abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73603994
Net rijles gehad, nog twee en dan examen
Volgens mijn instructeur gaat het heel goed en denkt hij wel dat ik en één keer ga slagen. Ik moet alleen om 8 uur 's ochtends afrijden, heel fijn tussen alle fietsers.. Iemand ervaring mee?
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:00:03 #102
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73605401
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef DesieQ het volgende:
Net rijles gehad, nog twee en dan examen
Volgens mijn instructeur gaat het heel goed en denkt hij wel dat ik en één keer ga slagen. Ik moet alleen om 8 uur 's ochtends afrijden, heel fijn tussen alle fietsers.. Iemand ervaring mee?
Daar zou ik me nog het minst druk om maken
De drukte in de ochtend omdat iedereen naar hun werk moet lijkt me erger
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_73605802
Whoohoo, moest net afrijden, allemaal gelukt, morgen aanvragen en volgende week lekker toeren!

En DesieQ, bij mij zei de mevrouw van het CBR dat ik daar en daar naar toe moest rijden, vervolgens mag je het zelf invullen, ik dook gelijk de snelweg op natuurlijk, daar zijn geen fietsende scholieren.

Volgens mij ga ik het wel heel raar vinden om helemaal alleen in een auto te rijden.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_73614575
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:13 schreef voederbietel het volgende:
Whoohoo, moest net afrijden, allemaal gelukt, morgen aanvragen en volgende week lekker toeren!

En DesieQ, bij mij zei de mevrouw van het CBR dat ik daar en daar naar toe moest rijden, vervolgens mag je het zelf invullen, ik dook gelijk de snelweg op natuurlijk, daar zijn geen fietsende scholieren.

Volgens mij ga ik het wel heel raar vinden om helemaal alleen in een auto te rijden.
Congratz! heb de hele week geen rijles omdat de agenda van de instructeur al vol zat 2 weken daarna vakantie dus veel lessen
pi_73615692
quote:

Gefeliciteerd . Alleen in de auto rijden is alleen de eerste keer raar, daarna vind je het prachtig zonder een rijleraar te rijden
pi_73620312
quote:
Gefeliciteerd! Was het je eerste examen?
pi_73620359
Ik kan trouwens niet wachten tot ik alleen mag rijden, zonder instructeur. Het is een hele aardige kerel hoor, maar alleen lijkt me veel leuker
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:25:30 #108
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73620436
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef DesieQ het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten tot ik alleen mag rijden, zonder instructeur. Het is een hele aardige kerel hoor, maar alleen lijkt me veel leuker
Dat lijkt mij zo raar . Ik zit nu op 15 lessen btw.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73620503
gefeliciteerd voederbietel !

afgelopen 3 dagen heb ik ruim 400 km erop zitten. Eerst 1,5 uur rijden om naar vrienden te gaan voor weekendje weg. Toen brak mijn dochtertje s avonds haar bovenarm en kon ik voor het eerst in het donker rijden naar de dokterspost en spoedeisende hulp. Boodschappen gedaan, op visite bij iemand in verpleeghuis, weer 1,5 uur in stromende regen terug naar huis. Vandaag nog paar dorpen verderop moeten rijden voor huisarts bezoek.

Was echter zo moe (nachten amper geslapen dankzij dochter die niet kan slapen door die breuk) dat ik besloten heb om niet naar het ziekenhuis te rijden 30 km verderop maar een taxi te bestellen. Beter even verstand gebruiken.

Wel vanmiddag nog naar thuiszorg kantoor enz geweest. Dus de km vliegen erin.

Heenweg was eng, maar ging allemaal goed ondanks dat ik in de drukke spits moest rijden. Terugweg in de stromende regen was ook ff spannend, maar gewoon gas wat teruggenomen en rustig mijn weg vervolgd. Was toen niet veel verkeer op de weg en wat er reed deed het ook rustig aan.

Maar die vele km maken je wel snel veel zekerder en vertrouwder met alles.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73621347
morgen TTT
Puur zonder Vuur in de Natuur.
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:01:52 #111
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_73625176
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Knuks het volgende:
morgen TTT

Spannend!!! suc6
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_73632485
Ja ik heb de praktijk in 1x gehaald, de theorie in 2x (eerste keer 6 fouten, de tweede keer 5 fouten, haha). Nou moet ik wel zeggen dat ik al ruim 4 jaar regelmatig trekker rij, dus voertuig beheersing was geen probleem, het enigste wat wennen was, was de positie op de weg. Met de trekker krijg je overal voorrang bijvoorbeeld. En ik reed altijd heel erg rechts omdat ik normaal 2x zo breed ben. Maargoed, hij is binnen, morgen aanvragen, maandag even op en neer naar Leeuwarden (daar zit ik op kamers) en dan de hele herfstvakantie mooi toeren met de auto en de brommer (had ik ook geen certificaat voor). Ik heb er in ieder geval machtig veel zin in haha.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:08:56 #113
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73634366
Na hoeveel lessen heeft iedereen hier zijn TTT gedaan ongeveer?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_73637417
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef monsterd. het volgende:
Na hoeveel lessen heeft iedereen hier zijn TTT gedaan ongeveer?
ik heb voordat ik begon met rijlessen mijn theorie gehaald. Geen theorie les gehad, gewoon 2 dgn online geoefend bij www.gratisrijbewijsonline.nl en met de cd roms van vekabest en anwb.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  FOK!fotograaf dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:52:55 #115
145146 Andyy
pi_73638185
zo (eerste) les
pi_73639445
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 07:33 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

ik heb voordat ik begon met rijlessen mijn theorie gehaald. Geen theorie les gehad, gewoon 2 dgn online geoefend bij www.gratisrijbewijsonline.nl en met de cd roms van vekabest en anwb.
Huh? TTT (tussentijdsetoets) hè, niet theorie

Gefeliciteerd voederbietel!

Succes Knuts & Andy!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:57:54 #117
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73642763
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 07:33 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

Ik bedoelde inderdaad de tussentijdse toets
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_73645683
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Spannend!!! suc6
Bedankt ben net terug:

Gelijk to the point: Als het echt examen was geweest was ik gezakt.
Moet aan de volgende punten werken:

(besluitvaardiger en ''aangepaster'')

x. Borden letten
x. Plaats op de weg (zat beetje tegen het midden op de weg aan te drukken)
x. Snelheid maken (optrekken)

reed nu beetje als een opa !!11!!!!!

Heb wel vrijstelling voor de bijzondere manoeuvres ;

x.omkeren
x.hellingpr
x.stoppen

Is dat normaal ''zakken'' maar toch vrijstelling krijgen ? Hoop echt dat ik in 1 keer slaag want ook dit
examen was niet goedkoop.. alhoewel ik nu wel weet hoe het in het echt gaat.

Volgende keer ga ik gassennnnnnnnn
grapje he

[ Bericht 9% gewijzigd door Knuks op 13-10-2009 13:37:42 ]
pi_73646051
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Knuks het volgende:

[..]

Bedankt ben net terug:

Gelijk to the point: Als het echt examen was geweest was ik gezakt.
Moet aan de volgende punten werken:

(besluitvaardiger en ''aangepaster'')

x. Borden letten
x. Plaats op de weg (zat beetje tegen het midden op de weg aan te drukken)
x. Snelheid maken (optrekken)

reed nu beetje als een opa !!11!!!!!

Heb wel vrijstelling voor de bijzondere manoeuvres ;

x.omkeren
x.hellingpr
x.stoppen

Is dat normaal ''zakken'' maar toch vrijstelling krijgen ? Hoop echt dat ik in 1 keer slaag want ook dit
examen was niet goedkoop.. alhoewel ik nu wel weet hoe het in het echt gaat.

Volgende keer ga ik gassennnnnnnnn
grapje he

Ik hoop voor je dat je slaagt

anders is je ttt voor niets geweest
pi_73646889
thanks man ik hoop het ook!!

oja ook mijn ogen schijnen niet zo denderend te zijn (misschien daarom de borden)
kenteken een straat bij mij verder, kon ik niet lezen. Ik geef zon de schuld (sorry zon)

Op parkeerplaats van CBR kon ik het wel (schaduw )

toch raadde mijn instructeur even langs te gaan, mja dat kost ook weer geld en het is al struggle
pi_73647978
Ik zou wel ff langs gaan.
Als je die 'ogentest' van 't cbr niet haalt (kenteken lezen ) doen ze daar moeilijk over.
pi_73648504
maar die haalde ik zonder problemen (ze deed het beetje nonchelant want ze was aan het gieren en brullen met collega's maar toch 2 auto's waarvan 1 mijn lesauto
pi_73648513
Als je auto start wat doe je dan als eerste (op spiegels kijken en stoel/stuur goedzetten na).
Koppeling in
auto starten
in z'n 1
handrem eraf?
x
pi_73649576
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef richbitch het volgende:
Als je auto start wat doe je dan als eerste (op spiegels kijken en stoel/stuur goedzetten na).
Koppeling in
auto starten
in z'n 1
handrem eraf?
Als ie in z'n vrij staat hoef je de koppeling nog niet in te drukken bij het starten v/d auto.

Als ie in z'n 1 staat wel, anders schiet je vooruit.
There are only 151 Pokémon.
pi_73649620
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef richbitch het volgende:
Als je auto start wat doe je dan als eerste (op spiegels kijken en stoel/stuur goedzetten na, gordel omdoen ( ).
Koppeling in
auto starten
in z'n 1
handrem eraf?

En daarna oplaten komen en wegrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')