Zijn er ook ingame beelden van die prequel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag is de prequel te downloaden vanaf PSN (XBL ook denk ik). Het kost 5 euro en schijnt ongeveer een uur gameplay te zijn. Wie hapt?
Ik in ieder geval wel
tis wel wat meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
Ik gok alleen maar meer moslims neerhakken als crusader
Altijd al willen doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
Deze komt pas in april uit. Dit level heet 'Dark Forest'. Het is het lvl net voordat je in het huis komt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef kawa3 het volgende:
[..]
tis wel wat meer
http://www.psonly.nl/vide(...)Lucia_(DLC)_Trailer/
Waarschijnlijk zijn die voor een DLC. Of het voor 'Dark Forest' of 'Trails of St. Lucia' is weet ik niet. Denk de laatste want bij jou Divine Edition zit 'Dark Forest' er al bij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Beach het volgende:
Hoe zit het trouwens met de codes die ik kreeg bij aanschaf van mijn Divine Edition; kan ik daar al wat mee doen?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
DIE 666 combo was verschrikkelijk om te halen >.< heel de tijd rond 590 werd ik gehit maar nu eindelijk mijn platinum trophie gehaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa! Gates of Hell doorlopen (50 waves of enemies) en de 666 combo gehaald
Als de makers echt ballen hadden gehad, dan hadden ze Mohammed als eindbaas in de 9e ring gezet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
Waarom? Dat klopt totaal niet met het verhaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als de makers echt ballen hadden gehad, dan hadden ze Mohammed als eindbaas in de 9e ring gezet.
Niet met het verhaal, wel met het boek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom? Dat klopt totaal niet met het verhaal
Oh, wow. Ik heb het even opgezocht en dat wist ik niet. Islam zou zelfs een afsplitsing zijn van het Christendomquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niet met het verhaal, wel met het boek.
edit:
Disco Inferno Dante!![]()
![]()
Toch als je naar de "bekende"verdoemde zielen kijkt, hebben de maker goed hun huiswerk gedaan hoor! Respect hiervoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, wow. Ik heb het even opgezocht en dat wist ik niet. Islam zou zelfs een afsplitsing zijn van het ChristendomToch maar eens die bonusdisc in mijn PS3 gooien zometeen...
De slogan is niet voor niets 'Go to Hell'quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:51 schreef BlackSheep het volgende:
Het platformen was nog de grootste hel trouwens
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De slogan is niet voor niets 'Go to Hell'
Ik heb nergens last van gehad, maar een keer mis gesprongen. Dat was bij de instortende doorgangquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:31 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar toch, bij die Malebolge challenges moet je ook wat platformwerk verrichten, vreselijk uitgewerkt. Als je springt plak je eerst altijd nog even aan het platform waar je opstond vast, totdat je loskomt en ineens vooruit vliegt, dat maakt het timen soms echt onmogelijk.
Same here.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:47 schreef fratsman het volgende:
Ik ben laatst ook bijna anderhalf uur bezig geweest om zo'n verdoemde achter die verticale draaiende schijf te bereiken. Niet gelukt, en dat frustreert.
Youtube bekijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 10:09 schreef fratsman het volgende:
Dus dan bedoelen we met 3 man dezelfde.Hoe heb je dat gedaan dan?
Toen ik op dat punt was, heb ik wel gekeken op GameFAQs maar daar stond nog niks. Toch even spieken op YT nu. Ik ben nieuwsgierig.quote:
quote:-Shade: Jump up the first series of cogs, jump to second series and back to the single cog above you. You’ll see the shade on your right… it takes a weird jump to reach it
Niet eens Nolan North.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.shogungamer.co(...)dante-dantes-inferno
Interview met de acteur die Dante inspreekt.
Gelukkig niet!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |