Net travo'squote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Spablauw het volgende:
[ afbeelding ]
Even proberen. En zo te zien was ik niet de enigste die het was opgevallen.
Thanks again, Daywalker3r!
Madonna en die kikker TOP!!!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Saaaaab het volgende:
Voor het geval ze nog niet waren langsgekomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kikker komt er minder ordinair mee weg.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Madonna en die kikker TOP!!!!!!
Die eerste doet me denken aan katie Holmes.. Maar heet Natalia Vodianova..?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
michelle williams:
[ afbeelding ]
Das wel een goeie kick ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef Turbomuis het volgende:
Kickje
Kesha en John Travolta
[ afbeelding ]
Ik zie nu ineens dat Boris ook op hun lijkt:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Kevin Alejandro (van o.a. 'True Blood' en 'Ugly Betty')
[ afbeelding ]
Desmond Harrington (van o.a. 'Dexter')
Ik zat het topic nog eens terug te kijken, en zag deze. Nu blijkt dat hij ook gecast is om Freddie te gaan spelen in een film over Queen. Je had een vooruitziende blikquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:12 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op deze foto zie je het beter:quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joel McHale[ afbeelding ]
Ryan Seacrest
[ afbeelding ]
Hmm, bewegend lijken ze meer. Maar ze lijken echt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lauren Conrad vind ik altijd net Carmen Electra
[ afbeelding ]Carmen vind ik een stuk mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest aan dan karaty denken:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Kevin Alejandro (van o.a. 'True Blood' en 'Ugly Betty')
[ afbeelding ]
Desmond Harrington (van o.a. 'Dexter')
hij staat wel in de preview, maar niet in de post ???quote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
ik moest aan dan karaty denken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |