kop het volgende:
krijgen krijgen...
was het maar zo
Dan hield ik leuk geld in mijn zak voor meer goede lenzen
De Nikon D300s.
Wilde eigenlijk de D300, maar die is nieuw nog maar slecht te krijgen. En ik wilde hem niet van MP afhalen.
Sommige moeten werken tot 16:00 of later.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef H-blast het volgende:
Ik vind het hier nog druk!, gezien het mooie weer buiten!
Zojuist buiten wat foto's genomen, waarmee ik hopelijk een panorama kan maken. Ik geloof alleen dat ik dankzij de ultra wide angle, aardige vertekende hoeken heb. Helaas niet echt rekening mee gehouden, maar misschien valt dat nog op te lossen in PS.
Overigens proost ik op het weekend met een lekkere HertogJan![]()
welkom en veel plezier met je cameraquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Trutte-kop het volgende:
Thank you.
Ik twijfelde erg tussen de nieuwe canon en de nikon. Maar goed, kan nu mijn oude (bagger) lenzen blijven gebruiken en mijn goede flitser. En hoef niet een volledig nieuwe cam te leren kennen. Nu zal er nog wel iets duidelijk zijn omdat je binnenin Nikon blijft.
ja of kloterige onderzoeksvoorstellen schrijvenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sommige moeten werken tot 16:00 of later.
Weekendwerk of nachtwerk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja of kloterige onderzoeksvoorstellen schrijven
Ik vandaag niet. Reserve deze week, dus door de week een roostervrije dag. Die dacht ik mooi te kunnen gebruiken om in te pakken en visum op te kunnen halen. Heeft de OVIR uit Cheboksari nog altijd geen uitnodiging naar de Russische ambassade getelext. Kan ik straks m'n vlucht gaan omboeken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sommige moeten werken tot 16:00 of later.
Mwa in dit geval ben ik bijna klaar gelukkigquote:
Werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef H-blast het volgende:
Ik vind het hier nog druk!, gezien het mooie weer buiten!
quote:
Verklaar je eens nader? Ik ben wel geinteresseerd wat je van plan bentquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heeft de OVIR uit Cheboksari nog altijd geen uitnodiging naar de Russische ambassade getelext. Kan ik straks m'n vlucht gaan omboeken.
Da's ook kutquote:
Neuh hoor, is geen rare vraag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Netsplitter het volgende:
Rare vraag misschien, maar hoe ben je aan je nick gekomen??
Dan neem ik aan dat het mannenicoontje ook niet klopt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:57 schreef Trutte-kop het volgende:
[..]
Neuh hoor, is geen rare vraag.
Misschien een kwestie van zelfkennis.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat het mannenicoontje ook niet klopt?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:30 schreef EchnaDarr het volgende:
(tietuh en 'Respect for the man in the icecream van')
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]Zo fout dat het goed is!
Lijkt me wel een gaaf idee om eens een fotoshoot aan zo'n setup te wagen! Nu nog een studio waar je een strand kunt storten...
Goeienavond trouwens. Heeft iemand toevallig nog een NL XP Pro CDROM liggen? Ik heb de mijne net met de bureaustoel doormidden gereden
Lekker, kun je weer een paar uurtjes hobbyenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
Of je server is stuk.
Moederbord kapot.
Volgens mij heb ik er 1 liggen. Zal straks even kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef RonaldV het volgende:
Goeienavond trouwens. Heeft iemand toevallig nog een NL XP Pro CDROM liggen? Ik heb de mijne net met de bureaustoel doormidden gereden
Is al opgelostquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 1 liggen. Zal straks even kijken
Ik mag aannemen dat je dan ook gemaild heb als solli voor de nieuwe FOT modquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is al opgelost
Slotje!
Altijd al een keertje willen roepen
heb nog een originele dell cd xp pro liggen (ergens hoop / geloof ik) maar geen serienummerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Nee, de CD van een DELL D810. Maar een gewone merkloze OEM doet het ook. De sticker zit op de laptop, dus de licentie heb ik, maar ik heb dus geen installatie medium
Je Usericon doet het ook gelijk niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
Of je server is stuk.
Moederbord kapot.
als ik hem terug vindt ( ben al bezig met opruimen ) dan krijg jij een pmmetje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef RonaldV het volgende:
Serienummer is het probleem niet, die zit op de onderkant van de laptop. Maar als jij een NL Pro CDROM hebt, dan hou ik me aanbevolen
Kan iemand iets aan het weer doen? Want zoals het nu is ga ik natuurlijk niet de wijde wereld in om plaatjes te schieten.
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef RonaldV het volgende:
Hey, ik krijg het met een paar posts in de SC voor elkaar om iemand zijn kamer te laten opruimen!
zou dat bij mijn zoon ook werken?
Coolquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Mijn ouders hebben de Videopac G7000 van Philips van zolder gehaaldzometeen eens kijken of er nog mee valt te spelen na 30 jaar
Er is een XP NL OEM Pro, in newsgroup A.B. DVD, 87 dagen geleden gepost.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef RonaldV het volgende:
Serienummer is het probleem niet, die zit op de onderkant van de laptop. Maar als jij een NL Pro CDROM hebt, dan hou ik me aanbevolen
Kan iemand iets aan het weer doen? Want zoals het nu is ga ik natuurlijk niet de wijde wereld in om plaatjes te schieten.
Als ik zo op de site kijk...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
weet hier iemand nog of die fotomarathon k geloof in rotterdam nog is?
wat jammerquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik zo op de site kijk...
Dan lijkt het behoorlijk leeg... 2007 was het laatste jaar.
Mij ook. En ik heb ook, eind vorige jaar, wat stappen gezet om zoiets vanuit FOK! te organiseren. Echter is dit naar achter geschoven om de FOK!fotografen meer kracht bij te zetten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat jammer
lijkt me nog altijd tof om zoiets te doen
oeh, das wel heel tof! hoop dat t luktquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mij ook. En ik heb ook, eind vorige jaar, wat stappen gezet om zoiets vanuit FOK! te organiseren. Echter is dit naar achter geschoven om de FOK!fotografen meer kracht bij te zetten.
wil dit nog steeds oppakken btw
Die wordt ook gehost op die serverquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef H-blast het volgende:
[..]
Je Usericon doet het ook gelijk niet meer
Een stuk of 20 spellen zitten erbijquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Cool![]()
Welke spellen zitten er bij?
Cool.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stuk of 20 spellen zitten erbij
Ik heb een race spelletje zitten spelen, basketbal, schietspelletje en een spaceshooter
Wel grappig
Binnekort de Commodor van zolder halen
Ontzettend mooie platen, en goed dat je er meerdere hebt. Hele vreemde contrails, want normaal zouden ze verwaaien als het weer zo grillig is. Hier lijken ze gewoon een draad te zijn. Heb je al in het pilotentopic in PTA rondgevraagd? En anders kun je ze natuurlijk opsturen naar Helga (Meteoconsult)quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:29 schreef CompuMess het volgende:
Vrijdag 9 oktober, tegen zes uur 's avonds, zag ik een wel heel apart condensspoor in de lucht.
Het zou natuurlijk een Russische piloot kunnen zijn geweest, maar naar mijn idee is het geen normaal condensspoor dat door de wind is verstoord, want vliegtuigen die even later nabij de zelfde plek vlogen, hadden een normaal condensspoor... (en 'nee, het is niet zelf ingetekend!')
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Suggesties?
Ik moet ook Den Haag in vanmiddag,.... met de auto....quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen. Vanmiddag ff naar Den Haag op en neer. Een vertraagd visum ophalen.
Sterkte manquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Ga me maar eens opmaken op voorbereiding voor de volgende uitvaart.
Mijn oom heeft nog meer een paar dagen. Heeft gezegd dat hij vermoede dat gisteren zijn laatste zondag zou zijn.
Sterkte! Klote voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Mijn oom heeft nog meer een paar dagen. Heeft gezegd dat hij vermoede dat gisteren zijn laatste zondag zou zijn.
Hmm, en jij bleef met je vingers van de knopjes af?quote:Verder afgelopen zaterdag gekeken bij fotoshoot. Mijn vriendin die in de ochtendnevel met kasteel op de achtergrond model stond te zijn .
Hij heeft gekeken bij een fotoshoot. Dus een andere fotograaf. Dan kun je toch niet aan haar knopjes gaan zitten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, en jij bleef met je vingers van de knopjes af?
Verdorie... Het lijkt wel alsof het in deze tijd veel vaker voorkomt dan in de rest van het jaar..quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Heel veel sterkte ermee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
thnxx.. Het gaat nu erg slecht. Tis nu gewoon zitten wachten ofzo
@ Echna.... Heb alleen even mee geholpen met reflectie scherm en even proberen met flitser aan off-cam-cord.
Eerste resultaten zijn wel leuk geworden wat er al doorgegeven is.
wie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog rent enthousiast rondje in de SC
Vanavond MarillionAkoestisch
Marillion wordt in 1979 opgericht als Silmarillion door Steve Rothery, Doug Irvine, Brian Jelliman en Mick Pointer. In 1980 veranderen ze de naam in Marillion om problemen met de erven van J.R.R. Tolkien te voorkomen. De boomlange Schot Fish versterkt de band in 1981 als leadzanger. In 1982 tekenen ze hun eerste platencontract en snel daarna komt Market square heroes uit als debuutsingle. Het debuutalbum Script For A Jester's Tear ziet in 1983 het levenslicht, gevolgd door Fugazi uit 1984.quote:
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingquote:
Oeh jaaquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingDeze moet je kennen
quote:
als je maar uitkijkt als je iemand op een rode Bromptonzietquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet ook Den Haag in vanmiddag,.... met de auto....Zeker weten dat dat visum een mogelijke dood waard is?
Wat denk je, Rusland natuurlijkquote:Waar ga je heen?
Brrrr koudquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Sterkte HM, je treft 't niet de laatste tijd.
[..]
als je maar uitkijkt als je iemand op een rode Bromptonziet
[..]
Wat denk je, Rusland natuurlijk
Ik ben niet goed in het onthouden van namen van artiesten en nummers. Maar veel ken ik wel als ik het hoorquote:
Paar jaar geleden naar een concert van Marillion geweest, ze zijn live erg sterk. Maar ik prefereer toch de albums met Fish als zanger. Die man heeft gewoon een geniale kronkel in zijn hersens voor songteksten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingDeze moet je kennen
Check. Die ken ik welquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef Marc H het volgende:
Ach, ik koop ook nog CD's, heb pas de live CD 'Paradiso' van Fiction Plane, 'Wicked Way' van Waylon en 'The Hermit Sessions' van Kyteman gekocht. Ik heb er geen enkel probleem mee om een goede artiest te steunen door CD's te kopen. Okay, ik download ook, maar pareltjes koop ik welquote:
Wat vind jij van die CD? Ik heb hem gedownload om ff te kijken hoe-ie is, maar ik mis de sfeer die bij de live optredens wel aanwezig is een beetje. Hij komt wat klinischer over. Ik twijfel nog over de aanschaf want ik vind het wel toffe optredens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef EchnaDarr het volgende:
... en 'The Hermit Sessions' van Kyteman ...
Tsja, wat vind ik er van. De meeste CD's zijn wel 'klinischer' dan live-optreden. Wat me het meest opviel was de enorme verscheidenheid aan muziek die erop staat. Veel artiesten brengen toch CD's uit die over het hele album wel eenzelfde sound laten horen (met 'Songs for the Deaf' van de Queens of the Stone Age wel als een monotoon dieptepunt) maar dit album verraste me volledig. Niet alle liedjes zijn naar mijn smaak, maar als geheel vind ik het toch een superresultaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vind jij van die CD? Ik heb hem gedownload om ff te kijken hoe-ie is, maar ik mis de sfeer die bij de live optredens wel aanwezig is een beetje. Hij komt wat klinischer over. Ik twijfel nog over de aanschaf want ik vind het wel toffe optredens.
19 november staat-ie in het Paard. Wordt feest
Ik ga nog eens luisterenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef EchnaDarr het volgende:
Niet alle liedjes zijn naar mijn smaak, maar als geheel vind ik het toch een superresultaat.
Dat is klote zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb je rijkunsten niet mogen aanschouwen, de ambassade kon de uitnodiging voor m'n visum niet vinden, reis naar Rusland is afgeblazen.
wtfquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb je rijkunsten niet mogen aanschouwen, de ambassade kon de uitnodiging voor m'n visum niet vinden, reis naar Rusland is afgeblazen.
OVIR Cheboksari zegt dat ie verstuurd is, de ambassade zegt dat ze 'm niet hebben. Dit was de laatste kans. De planning was afgelopen woensdag of donderdag al mijn visum te krijgen. Ik heb mijn vlucht al 1x verplaatst. Ik kan niet aan de gang blijven (en het verblijf wordt dan wel erg kort daar). De kern van het probleem zit 'm bij de reisverzekering, die deed er zowat een week over om mij een verzekeringsverklaring te sturen, ze konden de verklaring niet eens mailen of faxen naar Ruslandquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
wtfEn ze zeiden eerst dat ie binnen was? Ben je lekker mee
Is er niks mee te doen?
Ik heb weinig verstand van dit soort zaken maar lijkt me dat dit je (naast frustratie) geld kost. Kun je dat nog verhalen? Waarvoor zou je naar Rusland gaan eigenlijk? Werk of vakantie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
OVIR Cheboksari zegt dat ie verstuurd is, de ambassade zegt dat ze 'm niet hebben. Dit was de laatste kans. De planning was afgelopen woensdag of donderdag al mijn visum te krijgen. Ik heb mijn vlucht al 1x verplaatst. Ik kan niet aan de gang blijven (en het verblijf wordt dan wel erg kort daar). De kern van het probleem zit 'm bij de reisverzekering, die deed er zowat een week over om mij een verzekeringsverklaring te sturen, ze konden de verklaring niet eens mailen of faxen naar RuslandBedankt ING.
Vakantie. Geld kost 't zeker. Van de vliegmaatschappij kan ik zo goed als niks terugkrijgen. En dan nog de kosten die de visumbemiddelaar gemaakt heeft. Zal wel iets rond de 400 Euro zijn. Kon ik toch een aardig lensje voor kopen (om on topic te blijven).quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van dit soort zaken maar lijkt me dat dit je (naast frustratie) geld kost. Kun je dat nog verhalen? Waarvoor zou je naar Rusland gaan eigenlijk? Werk of vakantie?
Hoezo misschien??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhMarillion was errug tof
Misschien wel een showcaseje waard eigenlijk
Eerst resultaten afwachtenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo misschien??
Morguh trouwens.
Staat er geen recovery partitie op je laptop?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Timmos het volgende:
Aangezien hier aardig wat computer-slimme mensen zitten vraag k het hier maar (meteen een tvp voor zolang dit topic nog open is)
Ben een beetje de laptop aan het schoonmaken, foto's naar externe harde schijf etc.. Maar ik heb volgens mij zoveel onzin erop dat ik 'm helemaal ''leeg'' zou willen hebben.. Heb echter alleen geen Vista CD.. Is er geen 2ehands optie om via een programma te fragmenteren of veel onzin te verwijderen?
Heb wel TuneUp Utilities ed. maar dat helpt niet tegen alles denk ik
Vanaaf is meet avond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerst resultaten afwachtenHeb ze vanmorgen alleen maar gedownload naar de PC. Vanmiddag of vanavond er even doorheen lopen. Zijn er maar 500 of zo
![]()
Ik kreeg ook voor het eerst in mijn 3voor12-carriere een fotopas voor dit optreden
![]()
Ja. Voor mij ff nietquote:
Voor zover ik weet niet.. En weet dat er ook een computergedeelte is op FOK, vroeg me alleen even snel af of er iemand wist of er niet en ''2e hands'' manier was via een programmaatjes ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat er geen recovery partitie op je laptop?
Voor een herinstallatie van Vista en hoe je dat het beste kan doen kan je beter even bij DIG kijken.
[..]
Vanaaf is meet avond.
Helaas kunnen ze alleen parkeren als ze andere auto's als geleiderail gebruiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
Verdomme.
Op de parkeerplaats in de stad, ik wil instappen.. zie ik allemaal krassen en witte verf op de zijkant van de auto zitten. WTF. Blijkbaar heeft er tijdens 't in/uitparkeren zo'n mongool tegenaan gezeten.
ALS JE NIET KAN PARKEREN DOE HET DAN OOK NIET!
Echt hè, ook niet even een briefje achtergelaten ofzo [ afbeelding ] . Bedankt hoor, ben je dan mooi klaar mee.
Mja ben je lekker meequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
Verdomme.
Op de parkeerplaats in de stad, ik wil instappen.. zie ik allemaal krassen en witte verf op de zijkant van de auto zitten. WTF. Blijkbaar heeft er tijdens 't in/uitparkeren zo'n mongool tegenaan gezeten.
ALS JE NIET KAN PARKEREN DOE HET DAN OOK NIET!
Echt hè, ook niet even een briefje achtergelaten ofzo [ afbeelding ] . Bedankt hoor, ben je dan mooi klaar mee.
vandaag zijn ze van waarborgfonds voor mijn auto komen kijken. hoor morgen van de garage wat het resultaat er van is .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze alleen parkeren als ze andere auto's als geleiderail gebruiken.
Neem contact op met het waarborgfonds.
Die zijn er speciaal voor dit soort dingen.
Nee dat fonds het een spaarrekening bij de DSBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vandaag zijn ze van waarborgfonds voor mijn auto komen kijken. hoor morgen van de garage wat het resultaat er van is .
heeft eff geduurd voor ze kwamen kijken, echt vlot zijn ze niet
Goeie vuurpijl als hij van jouw huis tot mijn huis zichtbaar was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef Chanty het volgende:
Kom ik er zojuist achter dat dat stuk vuurwerk wat Rob en ik vanavond zagen toch geen vuurwerk was
Best cool zo'n meteoor
Man het vriest al -15 tot -10 in Scandinavië, het sneeuwt in de Alpen. Hier stuiptrekt het maar een beetje.. Lekker laten vriezen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:04 schreef Cryothic het volgende:
'mogguh...
damnit, te kort nachtje (gistere een wii gekocht... dus dan weet je het 's avonds wel als de kids op bed liggen...) en vanmorge GVD IJS... IJS!!!! op m'n voorruit. Het is pas half oktober. Doe normaal.
\quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goeie vuurpijl als hij van jouw huis tot mijn huis zichtbaar was.Ik vond hem al zo stil...
Ik zag hem ploffen en we kwamen er vanmorgen achter dat dat ploffen boven Groningen gebeurde. Best nog hoog dus, als ik het in Harderwijk zie gebeuren. Best uniek
*knuffelquote:
Klopt wij gingen net aan het toetjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:47 schreef Netsplitter het volgende:![]()
Zo rond 19:00 geloof ik....
Toen zat ik Eggheads te kijken op de bbc2.
Als ik vanuit Harderwijk kan zien dat er iets ploft boven Groningen, dan zie je het rond het hele IJsselmeer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef Cryothic het volgende:
hm, nahja... andere kant van t Ijsselmeer he... benieuwd of het daar uberhaubt te zien was.
quote:Feli en succes
(ben zeer benieuw wat je plannen voor Fot zijn)
Dom, dom, dom... een echte fotograaf maakt ALTIJD foto'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:55 schreef HMaster-II het volgende:
Auto bevroren... mooi lichtval...en natuurlijk maak je 's morgens geen foto's
Hij is dan ook ITer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dom, dom, dom... een echte fotograaf maakt ALTIJD foto's
quote:
Lach niet... blaagquote:
Heeeey.quote:
Ik ben ook ITer, en ik volg het goede voorbeeld van HM-II. Hij en ik werken voor ons geld namelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heeeey.![]()
Ikke ook IT'er en ik sleep m'n halve kit elke dag mee naar werk en weer terug.
Werken? Wasda? Doet dat pijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben ook ITer, en ik volg het goede voorbeeld van HM-II. Hij en ik werken voor ons geld namelijk.
Ouchquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben ook ITer, en ik volg het goede voorbeeld van HM-II. Hij en ik werken voor ons geld namelijk.
Aanwezigheidspremieopstrijker FTW!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stel je bij het werken van HM-2 niet te veel voor
Ahhhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stel je bij het werken van HM-2 niet te veel voor
Wat is de definitie van 'echt wat doen'?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik dan de enige die echt wat doet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef RonaldV het volgende:
Tuurlijk niet...ik doe ook echt watquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef RonaldV het volgende:
volgens mij hoort die zin dus zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik dan de enige die vind dat ie echt wat doet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
volgens mij hoort die zin dus zo
is positief bedoeld hoor.quote:
Mods hebben geen levenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]omdat ik ook nog wel eens niet op Fok! zit.[..]
Die kleine lettertjes heb ik gemist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mods hebben geen levenHebben ze je dat niet verteld?
moei nog maar gauw ff de kleine letterkes lezen gij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
Die kleine lettertjes heb ik gemist.![]()
Als ik wist dat er salaris betaald werd ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Trutte-kop het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon vuilnisman van Fok! met een verdomd laag salaris
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik wist dat er salaris betaald werd ...
Je mag het aantal nullen zelf bepalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat zijn bedragen met best veel nullen volgens mij
Da's dan ook het enige volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je mag het aantal nullen zelf bepalen.
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:41 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop eigenlijk op hevige regenDie heb ik nodig voor mijn idee voor de wedstrijdfoto
Precies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!
Ik weet niet of het idee van herfst echt overkomt onder de douchequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!
Ja en tegeltjes op de achtergrondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
Gooi je de badkamer vol met bladeren enzo en dan doe je alsof er een herfststorm doorgeen geblazen heeft.
Amerikaans tafereel na een orkaan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja en tegeltjes op de achtergrond
Nee ik wil regen
Dan mag jij komen opruimenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Amerikaans tafereel na een orkaan?
Dat maak jij er van...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet niet of het idee van herfst echt overkomt onder de doucheVolgens mij wordt het dan meer een ander genre
's avonds mag het droog zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
Het boeit P niet zoveel als het 's avonds maar droog isP moet nl. een fotomarathon doen in Den Haag de komende zes dagen ivm de Haagse Popweek. Gisteravond de eerste avond van de 6. Dus P wil graag gewoon niet zeikesnat worden aangezien Den Haag half open ligt en ik dus lekker met de tram ga.
En Chanty onder de douche is natuurlijk altijd goed
I'ts the thought that counts.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
's avonds mag het droog zijn![]()
Enne,.... daar weet jij helemaal niks van
Vrouwen.quote:
Ik heb genoeg inlevingsvermogen en inbeeldingsdinges ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef Chanty het volgende:
Enne,.... daar weet jij helemaal niks van
Wie heeft het over fotograferen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Ik vind fotograferen in de badkamer maar moeilijk... die tegels reflecteren te veel
Dat niet alleen: de badkamer is gewoon te klein, hier wel althansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Ik vind fotograferen in de badkamer maar moeilijk... die tegels reflecteren te veel
quote:
Neeeee pleasseeeeequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou...laat het dan overdag maar regenen als het 's avonds maar droog is
Wheheheheheequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neeeee pleasseeeee
Overdag ook droog...
Zit dan op Zandvoort.....
Dan krijgen jullie ook een verregende showcase.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WheheheheheeReeeeeeeeeeeeegen....veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel reeeeeeeeegen.....
Oh maar in Zandvoort mag het wel droog zijn hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neeeee pleasseeeee
Overdag ook droog...
Zit dan op Zandvoort.....
Interessantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie ook een verregende showcase.
Anders vraag je aan DirtyHarry ff om de tuinslang naar buiten te richtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh maar in Zandvoort mag het wel droog zijn hoorAls het hier in Rijswijk maar regent
Hahahahhhaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
InteressantIk zie het voor me....al die pitspoezen compleet doorweekt met hun witte t-shirts
Leg uit: waarvoor hebben wij een TUINslang nodig? We hebben niet eens een tuinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anders vraag je aan DirtyHarry ff om de tuinslang naar buiten te richten
Geen idee maar stel dat je hem zou hebben, dan had je DH de regen kunnen laten simulerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Leg uit: waarvoor hebben wij een TUINslang nodig? We hebben niet eens een tuin
Twee maanden de tijd om ze te gaan bewonderen, dat moet lukkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee maar stel dat je hem zou hebben, dan had je DH de regen kunnen laten simuleren
Kreeg net een tof telefoontjeMijn expositie in de Bibliotheek van Den Haag gaat niet één maand, maar vermoedelijk twee maanden hangen
Cool.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee maar stel dat je hem zou hebben, dan had je DH de regen kunnen laten simuleren
Kreeg net een tof telefoontjeMijn expositie in de Bibliotheek van Den Haag gaat niet één maand, maar vermoedelijk twee maanden hangen
Wie koopt er dan ook een Packard Bellquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeiemiddag. Vanochtend goed gesport, nu worstelen met een oude PC. Wie heeft in hemelsnaam bedacht dat je een Packard Bell PC helemaal moet demonteren als je de HD eruit wil halen?
Mwah, trok van de week een oude Compaq open die had dat ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een Packard Bell
Wie koopt er dan ook een Compaq.... oh wacht... die had ik ook ooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, trok van de week een oude Compaq open die had dat ook.
Mijn oom. Maar die is overleden, PC gaat naar mijn zus, dus ik mag alle waardevolle bestanden (foto's, documenten, belastingaangiften) van de PC op CD zetten, HD formatteren en mijn zus maar uit laten zoeken hoe ze daar windows op krijgtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een Packard Bell
Geef haar Linux. Een bootCDROMetje van OpenSUSE, en ze krijgt via ADSL (of kabel) een complete installatie opgedrukt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mijn oom. Maar die is overleden, PC gaat naar mijn zus, dus ik mag alle waardevolle bestanden (foto's, documenten, belastingaangiften) van de PC op CD zetten, HD formatteren en mijn zus maar uit laten zoeken hoe ze daar windows op krijgt
Mwahahaha Escomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:05 schreef Cryothic het volgende:
Compaq was HET merk toen we elke zondag middag nog naar een "computer" programma op tv keken met papa en mama, en onze heftigste hardware bij de Escom haalde.
Ze heeft 3 kinderen. Die verwachten windows zodat ze runescape kunnen spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geef haar Linux. Een bootCDROMetje van OpenSUSE, en ze krijgt via ADSL een complete installatie opgedrukt.
Die gaan maar buiten spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ze heeft 3 kinderen. Die verwachten windows zodat ze runescape kunnen spelen
Runescape speel je met Flash. Werkt prima onder Linux.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ze heeft 3 kinderen. Die verwachten windows zodat ze runescape kunnen spelen
Je vergeet even dat IK dan de vragen krijg. "Hoe werkt dit" "Waar zit dat".quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Runescape speel je met Flash. Werkt prima onder Linux.
Voor haar heb je alles over, natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je vergeet even dat IK dan de vragen krijg. "Hoe werkt dit" "Waar zit dat".
Alsof ik DAAR zin in heb
Jij kent mijn zus niet. Ik heb 2 zussen en inmiddels 3 keer een oude pc van me overgedragen aan die zussen van me. En bij alle 3 krijgen ze het voor elkaar om binnen 1 jaar het ding naar zijn grootje te krijgen door virussen, HD crashes of spy/malware. Ik heb al lang gezegd dat als zij niet weten hoe ze met een pc om moeten gaan, IK er geen support meer op verleen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor haar heb je alles over, natuurlijk!
Owwww, das simpel opgelost.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij kent mijn zus niet. Ik heb 2 zussen en inmiddels 3 keer een oude pc van me overgedragen aan die zussen van me. En bij alle 3 krijgen ze het voor elkaar om binnen 1 jaar het ding naar zijn grootje te krijgen door virussen, HD crashes of spy/malware. Ik heb al lang gezegd dat als zij niet weten hoe ze met een pc om moeten gaan, IK er geen support meer op verleen.
Da's me te veel werk. En dan lever ik nog support. Ze leren zelf maar hoe ze met dingen om moeten gaan, dat mag je in deze tijd wel verwachten. En zeker dat ze niet op alles klikken of installeren zonder af te vragen of het wel veilig is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
Owwww, das simpel opgelost.
Installeer de pc zoals die moet zijn, maar accounts aan voor gebruik.
Maak er daarna een image van die je op een externe schijf zet.
Wanneer de pc vernaggeld wordt hoef je alleen de image terug te zetten.
De data moet dan wel op een andere plek staan dan C:\ ergens.
Maar je kan My docs laten verwijzen naar bv en directory op D: ofzo.
installeer je XP?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Da's me te veel werk. En dan lever ik nog support. Ze leren zelf maar hoe ze met dingen om moeten gaan, dat mag je in deze tijd wel verwachten. En zeker dat ze niet op alles klikken of installeren zonder af te vragen of het wel veilig is.
Jaaa, daaag, ik ga niet elke keer in de auto stappen als ze iets geinstalleerd willen hebben. Ze leren maar de basisprincipes, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
installeer je XP?
Dan meteen een account aanmaken met minimale rechten zodat ze niks kunnen installeren.
Wanneer ze dat wel willen dan mailen ze maar.
Is in het begin even irritant, maar na een tijdje hoor je ze niet meer en leeft XP ook een stuk langer.
Linux er op zetten dus. Geen rechten om wat dan ook te installeren. Dan ben je in één keer van dat gelul verlost. Ik heb ook zulke familie: ze leren het snel genoeg. Bijkomend voordeel: als ze ergens op Ja of OK klikken werkt het toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Da's me te veel werk. En dan lever ik nog support. Ze leren zelf maar hoe ze met dingen om moeten gaan, dat mag je in deze tijd wel verwachten. En zeker dat ze niet op alles klikken of installeren zonder af te vragen of het wel veilig is.
hvstarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:06 schreef Kremers het volgende:
Middag
Iemand hier kan mij wel helpen: Ik heb ooit, via een bedrijf in Hong Kong, goedkoop filters gekocht via het Internet. Punt is, ik ben het webadres kwijt... Ze bieden goedkoop filters aan van o.a. Hoya en B&W.
Volgens mij lopen er hier wel mensen rond die het bedrijf kennen
Juistem, dat is hemquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hvstar.
En dat is blijkbaar http://maxsaver.net/ geworden.
DAT heb ik ook een keer gehad jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo kut als je een dagje gaat fotograferen en niet al je instellingen bekijkt en bij thuiskomst ziet dat je 3/4 met een ISO van 1600 hebt geschoten
Ben gelukkig dus niet de enigequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
DAT heb ik ook een keer gehad jaSindsdien check ik alles eerst voor ik begin met foto's maken. Gebeurt je maar een keer...
Iedereen maakt die fout 1xquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo kut als je een dagje gaat fotograferen en niet al je instellingen bekijkt en bij thuiskomst ziet dat je 3/4 met een ISO van 1600 hebt geschoten
Klote inderdaad, maar wel gevalletje van zonder ervaring toch iets willen kunnen. Klinkt hardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:21 schreef Cryothic het volgende:
Nou, wat ook kut is:
m'n vriendin moest een tijdje terug op de school van oudste foto's maken van groepjes kids tijdens een kleuter-feest.
Ze had m'n nieuwe camera eigenlijk nog nooit gebruikt, dus ik leg haar de avond van te voren nog van alles uit. Loop (bijna) alle instellingen nog na.
Zij maakt de volgende dag alle foto's, keurig op statief (kids moesten poseren op een speciaal podiumpje), genoeg licht en een flitser, niks aan de hand.
Thuis, blijken alle foto's onscherp. Was ik vergeten om de lens op AF te zetten... en net die instelling hadden we het niet over gehad.
En dankzij de drukte (en de spanning, want tja... was toch de eerste keer enzo) heeft ze niks door gehad. De foto's zagen er op het display scherp uit...
Dan baal je ook als je thuis komt. Vooral omdat de foto's voor andere zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |