Lach niet... blaagquote:
Heeeey.quote:
Ik ben ook ITer, en ik volg het goede voorbeeld van HM-II. Hij en ik werken voor ons geld namelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heeeey.![]()
Ikke ook IT'er en ik sleep m'n halve kit elke dag mee naar werk en weer terug.
Werken? Wasda? Doet dat pijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben ook ITer, en ik volg het goede voorbeeld van HM-II. Hij en ik werken voor ons geld namelijk.
Ouchquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben ook ITer, en ik volg het goede voorbeeld van HM-II. Hij en ik werken voor ons geld namelijk.
Aanwezigheidspremieopstrijker FTW!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stel je bij het werken van HM-2 niet te veel voor
Ahhhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stel je bij het werken van HM-2 niet te veel voor
Wat is de definitie van 'echt wat doen'?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik dan de enige die echt wat doet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef RonaldV het volgende:
Tuurlijk niet...ik doe ook echt watquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef RonaldV het volgende:
volgens mij hoort die zin dus zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik dan de enige die vind dat ie echt wat doet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
volgens mij hoort die zin dus zo
is positief bedoeld hoor.quote:
Mods hebben geen levenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]omdat ik ook nog wel eens niet op Fok! zit.[..]
Die kleine lettertjes heb ik gemist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mods hebben geen levenHebben ze je dat niet verteld?
moei nog maar gauw ff de kleine letterkes lezen gij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
Die kleine lettertjes heb ik gemist.![]()
Als ik wist dat er salaris betaald werd ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Trutte-kop het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon vuilnisman van Fok! met een verdomd laag salaris
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik wist dat er salaris betaald werd ...
Je mag het aantal nullen zelf bepalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat zijn bedragen met best veel nullen volgens mij
Da's dan ook het enige volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je mag het aantal nullen zelf bepalen.
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:41 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop eigenlijk op hevige regenDie heb ik nodig voor mijn idee voor de wedstrijdfoto
Precies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!
Ik weet niet of het idee van herfst echt overkomt onder de douchequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, dan ga je maar lekker onder de douche staan... wij willen droog weer!
Ja en tegeltjes op de achtergrondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
Gooi je de badkamer vol met bladeren enzo en dan doe je alsof er een herfststorm doorgeen geblazen heeft.
Amerikaans tafereel na een orkaan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja en tegeltjes op de achtergrond
Nee ik wil regen
Dan mag jij komen opruimenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Amerikaans tafereel na een orkaan?
Dat maak jij er van...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet niet of het idee van herfst echt overkomt onder de doucheVolgens mij wordt het dan meer een ander genre
's avonds mag het droog zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
Het boeit P niet zoveel als het 's avonds maar droog isP moet nl. een fotomarathon doen in Den Haag de komende zes dagen ivm de Haagse Popweek. Gisteravond de eerste avond van de 6. Dus P wil graag gewoon niet zeikesnat worden aangezien Den Haag half open ligt en ik dus lekker met de tram ga.
En Chanty onder de douche is natuurlijk altijd goed
I'ts the thought that counts.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
's avonds mag het droog zijn![]()
Enne,.... daar weet jij helemaal niks van
Vrouwen.quote:
Ik heb genoeg inlevingsvermogen en inbeeldingsdinges ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef Chanty het volgende:
Enne,.... daar weet jij helemaal niks van
Wie heeft het over fotograferen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Ik vind fotograferen in de badkamer maar moeilijk... die tegels reflecteren te veel
Dat niet alleen: de badkamer is gewoon te klein, hier wel althansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Ik vind fotograferen in de badkamer maar moeilijk... die tegels reflecteren te veel
quote:
Neeeee pleasseeeeequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou...laat het dan overdag maar regenen als het 's avonds maar droog is
Wheheheheheequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neeeee pleasseeeee
Overdag ook droog...
Zit dan op Zandvoort.....
Dan krijgen jullie ook een verregende showcase.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WheheheheheeReeeeeeeeeeeeegen....veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel reeeeeeeeegen.....
Oh maar in Zandvoort mag het wel droog zijn hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neeeee pleasseeeee
Overdag ook droog...
Zit dan op Zandvoort.....
Interessantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie ook een verregende showcase.
Anders vraag je aan DirtyHarry ff om de tuinslang naar buiten te richtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh maar in Zandvoort mag het wel droog zijn hoorAls het hier in Rijswijk maar regent
Hahahahhhaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
InteressantIk zie het voor me....al die pitspoezen compleet doorweekt met hun witte t-shirts
Leg uit: waarvoor hebben wij een TUINslang nodig? We hebben niet eens een tuinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anders vraag je aan DirtyHarry ff om de tuinslang naar buiten te richten
Geen idee maar stel dat je hem zou hebben, dan had je DH de regen kunnen laten simulerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Leg uit: waarvoor hebben wij een TUINslang nodig? We hebben niet eens een tuin
Twee maanden de tijd om ze te gaan bewonderen, dat moet lukkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee maar stel dat je hem zou hebben, dan had je DH de regen kunnen laten simuleren
Kreeg net een tof telefoontjeMijn expositie in de Bibliotheek van Den Haag gaat niet één maand, maar vermoedelijk twee maanden hangen
Cool.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee maar stel dat je hem zou hebben, dan had je DH de regen kunnen laten simuleren
Kreeg net een tof telefoontjeMijn expositie in de Bibliotheek van Den Haag gaat niet één maand, maar vermoedelijk twee maanden hangen
Wie koopt er dan ook een Packard Bellquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeiemiddag. Vanochtend goed gesport, nu worstelen met een oude PC. Wie heeft in hemelsnaam bedacht dat je een Packard Bell PC helemaal moet demonteren als je de HD eruit wil halen?
Mwah, trok van de week een oude Compaq open die had dat ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een Packard Bell
Wie koopt er dan ook een Compaq.... oh wacht... die had ik ook ooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, trok van de week een oude Compaq open die had dat ook.
Mijn oom. Maar die is overleden, PC gaat naar mijn zus, dus ik mag alle waardevolle bestanden (foto's, documenten, belastingaangiften) van de PC op CD zetten, HD formatteren en mijn zus maar uit laten zoeken hoe ze daar windows op krijgtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een Packard Bell
Geef haar Linux. Een bootCDROMetje van OpenSUSE, en ze krijgt via ADSL (of kabel) een complete installatie opgedrukt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mijn oom. Maar die is overleden, PC gaat naar mijn zus, dus ik mag alle waardevolle bestanden (foto's, documenten, belastingaangiften) van de PC op CD zetten, HD formatteren en mijn zus maar uit laten zoeken hoe ze daar windows op krijgt
Mwahahaha Escomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:05 schreef Cryothic het volgende:
Compaq was HET merk toen we elke zondag middag nog naar een "computer" programma op tv keken met papa en mama, en onze heftigste hardware bij de Escom haalde.
Ze heeft 3 kinderen. Die verwachten windows zodat ze runescape kunnen spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geef haar Linux. Een bootCDROMetje van OpenSUSE, en ze krijgt via ADSL een complete installatie opgedrukt.
Die gaan maar buiten spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ze heeft 3 kinderen. Die verwachten windows zodat ze runescape kunnen spelen
Runescape speel je met Flash. Werkt prima onder Linux.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ze heeft 3 kinderen. Die verwachten windows zodat ze runescape kunnen spelen
Je vergeet even dat IK dan de vragen krijg. "Hoe werkt dit" "Waar zit dat".quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Runescape speel je met Flash. Werkt prima onder Linux.
Voor haar heb je alles over, natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je vergeet even dat IK dan de vragen krijg. "Hoe werkt dit" "Waar zit dat".
Alsof ik DAAR zin in heb
Jij kent mijn zus niet. Ik heb 2 zussen en inmiddels 3 keer een oude pc van me overgedragen aan die zussen van me. En bij alle 3 krijgen ze het voor elkaar om binnen 1 jaar het ding naar zijn grootje te krijgen door virussen, HD crashes of spy/malware. Ik heb al lang gezegd dat als zij niet weten hoe ze met een pc om moeten gaan, IK er geen support meer op verleen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor haar heb je alles over, natuurlijk!
Owwww, das simpel opgelost.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij kent mijn zus niet. Ik heb 2 zussen en inmiddels 3 keer een oude pc van me overgedragen aan die zussen van me. En bij alle 3 krijgen ze het voor elkaar om binnen 1 jaar het ding naar zijn grootje te krijgen door virussen, HD crashes of spy/malware. Ik heb al lang gezegd dat als zij niet weten hoe ze met een pc om moeten gaan, IK er geen support meer op verleen.
Da's me te veel werk. En dan lever ik nog support. Ze leren zelf maar hoe ze met dingen om moeten gaan, dat mag je in deze tijd wel verwachten. En zeker dat ze niet op alles klikken of installeren zonder af te vragen of het wel veilig is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
Owwww, das simpel opgelost.
Installeer de pc zoals die moet zijn, maar accounts aan voor gebruik.
Maak er daarna een image van die je op een externe schijf zet.
Wanneer de pc vernaggeld wordt hoef je alleen de image terug te zetten.
De data moet dan wel op een andere plek staan dan C:\ ergens.
Maar je kan My docs laten verwijzen naar bv en directory op D: ofzo.
installeer je XP?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Da's me te veel werk. En dan lever ik nog support. Ze leren zelf maar hoe ze met dingen om moeten gaan, dat mag je in deze tijd wel verwachten. En zeker dat ze niet op alles klikken of installeren zonder af te vragen of het wel veilig is.
Jaaa, daaag, ik ga niet elke keer in de auto stappen als ze iets geinstalleerd willen hebben. Ze leren maar de basisprincipes, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
installeer je XP?
Dan meteen een account aanmaken met minimale rechten zodat ze niks kunnen installeren.
Wanneer ze dat wel willen dan mailen ze maar.
Is in het begin even irritant, maar na een tijdje hoor je ze niet meer en leeft XP ook een stuk langer.
Linux er op zetten dus. Geen rechten om wat dan ook te installeren. Dan ben je in één keer van dat gelul verlost. Ik heb ook zulke familie: ze leren het snel genoeg. Bijkomend voordeel: als ze ergens op Ja of OK klikken werkt het toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Da's me te veel werk. En dan lever ik nog support. Ze leren zelf maar hoe ze met dingen om moeten gaan, dat mag je in deze tijd wel verwachten. En zeker dat ze niet op alles klikken of installeren zonder af te vragen of het wel veilig is.
hvstarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:06 schreef Kremers het volgende:
Middag
Iemand hier kan mij wel helpen: Ik heb ooit, via een bedrijf in Hong Kong, goedkoop filters gekocht via het Internet. Punt is, ik ben het webadres kwijt... Ze bieden goedkoop filters aan van o.a. Hoya en B&W.
Volgens mij lopen er hier wel mensen rond die het bedrijf kennen
Juistem, dat is hemquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hvstar.
En dat is blijkbaar http://maxsaver.net/ geworden.
DAT heb ik ook een keer gehad jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo kut als je een dagje gaat fotograferen en niet al je instellingen bekijkt en bij thuiskomst ziet dat je 3/4 met een ISO van 1600 hebt geschoten
Ben gelukkig dus niet de enigequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
DAT heb ik ook een keer gehad jaSindsdien check ik alles eerst voor ik begin met foto's maken. Gebeurt je maar een keer...
Iedereen maakt die fout 1xquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo kut als je een dagje gaat fotograferen en niet al je instellingen bekijkt en bij thuiskomst ziet dat je 3/4 met een ISO van 1600 hebt geschoten
Klote inderdaad, maar wel gevalletje van zonder ervaring toch iets willen kunnen. Klinkt hardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:21 schreef Cryothic het volgende:
Nou, wat ook kut is:
m'n vriendin moest een tijdje terug op de school van oudste foto's maken van groepjes kids tijdens een kleuter-feest.
Ze had m'n nieuwe camera eigenlijk nog nooit gebruikt, dus ik leg haar de avond van te voren nog van alles uit. Loop (bijna) alle instellingen nog na.
Zij maakt de volgende dag alle foto's, keurig op statief (kids moesten poseren op een speciaal podiumpje), genoeg licht en een flitser, niks aan de hand.
Thuis, blijken alle foto's onscherp. Was ik vergeten om de lens op AF te zetten... en net die instelling hadden we het niet over gehad.
En dankzij de drukte (en de spanning, want tja... was toch de eerste keer enzo) heeft ze niks door gehad. De foto's zagen er op het display scherp uit...
Dan baal je ook als je thuis komt. Vooral omdat de foto's voor andere zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |