abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79877819
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

die courtney cox jong klopt niet, of ze heeft een oogtransplantatie gehad
Zie het ook ja. Denk dat ze als tiener gewoon aan de xtc zat, want ze is het wel degelijk! Of ze heeft al jaren gekleurde lenzen in. Ik ga het eens uitzoeken; ze zat in de clip van Bruce Springsteen...ff checken.
pi_79877874
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[ afbeelding ]

Mr. Spock

[ afbeelding ]

Sylar
Eerst dacht ik "Wow, mind = fucked" (heb nooit ST gekeken maar wie kent Spock niet), maar toen ging ik het opzoeken en bleken ze ook dezelfde persoon te zijn. Dus niet echt look-a-like, he.

Faal, al gezegd.
pi_79877993
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

die courtney cox jong klopt niet, of ze heeft een oogtransplantatie gehad

Hmm, dit is ze ook!! Donkere ogen in family ties! Of het lijkt zo omdat de kwaliteit vd camera's destijds heel belabberd was? I donno...
http://clips.abusora.com/ViewClips.php?subject_id=1540
pi_79888599
britney spears en die gast van wayne's world

pi_79890542
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hmm, dit is ze ook!! Donkere ogen in family ties! Of het lijkt zo omdat de kwaliteit vd camera's destijds heel belabberd was? I donno...
http://clips.abusora.com/ViewClips.php?subject_id=1540
Ze had als kind toch al echt blauwe ogen:

dus ik ben bang dat die andere foto geen Courteney Cox is
pi_79894246
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Ze had als kind toch al echt blauwe ogen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dus ik ben bang dat die andere foto geen Courteney Cox is
Dat dacht ik dus ook al, vond de rest van het gezicht ook helemaal niet op haar lijken..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 3 april 2010 @ 11:08:11 #132
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_79896323
Die andere foto lijkt meer op de jongere versie van die donkere uit Sex and the City... Kristen Davies.
pi_79910465
Ze is het echt allemaal hoor:

Ze heeft ZEKER BLAUWE OGEN van zichzelf; klopt. Maar misschien moest ze voor family ties gewoon donkere lenzen in om meer een familie-lid te lijken?? Enfin, hoe dan ook, ze heeft sowieso TOVERBAL-OGEN!!! Kijk maar naar deze plaatjes. Of gaan jullie me vertellen dat ze het allemaal niet is...of dat ik gek ben?

pi_79910790
Het zijn niet alleen die ogen hoor, het is gewoon een totaal ander gezicht dan die van courtney.
pi_79913836
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:16 schreef Moja het volgende:
Het zijn niet alleen die ogen hoor, het is gewoon een totaal ander gezicht dan die van courtney.
Maar je geeft dus toe dat ze op verschillende foto's hele donker bruine ogen lijkt te hebben? Ik kan verdorie toch de website niet meer terug vinden waar ze vandaan komt. Ik zie toch duidelijk dezelfde wenkbrauw vorm, mond, kin, kaaklijn etc. met de andere jonge foto's. Maja. We spelen het door naar Courteney!
pi_79935585
Sorry, maar ook ik vind die foto totaal niet op haar lijken. Het lijkt wel het jongere zusje van Justin Timberlake. Heel ander gezicht. En TV kan flink vertekenen hoor, zeker met zoiets als de ogen.
Tralalalaaa
pi_79938217
quote:
Op zondag 4 april 2010 15:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sorry, maar ook ik vind die foto totaal niet op haar lijken. Het lijkt wel het jongere zusje van Justin Timberlake. Heel ander gezicht. En TV kan flink vertekenen hoor, zeker met zoiets als de ogen.
Zoooo grappig dat jullie blijven zeggen dat ze niet op Courtney Cox lijkt, want ze is het wel gewoon.
Ik heb ook kinderfoto's van mezelf waar ik helemaal niet op lijk. De ogen zijn hier duidelijk vertekend. Een vriendinnetje van me heeft ook blauwe ogen, maar vaak grote pupillen, waardoor ik jarenlang in de veronderstelling ben geweest dat ze donker bruine ogen had.

Maar goed, het wordt een beetje een landradig verhaal zo; Heeft er iemand nog interessante look-a-likes?
pi_79939311
Ik zie helemaal geen bruine ogen op verschillende foto's, ja de foto's zelf zijn donkerder waardoor de ogen automatisch donkerder kleuren, dat lijkt me logisch. Verder blijf ik er bij dat ze het niet is. Website's kunnen het ook weleens fout hebben
pi_79962807
Viel me net op dat deze 2 ook wel op elkaar lijken.

Lauren

Fatima
pi_79991547
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef Moja het volgende:
Ik zie helemaal geen bruine ogen op verschillende foto's, ja de foto's zelf zijn donkerder waardoor de ogen automatisch donkerder kleuren, dat lijkt me logisch. Verder blijf ik er bij dat ze het niet is. Website's kunnen het ook weleens fout hebben
Ja tuurlijk, websites wel, maar ik niet, haha. Ik zie precies dezelfde oren, kaaklijk, mond, kin etc, maar wat die Lauren betreft; Ik zag een keer een plaatje in de gids, en ik dacht even dat er weer een teveel geschreven artikel over die Fatima was geplaatst. Lauren is in ieder geval veel leuker, maar ze lijken identiek ja!
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:50:46 #141
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_79993735
Omg... ik beken eerlijk dat ik er gisteren achter gekomen ben dat deze 2 heren niet dezelfde zijn...

Steve Martin

Leslie Nielsen

Moet zeggen dat ik zo op de foto wel wat duidelijker verschil zie maar als ik langs een film zap zie ik het nog niet. Nielsen is duidelijk wel wat ouder dan Martin.
dat ik dit nog niet eerder had gezien...
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:53:17 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80174437
Robert Pattinson

en James Bond Junior!

Al viel het me voornamelijk op toen ik een intro filmpje zag van James Bond Junior (</oldskool>) en toen dacht "DATTISNETROBERTPATTINSON!" maar nu kan ik niet zulke passende plaatjes vinden Maarja, punky haar, donkere wenkbrauwen en hoekig hoofd en zulks.

Edit: aaargh aanvankelijke plaatje doet het niet! Nou dan maar deze
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 11 april 2010 @ 00:32:46 #143
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_80175486

Zack Braff

Dax Shepard
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 11 april 2010 @ 00:46:23 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80175823
Liam Neeson

Fidel Castro

Javier Bardem

Jeffrey Dean Morgan

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 11 april 2010 @ 09:49:27 #145
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_80178807
Ja he ik dacht laatst dat die Javier en Jeffrey dezelfde mannen waren... had namelijk nog nooit van die Javier gehoord. Vind Jeffrey Dean Morgan trouwens een stuk prettiger om naar te kijken.
pi_80178903
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:50 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Omg... ik beken eerlijk dat ik er gisteren achter gekomen ben dat deze 2 heren niet dezelfde zijn...

Steve Martin
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leslie Nielsen
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moet zeggen dat ik zo op de foto wel wat duidelijker verschil zie maar als ik langs een film zap zie ik het nog niet. Nielsen is duidelijk wel wat ouder dan Martin.
dat ik dit nog niet eerder had gezien...
Is denk ik ook omdat ze vaak in hetzelfde type film spelen (Flauw, flauwer, flauwst )
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80291631
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:58 schreef rena het volgende:
Is denk ik ook omdat ze vaak in hetzelfde type film spelen (Flauw, flauwer, flauwst )
Nee man! Steve Martin is alleen maar leuk in dirty rotten scoundrels, verder helemaal nergens!! En Leslie Nielsen is echt briljant leuk in alle naked gun delen!!! Heeeeeel anders dus!
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:50:20 #148
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_80533339
Badr Hari

Temuera Morrison

Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 22 april 2010 @ 11:30:31 #149
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_80590669
Jake Paltrow (broer van)

en Chris Martin (man van)

Truth is stranger than fiction
  donderdag 22 april 2010 @ 11:43:54 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_80591179
quote:
Op donderdag 22 april 2010 @ 11:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Jake Paltrow (broer van)

[afbeelding]

en Chris Martin (man van)

[afbeelding]

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')