Iemand was erg fanatiek met photoshop.....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:29 schreef kimikkuh het volgende:
zij moet onze nederlandse angelina jolie voorstellen...eigenlijk vreemd dat je haar nooit eerder voorbij heb zien komen leek ze er ineens wel op ofzo zomaar op een dag....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ben ik de enige die het ziet
Goed gevonden foto.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geweldigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Skynilla het volgende:
Amanda Bynes
[ afbeelding ]
Brooke Hogan
En Stephanie Pratt
Broer Brad Pitt
[ afbeelding ]
Zach Braff(J.D van Scrubs)
[ afbeelding ]
Carmen Electra
[ afbeelding ]
Lauren Conrad
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:05 schreef Mamamoi het volgende:
Ik bedacht me tijdens de race van Sven dat zijn coach Gerard Kemkers [ afbeelding ]
Toch best wel lijkt op de jonge Chris Elliott o.a. bekend van "there's something about Mary"
[ afbeelding ]
Dat dacht ik gisteren ook!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:05 schreef Mamamoi het volgende:
Ik bedacht me tijdens de race van Sven dat zijn coach Gerard Kemkers [ afbeelding ]
Toch best wel lijkt op de jonge Chris Elliott o.a. bekend van "there's something about Mary"
[ afbeelding ]
En op Hugo Metsers de 3e!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:05 schreef Mamamoi het volgende:
[ afbeelding ]
die courtney cox jong klopt niet, of ze heeft een oogtransplantatie gehadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef Luna3 het volgende:
Grappig trouwens dat al die celebs zoveel aan hun kop laten sleutelen dat ze op elkaar gaan lijken. Logisch; ze nemen dezelfde opgespoten lippen, dezelfde gladde rechte neus, hetzelfde uitdrukkingsloze voorhoofd, dezelfde verbaasde uitdrukking door dezelfde wengbrauwlift, dezelfde silecone appelwangetjes:
Kijk bijvoorbeeld die Courtney en Demi nou.
Courtney Cox jong
[ afbeelding ]
Demi More jong
[ afbeelding ]
En nu identiek?! Zelfde chirurg zeker; de spiegelservice ofzo: 2 voor de prijs van 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |