Als ie in z'n vrij staat hoef je de koppeling nog niet in te drukken bij het starten v/d auto.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef richbitch het volgende:
Als je auto start wat doe je dan als eerste (op spiegels kijken en stoel/stuur goedzetten na).
Koppeling in
auto starten
in z'n 1
handrem eraf?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef richbitch het volgende:
Als je auto start wat doe je dan als eerste (op spiegels kijken en stoel/stuur goedzetten na, gordel omdoen ().
Koppeling in
auto starten
in z'n 1
handrem eraf?
Ach ja die ogentest nemen ze helemaal niet serieus. Mijn examinator vroeg aan mij om een kenteken van een auto te lezen die helemaal rechts stond. Ik diegene lezen die helemaal links stond(ja ik was zenuwachtigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Knuks het volgende:
maar die haalde ik zonder problemen (ze deed het beetje nonchelant want ze was aan het gieren en brullen met collega'smaar toch 2 auto's waarvan 1 mijn lesauto
en geslaagd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:45 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ach ja die ogentest nemen ze helemaal niet serieus. Mijn examinator vroeg aan mij om een kenteken van een auto te lezen die helemaal rechts stond. Ik diegene lezen die helemaal links stond(ja ik was zenuwachtig) zegt ze: oke helemaal goed, loop maar naar de auto
Ja die examinators kunnen altijd zo mooi uit de bocht komen, zodat je je lekker zeker voeltquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Knuks het volgende:
bij mij zei ze: ik val bijna in slaap (30 km zone) maarja er waren tig zijstraten waar een fiets kon uitkomen,
moet ik dan steeds vol optrekken en stoppen.
Mmm, paar maanden geleden bestond het nog niet, althans ik heb het nooit gebruikt en volgens mij was in maart mijn examen aangevraagd...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Bhuddy het volgende:
Nee hoor, heb ik ook al gedaan m'n rijschool machtigen. Is geen test, is gewoon de nieuwe methode.. Hoor dat rijscholen er niet bijster enthousiast over zijn, maar goed.
Tofquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik moest bij de 1e 'ontmoeting' (was een test om een schatting van lessen te maken) meteen door heel apeldoorn rijden. Tot en met de 4e versnelling zelfs
Ik weet niet of je geld teveel hebt, maar ik zou echt met een vriend/vriendin/ouders eerst even 100 rondjes over een parkeerterrein rijden. Het is belachelijk hoe instructeurs je een oor aan willen naaien met dit soort domme oefeningen. Leren schakelen en de koppeling onder controle krijgen is iets wat je lekker op een parkeerterrein moet doen. Wegrijden, opschakelen, terugschakelen, stoppen, etc. En dat gewoon enorm vaak achter elkaar doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef misslady83 het volgende:
Goedenavond,
Gister had ik de les versnellingen(schakelen).......... wat komt er dan veel op je af![]()
Hij moest steeds helpen, volgende week gaan we er verder op oefenen. Hoe lang duurde het voordat t schakelen bij jullie een beetje goed ging
Gas geven en tussen de lijntjes blijven?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef Cheiron het volgende:
Eerste les ging ik meteen de snelweg op. Hupsakee, alles zelf doen.
Invoegen uitvoegen op de Ring rond Amsterdam in de spits. Makkelijkste wat er isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:14 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Gas geven en tussen de lijntjes blijven?Snelweg is het makkelijkste wat er is.
Dat je je rijbewijs hebt gehaald wilt nog niet zeggen dat je goed kan autorijden. En de meeste vervelende/slechte trekjes leer je jezelf later wel aan. Vrouwen pakken bijvoorbeeld 9 van de 10 keer hun stuur aan de binnenkant vast als ze een bocht om gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef Boowtje het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd! Theorie & praktijk in 1 keer gehaald.
Hoezo vrouwen kunnen niet autorijden???!
Inparkeren ook op krappe plekken vind ik niet zo moeilijk, geloof het of niet ik vond het lastiger om vooruit te parkeren in een vak stond de eerste keer schots en scheefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat je je rijbewijs hebt gehaald wilt nog niet zeggen dat je goed kan autorijden. En de meeste vervelende/slechte trekjes leer je jezelf later wel aan. Vrouwen pakken bijvoorbeeld 9 van de 10 keer hun stuur aan de binnenkant vast als ze een bocht om gaanEn mannen die dat doen zijn vaak nog erger
En hoevaak heb je al eens echt ingeparkeerd in een krappe situatie?
Maarrr: Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Ja ok, sorry dan. Maar ik vind het altijd zo suf als dat naar voren komt; 'vrouwen kunnen niet rijden'. Was eigenlijk een beetje overdreven reactie van me maar soms is het wel vermoeiend als je iemand hoort zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden, of andersom, en ze je vervolgens 3 keer per straat in de voorruit mikken door hun noodstopsquote:Enne waar zie jij staan dat ik zeg dat ik goed kan autorijden? Ik kán autorijden. Maar goed, je hebt natuurlijk ook mensen die met een rijbewijs zijn geboren zoals jij waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |