Daar past deze ook wel een beetje bijquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Justin Long
[ afbeelding ]
David Schwimmer
Dat vind ik dus nou helemaaaaaal niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef Kevincy het volgende:
Mary-Kate Olsen
[ afbeelding ]
Ashley Olsen
[ afbeelding ]
Neuh, ook nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:18 schreef rena het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nou helemaaaaaal niet.
Bedoel je deze foto? Ik zie wel wat je bedoelt!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Neuh, ook niet![]()
Wie ik wél op elkaar vind lijken zijn Katherine Heigl en Micky Hoogendijk Althans, ik zag laatst Katherine op de cover van Glossy en in een flits dacht ik eerst dat het Micky was. Maar ben geen begenadigd plaatjes-poster, dus ik laat het aan de verbeelding of jullie eigen zoekkunsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Mooie meid hoor, maar lijkt zeker niet op Angelina Jolie! Alleen maar omdat ze volle lippen heeft ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:29 schreef kimikkuh het volgende:
zij moet onze nederlandse angelina jolie voorstellen...eigenlijk vreemd dat je haar nooit eerder voorbij heb zien komen leek ze er ineens wel op ofzo zomaar op een dag....
[ afbeelding ]
Ja geloof wel dat het die foto was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Bedoel je deze foto? Ik zie wel wat je bedoelt!
ja ik denk het wel...zij had dan weer met iemand die op justin timberlake uuh leek ze komt ook bij giel vrijdag in de freaknachtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Mooie meid hoor, maar lijkt zeker niet op Angelina Jolie! Alleen maar omdat ze volle lippen heeft ofzo?
Dan vind ik Justin Long beter.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:33 schreef kimikkuh het volgende:
Shia LaBeouf
[ afbeelding ]
david schwimmer
[ afbeelding ]
een beetje wel
is ook zo maar deze zaten nog in mijn hoofd...toen ik transformers aan het kijken was dacht ik oow dat zou zo de jonge ross uit friend kunnen zijn alleen wat dikkerquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
is ook zo maar deze zaten nog in mijn hoofd...toen ik transformers aan het kijken was dacht ik oow dat zou zo de jonge ross uit friend kunnen zijn alleen wat dikker
jij mag datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:34 schreef kimikkuh het volgende:
nou ik mag dat toch vinden zeker......
En wie is dan die kerel die op Justin Timberlake lijkt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:29 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
ja ik denk het wel...zij had dan weer met iemand die op justin timberlake uuh leek ze komt ook bij giel vrijdag in de freaknacht
[ afbeelding ]
'tis ook wel dezelfde acteur...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Spock
[ afbeelding ]
Sylar
Ooohhhh ik dacht al!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
'tis ook wel dezelfde acteur...
tygo tygo tygo hij is echt leuk en een goede acteur....quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op het eerste gezicht lijken ze niet echt op elkaar, maar qua gezicht-features zijn er toch wel wat overeenkomsten. Met in het achterhoofd houdend dat de Amerikaanse van het stel cute is, en de andere.. wat minder. Maar daarover verschillen de meningen vast wel.
Adrien Grenier
[ afbeelding ]
Tygo Gernandt
[ afbeelding ]
Mmm, ik vind die Maiara meer een jongere uitvoering van Andy McDowell...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Maiara Walsh
[ afbeelding ]
Hayden Pannettiere
Leuke site! Deze vind ik wel het beste: (Van Velzen vs Erik Mouthaan)quote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef ssebass het volgende:
Kwam toevallig op deze site en daar staan er heel veel:
look-a-likes
Beiden net zo'n twijfelgeval qua geslacht inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef kvd het volgende:
Twee oude foto's naast elkaar, links Kristin Stewart, rechts Macaulay Culkin
[ afbeelding ]
Damn, die wou ik net posten. Ik heb heel de film Drag Me to Hell gekeken denkend dat die kerel uit Friends erin speelde.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Justin Long
[ afbeelding ]
David Schwimmer
Ryan Philippe?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
En wie is dan die kerel die op Justin Timberlake lijkt?
mwoa, ik vond niet echt dat ie op Justin Timberlake...quote:
So hé Inderdaad!quote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef rena het volgende:
La Roux (zangeres)
[ afbeelding ]
& Tilda Swinton (actrice)
[ afbeelding ]
Viel me ineens op toen ik Benjamin Button zat te kijken.
Jeetjequote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef rena het volgende:
La Roux (zangeres)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Leuke site! Deze vind ik wel het beste: (Van Velzen vs Erik Mouthaan)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:29 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
ja ik denk het wel...zij had dan weer met iemand die op justin timberlake uuh leek ze komt ook bij giel vrijdag in de freaknacht
Wow iddquote:
Seki heeft een sportschool in Rotterdam Zuid naar verluidt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Dandilion het volgende:
seki... goh.. de Bus tjee zeg das lang geleden! hoe zou het met die gasten nou zijn?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Brons_Juweel het volgende:
Heath Ledger
[ afbeelding ]
Joseph Gordon-Levitt
[ afbeelding ]
Net broers...![]()
[ afbeelding ]
Met Kylie Minogue aan de rechterkantquote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
Whoever die gozer op de FP is ... hij lijkt op Hans van Wiligenburg...
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
ik snap je George Clooneyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef stamppot het volgende:
Wie was dat eigenlijk, die op Justin timber lake?
ha haquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef stamppot het volgende:
Wie was dat eigenlijk, die op Justin timber lake?
En vooral nu die Joseph wat ouder wordt en het haar lang draagt, hij gaat er méér en meer op lijken he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Brons_Juweel het volgende:
Heath Ledger
[ afbeelding ]
Joseph Gordon-Levitt
[ afbeelding ]
Net broers...![]()
[ afbeelding ]
Nee, die lijken niet veel op elkaar. Meer een verzamelijk van foto's waarbij de stijl hetzelfde is dan dat het gezicht gelijkend is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:21 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind Courtney Cox en Demi Moore echt als twee druppels water op elkaar lijken. Ook als je beelden/foto's van 15jr geleden ziet, moet ik bij de een altijd aan de ander denken en andersom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
squote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Spock
[ afbeelding ]
Sylar
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
s
Dat wordt toch gespeeld door dezelfde man? Dat moet wel - Die Spock lijkt zo op mijn Sylartje - Ze MOETEN wel dezelfde zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:59 schreef hetismijrobbert het volgende:
Noortje Herlaar (Winnares Op Zoek Naar Mary Poppins
[ afbeelding ]
Bree Turner (Actrice, oa "Bring It On Again)
Wat jammer alleen dat Cate Blancett er in speelt. Of ik moet me vergissen in een rol...quote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef rena het volgende:
La Roux (zangeres)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze spelen er allebei in. Denk dat jij in de war bent. Kijk maar op imdb.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Wat jammer alleen dat Cate Blancett er in speelt. Of ik moet me vergissen in een rol...
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
???
dit is toch allebei ashley simpson?
Dan heb ik me vergist, heb m n tijd geleden gezienquote:Op woensdag 3 februari 2010 07:56 schreef rena het volgende:
[..]
Ze spelen er allebei in. Denk dat jij in de war bent. Kijk maar op imdb.
Iemand was erg fanatiek met photoshop.....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:29 schreef kimikkuh het volgende:
zij moet onze nederlandse angelina jolie voorstellen...eigenlijk vreemd dat je haar nooit eerder voorbij heb zien komen leek ze er ineens wel op ofzo zomaar op een dag....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ben ik de enige die het ziet
Goed gevonden foto.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geweldigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Skynilla het volgende:
Amanda Bynes
[ afbeelding ]
Brooke Hogan
En Stephanie Pratt
Broer Brad Pitt
[ afbeelding ]
Zach Braff(J.D van Scrubs)
[ afbeelding ]
Carmen Electra
[ afbeelding ]
Lauren Conrad
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:05 schreef Mamamoi het volgende:
Ik bedacht me tijdens de race van Sven dat zijn coach Gerard Kemkers [ afbeelding ]
Toch best wel lijkt op de jonge Chris Elliott o.a. bekend van "there's something about Mary"
[ afbeelding ]
Dat dacht ik gisteren ook!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:05 schreef Mamamoi het volgende:
Ik bedacht me tijdens de race van Sven dat zijn coach Gerard Kemkers [ afbeelding ]
Toch best wel lijkt op de jonge Chris Elliott o.a. bekend van "there's something about Mary"
[ afbeelding ]
En op Hugo Metsers de 3e!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:05 schreef Mamamoi het volgende:
[ afbeelding ]
die courtney cox jong klopt niet, of ze heeft een oogtransplantatie gehadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef Luna3 het volgende:
Grappig trouwens dat al die celebs zoveel aan hun kop laten sleutelen dat ze op elkaar gaan lijken. Logisch; ze nemen dezelfde opgespoten lippen, dezelfde gladde rechte neus, hetzelfde uitdrukkingsloze voorhoofd, dezelfde verbaasde uitdrukking door dezelfde wengbrauwlift, dezelfde silecone appelwangetjes:
Kijk bijvoorbeeld die Courtney en Demi nou.
Courtney Cox jong
[ afbeelding ]
Demi More jong
[ afbeelding ]
En nu identiek?! Zelfde chirurg zeker; de spiegelservice ofzo: 2 voor de prijs van 1
Zie het ook ja. Denk dat ze als tiener gewoon aan de xtc zat, want ze is het wel degelijk! Of ze heeft al jaren gekleurde lenzen in. Ik ga het eens uitzoeken; ze zat in de clip van Bruce Springsteen...ff checken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
die courtney cox jong klopt niet, of ze heeft een oogtransplantatie gehad
Eerst dacht ik "Wow, mind = fucked" (heb nooit ST gekeken maar wie kent Spock niet), maar toen ging ik het opzoeken en bleken ze ook dezelfde persoon te zijn. Dus niet echt look-a-like, he.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Spock
[ afbeelding ]
Sylar
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
die courtney cox jong klopt niet, of ze heeft een oogtransplantatie gehad
Ze had als kind toch al echt blauwe ogen:quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hmm, dit is ze ook!! Donkere ogen in family ties! Of het lijkt zo omdat de kwaliteit vd camera's destijds heel belabberd was? I donno...
http://clips.abusora.com/ViewClips.php?subject_id=1540
Dat dacht ik dus ook al, vond de rest van het gezicht ook helemaal niet op haar lijken..quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze had als kind toch al echt blauwe ogen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus ik ben bang dat die andere foto geen Courteney Cox is
Maar je geeft dus toe dat ze op verschillende foto's hele donker bruine ogen lijkt te hebben? Ik kan verdorie toch de website niet meer terug vinden waar ze vandaan komt. Ik zie toch duidelijk dezelfde wenkbrauw vorm, mond, kin, kaaklijn etc. met de andere jonge foto's. Maja. We spelen het door naar Courteney!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:16 schreef Moja het volgende:
Het zijn niet alleen die ogen hoor, het is gewoon een totaal ander gezicht dan die van courtney.
Zoooo grappig dat jullie blijven zeggen dat ze niet op Courtney Cox lijkt, want ze is het wel gewoon.quote:Op zondag 4 april 2010 15:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sorry, maar ook ik vind die foto totaal niet op haar lijken. Het lijkt wel het jongere zusje van Justin Timberlake. Heel ander gezicht. En TV kan flink vertekenen hoor, zeker met zoiets als de ogen.
Ja tuurlijk, websites wel, maar ik niet, haha. Ik zie precies dezelfde oren, kaaklijk, mond, kin etc, maar wat die Lauren betreft; Ik zag een keer een plaatje in de gids, en ik dacht even dat er weer een teveel geschreven artikel over die Fatima was geplaatst. Lauren is in ieder geval veel leuker, maar ze lijken identiek ja!quote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef Moja het volgende:
Ik zie helemaal geen bruine ogen op verschillende foto's, ja de foto's zelf zijn donkerder waardoor de ogen automatisch donkerder kleuren, dat lijkt me logisch. Verder blijf ik er bij dat ze het niet is. Website's kunnen het ook weleens fout hebben
Is denk ik ook omdat ze vaak in hetzelfde type film spelen (Flauw, flauwer, flauwstquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:50 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Omg... ik beken eerlijk dat ik er gisteren achter gekomen ben dat deze 2 heren niet dezelfde zijn...![]()
Steve Martin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leslie Nielsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik zo op de foto wel wat duidelijker verschil zie maar als ik langs een film zap zie ik het nog niet. Nielsen is duidelijk wel wat ouder dan Martin.
![]()
dat ik dit nog niet eerder had gezien...
![]()
Nee man! Steve Martin is alleen maar leuk in dirty rotten scoundrels, verder helemaal nergens!! En Leslie Nielsen is echt briljant leuk in alle naked gun delen!!! Heeeeeel anders dus!quote:Op zondag 11 april 2010 09:58 schreef rena het volgende:
Is denk ik ook omdat ze vaak in hetzelfde type film spelen (Flauw, flauwer, flauwst)
quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 11:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Jake Paltrow (broer van)
[afbeelding]
en Chris Martin (man van)
[afbeelding]
Garthquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef kimikkuh het volgende:
britney spears en die gast van wayne's world
[ link | afbeelding ]
Sick!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Jake Paltrow (broer van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Jake Paltrow (broer van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creepyquote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Jake Paltrow (broer van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Jake Paltrow (broer van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 12:40 schreef jpg97 het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
[ afbeelding ]
Randy Quaid ( kingpin )
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef jpg97 het volgende:
Marcello Lippi
[ afbeelding ]
Harmen Siezen
[ afbeelding ]
toegevoegd: ...deze opa
En wie is dat danquote:
m'n pa!quote:
Geeft je te denken.....quote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Jake Paltrow (broer van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bizar ja.quote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef Italo het volgende:
[..]
Geeft je te denken.....
[ afbeelding ]
Zusje en vriendin Sven Kramer
Watquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind Leighton Meester wel wat weghebben van Vanessa Paradis.
Vanessa:
[ afbeelding ]
Leighton:
[ afbeelding ]
Inderdaad, shame on you.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef rena het volgende:
[..]
Wat? Dat is een belediging voor Leighton zeg.
Wat is er bizar aan, ze hebben beide donkere haren en verders lijken ze totaal niet, andere kleur ogen, heel ander profiel, verschillende huidskleur.quote:
Ik vind het zusje veel knapper dan de hockeyster, maar ik zie toch echt wel meer gelijkenissen dan alleen de haarkleur. De vriendin lijkt gewoon een grovere versie van het zusje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef snakelady het volgende:
Wat is er bizar aan, ze hebben beide donkere haren en verders lijken ze totaal niet, andere kleur ogen, heel ander profiel, verschillende huidskleur.
Nou, bizar.
Stukke minder inderdaad... kan ik het nog rectificeren?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef snakelady het volgende:
hmm, misschien toevallig op deze foto maar anders ook niet.
Ja, ik zag van de week ergens een foto van Vanessa Paradis en ik dacht dat het Leighton was. Misschien lag het aan de foto? Het voorbeeld dat ik gaf was ook niet ontzettend sterk, maar had geen zin om de ultieme vergelijking te zoeken. Ik vind ze trouwens een stuk meer lijken dan veel andere voorbeelden hier, maar goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef rena het volgende:
Maar wat dan wel?Ik zie het écht niet namelijk. Uitstraling is totaal verschillend en qua gezicht lijkt alleen de mond wel, maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik wist niet dat ze in elkaar zatenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:28 schreef Gienes het volgende:
Ik kan Courteney Cox en Nelly Furtado nooit uit elkaar houden, kijk nou zelf!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind Leighton Meester wel wat weghebben van Vanessa Paradis.
Vanessa:
[ afbeelding ]
Leighton:
[ afbeelding ]
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit is niet Sven's zusje maar Naomi's zusje. Lijkt me nogal logisch dat ze op haar eigen zus lijktquote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef Italo het volgende:
[..]
Geeft je te denken.....
[ afbeelding ]
Zusje en vriendin Sven Kramer
Haha, ik vond het al zo raar dat ik het op die ene foto zo vond lijken en op die andere foto inderdaad niet. Maar nu blijkt dat dat niet zo heel debiel van me was (ik heb de foto niet gepost overigens, haha)quote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit is niet Sven's zusje maar Naomi's zusje. Lijkt me nogal logisch dat ze op haar eigen zus lijkt![]()
Ik vind Brecht (zijn zusje) en Naomi helemaal niet op elkaar lijken trouwens. Vind haar wel erg op Sven lijken, kan goed zien dat die broer en zus zijn, dezelfde wangen, neus en lippen.
quote:Op maandag 26 april 2010 12:40 schreef jpg97 het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
[ afbeelding ]
Randy Quaid ( kingpin )
Dacht ook dat dat dezelfde was, vond haar Australische accent al zo goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:21 schreef Tulping het volgende:
Ik dacht eerst dat het dezelfde actrice was![]()
Leven Rambin (Little Sloan van Grey's Anatomy)
[ afbeelding ]
Emilie de Ravin (Claire Littleton van Lost)
[ afbeelding ]
Deze zijn al voorbij gekomen; daar had ik mijn vader nog bij geplaatst: identiek alle drie!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:51 schreef Prixie het volgende:
Marcello Lippi en Harmen Siezen (oud nieuwslezer)
oh nie gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 12:40 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Deze zijn al voorbij gekomen; daar had ik mijn vader nog bij geplaatst: identiek alle drie!!!
Zo, je zou echt zeggen dat het dezelfde isquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef PolkaDots het volgende:
Cari Byron van Mythbusters:
[ afbeelding ]
en een porno actrice:
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad erg op dezequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef PolkaDots het volgende:
Cari Byron van Mythbusters:
[ afbeelding ]
en een porno actrice:
[ afbeelding ]
wow ja die lijken nog beterquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
Ineens vond ik deze ook wel erg op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
Die ene van Will & Grace. en die andere van Two and a Half men
.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:21 schreef snakelady het volgende:
Viel me net ineens op.
Kuyt
[ afbeelding ]
Sloth ( the Goonies)
[ afbeelding ]
Dat is Megan Fox toch niet, of ben ik nou gek?quote:
Ja dat las ik ook ik dacht toen echt:quote:Op zondag 11 juli 2010 22:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Las pas nog ergens dat Kuyt het aantrekkelijkst wordt bevonden door dames, ben het er niet mee eens
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef sherezade het volgende:
zijn geld zal hem wel aantrekkelijk maken, want op zijn kop schijt nog geen buffel
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:17 schreef NaughtyBuns het volgende:
Sorry Justin Timberlake en Robert Pattenson lijken totaal niet op elkaar. Een gelijksoortige foto betekent niet dat ze op elkaar lijken. Check een interview en zie de grote verschillen.
Heel veel die langskomen in dit topic zijn dezelfde type maar dat betekent niet dat ze op elkaar lijken. Angelina jolie en Megan Fox lijken echt niet op elkaar (totaaaaal ander gezicht) maar zijn we dezelfde type.
Die van Marcello Lippi en die oud nieuwslezer van de NOS is een goeie! Vond ze inderdaad altijd al erg op elkaar lijken.
We zullen voor het plaatsen voortaan even bij jou checken of ze wel echt op elkaar lijken, aangezien jouw mening schijnbaar de enige waarheid is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:17 schreef NaughtyBuns het volgende:
Sorry Justin Timberlake en Robert Pattenson lijken totaal niet op elkaar. Een gelijksoortige foto betekent niet dat ze op elkaar lijken. Check een interview en zie de grote verschillen.
Heel veel die langskomen in dit topic zijn dezelfde type maar dat betekent niet dat ze op elkaar lijken. Angelina jolie en Megan Fox lijken echt niet op elkaar (totaaaaal ander gezicht) maar zijn we dezelfde type.
Die van Marcello Lippi en die oud nieuwslezer van de NOS is een goeie! Vond ze inderdaad altijd al erg op elkaar lijken.
Mwoah, ik vind ze ook absoluut niet op elkaar lijken hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
We zullen voor het plaatsen voortaan even bij jou checken of ze wel echt op elkaar lijken, aangezien jouw mening schijnbaar de enige waarheid is.
jawel, alleen het is ongeveer een half jaar geleden ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 08:45 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is Megan Fox toch niet, of ben ik nou gek?
Eerder nog Ginnifer Goodwin:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:56 schreef snakelady het volgende:
Delphine Chanéac
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van Katie Holmes.
[ afbeelding ]
Ze heeft ook wel wat overeenkomsten met Angela Schijfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:56 schreef snakelady het volgende:
Delphine Chanéac
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van Katie Holmes.
[ afbeelding ]
mag deze er ook bij dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:55 schreef Prixie het volgende:
Shemar More
[ afbeelding ]
en
Boris Kodjoe
[ afbeelding ]
Haha, ik dacht ff dat die linker die knaap van Two and a Half Men wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
Ineens vond ik deze ook wel erg op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
Die ene van Will & Grace. en die andere van Two and a Half men
.
Was je net ook Pysche aan het kijken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:13 schreef Prixie het volgende:
Alicia Silverstone
[ afbeelding ]
en
Maggie Lawson
[ afbeelding ]
Billy Zane
[ afbeelding ]
doet me zo heel erg denken aan
John Jones
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was je net ook Pysche aan het kijken?
Kom op, dat kan toch gewoon echt niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef 16lila het volgende:
[..]
jawel, alleen het is ongeveer een half jaar geleden ofzo
TinEyequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kom op, dat kan toch gewoon echt niet?
Foto's van Megan Fox door de jaren heen zijn allemaal wel wat verschillend, maar je herkend haar er echt nog wel in. Dit moet toch haast wel een totaal ander meisje zijn?
Is ook. Paint/Photoshop. Afkomstig van de site www.pornsfw.comquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:31 schreef Tulping het volgende:
[..]
Zo, je zou echt zeggen dat het dezelfde is
Zo'n leuke serie!quote:
Vind haar beetje lijken op Marilyn Manson.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:30 schreef Jurk het volgende:
Daar lijkt Gaga dus zo op! Ik vond haar al steeds zo op iemand lijken, maar kon het niet plaatsen. Het is gewoon Mien Clinton!
Ik vind hem soms echt irritant in de serie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n leuke serie!Maar ik vind die dames eerlijkgezegd niet echt lijken, Maggie Lawson heeft een veel breder, zachter gezicht.
Wist je dat ze in het echie een relatie heeft met James Roday?
Nee dat wist ik niet .quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n leuke serie!Maar ik vind die dames eerlijkgezegd niet echt lijken, Maggie Lawson heeft een veel breder, zachter gezicht.
Wist je dat ze in het echie een relatie heeft met James Roday?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind haar beetje lijken op Marilyn Manson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ze al eens goed bekeken in hun werkkleding + make-up. Zelfs dán vind ik ze qua stijl enzo echt op elkaar lijken. De clip Bad Romance van Lady Gaga doet me heel erg aan Manson denken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:10 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Allebei even lelijk zonder dikke laag make-up ja!
Nee, zal ik eens doen, is me nooit zo opgevallen. Ik vind de stijl van allebei wel super cool, alleen hebben ze allebei van die droopie-ogen, een lelijke neus en dezelfde rare mond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je ze al eens goed bekeken in hun werkkleding + make-up. Zelfs dán vind ik ze qua stijl enzo echt op elkaar lijken. De clip Bad Romance van Lady Gaga doet me heel erg aan Manson denken.
wowquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Kevin Alejandro (van o.a. 'True Blood' en 'Ugly Betty')
[ afbeelding ]
Desmond Harrington (van o.a. 'Dexter')
Deze foto deed mij dan weer een beetje denken aan Jonathan Rhys Meyersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
afbeelding
Haha, ik dacht ook meteen aan jonathan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:14 schreef bluejean het volgende:
[..]
Deze foto deed mij dan weer een beetje denken aan Jonathan Rhys Meyers
[ afbeelding ]
Ja echt wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:09 schreef Turbomuis het volgende:
Christina Ricci
[ afbeelding ]
en
Jerney Kaagman
[ afbeelding ]
Darylquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Spablauw het volgende:
Ik zag gisteravond een waardeloze rampenfilm op Veronica. Met Daryl Hannah in de hoofdrol. Wow, dat was zo'n knappe vrouw! En nu leek ze precies op die kapster uit Legally Blond!
Die actrice heet Jennifer Coolidge! Het kon haar zus zijn! (Sorry, heb geen idee hoe ik foto's moet plaatsen! )
Welcome.quote:
zo dacht ik dat Andy Garcia meedeed aan Sherlock Holmes, bleek Mark Strong te zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Conrad Dunn
[ afbeelding ]
Andy Garcia
[ afbeelding ]
Waarom laten die vrouwen zich zo opspuiten dat ze allemaal een eenheidsworst worden? Hannah was echt super knap, maar vind ik nu ook te strak getrokken. Die andere is opgespoten. Haha.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Spablauw het volgende:
[ afbeelding ]
Even proberen. En zo te zien was ik niet de enigste die het was opgevallen.
Thanks again, Daywalker3r!
Net travo'squote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Spablauw het volgende:
[ afbeelding ]
Even proberen. En zo te zien was ik niet de enigste die het was opgevallen.
Thanks again, Daywalker3r!
Madonna en die kikker TOP!!!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Saaaaab het volgende:
Voor het geval ze nog niet waren langsgekomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kikker komt er minder ordinair mee weg.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Madonna en die kikker TOP!!!!!!
Die eerste doet me denken aan katie Holmes.. Maar heet Natalia Vodianova..?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
michelle williams:
[ afbeelding ]
Das wel een goeie kick ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef Turbomuis het volgende:
Kickje
Kesha en John Travolta
[ afbeelding ]
Ik zie nu ineens dat Boris ook op hun lijkt:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat het topic nog eens terug te kijken, en zag deze. Nu blijkt dat hij ook gecast is om Freddie te gaan spelen in een film over Queen. Je had een vooruitziende blikquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:12 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op deze foto zie je het beter:quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joel McHale[ afbeelding ]
Ryan Seacrest
[ afbeelding ]
Hmm, bewegend lijken ze meer. Maar ze lijken echt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lauren Conrad vind ik altijd net Carmen Electra
[ afbeelding ]Carmen vind ik een stuk mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest aan dan karaty denken:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij staat wel in de preview, maar niet in de post ???quote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
ik moest aan dan karaty denken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |