Lekker, kun je weer een paar uurtjes hobbyenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
Of je server is stuk.
Moederbord kapot.
Volgens mij heb ik er 1 liggen. Zal straks even kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef RonaldV het volgende:
Goeienavond trouwens. Heeft iemand toevallig nog een NL XP Pro CDROM liggen? Ik heb de mijne net met de bureaustoel doormidden gereden
Is al opgelostquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 1 liggen. Zal straks even kijken
Ik mag aannemen dat je dan ook gemaild heb als solli voor de nieuwe FOT modquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is al opgelost
Slotje!
Altijd al een keertje willen roepen
heb nog een originele dell cd xp pro liggen (ergens hoop / geloof ik) maar geen serienummerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Nee, de CD van een DELL D810. Maar een gewone merkloze OEM doet het ook. De sticker zit op de laptop, dus de licentie heb ik, maar ik heb dus geen installatie medium
Je Usericon doet het ook gelijk niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
Of je server is stuk.
Moederbord kapot.
als ik hem terug vindt ( ben al bezig met opruimen ) dan krijg jij een pmmetje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef RonaldV het volgende:
Serienummer is het probleem niet, die zit op de onderkant van de laptop. Maar als jij een NL Pro CDROM hebt, dan hou ik me aanbevolen
Kan iemand iets aan het weer doen? Want zoals het nu is ga ik natuurlijk niet de wijde wereld in om plaatjes te schieten.
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef RonaldV het volgende:
Hey, ik krijg het met een paar posts in de SC voor elkaar om iemand zijn kamer te laten opruimen!
zou dat bij mijn zoon ook werken?
Coolquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Mijn ouders hebben de Videopac G7000 van Philips van zolder gehaaldzometeen eens kijken of er nog mee valt te spelen na 30 jaar
Er is een XP NL OEM Pro, in newsgroup A.B. DVD, 87 dagen geleden gepost.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef RonaldV het volgende:
Serienummer is het probleem niet, die zit op de onderkant van de laptop. Maar als jij een NL Pro CDROM hebt, dan hou ik me aanbevolen
Kan iemand iets aan het weer doen? Want zoals het nu is ga ik natuurlijk niet de wijde wereld in om plaatjes te schieten.
Als ik zo op de site kijk...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
weet hier iemand nog of die fotomarathon k geloof in rotterdam nog is?
wat jammerquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik zo op de site kijk...
Dan lijkt het behoorlijk leeg... 2007 was het laatste jaar.
Mij ook. En ik heb ook, eind vorige jaar, wat stappen gezet om zoiets vanuit FOK! te organiseren. Echter is dit naar achter geschoven om de FOK!fotografen meer kracht bij te zetten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat jammer
lijkt me nog altijd tof om zoiets te doen
oeh, das wel heel tof! hoop dat t luktquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mij ook. En ik heb ook, eind vorige jaar, wat stappen gezet om zoiets vanuit FOK! te organiseren. Echter is dit naar achter geschoven om de FOK!fotografen meer kracht bij te zetten.
wil dit nog steeds oppakken btw
Die wordt ook gehost op die serverquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef H-blast het volgende:
[..]
Je Usericon doet het ook gelijk niet meer
Een stuk of 20 spellen zitten erbijquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Cool![]()
Welke spellen zitten er bij?
Cool.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stuk of 20 spellen zitten erbij
Ik heb een race spelletje zitten spelen, basketbal, schietspelletje en een spaceshooter
Wel grappig
Binnekort de Commodor van zolder halen
Ontzettend mooie platen, en goed dat je er meerdere hebt. Hele vreemde contrails, want normaal zouden ze verwaaien als het weer zo grillig is. Hier lijken ze gewoon een draad te zijn. Heb je al in het pilotentopic in PTA rondgevraagd? En anders kun je ze natuurlijk opsturen naar Helga (Meteoconsult)quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:29 schreef CompuMess het volgende:
Vrijdag 9 oktober, tegen zes uur 's avonds, zag ik een wel heel apart condensspoor in de lucht.
Het zou natuurlijk een Russische piloot kunnen zijn geweest, maar naar mijn idee is het geen normaal condensspoor dat door de wind is verstoord, want vliegtuigen die even later nabij de zelfde plek vlogen, hadden een normaal condensspoor... (en 'nee, het is niet zelf ingetekend!')
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Suggesties?
Ik moet ook Den Haag in vanmiddag,.... met de auto....quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen. Vanmiddag ff naar Den Haag op en neer. Een vertraagd visum ophalen.
Sterkte manquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Ga me maar eens opmaken op voorbereiding voor de volgende uitvaart.
Mijn oom heeft nog meer een paar dagen. Heeft gezegd dat hij vermoede dat gisteren zijn laatste zondag zou zijn.
Sterkte! Klote voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Mijn oom heeft nog meer een paar dagen. Heeft gezegd dat hij vermoede dat gisteren zijn laatste zondag zou zijn.
Hmm, en jij bleef met je vingers van de knopjes af?quote:Verder afgelopen zaterdag gekeken bij fotoshoot. Mijn vriendin die in de ochtendnevel met kasteel op de achtergrond model stond te zijn .
Hij heeft gekeken bij een fotoshoot. Dus een andere fotograaf. Dan kun je toch niet aan haar knopjes gaan zitten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, en jij bleef met je vingers van de knopjes af?
Verdorie... Het lijkt wel alsof het in deze tijd veel vaker voorkomt dan in de rest van het jaar..quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Heel veel sterkte ermee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
thnxx.. Het gaat nu erg slecht. Tis nu gewoon zitten wachten ofzo
@ Echna.... Heb alleen even mee geholpen met reflectie scherm en even proberen met flitser aan off-cam-cord.
Eerste resultaten zijn wel leuk geworden wat er al doorgegeven is.
wie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog rent enthousiast rondje in de SC
Vanavond MarillionAkoestisch
Marillion wordt in 1979 opgericht als Silmarillion door Steve Rothery, Doug Irvine, Brian Jelliman en Mick Pointer. In 1980 veranderen ze de naam in Marillion om problemen met de erven van J.R.R. Tolkien te voorkomen. De boomlange Schot Fish versterkt de band in 1981 als leadzanger. In 1982 tekenen ze hun eerste platencontract en snel daarna komt Market square heroes uit als debuutsingle. Het debuutalbum Script For A Jester's Tear ziet in 1983 het levenslicht, gevolgd door Fugazi uit 1984.quote:
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingquote:
Oeh jaaquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingDeze moet je kennen
quote:
als je maar uitkijkt als je iemand op een rode Bromptonzietquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet ook Den Haag in vanmiddag,.... met de auto....Zeker weten dat dat visum een mogelijke dood waard is?
Wat denk je, Rusland natuurlijkquote:Waar ga je heen?
Brrrr koudquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Sterkte HM, je treft 't niet de laatste tijd.
[..]
als je maar uitkijkt als je iemand op een rode Bromptonziet
[..]
Wat denk je, Rusland natuurlijk
Ik ben niet goed in het onthouden van namen van artiesten en nummers. Maar veel ken ik wel als ik het hoorquote:
Paar jaar geleden naar een concert van Marillion geweest, ze zijn live erg sterk. Maar ik prefereer toch de albums met Fish als zanger. Die man heeft gewoon een geniale kronkel in zijn hersens voor songteksten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingDeze moet je kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |