quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
Owja nieuw behang voor op de wcdat je er zo bij durft te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Every war is different, every war is the same.
en zo is t van vorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hangt hier nu ook op de wcben benieuwd hoelang ze blijft hangen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
en zo is t van vorendat zou bij mij niet zo lang zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hangt hier nu ook op de wcben benieuwd hoelang ze blijft hangen
Every war is different, every war is the same.
hahahha daarom juist, huisgenoten zijn niet thuis nu, dus ben benieuwd!quote:
laat ons weten hoe het aflooptquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahha daarom juist, huisgenoten zijn niet thuis nu, dus ben benieuwd!
Ga even een blokje om (voor frisse lucht) zou ik zeggen. Hier in Zeeland is het redelijk weer daar voor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:52 schreef RonaldV het volgende:
Môgguh! Gister een heel gezellige middag en avond gehad, maar iets te veel gegeten <burp!> en iets te weinig geslapen. Ik denk dat ik maar weinig ga doen vandaag. Ik heb zelfs geen zin om te Photoshoppen (en ik moet nog een paar series...).
Wie kan mij motiveren?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
Owja nieuw behang voor op de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geweldig!
Volgens mij heb jij je gisteren wel vermaakt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Die frisse lucht lukt wel... als je er liters water bij wilt hebben!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
laat ons weten hoe het afloopt![]()
[..]
Ga even een blokje om (voor frisse lucht) zou ik zeggen. Hier in Zeeland is het redelijk weer daar voor.
hier hangt er een blauwe luchtquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die frisse lucht lukt wel... als je er liters water bij wilt hebben!
Misschien moet je daar ook maar blij om zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zie je foto's niet Ynske![]()
Krijg een 404 error
Nu word ik wel steeds nieuwsgierigerquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook maar blij om zijn
Hoeveel kg moet ie houden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:44 schreef dekkered het volgende:
Morgen,
Straks maar even in de stad gaan kijken voor een statief(kijken niet kopen dat doe ik wel via internet).
ehmz...quote:
*puppy eyes*quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb nog wel iets misschien, als het nog niet gelukt is moet je maar even een pm sturen.
Welke heb je?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Vanochtend trouwens een nieuwe bureaustoel bij de ikea gescoord.. denk je.. 't is maandag.. 't is 10.30, DAN ZAL HET WEL RUSTIG ZIJN.
Nou, WRONGGGG.
Maar de stoel is prima.
ik heb hier die hoge leren, die zit iig heerlijkquote:
Ik heb hier al 2 jaar een Kläppe staan. Echt heerlijk hoe stevig die zit enzo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb hier die hoge leren, die zit iig heerlijk
deze heb ik de vernerquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb hier al 2 jaar een Kläppe staan. Echt heerlijk hoe stevig die zit enzo!
Kan je in die stoel ook slapen? Kan je voortaan instant wakker worden en aan de slag als mod!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Vanochtend trouwens een nieuwe bureaustoel bij de ikea gescoord.. denk je.. 't is maandag.. 't is 10.30, DAN ZAL HET WEL RUSTIG ZIJN.
Nou, WRONGGGG.
Maar de stoel is prima.
kunnen we hem wakker trillenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:35 schreef H-blast het volgende:
[..]
Kan je in die stoel ook slapen? Kan je voortaan instant wakker worden en aan de slag als mod!![]()
Ja hey, weet ik veel.. zo'n zwartequote:
Wakker worden? Daarmee impliceer jij dat ik slaapquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:35 schreef H-blast het volgende:
[..]
Kan je in die stoel ook slapen? Kan je voortaan instant wakker worden en aan de slag als mod!![]()
Ik neem aan dat je die stoel gewoon kan declareren bij Fok! BV?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo'n sjieke stoel is het nou ook weer niet. Ik ben maar een arme student hè.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:56 schreef Chanty het volgende:
Over arme studenten gesproken... Net een voordeelurenabo (55,-) gekocht bij de ns en 5-retouren kaart (54,-). Morgen laatste keer met mijn studenten OVGa m zo missen
![]()
Ik studeer lieverd dus zal wel mijn huis uit MOETENquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:58 schreef H-blast het volgende:
[..]
![]()
Als het voor je werk is, kan je toch wel gewoon declareren?
En anders kan je voortaan niet meer je huis uit, en ben je verplicht vaker te fokken!
Jij mag niet klagen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou handig, zijn, colleges die naar je toe komen.
Ja en nee. Ik heb een vak gehad waarbij de colleges op dvd werken meegeleverd. Maar dat vak en die man waren zoooo saai dat ik de dvd ging doorspoelen en na twee colleges maar niet meer gekeken hebquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou handig, zijn, colleges die naar je toe komen.
Stil jijquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat jij weigert om ook maar in de buurt van je studie te gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |