Easy. Als ik uitdaging wil ga ik wel Demon's Souls spelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op wel niveau speel jij Roy ?
Ik speel zelf op Zealot vind het soms nog best pittig.
Mijn huisgenoot speelt op Classic maar ik heb eens mee gekeken waar de hel is de uitdaging ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ìk heb een heel anderequote:
Weet wat je importeert he...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ìk heb een heel andere![]()
Wel dat kartonnen hoesje en een code maar geen tweede disc en ook niet die driedelige case maar een gewone case![]()
En dan zitten er ook nog eens stickers op dat kartonnen hoesje
Wat staat er eigenlijk op je 2e disc?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet wat je importeert he...
Bonusmateriaal zoals soundtrack dacht ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk op je 2e disc?
Dat materiaal staat bij mij op de gamediscquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bonusmateriaal zoals soundtrack dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat materiaal staat bij mij op de gamedisc![]()
FF wat anders: ik zit vast in LustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |