Da's dan ook het enige volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je mag het aantal nullen zelf bepalen.
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:41 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop eigenlijk op hevige regenDie heb ik nodig voor mijn idee voor de wedstrijdfoto
Precies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!
Ik weet niet of het idee van herfst echt overkomt onder de douchequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!
Ja en tegeltjes op de achtergrondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
Gooi je de badkamer vol met bladeren enzo en dan doe je alsof er een herfststorm doorgeen geblazen heeft.
Amerikaans tafereel na een orkaan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja en tegeltjes op de achtergrond
Nee ik wil regen
Dan mag jij komen opruimenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Amerikaans tafereel na een orkaan?
Dat maak jij er van...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet niet of het idee van herfst echt overkomt onder de doucheVolgens mij wordt het dan meer een ander genre
's avonds mag het droog zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
Het boeit P niet zoveel als het 's avonds maar droog isP moet nl. een fotomarathon doen in Den Haag de komende zes dagen ivm de Haagse Popweek. Gisteravond de eerste avond van de 6. Dus P wil graag gewoon niet zeikesnat worden aangezien Den Haag half open ligt en ik dus lekker met de tram ga.
En Chanty onder de douche is natuurlijk altijd goed
I'ts the thought that counts.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
's avonds mag het droog zijn![]()
Enne,.... daar weet jij helemaal niks van
Vrouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |