Ik hoop dat we niet teleurgesteld worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
Ik volg m omdat ik het boek The divine comedy meesterlijk vind
Na het zien van de trailer ga ik hem los zien van het boek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop dat we niet teleurgesteld worden.
Game is ook gebaseerd op, dat kun je al zien aan de eerste beschrijving van de game. Beatrice is in het gedicht degene die Dante begeleidt door de hemel en in de game is zij degene die je moet gaan redden uit de hel (ik heb de info van Wiki trouwensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Na het zien van de trailer ga ik hem los zien van het boek.
Mja ik zag het, meer iets in de trant van eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Na het zien van de trailer ga ik hem los zien van het boek.
Zo waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Nu ik de video van Lust heb gezien op IGN ben ik hooked.
Elke game waarbij er monsters uit de tepels van een gigantische vrouw komen moet ik hebben
Zelfde week als Bioshock 2 inderdaad en een maandje voor God of War 3. Ik denk dat de game snel goedkoper zal zijn en we in april al voor 25 euro met Dante kunnen spelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar![]()
Lag in een deuk. De release is echt niet zo prettig. Hoop andere goede games rond deze periode, inclusief zijn genre killer God of War! Heb wel interesse in het spel,.... !
quote:In de negende kloof lijden de schismatici, onder wie Mohammed en Ali (canto 28-29). De stichting van de islam werd beschouwd als een splitsing in het christendom, omdat Mohammed volgens de middeleeuwers eerst een christelijke priester zou zijn geweest. De splitsers worden verminkt (Mohammeds romp wordt opengereten, net als Ali's hoofd) door een duivel met een zwaard. Vervolgens maken ze een rondgang door de hele kloof, waarbij hun wonden helen, tot ze weer bij de duivel uitkomen.
Hoezo? na MW2 en voor GoW III.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:45 schreef Lyzio het volgende:
Denk trouwens wel dat deze game in schoonheid gaat sterven, gezien de releasedate. Helaas
Oh, zeker weten dat ie goed gaat worden. De timing had alleen beter gekund, marketingtechnisch dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoezo? na MW2 en voor GoW III.ik denk dat dit best een goede titel gaat worden.
Volgens mij stond Dante's Inferno in eerste instantie ook gepland voor de feestdagenperiode, maar iedereen haakt af om dat ze niet tussen de hype van Modern Warfare 2 willen zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat ie goed gaat worden. De timing had alleen beter gekund, marketingtechnisch dan.
Ook wel begrijpelijk natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij stond Dante's Inferno in eerste instantie ook gepland voor de feestdagenperiode, maar iedereen haakt af om dat ze niet tussen de hype van Modern Warfare 2 willen zitten.
Absoluut, nou ja normaal is de periode na de feestdagen tot pakweg maart/april heel slap. Volgens mij is de line-up voor de eerste 3 maanden nog nooit zo sterk geweest!quote:
Dat komt omdat iedereen zijn game aan het uitstellen is om maar niet in het vaarwater van Modern Warfare 2 te komen. Ik vind dat ze deze trend best door mogen zetten. Vette games in de normale komkommertijdquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Absoluut, nou ja normaal is de periode na de feestdagen tot pakweg maart/april heel slap. Volgens mij is de line-up voor de eerste 3 maanden nog nooit zo sterk geweest!
Maar dat zijn dan ook games waar je echt van moet houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capcom had dat vorig jaar al door: SFIV en RE5 kwamen in februari en maart
Dat vind ik van elke gamequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook games waar je echt van moet houden.
Ik vind de setting erg tof en het is ook lekker over de top met bijvoorbeeld monsters uit tietenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er nou bijzonder aan deze game? Lijkt me een standaard God of War kloon.
Ik heb deze net gekeken maar ik word er niet echt enthousiast van, als ik die beelden zo zie. Waarom weet ik niet precies, maar echt heel erg gaaf..nee..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lust HD gameplay: http://www.gametrailers.c(...)dantes-inferno/57872
Alles lijkt wel een beetje op elkaar he. Hoop dat hel genoeg afwisseling bied.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lust HD gameplay: http://www.gametrailers.c(...)dantes-inferno/57872
9 circles interview: http://www.gametrailers.com/game/dantes-inferno/10607
Het is hetzelfde als we al gezien hebben. Die toren met bovenaan die monsterbaby's uit die tieten... Gewoon een aardige budgettitel, opboksen tegen GoW3 lukt toch nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles lijkt wel een beetje op elkaar he. Hoop dat hel genoeg afwisseling bied.
quote:Dante's Inferno demo next month
Gates of Hell demo includes the entire opening level.
Visceral Games has announced it will release a playable demo for upcoming action title Dante's Inferno in December for Xbox 360 and PS3.
The Gates of Hell demo includes the entire opening level and will introduce players to the game’s hero, epic story and action gameplay, tracing Dante’s battles from the surface all the way to the Gates of Hell.
The demo also features two cinematic movies made by Blur, the award-winning visual effects, animation and design studio.
"Our main goal from the start of this project has been to create a journey that will make gamers truly feel like they are going through hell," said executive producer Jonathan Knight. "The demo will give everyone some insight into how we are treating the story and a taste of the gameplay. And with nine more circles of hell to explore once the game comes out in February, we are literally just scratching the surface."
Dante's Inferno is scheduled for release across Europe on February 12, 2010 for PS3, Xbox 360 and PSP.
Dit is vertaald vanaf een Italiaanse site, dus die subs zullen nog wel aangepast wordenquote:• Exclusive costume for a playable character in-game: Isaac Clarke from Dead Space!
• Making-of documentary with the game (Italian subtitles)
• Documentary "Dante in History" (subtitled in English)
• Soundtrack full game
• Documentary on the creation of music and audio (Italian subtitles)
• Digital Artbook edited by visual designer Wayne Barlowe (subtitled in English)
• Over 10 minutes of scenes from the soul "Dante's Inferno An Animated Epic" (subtitled in English)
• Digital reprint of the poem Complete (in English)
Je bedoelt deze?:quote:Op maandag 14 december 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo nu te downloaden vanuit de Amerikaanse PSN store en binnenkort ook op XBLA. De demo heeft mij in ieder geval overtuigd, ik ga de game zeker kopen ooit.
Bovendien is er een special edition aangekondigd waarin je onder andere een extra pakje krijgt en wel het Dead Space pakje van Isaac![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dit is vertaald vanaf een Italiaanse site, dus die subs zullen nog wel aangepast worden
Waar heb je die gepreorderd? Wil hem ook namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 05:51 schreef Beach het volgende:
GoW3 gecanceld en de Divine Edition gepreorderd; afgaande op de demo's van beide games en spul op gamesites over DI.
http://www.estarland.com/Playstation3.cat..product.33681.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar heb je die gepreorderd? Wil hem ook namelijk.
Dat vind ik nogal een movequote:Op woensdag 16 december 2009 05:51 schreef Beach het volgende:
GoW3 gecanceld en de Divine Edition gepreorderd; afgaande op de demo's van beide games en spul op gamesites over DI.
Hier een Penny Arcade over Dante's Inferno (tweede geloof ik al!)quote:PS3 Exclusive Divine Edition includes:
* The game
* A digital artbook
* The soundtrack
* A digital version of the Longfellow translation of the original text
De demo heeft mij ook overtuigd van de kwaliteit van deze game. Een prima game die ik opzeker ga spelen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Normaal hou ik niet zo van dit soort spellen
Maar die demo vond ik echt super.
En gemaakt door de studio die DeadSpace deed; zegt al genoeg wat mij betreft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De demo heeft mij ook overtuigd van de kwaliteit van deze game. Een prima game die ik opzeker ga spelen!
Vanmiddag ga ik de demo spelen, ben erg benieuwd!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De demo heeft mij ook overtuigd van de kwaliteit van deze game. Een prima game die ik opzeker ga spelen!
Ik heb 'm ook al twee keer gespeeld. Ik haal denk ik de PS3 versie trouwens als ik 'm koop aangezien het zo'n overduidelijke GoW kloon en zelfs de besturing bijna 1 op 1 overgenomen isquote:
Dante's Inferno is een pure kloon van God of War. Het lijkt sprekend op GoW.quote:Op zondag 27 december 2009 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik de demo spelen, ben erg benieuwd!
Ik heb op de Playstation God of War 1 en 2 gespeeld, lijkt het qua gameplay ook veel op Dantes Inferno?
1 euro uiteraardquote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef fratsman het volgende:
Is die demo gewoon te downloaden of tegen betaling? (kan nu niet op de ps3.)
Dat wapen niks voor jequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef pr0tege het volgende:
DIE WIL IK!!!!
Ik ook wel denk ikquote:
Ik ook zoiets, via importquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef pr0tege het volgende:
dude dat hoesje is zo vet >.< ben ik blij dat ik alles tegen inkoopprijs krijgik betaal voor nieuwe games geen 60 euro maar zo'n 30 a 40 euro
Waar ben je precies lid van dan??quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:13 schreef pr0tege het volgende:
nee ik ben ergens lid van da kost 30 euro per jaar en dan krijg ik ALLES tegen inkoopprijs ik ga ook met kroting naar concerten zoals pinkpop en graspop enzoik kan bijv. ook voor 4 euro naar een film van 3 uur enz
quote:Op woensdag 16 december 2009 05:51 schreef Beach het volgende:
Boeiend, er zijn ook volksstammen die geil worden van deeltje 13 van een spel met gasten met piekhaar en een stom vechtsysteem.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!! En de zwaar inferieure titel pikt ie vervolgens op. Ongelofelijk.
Staat inderdaad niet in de OPquote:
Als je ook maar iets om die hoogstaande literatuur geeft, zou ik Dante's Infantilo lekker links laten liggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
Ik volg m omdat ik het boek The divine comedy meesterlijk vind
Dat staat er inderdaad niet. Er staat februari, maar of ik kan over 2,5 week spelen, of over 6 weken, maakt nogal een verschil uit nietwaar?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat inderdaad niet in de OP
Dat zie ik inderdaad nu ook staan. Excuus daarvoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus, wat snap je niet aan deze data:
Releasedata
US: 09 feb 2010
EU: 12 feb 2010
Mis je een chromosoom ofzo?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus, wat snap je niet aan deze data:
Releasedata
US: 09 feb 2010
EU: 12 feb 2010
Mis je een chromosoom ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga 'm kopen. De Death Edition. Voor de PS3.
[ afbeelding ]En jij zat me uit te lachen. Doe je het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Neehoor. Zo krijgt Dark Void maar 40 ofzo.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:48 schreef the_legend_killer het volgende:
PU geeft alles wat nieuw is hoge scores
Laat ik dan zeggen dat de meeste spellen te snel een 85 of hoger krijgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Neehoor. Zo krijgt Dark Void maar 40 ofzo.
http://marketplace.xbox.c(...)5-d802454108cf/?of=1quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:01 schreef Bastard het volgende:
Was er nou ook een demo van op de xbox?
Als er een boek bij zit is het niet echt digitaal meer he.?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga denk ik ook de dead edition kopen.
maar een vraagje over de extra's er is een digitaal gedicht of zo , wordt daar mee bedoelt dat er een cd'tje bij zit of zo met het gedicht er op , of zit er echt een boek bij ????
[ afbeelding ]
free record shop zegt
[ afbeelding ]
het gedicht ...???
Thanks, een gig ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://marketplace.xbox.c(...)5-d802454108cf/?of=1
La Divina Commedia is een gedicht hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:21 schreef fratsman het volgende:
Het gedicht.... Wat een prutsers zijn het ook daar bij FRS.
Het is een boek in dichtvorm geschreven. Iedere canto kun je dus als een los gedicht zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:27 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
La Divina Commedia is een gedicht hoor.
Uiteraard, maar ik zie nogsteeds niet in waar de FRS het dan verprutst.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het is een boek in dichtvorm geschreven. Iedere canto kun je dus als een los gedicht zien.
Maar zo'n uitgebreid iets als de Goddelijke komedie afdoen als "een gedicht." Ik weet het niet, het klinkt gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik zie nogsteeds niet in waar de FRS het dan verprutst.
Het verschil tussen boek en gedicht in de 14e eeuw was best te verwaarlozen.
Als ze nu de originele film zouden zeggen zou ik er meer van opkijken.
Die vind je als heilige niet in Dante's Inferno.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is allemaal de schuld van Sinterklaas!
Haha, dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die vind je als heilige niet in Dante's Inferno.
En net kreeg je hem nog voor 30-40 euro en nu ga je toch de volle mep betalen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:12 schreef pr0tege het volgende:
duurt niet lang meer voordat ie er is.. ik heb btw wel geluk ik ga in feb 3 weken naar de kazerne en als ik terug kom is ie uit dus nadat ik weer op school ben gelijk de stad in om hem te halen
quote:EA's clarified that the Dark Forest DLC for Dante's Inferno will be available to Xbox 360 owners, too.
However, the Divine Edition of the game on PS3 will be the only place to get the added content for free, according to VG247.
Dark Forest, a prequel to the main adventure, follows Dante as he stumbles, lost, around a dark forest.
The Divine Edition of Dante's Inferno is exclusive to PS3 and contains the game, DLC, digital art book, soundtrack and full digital Longfellow translation of Dante Alighieri's Inferno.
Dante's Inferno will be release on PS3 and Xbox 360 on 5th February. Look out for our review soon.
Ik snap het, gedicht klinkt gelijk zo Sinterklaasavond achtig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar zo'n uitgebreid iets als de Goddelijke komedie afdoen als "een gedicht." Ik weet het niet, het klinkt gewoon niet lekker.
Die games spreken mij persoonlijk wat minder aan. MWF2 is eigenlijk de laatste echte topper die ik gespeeld heb. En voor MWF2 gaan we helemaal lang terug, namelijk Dead space.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:27 schreef speknek het volgende:
Mass Effect 2 (96) ? Bayonetta (91) ?
Dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik snap het, gedicht klinkt gelijk zo Sinterklaasavond achtig.![]()
Dat is dan wel weer waar.
Oh ja, die moet ik ook nog even regelen. 10 euro ofzo via TheHut.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:09 schreef Elegy het volgende:
Net de film gekeken en dat is toch best aardig. Wel leuk dat er net als bij Dead Space ook een film van is gemaakt. Dezelfde tekenstijl ook wel.
[ afbeelding ]
Ik speel 'm vanavond ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:13 schreef fratsman het volgende:
Nu te koop bij GameMania.En hij is GEWELDIG!
Das altijd he, afhalen blijft het snelst. Als ik zondag maar kan gamen, dan heb ik vrij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef Beach het volgende:
Mijn Death Edition komt uit de USA, duurt vast weer minstens een week.
quote:Visceral Games, the studio behind Dante's Inferno, may take inspiration from another literary classic for its next project.
"Macbeth the game is something I've been thinking about for years," executive producer Jonathan Knight told Industry Gamers. "Now, I think the emotional quality that games are achieving and the value level of the acting and the sound work makes it possible.
"The thing is, the unique quality of games is being interactive; it's about action and killing things and pursuing those mechanics is tricky when bringing in classic media; Dante's is more of a violent interpretation of the poem, for example," Knight continued.
"Macbeth would be great, though; there are witches and a supernatural experience along with plenty of intrigue and murder."
Knight isn't the first person to suggest a game based on Shakespeare's play could be good. Back in December designer Marc Ecko said he had the same idea, and that his Macbeth game would put the emphasis on "cutting people's heads off". Ecko's project never got off the ground, however.
Find out what we made of Dante's Inferno when the Eurogamer review is published later today.
Advertisement
Hij lag erquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
Straks eens even kijken of hij al bij Media Markt ligt. Demo was veelbelovend.
http://www.eurogamer.net/articles/dantes-inferno-review?page=3quote:ll the same, Dante's Inferno is worth considering if you're a diehard hack-and-slasher fan who loves blood, gore, fire, brimstone, layered but simplistic combat systems and tits. This is more than one big lava level and it's not a terrible game. It's just not an original one, and it's arrived a little too late.
Spot. On.quote:But you can't ignore the fact this is a God of War clone at its core, and many of the ideas here feel tired, familiar and dated. Nor can you ignore the fact that God of War III is nearly here. If it's a toss-up between that game and this one, as it probably will be for PS3 fans, you're best off waiting to see how Kratos' next adventure turns out.
Ik had niet anders verwacht, maar die conclusie is nou net de reden dat ik de game wel gewoon ga spelen. Niets mis met het spelen van zowel Dante als Kratos.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/dantes-inferno-review?page=3
6/10
[..]
Spot. On.
Als het goed is komt mijn Death Edition vandaag binnenquote:Visceral Games won't be winning any awards for originality with Dante's Inferno: it is essentially a multi-platform rendition of God of War, cut and shut with Christian religious mythology in place of the epic Olympian storylines found in the original Sony franchise.
In fact, the HD remixes of the PS2-derived God of War Collection compare favourably with this "next-gen" off-shoot. What the old games may lack in technical excellence is compensated by the sheer craft of visuals and gameplay. Plus of course, PS3 owners have a brand new God of War title to look forward to within weeks of Dante's.
However, Dante's Inferno is a game that is not without its own charms. For starters, if you don't own a PS3, comparisons with Sony's blockbuster franchise are of course irrelevant, and on that basis Visceral's offering is still plenty of fun and well worth a look. Xbox 360 owners who have not played God of War can finally have a go at something very similar to get an idea of what the fuss is about.
For PS3 owners, Dante also does something that God of War doesn't: it runs at a rock-solid 60 frames-per-second. In fact, if we go back to the demo performance analysis we did, it is perhaps the most uninteresting FPS graph we've ever rendered: it's 60 frames from start to finish, one continuous straight line.
This element has not changed in the transition from demo to final review code. What's more, this enviable performance level is exactly the same on Xbox 360 too. So, how about the look of the game? Frame-rate aside, is there anything of note to tell the PS3 and 360 games apart?
The answer is "no". There is no difference we could pick out in terms of resolution, effect, anti-aliasing, texture filtering, alpha-buffers, normal maps. As far as we can tell, the two versions of the game are like for like. Even the most pedantic of nit-pickers will be unable to take issue.
Dante's Inferno bears all the hallmarks of being a really tightly designed and technologically "budgeted" game. To sustain 60 frames per second basically demands it, but to achieve it on both platforms is a seriously impressive achievement.
Looking at the code in motion you can see that Visceral keeps a very tight rein on the game: camera motion is closely tracked, movement through the game happens in a strictly linear fashion, and of course the enemies spawn in positions entirely according to the designers' whims.
Dante's Inferno runs so smoothly that you get the idea that the particular strengths of both consoles have been reined in simply to maintain that super-slick frame-rate. The game runs at native 720p with no anti-aliasing, so on the Xbox 360 the entire framebuffer fits within the 10MB eDRAM connected directly to the Xenos GPU.
Bandwidth in this scenario is effectively limitless, but there is the sense that it is simply not used to the fullest of its potential. We often see lower-resolution transparencies and particle effects on 360 multi-platform titles, but in Dante's Inferno they're pared down on both platforms. So even when technology could be deployed to give one version the edge, Visceral has chosen not to do so.
The overall result is a game that lacks the majesty of God of War's environments and its epic boss encounters, but the smoothness of the visuals, the superb feedback from the controls, and the fact the game performs beautifully no matter how much carnage is occurring on-screen, all conspire to provide an arcade-like feel we've not experienced on console for a long, long time.
Additionally, Visceral deserves kudos for the loading times, in that aside from the odd break for cinematics there are none - the gameplay flows smoothly from one stage to the next with no perceptible loading. That's on both platforms. And no, there's no mandatory install on PS3 either.
It is a shame, however, that this all-pervading slickness does not carry through to the overall presentation. Engine-driven cut-scenes lose the fluidity of gameplay, being rendered at 30FPS, and worse is the jump from these to low-quality video. The developers haven't used the additional storage space of Blu-ray to give the pre-rendered sections more quality, but as Darksiders proves in-game cinematics can still look very decent even within the confines of DVD.
Overall, in terms of its technical achievements as a cross-platform project, Dante's Inferno is spectacularly good.
Ja, ik dus ook. Waarom niet genieten van beide games?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Elegy het volgende:
Ik word een beetje doodmoe van dat God of War geblaat.
Nou ja het toont wel heel veel gelijkenissen. God of War was de eerste in zijn soort wat betreft story driven hack 'n slash met QTE's. Het excuus is al dat GoW zeg maar het 'origineel' is en DI een knockoff. Tot plagiaat aan toe.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Elegy het volgende:
Ik word een beetje doodmoe van dat God of War geblaat. Zou bijna hopen dat GoW3 gigantisch gaat falen zodat we dan eindelijk af zijn met dat "ja-maar-GoW3-heeft-dat-ook-en-doet-dat-ook"-gemeesmuil.
Het is net zoiets als elke fps die nu uitkomt wegzetten tegen UT99 of Q3 en dan zeggen dat er niks origineels wordt uitgebracht
Nuja, het is maar net hoever je het wil doortrekken, aangezien Rune, Severance, Drakan en Die By The Sword ook al 3rd person hack&slash waren met een wraak gedreven verhaallijn. Dus God of War zelf is verre van origineel, Severance was bijvoorbeeld zijn tijd ver vooruit qua graphics, combo's en bloederigheid, misschien zelfs nu nog steeds wel verder dan GoW3 zelf.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja het toont wel heel veel gelijkenissen. God of War was de eerste in zijn soort wat betreft story driven hack 'n slash met QTE's. Het excuus is al dat GoW zeg maar het 'origineel' is en DI een knockoff. Tot plagiaat aan toe.
Met een God of War 3 die een maandje later uitkomt is de nadruk des te meer aanwezig, en is een vergelijking onafwendbaar.
Maar goed, DI zal vast een goede game zijn, mij kon het echter totaal niet bekoren. Ik deel dan ook dezelfde mening als Joystiq: ''Dante's Inferno didn't look uninteresting -- it looked downright "last gen,"
+1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste 'level' gespeeld.
Echt een heel vette game!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
+1
Helemaal tof. Ik moest onwijs lachen toen ik de 'Wilhelm scream' hoorde toen ik in de hel was aanbeland.
Voor de onwetenden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle trophies gaat trouwens al niet meer lukken, je moet blijkbaar sommige Damned verlossen, ik straf iedereen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ah, als je het Holy pad volgt wordt je kruis dus sterker. Ik volg helemaal het Unholy pad nu. Zodra die helemaal vol is ga ik vol Holy. Er schijnt overigens een soort New Game + te zijn waarbij je jouw stats houdt en je opnieuw kunt beginnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:33 schreef Remqo het volgende:
In de eerdere levels verlostte ik meer zieltjes, zodat ik met m'n kruis het gespuis beter op afstand kan houden. En verder in de game ben ik de arme zielen meer gaan straffen, zodat m'n hakijzer ook beter kan gebruiken. Bovendien zijn die minigames ook maar saai
Verder vermaak ik me prima met het spel en het ziet er sfeervol uit.
Maar op het moment zit ik vast in the Forrest of Suicides, ik glij steeds weg
Idem. Ik heb 's avonds teveel te doen, en carnaval komt er aan, en hij ligt me hier maar aan te staren.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:39 schreef GSP het volgende:
OMFG, ik heb Dantes inferno klaar liggen om gespeeld te worden. Maar ik moet eerst mijn huiswerk afmaken. (ik ken mezelf, is het ineens donker en moet ik alles nog doen)
Welk stuk is dat dan, met die plassen bloed van die bomen? (lijkt me niet spoiler-waardig, of welquote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef Remqo het volgende:
Ik zit nog steeds vast in het glibberstukje in het Suicide Forrest
Dat stukkie ja, ik heb het doossie overal heen gesleurd maar kom er niet uitquote:Op zondag 7 februari 2010 21:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Welk stuk is dat dan, met die plassen bloed van die bomen? (lijkt me niet spoiler-waardig, of wel)
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat stukkie ja, ik heb het doossie overal heen gesleurd maar kom er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat in één keer door en moest lachen toen ik aan je posts dacht
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]en ik blijf maar dubbelspringen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat in één keer door en moest lachen toen ik aan je posts dacht
ik ga het morgen weer proberen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ik had 'm eigenlijk ook vrij snel doorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
en ik blijf maar dubbelspringen....
ik ga het morgen weer proberen
kun je nou weer opnieuw beginnenquote:
Ik heb even twee tellen gekeken, maar de new game + optie begint direct in de hel voor zover ik kon zien. Ik moet even uitzoeken of je van daaruit alle silver coins en Virgil commentaries kan unlocken, anders begin ik echt helemaal opnieuw. Je behoudt wel je Holy/Unholy stats, je relics en de Beatrice Stones.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef kawa3 het volgende:
[..]
kun je nou weer opnieuw beginnen
maar wel de upgrades houden ?
of moet je echt helemaal op nieuw beginnen dan ???
Besteld en nog niet binnen. Plus dat ik eerst Darksiders maar eens ga voltooienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
+1
Helemaal tof. Ik moest onwijs lachen toen ik de 'Wilhelm scream' hoorde toen ik in de hel was aanbeland.
Voor de onwetenden:
Klopt, maar er zijn er 9 in totaal en er komt meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey wat is dit nou ik zit al in Heresy en ben gister begonnen .
Sommige cirkels stellen echt geen reet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Easy. Als ik uitdaging wil ga ik wel Demon's Souls spelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op wel niveau speel jij Roy ?
Ik speel zelf op Zealot vind het soms nog best pittig.
Mijn huisgenoot speelt op Classic maar ik heb eens mee gekeken waar de hel is de uitdaging ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ìk heb een heel anderequote:
Weet wat je importeert he...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ìk heb een heel andere![]()
Wel dat kartonnen hoesje en een code maar geen tweede disc en ook niet die driedelige case maar een gewone case![]()
En dan zitten er ook nog eens stickers op dat kartonnen hoesje
Wat staat er eigenlijk op je 2e disc?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet wat je importeert he...
Bonusmateriaal zoals soundtrack dacht ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk op je 2e disc?
Dat materiaal staat bij mij op de gamediscquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bonusmateriaal zoals soundtrack dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat materiaal staat bij mij op de gamedisc![]()
FF wat anders: ik zit vast in LustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik vond de Bad Nanny hilarischer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:15 schreef Quir het volgende:
Was ik trouwens de enige die moest lachen om Achievement unlocked: Abandon all hope?
Mooi voor de derde playthrough voor Platinum komende zomer.quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij bol.com de game ’ Dante's Inferno - Death Edition’ voor de PlayStation 3 besteld met bestelnummer 7***.
Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u recht op een promocode waarmee u de extra Relics Pack kunt unlocken met daarin verschillende combo moves. De in-game code kunt u verzilveren door eerst de game op te starten en of te installeren. Vervolgens kunt u in het menu van de game de optie te kiezen om promo / redeem codes te verzilveren.
Uw unieke code is: ***
Wij wensen u heel veel plezier toe met het spelen van ‘Dante's Inferno - Death Edition’ en hopen u spoedig weer bij bol.com te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Bol.com, klantenservice
Zijn er ook ingame beelden van die prequel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag is de prequel te downloaden vanaf PSN (XBL ook denk ik). Het kost 5 euro en schijnt ongeveer een uur gameplay te zijn. Wie hapt?
Ik in ieder geval wel
tis wel wat meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
Ik gok alleen maar meer moslims neerhakken als crusader
Altijd al willen doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
Deze komt pas in april uit. Dit level heet 'Dark Forest'. Het is het lvl net voordat je in het huis komt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef kawa3 het volgende:
[..]
tis wel wat meer
http://www.psonly.nl/vide(...)Lucia_(DLC)_Trailer/
Waarschijnlijk zijn die voor een DLC. Of het voor 'Dark Forest' of 'Trails of St. Lucia' is weet ik niet. Denk de laatste want bij jou Divine Edition zit 'Dark Forest' er al bij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Beach het volgende:
Hoe zit het trouwens met de codes die ik kreeg bij aanschaf van mijn Divine Edition; kan ik daar al wat mee doen?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
DIE 666 combo was verschrikkelijk om te halen >.< heel de tijd rond 590 werd ik gehit maar nu eindelijk mijn platinum trophie gehaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa! Gates of Hell doorlopen (50 waves of enemies) en de 666 combo gehaald
Als de makers echt ballen hadden gehad, dan hadden ze Mohammed als eindbaas in de 9e ring gezet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
Waarom? Dat klopt totaal niet met het verhaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als de makers echt ballen hadden gehad, dan hadden ze Mohammed als eindbaas in de 9e ring gezet.
Niet met het verhaal, wel met het boek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom? Dat klopt totaal niet met het verhaal
Oh, wow. Ik heb het even opgezocht en dat wist ik niet. Islam zou zelfs een afsplitsing zijn van het Christendomquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niet met het verhaal, wel met het boek.
edit:
Disco Inferno Dante!![]()
![]()
Toch als je naar de "bekende"verdoemde zielen kijkt, hebben de maker goed hun huiswerk gedaan hoor! Respect hiervoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, wow. Ik heb het even opgezocht en dat wist ik niet. Islam zou zelfs een afsplitsing zijn van het ChristendomToch maar eens die bonusdisc in mijn PS3 gooien zometeen...
De slogan is niet voor niets 'Go to Hell'quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:51 schreef BlackSheep het volgende:
Het platformen was nog de grootste hel trouwens
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De slogan is niet voor niets 'Go to Hell'
Ik heb nergens last van gehad, maar een keer mis gesprongen. Dat was bij de instortende doorgangquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:31 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar toch, bij die Malebolge challenges moet je ook wat platformwerk verrichten, vreselijk uitgewerkt. Als je springt plak je eerst altijd nog even aan het platform waar je opstond vast, totdat je loskomt en ineens vooruit vliegt, dat maakt het timen soms echt onmogelijk.
Same here.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:47 schreef fratsman het volgende:
Ik ben laatst ook bijna anderhalf uur bezig geweest om zo'n verdoemde achter die verticale draaiende schijf te bereiken. Niet gelukt, en dat frustreert.
Youtube bekijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 10:09 schreef fratsman het volgende:
Dus dan bedoelen we met 3 man dezelfde.Hoe heb je dat gedaan dan?
Toen ik op dat punt was, heb ik wel gekeken op GameFAQs maar daar stond nog niks. Toch even spieken op YT nu. Ik ben nieuwsgierig.quote:
quote:-Shade: Jump up the first series of cogs, jump to second series and back to the single cog above you. You’ll see the shade on your right… it takes a weird jump to reach it
Niet eens Nolan North.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.shogungamer.co(...)dante-dantes-inferno
Interview met de acteur die Dante inspreekt.
Gelukkig niet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |