Daar zou ik me nog het minst druk om makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef DesieQ het volgende:
Net rijles gehad, nog twee en dan examen![]()
Volgens mijn instructeur gaat het heel goed en denkt hij wel dat ik en één keer ga slagen. Ik moet alleen om 8 uur 's ochtends afrijden, heel fijn tussen alle fietsers.. Iemand ervaring mee?
Congratz!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:13 schreef voederbietel het volgende:
Whoohoo, moest net afrijden, allemaal gelukt, morgen aanvragen en volgende week lekker toeren!
En DesieQ, bij mij zei de mevrouw van het CBR dat ik daar en daar naar toe moest rijden, vervolgens mag je het zelf invullen, ik dook gelijk de snelweg op natuurlijk, daar zijn geen fietsende scholieren.
Volgens mij ga ik het wel heel raar vinden om helemaal alleen in een auto te rijden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:13 schreef voederbietel het volgende:
Whoohoo, moest net afrijden, allemaal gelukt, morgen aanvragen en volgende week lekker toeren!
En DesieQ, bij mij zei de mevrouw van het CBR dat ik daar en daar naar toe moest rijden, vervolgens mag je het zelf invullen, ik dook gelijk de snelweg op natuurlijk, daar zijn geen fietsende scholieren.
Volgens mij ga ik het wel heel raar vinden om helemaal alleen in een auto te rijden.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:13 schreef voederbietel het volgende:
Dat lijkt mij zo raarquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef DesieQ het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten tot ik alleen mag rijden, zonder instructeur. Het is een hele aardige kerel hoor, maar alleen lijkt me veel leuker
ik heb voordat ik begon met rijlessen mijn theorie gehaald. Geen theorie les gehad, gewoon 2 dgn online geoefend bij www.gratisrijbewijsonline.nl en met de cd roms van vekabest en anwb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef monsterd. het volgende:
Na hoeveel lessen heeft iedereen hier zijn TTT gedaan ongeveer?
Huh? TTT (tussentijdsetoets) hè, niet theoriequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:33 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
ik heb voordat ik begon met rijlessen mijn theorie gehaald. Geen theorie les gehad, gewoon 2 dgn online geoefend bij www.gratisrijbewijsonline.nl en met de cd roms van vekabest en anwb.
Ik bedoelde inderdaad de tussentijdse toetsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:33 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
ik heb voordat ik begon met rijlessen mijn theorie gehaald. Geen theorie les gehad, gewoon 2 dgn online geoefend bij www.gratisrijbewijsonline.nl en met de cd roms van vekabest en anwb.
Bedankt ben net terug:quote:
Ik hoop voor je dat je slaagtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Knuks het volgende:
[..]
Bedankt ben net terug:
Gelijk to the point: Als het echt examen was geweest was ik gezakt.
Moet aan de volgende punten werken:
(besluitvaardiger en ''aangepaster'')
x. Borden letten
x. Plaats op de weg (zat beetje tegen het midden op de weg aan te drukken)
x. Snelheid maken (optrekken)
reed nu beetje als een opa![]()
![]()
![]()
!!11!!!!!
Heb wel vrijstelling voor de bijzondere manoeuvres;
x.omkeren
x.hellingpr
x.stoppen
Is dat normaal ''zakken'' maar toch vrijstelling krijgen? Hoop echt dat ik in 1 keer slaag want ook dit
examen was niet goedkoop.. alhoewel ik nu wel weet hoe het in het echt gaat.![]()
Volgende keer ga ik gassennnnnnnnn![]()
![]()
![]()
grapje he
Als ie in z'n vrij staat hoef je de koppeling nog niet in te drukken bij het starten v/d auto.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef richbitch het volgende:
Als je auto start wat doe je dan als eerste (op spiegels kijken en stoel/stuur goedzetten na).
Koppeling in
auto starten
in z'n 1
handrem eraf?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef richbitch het volgende:
Als je auto start wat doe je dan als eerste (op spiegels kijken en stoel/stuur goedzetten na, gordel omdoen ().
Koppeling in
auto starten
in z'n 1
handrem eraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |