Boeiend, er zijn ook volksstammen die geil worden van deeltje 13 van een spel met gasten met piekhaar en een stom vechtsysteem.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!! En de zwaar inferieure titel pikt ie vervolgens op. Ongelofelijk.
Staat inderdaad niet in de OPquote:
Als je ook maar iets om die hoogstaande literatuur geeft, zou ik Dante's Infantilo lekker links laten liggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
Ik volg m omdat ik het boek The divine comedy meesterlijk vind
Dat staat er inderdaad niet. Er staat februari, maar of ik kan over 2,5 week spelen, of over 6 weken, maakt nogal een verschil uit nietwaar?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat inderdaad niet in de OP
Dat zie ik inderdaad nu ook staan. Excuus daarvoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus, wat snap je niet aan deze data:
Releasedata
US: 09 feb 2010
EU: 12 feb 2010
Mis je een chromosoom ofzo?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus, wat snap je niet aan deze data:
Releasedata
US: 09 feb 2010
EU: 12 feb 2010
Mis je een chromosoom ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga 'm kopen. De Death Edition. Voor de PS3.
[ afbeelding ]En jij zat me uit te lachen. Doe je het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |