quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
+1
Helemaal tof. Ik moest onwijs lachen toen ik de 'Wilhelm scream' hoorde toen ik in de hel was aanbeland.
Voor de onwetenden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle trophies gaat trouwens al niet meer lukken, je moet blijkbaar sommige Damned verlossen, ik straf iedereen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ah, als je het Holy pad volgt wordt je kruis dus sterker. Ik volg helemaal het Unholy pad nu. Zodra die helemaal vol is ga ik vol Holy. Er schijnt overigens een soort New Game + te zijn waarbij je jouw stats houdt en je opnieuw kunt beginnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:33 schreef Remqo het volgende:
In de eerdere levels verlostte ik meer zieltjes, zodat ik met m'n kruis het gespuis beter op afstand kan houden. En verder in de game ben ik de arme zielen meer gaan straffen, zodat m'n hakijzer ook beter kan gebruiken. Bovendien zijn die minigames ook maar saai
Verder vermaak ik me prima met het spel en het ziet er sfeervol uit.
Maar op het moment zit ik vast in the Forrest of Suicides, ik glij steeds weg
Idem. Ik heb 's avonds teveel te doen, en carnaval komt er aan, en hij ligt me hier maar aan te staren.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:39 schreef GSP het volgende:
OMFG, ik heb Dantes inferno klaar liggen om gespeeld te worden. Maar ik moet eerst mijn huiswerk afmaken. (ik ken mezelf, is het ineens donker en moet ik alles nog doen)
Welk stuk is dat dan, met die plassen bloed van die bomen? (lijkt me niet spoiler-waardig, of welquote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef Remqo het volgende:
Ik zit nog steeds vast in het glibberstukje in het Suicide Forrest
Dat stukkie ja, ik heb het doossie overal heen gesleurd maar kom er niet uitquote:Op zondag 7 februari 2010 21:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Welk stuk is dat dan, met die plassen bloed van die bomen? (lijkt me niet spoiler-waardig, of wel)
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat stukkie ja, ik heb het doossie overal heen gesleurd maar kom er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat in één keer door en moest lachen toen ik aan je posts dacht
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]en ik blijf maar dubbelspringen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat in één keer door en moest lachen toen ik aan je posts dacht
ik ga het morgen weer proberen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ik had 'm eigenlijk ook vrij snel doorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
en ik blijf maar dubbelspringen....
ik ga het morgen weer proberen
kun je nou weer opnieuw beginnenquote:
Ik heb even twee tellen gekeken, maar de new game + optie begint direct in de hel voor zover ik kon zien. Ik moet even uitzoeken of je van daaruit alle silver coins en Virgil commentaries kan unlocken, anders begin ik echt helemaal opnieuw. Je behoudt wel je Holy/Unholy stats, je relics en de Beatrice Stones.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef kawa3 het volgende:
[..]
kun je nou weer opnieuw beginnen
maar wel de upgrades houden ?
of moet je echt helemaal op nieuw beginnen dan ???
Besteld en nog niet binnen. Plus dat ik eerst Darksiders maar eens ga voltooienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
+1
Helemaal tof. Ik moest onwijs lachen toen ik de 'Wilhelm scream' hoorde toen ik in de hel was aanbeland.
Voor de onwetenden:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |