Ooohhhh ik dacht al!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
'tis ook wel dezelfde acteur...
tygo tygo tygo hij is echt leuk en een goede acteur....quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op het eerste gezicht lijken ze niet echt op elkaar, maar qua gezicht-features zijn er toch wel wat overeenkomsten. Met in het achterhoofd houdend dat de Amerikaanse van het stel cute is, en de andere.. wat minder. Maar daarover verschillen de meningen vast wel.
Adrien Grenier
[ afbeelding ]
Tygo Gernandt
[ afbeelding ]
Mmm, ik vind die Maiara meer een jongere uitvoering van Andy McDowell...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Maiara Walsh
[ afbeelding ]
Hayden Pannettiere
Leuke site! Deze vind ik wel het beste: (Van Velzen vs Erik Mouthaan)quote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef ssebass het volgende:
Kwam toevallig op deze site en daar staan er heel veel:
look-a-likes
Beiden net zo'n twijfelgeval qua geslacht inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef kvd het volgende:
Twee oude foto's naast elkaar, links Kristin Stewart, rechts Macaulay Culkin
[ afbeelding ]
Damn, die wou ik net posten. Ik heb heel de film Drag Me to Hell gekeken denkend dat die kerel uit Friends erin speelde.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Justin Long
[ afbeelding ]
David Schwimmer
Ryan Philippe?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
En wie is dan die kerel die op Justin Timberlake lijkt?
mwoa, ik vond niet echt dat ie op Justin Timberlake...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |