abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73649855
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Knuks het volgende:
maar die haalde ik zonder problemen (ze deed het beetje nonchelant want ze was aan het gieren en brullen met collega's maar toch 2 auto's waarvan 1 mijn lesauto
Ach ja die ogentest nemen ze helemaal niet serieus. Mijn examinator vroeg aan mij om een kenteken van een auto te lezen die helemaal rechts stond. Ik diegene lezen die helemaal links stond(ja ik was zenuwachtig ) zegt ze: oke helemaal goed, loop maar naar de auto
pi_73649905
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:45 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ach ja die ogentest nemen ze helemaal niet serieus. Mijn examinator vroeg aan mij om een kenteken van een auto te lezen die helemaal rechts stond. Ik diegene lezen die helemaal links stond(ja ik was zenuwachtig ) zegt ze: oke helemaal goed, loop maar naar de auto
en geslaagd?
pi_73650219
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

en geslaagd?
Ja helemaal . Was de tweede keer.
pi_73650416
bij mij zei ze: ik val bijna in slaap (30 km zone) maarja er waren tig zijstraten waar een fiets kon uitkomen,
moet ik dan steeds vol optrekken en stoppen.

Puur zonder Vuur in de Natuur.
pi_73650633
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Knuks het volgende:
bij mij zei ze: ik val bijna in slaap (30 km zone) maarja er waren tig zijstraten waar een fiets kon uitkomen,
moet ik dan steeds vol optrekken en stoppen.

Ja die examinators kunnen altijd zo mooi uit de bocht komen, zodat je je lekker zeker voelt
pi_73653826
wetend dat je daar voor ''100 euro zoveel'' zwetend en zwoegend een uurtje mag laten zien wat je kan.
pi_73659496
Mijn buurvrouw gaat examen aanvragen en moest via digid haar rijschool toestemming geven om voor haar een examen aan te vragen. Die digid had ik ooit in 2006 voor haar aangemaakt toen ze nog geen pc had, buurman is eigenwijs en vraagt nieuwe aan en hoppa, je bent een week verder.

Maar het is gelukt, wel vaag dat je dat nu op http://mijn.cbr.nl moet doen, meer mensen dit al gedaan of doet ze mee aan een test ofzo?
pi_73660908
Nee hoor, heb ik ook al gedaan m'n rijschool machtigen. Is geen test, is gewoon de nieuwe methode.. Hoor dat rijscholen er niet bijster enthousiast over zijn, maar goed.
pi_73662403
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Bhuddy het volgende:
Nee hoor, heb ik ook al gedaan m'n rijschool machtigen. Is geen test, is gewoon de nieuwe methode.. Hoor dat rijscholen er niet bijster enthousiast over zijn, maar goed.
Mmm, paar maanden geleden bestond het nog niet, althans ik heb het nooit gebruikt en volgens mij was in maart mijn examen aangevraagd...

Mijn buurvrouw heeft trouwens een gruwelijk lekker wijf als instructrice, mijn god, als ik van haar les had gehad had ik 10 lessen extra gekocht. Ze is parttime aerobicinstructrice las ik op haar website, kan het nog beter? Lange meid, mooie krullen , heerlijk lichaam en dan zit je daar lekker 2 uur per week naast... Mmmm, jammer dat ze niet motorrijlessen of lessen voor het E bewijs doet, anders had ik het wel geweten
pi_73664446
Ging eindelijk weer 's goed in mijn optiek , vrijdag alweer.. nog nooit 2blokken in de week gehad.. (volgende week weer). Ben benieuwd
x
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:44:01 #136
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_73689204
Goedenavond,

Gister had ik de les versnellingen(schakelen).......... wat komt er dan veel op je af
Hij moest steeds helpen, volgende week gaan we er verder op oefenen. Hoe lang duurde het voordat t schakelen bij jullie een beetje goed ging
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_73689261
1 les
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:51:16 #138
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_73689423
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:45 schreef TwyLight het volgende:
1 les

Al ervaring dus
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_73690360
bij de hoeveelste les kwam schakelen erbij dan?
There are only 151 Pokémon.
pi_73690572
Ik moest bij de 1e 'ontmoeting' (was een test om een schatting van lessen te maken) meteen door heel apeldoorn rijden. Tot en met de 4e versnelling zelfs
pi_73691877
Ik kreeg het ook de eerste les. Maar tot aan les 5 had ik nog wel eens schakelfoutjes ofzo, daarna ging het best goed.
pi_73692672
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik moest bij de 1e 'ontmoeting' (was een test om een schatting van lessen te maken) meteen door heel apeldoorn rijden. Tot en met de 4e versnelling zelfs
Tof

Ik moet morgen een testritje maken, maar van de meeste hoor je dat ze op een oefenterrein bleven.
There are only 151 Pokémon.
pi_73698825
ik krijg net van iemand uit mijn oude klas te horen dat als je voor examen (praktijk) zou zakken,
dat je dan de TussenTijdseToets opnieuw moet maken.

Zij is pas de 3de keer geslaagd en heeft 2x de TTT gemaakt.

Is dit echt zo?
TTT is toch niet verplicht?

Zo ja: Geldklopperij, het kost op die manier écht klauwen vol geld!
pi_73700084
Whaha, TTT hoeft helemaal niet (opnieuw). Alleen als je (weer) een vrijstelling wilt maar dit slaat nergens op natuurlijk... geldklopperij dus
pi_73702035
TTT is niet verplicht nee, maar mocht je hem gehaald hebben en je zakt daarna voor je examen, ja.. jammer dan is je TTT niet meer geldig
pi_73702370
En TTT is toch niet echt nodig. Ik vond het altijd meer een indicatie om uit te vogelen waar je nu precies bent en of je klaar bent voor het echte examen. Die twee bijzondere verrichtingen tijdens het examen zijn toch altijd keren, parkeren, of die stopproef. Ik hoop dat iedereen die wel kan.. Zou een mooie bak worden als het CBR met de regel kwam dat je eerst de TTT gedaan moest hebben voordat je op examen mag
pi_73704903
Hahahaha ja vond het ook al onwaarschijnlijk maar blijkbaar heeft zij hem dan echt 2 keer gemaakt

Ik gebruikte het inderdaad om even echt de proef op de som te nemen en te zien waar ik sta.
Gelukkig dan nu alleen nog maar examen tot ik slaag
pi_73706279
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef misslady83 het volgende:
Goedenavond,

Gister had ik de les versnellingen(schakelen).......... wat komt er dan veel op je af
Hij moest steeds helpen, volgende week gaan we er verder op oefenen. Hoe lang duurde het voordat t schakelen bij jullie een beetje goed ging
Ik weet niet of je geld teveel hebt, maar ik zou echt met een vriend/vriendin/ouders eerst even 100 rondjes over een parkeerterrein rijden. Het is belachelijk hoe instructeurs je een oor aan willen naaien met dit soort domme oefeningen. Leren schakelen en de koppeling onder controle krijgen is iets wat je lekker op een parkeerterrein moet doen. Wegrijden, opschakelen, terugschakelen, stoppen, etc. En dat gewoon enorm vaak achter elkaar doen.

En laat je ook niet teveel wijs maken. Bij de eerste rijschool waar ik een proefles deed (ik stapte in en kon gelijk wegrijden, super goede les gereden), zeiden ze dat ik 40 lessen nodig had en dat wel even kon bestellen voor 2000 euro met een examen erbij. Twee rijscholen en 16 lessen later had ik mijn rijbewijs voor 800 euro all inclusief Heb zelf de touwtjes maar in handen genomen en na 10-12 lessen zei ik dat het nu wel weet. Toen was het examen al aangevraagd en tussendoor nog een paar lesjes om te kunnen herhalen en daarna gewoon afgereden. Terwijl de instructeur er nog het liefst 10 lessen had aangeplakt. Laat je niks wijsmaken door die afzetters

Ook eerste lessen bijvoorbeeld waar je alleen mag sturen.. Wat een onzin zeg. Zo krijg je totaal geen gevoel over de auto en zit je er een beetje voor Jan lul aan een stuurtje te draaien. Als ik érgens een hekel aan heb zijn het de sneaky maniertjes wel die instructeurs gebruiken om nog een beetje geld uit je te kunnen knijpen.

edit: TTT is helemaal absurd. Je betaald er 200 euro meer voor vergeleken met een andere les, en wat heb je eraan? Helemaal niks. Je kan ook gewoon tijdens de les vragen hoe je het nu doet. Het enige wat je krijgt is een extra kans voor je bijzondere manouevre, maar dat moet je gewoon op je echte examen in 1 keer goed doen in plaats van 200 euro te betalen voor een extra kansje. TTT, ik zeg NEE!
pi_73710727
Eerste les ging ik meteen de snelweg op. Hupsakee, alles zelf doen. Ik heb dan ook een coole rij-instructrice.

Vanochtend mn theorie gehaald; wat was ik nerveus zeg. Op naar het praktijkexamen!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_73711211
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef Cheiron het volgende:
Eerste les ging ik meteen de snelweg op. Hupsakee, alles zelf doen.
Gas geven en tussen de lijntjes blijven? Snelweg is het makkelijkste wat er is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')