Invoegen uitvoegen op de Ring rond Amsterdam in de spits. Makkelijkste wat er isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:14 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Gas geven en tussen de lijntjes blijven?Snelweg is het makkelijkste wat er is.
Dat je je rijbewijs hebt gehaald wilt nog niet zeggen dat je goed kan autorijden. En de meeste vervelende/slechte trekjes leer je jezelf later wel aan. Vrouwen pakken bijvoorbeeld 9 van de 10 keer hun stuur aan de binnenkant vast als ze een bocht om gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef Boowtje het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd! Theorie & praktijk in 1 keer gehaald.
Hoezo vrouwen kunnen niet autorijden???!
Inparkeren ook op krappe plekken vind ik niet zo moeilijk, geloof het of niet ik vond het lastiger om vooruit te parkeren in een vak stond de eerste keer schots en scheefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat je je rijbewijs hebt gehaald wilt nog niet zeggen dat je goed kan autorijden. En de meeste vervelende/slechte trekjes leer je jezelf later wel aan. Vrouwen pakken bijvoorbeeld 9 van de 10 keer hun stuur aan de binnenkant vast als ze een bocht om gaanEn mannen die dat doen zijn vaak nog erger
En hoevaak heb je al eens echt ingeparkeerd in een krappe situatie?
Maarrr: Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Ja ok, sorry dan. Maar ik vind het altijd zo suf als dat naar voren komt; 'vrouwen kunnen niet rijden'. Was eigenlijk een beetje overdreven reactie van me maar soms is het wel vermoeiend als je iemand hoort zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden, of andersom, en ze je vervolgens 3 keer per straat in de voorruit mikken door hun noodstopsquote:Enne waar zie jij staan dat ik zeg dat ik goed kan autorijden? Ik kán autorijden. Maar goed, je hebt natuurlijk ook mensen die met een rijbewijs zijn geboren zoals jij waarschijnlijk
Oja, jij bent degene met zoveel ervaring met rijscholenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:31 schreef Bhuddy het volgende:
Als je zelf denkt dat je minder dan 38 lessen nodig hebt, overweeg dan om even een tweede intake te doen bij een andere rijschool.. Wat overigens verstandiger is (mits het niet heel veel scheelt met een pakket) om gewoon per les te betalen. Kan je altijd nog overstappen als het je niet bevalt.
Nog 28 dagen![]()
![]()
Uh ja en? Is toch logisch wat ik zeg of niet dan? Ongeacht of ik er veel ervaring mee heb? Ik heb ook geen pakket genomen en betaal ook per les. Hoewel praktijkexamen er wel al staat heb ik die nog niet betaald dus als het niet bevalt dan ben ik daar weg. Jammer voor die rijschool dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oja, jij bent degene met zoveel ervaring met rijscholen![]()
Beetje jammer dat ze je opdringen om een pakket te nemen, maar als geld geen probleem is en je familie er goede ervaringen mee heeft, geen probleem dan tochquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
Tja, eerlijk gezegd heb ik voor m'n gevoel ook minder lessen nodig. Ik mocht ook meteen de ringweg op etc terwijl de instructeur zei dat ze dat alleen doen bij mensen die er een beetje gevoel voor hebben. Schakelen/koppelen mocht ook meteen en ging prima imo.
Opzich zou ik naar een andere rijschool kunnen kijken, maar m'n zus had ook bij deze gereden en vond 'm erg goed (mijn ouders hebben ook wel vertrouwen in deze) dus ben ik eigenlijk automatisch naar deze rijschool gegaan. Je 'moet' hier ook een pakket nemen, je kan geen losse lessen nemen. Is veranderd dit jaar.
Dus tsja, opzich zou ik wel ergens anders kunnen kijken maar kosten zijn het probleem eigenlijk niet zo en deze staat ook wel goed bekend.
Is gewoon waar wat hij zegt. Er zijn genoeg slechte rijscholen/instructeurs, dus mocht je na een paar lessen denken "moet ik hier nog 30 uur mee in de auto zitten?" dan wordt het lastig als je net een pakket van 38 lessen hebt gekocht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oja, jij bent degene met zoveel ervaring met rijscholen![]()
Enige tip die ik kan geven: Echt niet doen. Met een standaardpakket word je genaaid waar je bij staat. Een instructeur is ook maar een mannetje dat z'n school niet heeft afgemaakt en is geen volleerde psycholoog die even in 40 minuten kan bepalen of jij capabel genoeg bent en/of snel genoeg leert voor het aantal lessen dat hij voorschrijft. Hij heeft geen idee hoe snel jij dingen oppakt, of je er talent voor hebt etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
net een intake les gehadging wel aardig maar moet 38 lessen doen. standaard pakket.
Kijk, eindelijk iemand met dezelfde gedachtegang als ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Enige tip die ik kan geven: Echt niet doen. Met een standaardpakket word je genaaid waar je bij staat. Een instructeur is ook maar een mannetje dat z'n school niet heeft afgemaakt en is geen volleerde psycholoog die even in 40 minuten kan bepalen of jij capabel genoeg bent en/of snel genoeg leert voor het aantal lessen dat hij voorschrijft. Hij heeft geen idee hoe snel jij dingen oppakt, of je er talent voor hebt etc.
38 is sowieso veel te veel. Als blijkt dat je niet zoveel nodig hebt, zal je alsnog al die lessen moeten herhalen, en je betaalt er ook enorm dik voor. Laat je echt niks wijsmaken. Neem gewoon losse lessen en zet een soort schema van dagen waarop je kan afrijden. Na een paar lessen weet de instructeur wel waar hij aan toe is, en jij ook, en kan je voor jezelf wel kijken en bepalen of je nog veel lessen nodig hebt of niet. En sowieso zo snel mogelijk je examen aanvragen, anders valt daar ook nog flink te rekken door de rijschool waardoor ze je weer opzadelen met extra lessen omdat je het anders in de tussentijd 'kwijtraakt'.
Ik had het er pas nog over met twee vrienden van me, alledrie hadden we een intake gedaan en allemaal kregen we het advies om 'even' een pakketje te kopen van meer dan 2 ruggen omdat we wel ongeveer 40 lessen nodig hadden. Allemaal bij een andere rijschool.
Uiteindelijk zijn we alledrie de eerste geslaagd en hebben dat pakket niet genomen, en met ons drieën bij elkaar hebben we meer dan de helft minder lessen gehad dan dat ons werd geadviseerd. Dus stel dat je het in 18 lessen kan doen in plaats van 38, dan bespaar je toch mooi bijna 1000 euro!
Sowieso heeft een pakket geen voordelen, behalve dat de losse lessen misschien uiteindelijk 75 cent goedkoper zijnEn vaak proppen ze er nog stomme theoriecursussen (
) of een TTT tussen, wat je ook makkelijk links kan laten liggen.
En inderdaad, het moet ook gewoon klikken met de rijschool en de instructeur. Een halfgare zak waar je 40 lessen mee zit opgescheept is ook niet echt iets waar je je prettig bij voelt.
Maar als je alle lessen wel nodig blijkt te hebben is het meestal wel goedkoper uiteindelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef larry91 het volgende:
Eens met jullie, pakket is niet zo verstandig. Heb ik toendertijd wel gedaan, kreeg ook 38 lessen toevallig. Maar naar 25 lessen was ik wel klaar en goed genoeg voor het examen. Maar ja toen moest ik er nog 13 voor niets. Dus het is inderdaad verstandig als je losse lessen neemt.
Haha, mooie dealquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn instructeur zei dat ik geld terug kon krijgen als ik teveel lessen had. Weet niet of ik het moet geloven maar oke
Dank je wel voor het advies, dan ga ik even verder snuffelen in het aanbod van rijscholen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Merkie het volgende:
Ik zou niet meteen theorie doen, het is "maar" een jaar geldig en lang niet iedereen slaagt binnen een jaar. Wat ik wel zou doen is de verkeersregels goed doornemen, en dan na een les of 10/15/20 je theorie-examen doen.
Sorry hoor, maar als je gewoon elke week 1 of 2 lessen kan nemen en er geen geldgebrek halverwege ontstaat moet je wel een hele grote kneus zijn als je niet in 1 jaar slaagt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Merkie het volgende:
Ik zou niet meteen theorie doen, het is "maar" een jaar geldig en lang niet iedereen slaagt binnen een jaar. Wat ik wel zou doen is de verkeersregels goed doornemen, en dan na een les of 10/15/20 je theorie-examen doen.
ja, natuurlijk. Je krijgt alleen bijna nooit geld terug als je al vooruit betaald hebt, dus als je al lessen vooruitbetaald hebt, maak die eerst op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,
Kun je trouwens van rijschool (geen pakket) wisselen? na 6 lessen?
Hoe kom je daar bij? Bij veel rijscholen kan je ongeveer 1 keer per week lessen. Vanwege vakanties of weet ik veel wat gaan daar misschien nog 10 weken van af dat je niet kan lessen. Je zakt een keer, je neemt een paar extra lessen en dan ineens is het jaar voorbij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je gewoon elke week 1 of 2 lessen kan nemen en er geen geldgebrek halverwege ontstaat moet je wel een hele grote kneus zijn als je niet in 1 jaar slaagt...
Het hangt er ook een beetje vanaf hoe goed je uit jezelf al de verkeersregels weet.quote:Ik vind het verstandiger eerst je theorie te hebben, scheelt je een paar lessen omdat je je tijd meer kan besteden aan het leren autorijden dan aan het bedenken of je iemand voor moet laten gaan en gaat twijfelen. Vanaf les 12 moet je het wel hebben, 15 of 20 lessen is echt zonde, je gooit dan gewoon lesgeld weg omdat je vanaf les 12 waarschijnlijk minder snel voortgang zal maken omdat je de regels niet kent. 12 Lessen is trouwens een gemiddelde waar de problemen gaan ontstaan. Vraag maar eens na bij je rijschoolleraar, die zal vanaf les 10 wel gaan aandringen dat je met de theorie begint.
Blok-huls in Zwolle is volgens mij wel goed, maar ik woon al 15 jaar niet meer in Zwolle en weet niet echt de huidige stand van zaken.
Wisselen kan altijd, het gaat er vooral om hoeveel lessen je hebt betaald. Als je 10 lessen hebt betaald en je stopt na 6, is het wel zondequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,
Kun je trouwens van rijschool (geen pakket) wisselen? na 6 lessen?
Ik ging er even vanuit dat je 2 lessen per keer neemt, dat is hier in Friesland standaard bijna. Zit inderdaad wat in als je 1 les per week neemt om even te wachten. Maar ik zou wel gelijk met leren beginnen, is altijd meegenomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:07 schreef Merkie het volgende:
Hoe kom je daar bij? Bij veel rijscholen kan je ongeveer 1 keer per week lessen. Vanwege vakanties of weet ik veel wat gaan daar misschien nog 10 weken vanaf dat je niet kan lessen. Je zakt een keer, je neemt een paar extra lessen en dan ineens is het jaar voorbij.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wisselen kan altijd, het gaat er vooral om hoeveel lessen je hebt betaald. Als je 10 lessen hebt betaald en je stopt na 6, is het wel zondeStoppen kan altijd, je moet dus alleen even kijken of je nog lessen tegoed hebt, en die dan rijden.
Kijk gewoon naar de slagingspercentages van rijscholen in jouw regio?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Dank je wel voor het advies, dan ga ik even verder snuffelen in het aanbod van rijscholen.
Heeft iemand nog goede ervaringen met rijscholen in de omgeving Zwolle? De omgevingen Steenwijk en Wolvega maken ook niet zo heel erg uit, overigens.
Een slagingspercentage zegt niet zo heel veel. Je kan beter vrienden, kennissen, collega's etc. vragen wat hun ervaringen zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef 16meter het volgende:
Kijk gewoon naar de slagingspercentages van rijscholen in jouw regio?
in Steenwijk zit Schuring al jaren...zat vroeger bij een zoon (danny) in de klas..Toen hoorden we goede verhalen over zijn rijschool. Maar goed, dat is inmiddels alweer heel wat jaren geleden ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Dank je wel voor het advies, dan ga ik even verder snuffelen in het aanbod van rijscholen.
Heeft iemand nog goede ervaringen met rijscholen in de omgeving Zwolle? De omgevingen Steenwijk en Wolvega maken ook niet zo heel erg uit, overigens.
Het zegt wel enigszins wat over de lessen, als je lessen goed zijn (en de stof goed behandelt) zullen er ook meer mensen de eerste keer slagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Een slagingspercentage zegt niet zo heel veel. Je kan beter vrienden, kennissen, collega's etc. vragen wat hun ervaringen zijn.
het slagingspercentage zegt pas wat als het over een representatief aantal kandidaten gaat. Als een rijschool maar 2 leerlingen heeft laten afrijden die periode die allebei gelijk geslaagd zijn (al is het misschien na 100 lessen) dan hebben ze een slagingspercentage van bijna 100%quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Een slagingspercentage zegt niet zo heel veel. Je kan beter vrienden, kennissen, collega's etc. vragen wat hun ervaringen zijn.
Mijn rijleraar was een ontzettend grote lul waar ik elke keer ruzie mee had en die had het hoogste slagingspercentage van de stad, maar echt, die vent wens ik niemand toe
Jongen, hou hier nou eens over op. Het is niet stoer dat je stiekem rijdt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef Bhuddy het volgende:
Vind 't een beetje zielige reactie eigenlijkZelfs iemand die 0,0 verstand heeft van autorijden kan nog bedenken wat ik zei..
Dat ik stiekem rijd heeft daar echt geen bal mee te maken.
Ja wie begint nou?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:06 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Jongen, hou hier nou eens over op. Het is niet stoer dat je stiekem rijdt.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat mensen jouw kennis van rijscholen en rijlessen niet serieus nemen, aangezien je 17 bent en nog geen rijles hebt gehad.
Hoelang duurt een TTT eigenlijk? Ik heb hem 19 novemberquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef Knuks het volgende:
volgende week vrijdag van 9-10 weer rijleshopelijk niet teveel meer,
en maar afsluiten met examen.
dingen die ik moest verbeteren bij TTT:
Aangepaster en besluitvaardiger rijden.
Borden in gaten houden.
Meer doorrijden (oa invoegstroken)
Meestal zegt de examinator ow we zijn verkeerd gereden draai maar om, of ga maar achter de auto staan op een manier dat we meteen weer weg kunnen rijden, of in deze straat gaan we parkeren zoek maar een mooi plaatsje uit(of op een parkeerplaats dicht bij de ingang). Dat is hoe het gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
moet je die 'speciale handelingen' trouwens uit je hoofd leren van wanneer je wat moet doen? (niet dat het zoveel is en het niet te onthouden valt maartoch) of zegt je instructeur/ examinator gewoon ter plaatse wanneer je welke handeling uit moet voeren?
Cha ching, 40 euro extraquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef appelsjap het volgende:
dinsdag praktijkexamen en kom er net achter dat mijn ID kapot is, kutzooi. Dus maandag met spoed een nieuwe aanvragen.
Kereltje toch, wat zijn we blij met jouw uitgesproken mening.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Enige tip die ik kan geven: Echt niet doen. Met een standaardpakket word je genaaid waar je bij staat. Een instructeur is ook maar een mannetje dat z'n school niet heeft afgemaakt en is geen volleerde psycholoog die even in 40 minuten kan bepalen of jij capabel genoeg bent en/of snel genoeg leert voor het aantal lessen dat hij voorschrijft. Hij heeft geen idee hoe snel jij dingen oppakt, of je er talent voor hebt etc.
38 is sowieso veel te veel. Als blijkt dat je niet zoveel nodig hebt, zal je alsnog al die lessen moeten herhalen, en je betaalt er ook enorm dik voor. Laat je echt niks wijsmaken. Neem gewoon losse lessen en zet een soort schema van dagen waarop je kan afrijden. Na een paar lessen weet de instructeur wel waar hij aan toe is, en jij ook, en kan je voor jezelf wel kijken en bepalen of je nog veel lessen nodig hebt of niet. En sowieso zo snel mogelijk je examen aanvragen, anders valt daar ook nog flink te rekken door de rijschool waardoor ze je weer opzadelen met extra lessen omdat je het anders in de tussentijd 'kwijtraakt'.
Ik had het er pas nog over met twee vrienden van me, alledrie hadden we een intake gedaan en allemaal kregen we het advies om 'even' een pakketje te kopen van meer dan 2 ruggen omdat we wel ongeveer 40 lessen nodig hadden. Allemaal bij een andere rijschool.
Uiteindelijk zijn we alledrie de eerste geslaagd en hebben dat pakket niet genomen, en met ons drieën bij elkaar hebben we meer dan de helft minder lessen gehad dan dat ons werd geadviseerd. Dus stel dat je het in 18 lessen kan doen in plaats van 38, dan bespaar je toch mooi bijna 1000 euro!
Sowieso heeft een pakket geen voordelen, behalve dat de losse lessen misschien uiteindelijk 75 cent goedkoper zijnEn vaak proppen ze er nog stomme theoriecursussen (
En inderdaad, het moet ook gewoon klikken met de rijschool en de instructeur. Een halfgare zak waar je 40 lessen mee zit opgescheept is ook niet echt iets waar je je prettig bij voelt.
Volgens mij krijg je dan een aantekening, tenminste als je een bril/lensen hebt of je ogen hebt laten laseren en nog steeds niet goed ziet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef Knuks het volgende:
stel je voor NET voor het praktijkexamen kan ik het kenteken niet heel goed lezen..
kost het mij dan volle examenprijs of laten ze je dan gewoon rijden met een aantekening over je ogen (dat je daar achteraan moet)?
Ik ben blij dat een rij-instructeur het nu eens weet te bevestigen, bedankt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kereltje toch, wat zijn we blij met jouw uitgesproken mening.
Ook ik leer er van, in de jaren dat ik zelf instructeur was is me dit niet opgevallen dus bedankt voor het openen van mijn ogen.
Ik heb altijd geleefd met de gedachte dat het aantal lessen afhankelijk is van de persoon, maar na het lezen van jouw posting weet ik dat het voor iedereen gewoon maximaal 38 uur is en dat ik een sukkel ben die z'n school niet afgemaakt heeft.
Jij weet het allemaal beter, ik snap dan ook niet dat IK het voor het zeggen heb in een lesauto en dat IK verantwoordelijk ben.
Je examen is gelijk afgelopen als je zakt voor de oogtest, je bent je geld dan volledig kwijt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef Knuks het volgende:
stel je voor NET voor het praktijkexamen kan ik het kenteken niet heel goed lezen..
kost het mij dan volle examenprijs of laten ze je dan gewoon rijden met een aantekening over je ogen (dat je daar achteraan moet)?
pauper!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Snap je reactie niet echt, maar afijn...quote:
Als je niet met je instructeur kan omgaan, hoe contact gestoord ben je dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:37 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Snap je reactie niet echt, maar afijn...
Het is nooit verstandig een pakket te nemen omdat je niet van te voren kan bepalen hoeveel lessen je nodig hebt en het dus goed kan dat je teveel lessen neemt. Betaal gewoon per les of neem 10 lessen in 1 keer (kan ook vaak met wat korting).
Ik schat in dat de gemiddelde persoon goedkoper uit is zonder pakket. Voor de rijschool is een pakket wel ideaal, in 1 keer het geld binnen en die lessen die plan je wel in als het je zelf uitkomt en als je problemen krijgt met je leerling? Ach, het geld heb je al en geef je toch niet terug.
Overweeg je toch een pakket? Neem dan eerst een paar losse lessen om te zien of het klikt met je rijleraar en om te zien of de school haar afspraken nakomt en bij je past.
tjsa sorry maar je zeurt zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:37 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wat een prachtig onderbouwd commentaar allemaal.
ken genoeg mensen die wisselen van rijschool omdat de instructeur en zij elkaar niet liggen. Je moet toch echt wel vertrouwen in je instructeur hebben wil je goed kunnen leren rijden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef richbitch het volgende:
[..]
Als je niet met je instructeur kan omgaan, hoe contact gestoord ben je dan?
Het ligt er toch ook aan hoe groot die pakketten zijn? En als je na het plannen niet kan, dan kun je die lessen gewoon verplaatsen dan ben je niet je geld kwijt.
Tja als je niet direct de juiste rijschool gevonden hebt.. komop zeg
ex rij-instructeur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik ben blij dat een rij-instructeur het nu eens weet te bevestigen, bedankt!
Instinkers zoals een auto met aanhangwagen op een autosnelweg. Hoe hard mag je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:09 schreef Hippos het volgende:
Hard aan 't oefenen voor m'n theorie. Nu ben ik niet echt dom, maar toch vind ik het best pittig soms. Elke keer struikel ik over een paarvragen...echte instinkers...
Maar goed, hopelijk baart veel oefening ook hier kunst
Oké, dat is een beetje hard gesteld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
ex rij-instructeur.
Ik ben er mee gestopt om te voorkomen dat ik zeikerige, alles beter wetende, eigenwijze en niet tot rede bereide kutpubers zoals jij voor de kop zou stompen.
Maar ga vooral door met je eigenwijze gedrag, jij komt er wel.
Mogelijk, maar niet persé.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:28 schreef fespo het volgende:
hoog Slagingspercentage = veel lessen = veel geld.
Oh, heb jij nog nooit met iemand gewerkt of op school gezeten waar je het niet zo goed mee kon vinden? Wat een domme opmerking zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef richbitch het volgende:
[..]
Als je niet met je instructeur kan omgaan, hoe contact gestoord ben je dan?
quote:Het ligt er toch ook aan hoe groot die pakketten zijn? En als je na het plannen niet kan, dan kun je die lessen gewoon verplaatsen dan ben je niet je geld kwijt.
Ja, en dan? Kan toch? Wat zijn dit nou voor lompe opmerkingen. Alsof jij direct in één keer je droomstudie vindt, en de beste rijschool, en de perfecte baan, en de mooiste vrouw, het mooiste huis etc.quote:Tja als je niet direct de juiste rijschool gevonden hebt.. komop zeg
Het verschil tussen slagingspercentage en voor het geld gaan is natuurlijk een dunne lijn. Ik kan iemand 50 lessen aansmeren en allemaal tussentijdse toetsen zodat je zeker weet dat hij slaagt. Dan kan je misschien zeggen dat je voor het slagingspercentage gaat, maar dan zit je alsnog iemand met extra lessen op te zadelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:29 schreef vannelle het volgende:
Oké, dat is een beetje hard gesteld.
Maar neem maar van mij aan dat de meeste rijscholen gaan voor slagingspercentage en niet voor het geld.
Slagingspercentage=reclame, en een goed percentage=goede reclame.
Beter dan een herexamen.quote:
Natuurlijk liggen bepaalde persoonlijkheden mij niet maar als je dat niet kunt omzetten en je je niet op gemak kunt gaan voelen dan heb je inderdaad een probleem......quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Oh, heb jij nog nooit met iemand gewerkt of op school gezeten waar je het niet zo goed mee kon vinden? Wat een domme opmerking zeg.
[..]
[..]
Ja, en dan? Kan toch? Wat zijn dit nou voor lompe opmerkingen. Alsof jij direct in één keer je droomstudie vindt, en de beste rijschool, en de perfecte baan, en de mooiste vrouw, het mooiste huis etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |