Lekker, kun je weer een paar uurtjes hobbyenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
Of je server is stuk.
Moederbord kapot.
Volgens mij heb ik er 1 liggen. Zal straks even kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef RonaldV het volgende:
Goeienavond trouwens. Heeft iemand toevallig nog een NL XP Pro CDROM liggen? Ik heb de mijne net met de bureaustoel doormidden gereden
Is al opgelostquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 1 liggen. Zal straks even kijken
Ik mag aannemen dat je dan ook gemaild heb als solli voor de nieuwe FOT modquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is al opgelost
Slotje!
Altijd al een keertje willen roepen
heb nog een originele dell cd xp pro liggen (ergens hoop / geloof ik) maar geen serienummerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Nee, de CD van een DELL D810. Maar een gewone merkloze OEM doet het ook. De sticker zit op de laptop, dus de licentie heb ik, maar ik heb dus geen installatie medium
Je Usericon doet het ook gelijk niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
Of je server is stuk.
Moederbord kapot.
als ik hem terug vindt ( ben al bezig met opruimen ) dan krijg jij een pmmetje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef RonaldV het volgende:
Serienummer is het probleem niet, die zit op de onderkant van de laptop. Maar als jij een NL Pro CDROM hebt, dan hou ik me aanbevolen
Kan iemand iets aan het weer doen? Want zoals het nu is ga ik natuurlijk niet de wijde wereld in om plaatjes te schieten.
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef RonaldV het volgende:
Hey, ik krijg het met een paar posts in de SC voor elkaar om iemand zijn kamer te laten opruimen!
zou dat bij mijn zoon ook werken?
Coolquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Mijn ouders hebben de Videopac G7000 van Philips van zolder gehaaldzometeen eens kijken of er nog mee valt te spelen na 30 jaar
Er is een XP NL OEM Pro, in newsgroup A.B. DVD, 87 dagen geleden gepost.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef RonaldV het volgende:
Serienummer is het probleem niet, die zit op de onderkant van de laptop. Maar als jij een NL Pro CDROM hebt, dan hou ik me aanbevolen
Kan iemand iets aan het weer doen? Want zoals het nu is ga ik natuurlijk niet de wijde wereld in om plaatjes te schieten.
Als ik zo op de site kijk...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
weet hier iemand nog of die fotomarathon k geloof in rotterdam nog is?
wat jammerquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik zo op de site kijk...
Dan lijkt het behoorlijk leeg... 2007 was het laatste jaar.
Mij ook. En ik heb ook, eind vorige jaar, wat stappen gezet om zoiets vanuit FOK! te organiseren. Echter is dit naar achter geschoven om de FOK!fotografen meer kracht bij te zetten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat jammer
lijkt me nog altijd tof om zoiets te doen
oeh, das wel heel tof! hoop dat t luktquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mij ook. En ik heb ook, eind vorige jaar, wat stappen gezet om zoiets vanuit FOK! te organiseren. Echter is dit naar achter geschoven om de FOK!fotografen meer kracht bij te zetten.
wil dit nog steeds oppakken btw
Die wordt ook gehost op die serverquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef H-blast het volgende:
[..]
Je Usericon doet het ook gelijk niet meer
Een stuk of 20 spellen zitten erbijquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Cool![]()
Welke spellen zitten er bij?
Cool.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stuk of 20 spellen zitten erbij
Ik heb een race spelletje zitten spelen, basketbal, schietspelletje en een spaceshooter
Wel grappig
Binnekort de Commodor van zolder halen
Ontzettend mooie platen, en goed dat je er meerdere hebt. Hele vreemde contrails, want normaal zouden ze verwaaien als het weer zo grillig is. Hier lijken ze gewoon een draad te zijn. Heb je al in het pilotentopic in PTA rondgevraagd? En anders kun je ze natuurlijk opsturen naar Helga (Meteoconsult)quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:29 schreef CompuMess het volgende:
Vrijdag 9 oktober, tegen zes uur 's avonds, zag ik een wel heel apart condensspoor in de lucht.
Het zou natuurlijk een Russische piloot kunnen zijn geweest, maar naar mijn idee is het geen normaal condensspoor dat door de wind is verstoord, want vliegtuigen die even later nabij de zelfde plek vlogen, hadden een normaal condensspoor... (en 'nee, het is niet zelf ingetekend!')
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Suggesties?
Ik moet ook Den Haag in vanmiddag,.... met de auto....quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen. Vanmiddag ff naar Den Haag op en neer. Een vertraagd visum ophalen.
Sterkte manquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Ga me maar eens opmaken op voorbereiding voor de volgende uitvaart.
Mijn oom heeft nog meer een paar dagen. Heeft gezegd dat hij vermoede dat gisteren zijn laatste zondag zou zijn.
Sterkte! Klote voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Mijn oom heeft nog meer een paar dagen. Heeft gezegd dat hij vermoede dat gisteren zijn laatste zondag zou zijn.
Hmm, en jij bleef met je vingers van de knopjes af?quote:Verder afgelopen zaterdag gekeken bij fotoshoot. Mijn vriendin die in de ochtendnevel met kasteel op de achtergrond model stond te zijn .
Hij heeft gekeken bij een fotoshoot. Dus een andere fotograaf. Dan kun je toch niet aan haar knopjes gaan zitten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, en jij bleef met je vingers van de knopjes af?
Verdorie... Het lijkt wel alsof het in deze tijd veel vaker voorkomt dan in de rest van het jaar..quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag...
Heel veel sterkte ermee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
thnxx.. Het gaat nu erg slecht. Tis nu gewoon zitten wachten ofzo
@ Echna.... Heb alleen even mee geholpen met reflectie scherm en even proberen met flitser aan off-cam-cord.
Eerste resultaten zijn wel leuk geworden wat er al doorgegeven is.
wie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog rent enthousiast rondje in de SC
Vanavond MarillionAkoestisch
Marillion wordt in 1979 opgericht als Silmarillion door Steve Rothery, Doug Irvine, Brian Jelliman en Mick Pointer. In 1980 veranderen ze de naam in Marillion om problemen met de erven van J.R.R. Tolkien te voorkomen. De boomlange Schot Fish versterkt de band in 1981 als leadzanger. In 1982 tekenen ze hun eerste platencontract en snel daarna komt Market square heroes uit als debuutsingle. Het debuutalbum Script For A Jester's Tear ziet in 1983 het levenslicht, gevolgd door Fugazi uit 1984.quote:
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingquote:
Oeh jaaquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingDeze moet je kennen
quote:
als je maar uitkijkt als je iemand op een rode Bromptonzietquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet ook Den Haag in vanmiddag,.... met de auto....Zeker weten dat dat visum een mogelijke dood waard is?
Wat denk je, Rusland natuurlijkquote:Waar ga je heen?
Brrrr koudquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Sterkte HM, je treft 't niet de laatste tijd.
[..]
als je maar uitkijkt als je iemand op een rode Bromptonziet
[..]
Wat denk je, Rusland natuurlijk
Ik ben niet goed in het onthouden van namen van artiesten en nummers. Maar veel ken ik wel als ik het hoorquote:
Paar jaar geleden naar een concert van Marillion geweest, ze zijn live erg sterk. Maar ik prefereer toch de albums met Fish als zanger. Die man heeft gewoon een geniale kronkel in zijn hersens voor songteksten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muziek spreekt beter tot de verbeeldingDeze moet je kennen
Check. Die ken ik welquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef Marc H het volgende:
Ach, ik koop ook nog CD's, heb pas de live CD 'Paradiso' van Fiction Plane, 'Wicked Way' van Waylon en 'The Hermit Sessions' van Kyteman gekocht. Ik heb er geen enkel probleem mee om een goede artiest te steunen door CD's te kopen. Okay, ik download ook, maar pareltjes koop ik welquote:
Wat vind jij van die CD? Ik heb hem gedownload om ff te kijken hoe-ie is, maar ik mis de sfeer die bij de live optredens wel aanwezig is een beetje. Hij komt wat klinischer over. Ik twijfel nog over de aanschaf want ik vind het wel toffe optredens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef EchnaDarr het volgende:
... en 'The Hermit Sessions' van Kyteman ...
Tsja, wat vind ik er van. De meeste CD's zijn wel 'klinischer' dan live-optreden. Wat me het meest opviel was de enorme verscheidenheid aan muziek die erop staat. Veel artiesten brengen toch CD's uit die over het hele album wel eenzelfde sound laten horen (met 'Songs for the Deaf' van de Queens of the Stone Age wel als een monotoon dieptepunt) maar dit album verraste me volledig. Niet alle liedjes zijn naar mijn smaak, maar als geheel vind ik het toch een superresultaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vind jij van die CD? Ik heb hem gedownload om ff te kijken hoe-ie is, maar ik mis de sfeer die bij de live optredens wel aanwezig is een beetje. Hij komt wat klinischer over. Ik twijfel nog over de aanschaf want ik vind het wel toffe optredens.
19 november staat-ie in het Paard. Wordt feest
Ik ga nog eens luisterenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef EchnaDarr het volgende:
Niet alle liedjes zijn naar mijn smaak, maar als geheel vind ik het toch een superresultaat.
Dat is klote zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb je rijkunsten niet mogen aanschouwen, de ambassade kon de uitnodiging voor m'n visum niet vinden, reis naar Rusland is afgeblazen.
wtfquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb je rijkunsten niet mogen aanschouwen, de ambassade kon de uitnodiging voor m'n visum niet vinden, reis naar Rusland is afgeblazen.
OVIR Cheboksari zegt dat ie verstuurd is, de ambassade zegt dat ze 'm niet hebben. Dit was de laatste kans. De planning was afgelopen woensdag of donderdag al mijn visum te krijgen. Ik heb mijn vlucht al 1x verplaatst. Ik kan niet aan de gang blijven (en het verblijf wordt dan wel erg kort daar). De kern van het probleem zit 'm bij de reisverzekering, die deed er zowat een week over om mij een verzekeringsverklaring te sturen, ze konden de verklaring niet eens mailen of faxen naar Ruslandquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
wtfEn ze zeiden eerst dat ie binnen was? Ben je lekker mee
Is er niks mee te doen?
Ik heb weinig verstand van dit soort zaken maar lijkt me dat dit je (naast frustratie) geld kost. Kun je dat nog verhalen? Waarvoor zou je naar Rusland gaan eigenlijk? Werk of vakantie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
OVIR Cheboksari zegt dat ie verstuurd is, de ambassade zegt dat ze 'm niet hebben. Dit was de laatste kans. De planning was afgelopen woensdag of donderdag al mijn visum te krijgen. Ik heb mijn vlucht al 1x verplaatst. Ik kan niet aan de gang blijven (en het verblijf wordt dan wel erg kort daar). De kern van het probleem zit 'm bij de reisverzekering, die deed er zowat een week over om mij een verzekeringsverklaring te sturen, ze konden de verklaring niet eens mailen of faxen naar RuslandBedankt ING.
Vakantie. Geld kost 't zeker. Van de vliegmaatschappij kan ik zo goed als niks terugkrijgen. En dan nog de kosten die de visumbemiddelaar gemaakt heeft. Zal wel iets rond de 400 Euro zijn. Kon ik toch een aardig lensje voor kopen (om on topic te blijven).quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van dit soort zaken maar lijkt me dat dit je (naast frustratie) geld kost. Kun je dat nog verhalen? Waarvoor zou je naar Rusland gaan eigenlijk? Werk of vakantie?
Hoezo misschien??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhMarillion was errug tof
Misschien wel een showcaseje waard eigenlijk
Eerst resultaten afwachtenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo misschien??
Morguh trouwens.
Staat er geen recovery partitie op je laptop?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Timmos het volgende:
Aangezien hier aardig wat computer-slimme mensen zitten vraag k het hier maar (meteen een tvp voor zolang dit topic nog open is)
Ben een beetje de laptop aan het schoonmaken, foto's naar externe harde schijf etc.. Maar ik heb volgens mij zoveel onzin erop dat ik 'm helemaal ''leeg'' zou willen hebben.. Heb echter alleen geen Vista CD.. Is er geen 2ehands optie om via een programma te fragmenteren of veel onzin te verwijderen?
Heb wel TuneUp Utilities ed. maar dat helpt niet tegen alles denk ik
Vanaaf is meet avond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerst resultaten afwachtenHeb ze vanmorgen alleen maar gedownload naar de PC. Vanmiddag of vanavond er even doorheen lopen. Zijn er maar 500 of zo
![]()
Ik kreeg ook voor het eerst in mijn 3voor12-carriere een fotopas voor dit optreden
![]()
Ja. Voor mij ff nietquote:
Voor zover ik weet niet.. En weet dat er ook een computergedeelte is op FOK, vroeg me alleen even snel af of er iemand wist of er niet en ''2e hands'' manier was via een programmaatjes ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat er geen recovery partitie op je laptop?
Voor een herinstallatie van Vista en hoe je dat het beste kan doen kan je beter even bij DIG kijken.
[..]
Vanaaf is meet avond.
. Bedankt hoor, ben je dan mooi klaar mee
Helaas kunnen ze alleen parkeren als ze andere auto's als geleiderail gebruiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
Verdomme.
Op de parkeerplaats in de stad, ik wil instappen.. zie ik allemaal krassen en witte verf op de zijkant van de auto zitten. WTF. Blijkbaar heeft er tijdens 't in/uitparkeren zo'n mongool tegenaan gezeten.
ALS JE NIET KAN PARKEREN DOE HET DAN OOK NIET!
Echt hè, ook niet even een briefje achtergelaten ofzo [ afbeelding ] . Bedankt hoor, ben je dan mooi klaar mee.
Mja ben je lekker meequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
Verdomme.
Op de parkeerplaats in de stad, ik wil instappen.. zie ik allemaal krassen en witte verf op de zijkant van de auto zitten. WTF. Blijkbaar heeft er tijdens 't in/uitparkeren zo'n mongool tegenaan gezeten.
ALS JE NIET KAN PARKEREN DOE HET DAN OOK NIET!
Echt hè, ook niet even een briefje achtergelaten ofzo [ afbeelding ] . Bedankt hoor, ben je dan mooi klaar mee.
vandaag zijn ze van waarborgfonds voor mijn auto komen kijken. hoor morgen van de garage wat het resultaat er van is .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze alleen parkeren als ze andere auto's als geleiderail gebruiken.
Neem contact op met het waarborgfonds.
Die zijn er speciaal voor dit soort dingen.
Nee dat fonds het een spaarrekening bij de DSBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vandaag zijn ze van waarborgfonds voor mijn auto komen kijken. hoor morgen van de garage wat het resultaat er van is .
heeft eff geduurd voor ze kwamen kijken, echt vlot zijn ze niet
Goeie vuurpijl als hij van jouw huis tot mijn huis zichtbaar was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef Chanty het volgende:
Kom ik er zojuist achter dat dat stuk vuurwerk wat Rob en ik vanavond zagen toch geen vuurwerk was
Best cool zo'n meteoor
Man het vriest al -15 tot -10 in Scandinavië, het sneeuwt in de Alpen. Hier stuiptrekt het maar een beetje.. Lekker laten vriezen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:04 schreef Cryothic het volgende:
'mogguh...
damnit, te kort nachtje (gistere een wii gekocht... dus dan weet je het 's avonds wel als de kids op bed liggen...) en vanmorge GVD IJS... IJS!!!! op m'n voorruit. Het is pas half oktober. Doe normaal.
\quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goeie vuurpijl als hij van jouw huis tot mijn huis zichtbaar was.Ik vond hem al zo stil...
Ik zag hem ploffen en we kwamen er vanmorgen achter dat dat ploffen boven Groningen gebeurde. Best nog hoog dus, als ik het in Harderwijk zie gebeuren. Best uniek
*knuffelquote:
Klopt wij gingen net aan het toetjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:47 schreef Netsplitter het volgende:![]()
Zo rond 19:00 geloof ik....
Toen zat ik Eggheads te kijken op de bbc2.
Als ik vanuit Harderwijk kan zien dat er iets ploft boven Groningen, dan zie je het rond het hele IJsselmeer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef Cryothic het volgende:
hm, nahja... andere kant van t Ijsselmeer he... benieuwd of het daar uberhaubt te zien was.
quote:Feli en succes
(ben zeer benieuw wat je plannen voor Fot zijn)
Dom, dom, dom... een echte fotograaf maakt ALTIJD foto'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:55 schreef HMaster-II het volgende:
Auto bevroren... mooi lichtval...en natuurlijk maak je 's morgens geen foto's
Hij is dan ook ITer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dom, dom, dom... een echte fotograaf maakt ALTIJD foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |