En wat heb ik daaraan? Kan zelfs het studenten reisrecht op mijn ov-chip laten staan maar als ze komen controleren moet ik toch nog mijn gewone ov-kaart laten zien icm de chipkaartquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef H-blast het volgende:
Maar als student crimologie heb je vast wel een vriendje die je ov-chipkaart kan hacken?![]()
En de mijne ook graag
quote:
Ik blijf tegenwoordig in bed liggen als ik niet kan slapen, anders was het vast gezellig geweest vannacht, heb nagenoeg geen oog dichtgedaan en ik moet van mezelf tot vijf uur blijven liggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:20 schreef Chanty het volgende:
Had beter vorige nacht slaapproblemen kunnen hebben, toen was het gezelliger hier
dacht dat de modjes altijd wakker zijn
Mja als ik daar nou eens tijd voor had... studie, studie, studiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhSucces dan maar vandaag, Chanty
Misschien ff lekker uit gaan waaien op het strand vanmiddag? ff je kop leegmaken?
Dat ken ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:38 schreef Chanty het volgende:
om half vier in een soort van slaap gevallen (zo eentje waarbij je elk half uur wakker wordt en vage shit droomt)
lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ken ik. Laatst droomde ik over een gemberwortel (niks meer en niks minder)
.
Na dat uitwaaien studeer je een stuk beterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja als ik daar nou eens tijd voor had... studie, studie, studie
WTF!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ken ik. Laatst droomde ik over een gemberwortel (niks meer en niks minder)
.
Dan nog heb ik simpelweg geen tijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na dat uitwaaien studeer je een stuk beter
10 gemberwortels?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WTF!![]()
Ik droom nooit zo abstract, het is in mijn dromen altijd heel erg druk.
Maar hetgeen je dan nog kan doen, doe je goedquote:
Zal ik hem even ophalen voor je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:54 schreef P_B het volgende:
Hmmmmm... Verstuur je een sms-je om een afspraak af te zeggen en wil je met je snotterige hoofd en mopperende lijf onder de dekens duiken, krijg je 30 seconden later een telefoontje dat je nieuwe camera op je ligt te wachten. De kosmos doet af en toe rare dingen...
quote:
Mwa, denk niet dat ik mijn hoofd leeg krijg met een uurtje uitwaaienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar hetgeen je dan nog kan doen, doe je goed
Dat is je straf voor die criminele ideeen van gisteren hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:15 schreef H-blast het volgende:
Morning!
Ik ging vannacht om 2 uur slapen, werd om 8:30 wakker. Ff gegeten met me slaperige kop. Toen terug in bed gegaan en vervolgens gedroomd dat mijn plaatselijke voetbalclub tegen het dorp verderop ging spelen. Ergens op de weg er naar toe werd ik tegen der grond gewerkt omdat ik ze dacht dat ik een hooligan was
Nou ja, dat is lief zeg! Zonder tegenprestatie, ophalen, netjes afleveren, in de doos natuurlijk. Wat een behulpzaam forum is FOT toch...quote:
t is gewoon een truuk van je baasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:22 schreef P_B het volgende:
[..]
Nou ja, dat is lief zeg! Zonder tegenprestatie, ophalen, netjes afleveren, in de doos natuurlijk. Wat een behulpzaam forum is FOT toch...![]()
Gek genoeg is door het telefoontje mijn adrenaline peil omhoog geschoten en voel ik me ineens wat minder rot. En de beterschapswensen van ElizabethR doen ook wonderen...![]()
Maar ik kan sowieso pas na de lunch dus er gaan zo nog wat extra paracetamolletjes in, even rustig aan en dan zien we wel weer verder.
Vast geen Vestia.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Wel mooi, vul ik een formuliertje in bij de woningstichting over het repareren van 2 kleine dingetjes, staat er een kwartier later ineens een mannetje voor de deur die even komt kijken. Dat is snel gereageerd op een webformuliertje
Wooninc, Eindhovenquote:
En de uitslag?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:19 schreef EchnaDarr het volgende:
En meneer de drol belt vrolijk 3 kwartier later dan afgesproken. Voordeel is wel dat ik er nu weer 5 weken vanaf ben. En heb maar een sigaartje opgestoken, was ik wel aan toe![]()
Uitslag? Sinds wanneer geeft een bedrijfsarts uitslag? Het is meer iemand die je op de achtergrond moet houden zodat de echte professionals hun werk kunnen doen. Ik weet inmiddels wel hoe ik zo iemand moet managenquote:
Ah oke! Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uitslag? Sinds wanneer geeft een bedrijfsarts uitslag? Het is meer iemand die je op de achtergrond moet houden zodat de echte professionals hun werk kunnen doen. Ik weet inmiddels wel hoe ik zo iemand moet managen
Lekker, ze gaan jou ook even goed lek prikkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:49 schreef Chanty het volgende:
Net een brief van de huisarts dat ik in de risicogroep val en volgende week een normale griepprik moet komen halen en dan nog twee keer een vaccin tegen de Mexicaanse griep
beginnen ze daar volgende week al weer meequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:49 schreef Chanty het volgende:
Net een brief van de huisarts dat ik in de risicogroep val en volgende week een normale griepprik moet komen halen en dan nog twee keer een vaccin tegen de Mexicaanse griep
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Lekker, ze gaan jou ook even goed lek prikken
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef P_B het volgende:
Omstreeks 14:41 is ze definitief in mijn leven gekomen en met een gewicht van 820gr al goed aan de maat. Ondanks dat is ze dankzij haar ranke vormen een feest om vast te houden! De eerste woordjes ratelden al de weide wereld in en het klonk uitstekend: goed gebekt en rap van tong. Bezoek mag altijd maar laat wel even van te voren weten dat je komt.
Flauw en een foute foto, ik weet het...
[ afbeelding ]
Ohhh wat is ze schattigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef P_B het volgende:
Omstreeks 14:41 is ze definitief in mijn leven gekomen en met een gewicht van 820gr al goed aan de maat. Ondanks dat is ze dankzij haar ranke vormen een feest om vast te houden! De eerste woordjes ratelden al de weide wereld in en het klonk uitstekend: goed gebekt en rap van tong. Bezoek mag altijd maar laat wel even van te voren weten dat je komt.
[ afbeelding ]
Nice workquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef P_B het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, nog geen naam. Ging allemaal zo snel. Deze trotse papa heeft nog tijd gehad om daar over na te denken! Maar ik sta open voor suggesties...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ohhh wat is ze schattigWat is haar voornaam?
Right, ik en een review...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nice workGeef ons een toffe review
en graag ook wat voorbeeldfoto's van de hogere ISO-regionen
Chantyquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef P_B het volgende:
[..]
Whehe, nog geen naam. Ging allemaal zo snel. Deze trotse papa heeft nog tijd gehad om daar over na te denken! Maar ik sta open voor suggesties...
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat "Chanty" dan wel raad weet met 'compenseerlensen'
succesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:35 schreef Chanty het volgende:
[..]Geen commentaar
Tijd om te slapen, kijken of dat vannacht wel lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |