Dit is vertaald vanaf een Italiaanse site, dus die subs zullen nog wel aangepast wordenquote:• Exclusive costume for a playable character in-game: Isaac Clarke from Dead Space!
• Making-of documentary with the game (Italian subtitles)
• Documentary "Dante in History" (subtitled in English)
• Soundtrack full game
• Documentary on the creation of music and audio (Italian subtitles)
• Digital Artbook edited by visual designer Wayne Barlowe (subtitled in English)
• Over 10 minutes of scenes from the soul "Dante's Inferno An Animated Epic" (subtitled in English)
• Digital reprint of the poem Complete (in English)
Je bedoelt deze?:quote:Op maandag 14 december 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo nu te downloaden vanuit de Amerikaanse PSN store en binnenkort ook op XBLA. De demo heeft mij in ieder geval overtuigd, ik ga de game zeker kopen ooit.
Bovendien is er een special edition aangekondigd waarin je onder andere een extra pakje krijgt en wel het Dead Space pakje van Isaac![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dit is vertaald vanaf een Italiaanse site, dus die subs zullen nog wel aangepast worden
Waar heb je die gepreorderd? Wil hem ook namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 05:51 schreef Beach het volgende:
GoW3 gecanceld en de Divine Edition gepreorderd; afgaande op de demo's van beide games en spul op gamesites over DI.
http://www.estarland.com/Playstation3.cat..product.33681.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar heb je die gepreorderd? Wil hem ook namelijk.
Dat vind ik nogal een movequote:Op woensdag 16 december 2009 05:51 schreef Beach het volgende:
GoW3 gecanceld en de Divine Edition gepreorderd; afgaande op de demo's van beide games en spul op gamesites over DI.
Hier een Penny Arcade over Dante's Inferno (tweede geloof ik al!)quote:PS3 Exclusive Divine Edition includes:
* The game
* A digital artbook
* The soundtrack
* A digital version of the Longfellow translation of the original text
De demo heeft mij ook overtuigd van de kwaliteit van deze game. Een prima game die ik opzeker ga spelen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Normaal hou ik niet zo van dit soort spellen
Maar die demo vond ik echt super.
En gemaakt door de studio die DeadSpace deed; zegt al genoeg wat mij betreft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De demo heeft mij ook overtuigd van de kwaliteit van deze game. Een prima game die ik opzeker ga spelen!
Vanmiddag ga ik de demo spelen, ben erg benieuwd!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De demo heeft mij ook overtuigd van de kwaliteit van deze game. Een prima game die ik opzeker ga spelen!
Ik heb 'm ook al twee keer gespeeld. Ik haal denk ik de PS3 versie trouwens als ik 'm koop aangezien het zo'n overduidelijke GoW kloon en zelfs de besturing bijna 1 op 1 overgenomen isquote:
Dante's Inferno is een pure kloon van God of War. Het lijkt sprekend op GoW.quote:Op zondag 27 december 2009 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik de demo spelen, ben erg benieuwd!
Ik heb op de Playstation God of War 1 en 2 gespeeld, lijkt het qua gameplay ook veel op Dantes Inferno?
1 euro uiteraardquote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef fratsman het volgende:
Is die demo gewoon te downloaden of tegen betaling? (kan nu niet op de ps3.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |