Ik hoop dat we niet teleurgesteld worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
Ik volg m omdat ik het boek The divine comedy meesterlijk vind
Na het zien van de trailer ga ik hem los zien van het boek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop dat we niet teleurgesteld worden.
Game is ook gebaseerd op, dat kun je al zien aan de eerste beschrijving van de game. Beatrice is in het gedicht degene die Dante begeleidt door de hemel en in de game is zij degene die je moet gaan redden uit de hel (ik heb de info van Wiki trouwensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Na het zien van de trailer ga ik hem los zien van het boek.
Mja ik zag het, meer iets in de trant van eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Na het zien van de trailer ga ik hem los zien van het boek.
Zo waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Nu ik de video van Lust heb gezien op IGN ben ik hooked.
Elke game waarbij er monsters uit de tepels van een gigantische vrouw komen moet ik hebben
Zelfde week als Bioshock 2 inderdaad en een maandje voor God of War 3. Ik denk dat de game snel goedkoper zal zijn en we in april al voor 25 euro met Dante kunnen spelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar![]()
Lag in een deuk. De release is echt niet zo prettig. Hoop andere goede games rond deze periode, inclusief zijn genre killer God of War! Heb wel interesse in het spel,.... !
quote:In de negende kloof lijden de schismatici, onder wie Mohammed en Ali (canto 28-29). De stichting van de islam werd beschouwd als een splitsing in het christendom, omdat Mohammed volgens de middeleeuwers eerst een christelijke priester zou zijn geweest. De splitsers worden verminkt (Mohammeds romp wordt opengereten, net als Ali's hoofd) door een duivel met een zwaard. Vervolgens maken ze een rondgang door de hele kloof, waarbij hun wonden helen, tot ze weer bij de duivel uitkomen.
Hoezo? na MW2 en voor GoW III.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:45 schreef Lyzio het volgende:
Denk trouwens wel dat deze game in schoonheid gaat sterven, gezien de releasedate. Helaas
Oh, zeker weten dat ie goed gaat worden. De timing had alleen beter gekund, marketingtechnisch dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoezo? na MW2 en voor GoW III.ik denk dat dit best een goede titel gaat worden.
Volgens mij stond Dante's Inferno in eerste instantie ook gepland voor de feestdagenperiode, maar iedereen haakt af om dat ze niet tussen de hype van Modern Warfare 2 willen zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat ie goed gaat worden. De timing had alleen beter gekund, marketingtechnisch dan.
Ook wel begrijpelijk natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij stond Dante's Inferno in eerste instantie ook gepland voor de feestdagenperiode, maar iedereen haakt af om dat ze niet tussen de hype van Modern Warfare 2 willen zitten.
Absoluut, nou ja normaal is de periode na de feestdagen tot pakweg maart/april heel slap. Volgens mij is de line-up voor de eerste 3 maanden nog nooit zo sterk geweest!quote:
Dat komt omdat iedereen zijn game aan het uitstellen is om maar niet in het vaarwater van Modern Warfare 2 te komen. Ik vind dat ze deze trend best door mogen zetten. Vette games in de normale komkommertijdquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Absoluut, nou ja normaal is de periode na de feestdagen tot pakweg maart/april heel slap. Volgens mij is de line-up voor de eerste 3 maanden nog nooit zo sterk geweest!
Maar dat zijn dan ook games waar je echt van moet houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capcom had dat vorig jaar al door: SFIV en RE5 kwamen in februari en maart
Dat vind ik van elke gamequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook games waar je echt van moet houden.
Ik vind de setting erg tof en het is ook lekker over de top met bijvoorbeeld monsters uit tietenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er nou bijzonder aan deze game? Lijkt me een standaard God of War kloon.
Ik heb deze net gekeken maar ik word er niet echt enthousiast van, als ik die beelden zo zie. Waarom weet ik niet precies, maar echt heel erg gaaf..nee..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lust HD gameplay: http://www.gametrailers.c(...)dantes-inferno/57872
Alles lijkt wel een beetje op elkaar he. Hoop dat hel genoeg afwisseling bied.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lust HD gameplay: http://www.gametrailers.c(...)dantes-inferno/57872
9 circles interview: http://www.gametrailers.com/game/dantes-inferno/10607
Het is hetzelfde als we al gezien hebben. Die toren met bovenaan die monsterbaby's uit die tieten... Gewoon een aardige budgettitel, opboksen tegen GoW3 lukt toch nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles lijkt wel een beetje op elkaar he. Hoop dat hel genoeg afwisseling bied.
quote:Dante's Inferno demo next month
Gates of Hell demo includes the entire opening level.
Visceral Games has announced it will release a playable demo for upcoming action title Dante's Inferno in December for Xbox 360 and PS3.
The Gates of Hell demo includes the entire opening level and will introduce players to the game’s hero, epic story and action gameplay, tracing Dante’s battles from the surface all the way to the Gates of Hell.
The demo also features two cinematic movies made by Blur, the award-winning visual effects, animation and design studio.
"Our main goal from the start of this project has been to create a journey that will make gamers truly feel like they are going through hell," said executive producer Jonathan Knight. "The demo will give everyone some insight into how we are treating the story and a taste of the gameplay. And with nine more circles of hell to explore once the game comes out in February, we are literally just scratching the surface."
Dante's Inferno is scheduled for release across Europe on February 12, 2010 for PS3, Xbox 360 and PSP.
Dit is vertaald vanaf een Italiaanse site, dus die subs zullen nog wel aangepast wordenquote:• Exclusive costume for a playable character in-game: Isaac Clarke from Dead Space!
• Making-of documentary with the game (Italian subtitles)
• Documentary "Dante in History" (subtitled in English)
• Soundtrack full game
• Documentary on the creation of music and audio (Italian subtitles)
• Digital Artbook edited by visual designer Wayne Barlowe (subtitled in English)
• Over 10 minutes of scenes from the soul "Dante's Inferno An Animated Epic" (subtitled in English)
• Digital reprint of the poem Complete (in English)
Je bedoelt deze?:quote:Op maandag 14 december 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo nu te downloaden vanuit de Amerikaanse PSN store en binnenkort ook op XBLA. De demo heeft mij in ieder geval overtuigd, ik ga de game zeker kopen ooit.
Bovendien is er een special edition aangekondigd waarin je onder andere een extra pakje krijgt en wel het Dead Space pakje van Isaac![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dit is vertaald vanaf een Italiaanse site, dus die subs zullen nog wel aangepast worden
Waar heb je die gepreorderd? Wil hem ook namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 05:51 schreef Beach het volgende:
GoW3 gecanceld en de Divine Edition gepreorderd; afgaande op de demo's van beide games en spul op gamesites over DI.
http://www.estarland.com/Playstation3.cat..product.33681.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar heb je die gepreorderd? Wil hem ook namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |