Laat me raden, tussen 8 en 17:00??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag thuiswerken aangezien er een loodgieter komt om wat kleine dingen te fixen
Vervelende is dat ze niet kunnen zeggen hoe laat en dat ik dus al om 8 uur klaar moest zitten
En ik heb nu nog niet eens koffie op
Ook geen thee trouwens
quote:
Nee. 08:00 en 12:30quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat me raden, tussen 8 en 17:00??
Volgende keer door de loodgieter laten fixen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef EchnaDarr het volgende:
En die is inmiddels ook al weg. Euvel werd veroorzaakt door een lekkende knie. Daar heb ik zelf ook jaren lang last van gehad tot een orthopeed daar het mes in zette.
Vrouwelijk maar toch met haar op de tanden en een stevige gebruiksaanwijzing om de verborgen functies te vinden?quote:
Ik zie het al voor me, beetje grootspraak op een FOT-meet: "Nou, mijn Chanty weet wel goed raad met m'n compenseer-lens zeg!" Nee, te fout gewoon...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat "Chanty" dan wel raad weet met 'compenseerlensen'
quote:Ik ruim zojuist nog even de tafel af, zie ik opeens een vlieg op zijn kop liggen.
Waarom die niet weg vloog toen ik opruimde weet ik ook niet, maargoed als tie op zijn ligt kan die dus niet weg vliegen;
Na het fotomomentje maar weer recht opgezet en toen vloog ie weer weg
"Dat past perfect!"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef P_B het volgende:
Ik zie het al voor me, beetje grootspraak op een FOT-meet: "Nou, mijn Chanty weet wel goed raad met m'n compenseer-lens zeg!" Nee, te fout gewoon...
En dat terwijl je zoveel meer met vliegen kan doen:quote:
Stoer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dat terwijl je zoveel meer met vliegen kan doen:
http://izismile.com/2009/10/07/humor_with_dead_flies_15_pics.html
Gaaf gedaan idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben het er inmiddels helemaal mee eens. Er borrelde zonet nog iets op over een EF-vatting en de zoektocht naar het rode bobbeltje. Die afslag heb ik maar niet genomen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Dat past perfect!"
Daarom, een camera een (vrouwen)naam geven is het foutste wat je kan doen.
Die is grappig!! Vermaak me nu toch al weer veel te lang met de site.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'Chanty' het leuk vind als je er met je vingers in gaat zitten friemelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef P_B het volgende:
Ik ben het er inmiddels helemaal mee eens. Er borrelde zonet nog iets op over een EF-vatting en de zoektocht naar het rode bobbeltje. Die afslag heb ik maar niet genomen...![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'Chanty' het leuk vind als je er met je vingers in gaat zitten friemelen![]()
(okay, ik hou op, ik ga strijken)
Maar je weet me wel goed te omschrijvenquote:Vrouwelijk maar toch met haar op de tanden en een stevige gebruiksaanwijzing om de verborgen functies te vinden?
Die had ik ff gemist, maar ja...goeie omschrijvingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef Chanty het volgende:
Het niveau valt![]()
[..]
Maar je weet me wel goed te omschrijven![]()
En dan gewoon de hele dag niet op komen dagen en morgen kan je een nieuwe """""afspraak""""" gaan plannenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat me raden, tussen 8 en 17:00??
Voor volgende week uiteraard.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan gewoon de hele dag niet op komen dagen en morgen kan je een nieuwe """""afspraak""""" gaan plannen.
Stukje psychologie van de koude grond is nooit weg...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef Chanty het volgende:
Het niveau valt![]()
[..]
Maar je weet me wel goed te omschrijven![]()
Ach, welke vrouw wil nu niet zo omschreven worden? Beetje een open deurquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef P_B het volgende:
[..]
Stukje psychologie van de koude grond is nooit weg...
He joh, laat me nou gewoon in de waan dat ik het echt bij het rechte eind had...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ach, welke vrouw wil nu niet zo omschreven worden? Beetje een open deur
Airco laten vullen misschienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:03 schreef Cryothic het volgende:
Goede morge.
zo, vanmorge 10 minuten de auto op een parkeerplaats gezet omdat de voorruit niet wou ontwazemen.
iemand zei ooit dat dat met de airco sneller gaat, maar t leek nu wel vast te vriezen :/
Dan kreeg je wss condens aan de buitenkant van je ruit ipv aan de binnenkant.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:03 schreef Cryothic het volgende:
Goede morge.
zo, vanmorge 10 minuten de auto op een parkeerplaats gezet omdat de voorruit niet wou ontwazemen.
iemand zei ooit dat dat met de airco sneller gaat, maar t leek nu wel vast te vriezen :/
bij mij was het om half 1 al weekendquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jep, nog 3 uurtjes, en dan zit de week er weer op
Das erg tof idd!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is trouwens erg tof:
http://www.jaggle.nl/index.php/media/item/bullits_in_slow_motion/
Ze worden steeds leuker.. vooral die hagel-shots en die kogels door glas zijn erg mooi. 't Is gewoon kunst!
Ik heb de hele 10 minuten gekeken.
Ik moet zometeen nog 1 uurtje werken en dan naar de kapper (maar goed dat telt ook als vrije tijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jep, nog 3 uurtjes, en dan zit de week er weer op
Hmm, scheelt je toch weer een paar prikkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:27 schreef Chanty het volgende:
Nadat gisteren bleek dat mijn griepvaccinatie-oproep niet vanuit mijn thuiszorgwerk kwam, heb ik net de huisarts gebeld met de vraag waarom ik in de risicogroep val?
Eerste reactie: Ah de zoveelste
Geboortedatum ingegeven: Conclusie: scheur maar door die oproep
Ach die vind ik niet zo erg, maar toch een fijne gedachte dat ik sterk genoeg ben om die griep zelf aan te kunnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, scheelt je toch weer een paar prikken
Mja, dat of ze denken dat de griepprik in jouw geval toch niet helptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach die vind ik niet zo erg, maar toch een fijne gedachte dat ik sterk genoeg ben om die griep zelf aan te kunnen
Gare du Nordquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Nah, ik ga zo eerst even boodschappen doen, dan sporten, vanmiddag even op het werk langs (iets met re-integratie) en dan vanavond naar Gare du Nord in Effenaar. Druk dagje voor mijn doen.
De zin is gevonden en het rondje hardgelopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet zometeen nog 1 uurtje werken en dan naar de kapper (maar goed dat telt ook als vrije tijd)
Nu alleen nog zin maken om te gaan hardlopen.........
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef Chanty het volgende:
Ik ga maar weer eens de hele dag studeren
uienquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
Blijft het dit weer van het weekend of wordt het weer uien??
Je weet wel....quote:
quote:
Morgen naar de military van Boekelo, De cross fotograferen. En dat met een voorspelling van 12 mm regen. Een voordeel, het zal niet druk zijn. Grote paraplu mee, waterdichte schoenen aan en de Rainsleeves liggen al klaar.quote:
M'n nichtje gaat daar ook heen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:28 schreef Marc H het volgende:
[..]
Morgen naar de military van Boekelo, De cross fotograferen. En dat met een voorspelling van 12 mm regen. Een voordeel, het zal niet druk zijn. Grote paraplu mee, waterdichte schoenen aan en de Rainsleeves liggen al klaar.
Ik zie wel hoe het gaat.
Leuk speelgoedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef Trutte-kop het volgende:
krijgen krijgen...
was het maar zo
Dan hield ik leuk geld in mijn zak voor meer goede lenzen
De Nikon D300s.
Wilde eigenlijk de D300, maar die is nieuw nog maar slecht te krijgen. En ik wilde hem niet van MP afhalen.
Sommige moeten werken tot 16:00 of later.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef H-blast het volgende:
Ik vind het hier nog druk!, gezien het mooie weer buiten!
Zojuist buiten wat foto's genomen, waarmee ik hopelijk een panorama kan maken. Ik geloof alleen dat ik dankzij de ultra wide angle, aardige vertekende hoeken heb. Helaas niet echt rekening mee gehouden, maar misschien valt dat nog op te lossen in PS.
Overigens proost ik op het weekend met een lekkere HertogJan![]()
welkom en veel plezier met je cameraquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Trutte-kop het volgende:
Thank you.
Ik twijfelde erg tussen de nieuwe canon en de nikon. Maar goed, kan nu mijn oude (bagger) lenzen blijven gebruiken en mijn goede flitser. En hoef niet een volledig nieuwe cam te leren kennen. Nu zal er nog wel iets duidelijk zijn omdat je binnenin Nikon blijft.
ja of kloterige onderzoeksvoorstellen schrijvenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sommige moeten werken tot 16:00 of later.
Weekendwerk of nachtwerk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja of kloterige onderzoeksvoorstellen schrijven
Ik vandaag niet. Reserve deze week, dus door de week een roostervrije dag. Die dacht ik mooi te kunnen gebruiken om in te pakken en visum op te kunnen halen. Heeft de OVIR uit Cheboksari nog altijd geen uitnodiging naar de Russische ambassade getelext. Kan ik straks m'n vlucht gaan omboeken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sommige moeten werken tot 16:00 of later.
Mwa in dit geval ben ik bijna klaar gelukkigquote:
Werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef H-blast het volgende:
Ik vind het hier nog druk!, gezien het mooie weer buiten!
quote:
Verklaar je eens nader? Ik ben wel geinteresseerd wat je van plan bentquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heeft de OVIR uit Cheboksari nog altijd geen uitnodiging naar de Russische ambassade getelext. Kan ik straks m'n vlucht gaan omboeken.
Da's ook kutquote:
Neuh hoor, is geen rare vraag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Netsplitter het volgende:
Rare vraag misschien, maar hoe ben je aan je nick gekomen??
Dan neem ik aan dat het mannenicoontje ook niet klopt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:57 schreef Trutte-kop het volgende:
[..]
Neuh hoor, is geen rare vraag.
Misschien een kwestie van zelfkennis.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat het mannenicoontje ook niet klopt?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:30 schreef EchnaDarr het volgende:
(tietuh en 'Respect for the man in the icecream van')
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]Zo fout dat het goed is!
Lijkt me wel een gaaf idee om eens een fotoshoot aan zo'n setup te wagen! Nu nog een studio waar je een strand kunt storten...
Goeienavond trouwens. Heeft iemand toevallig nog een NL XP Pro CDROM liggen? Ik heb de mijne net met de bureaustoel doormidden gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |