Wat is er bizar aan, ze hebben beide donkere haren en verders lijken ze totaal niet, andere kleur ogen, heel ander profiel, verschillende huidskleur.quote:
Ik vind het zusje veel knapper dan de hockeyster, maar ik zie toch echt wel meer gelijkenissen dan alleen de haarkleur. De vriendin lijkt gewoon een grovere versie van het zusje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef snakelady het volgende:
Wat is er bizar aan, ze hebben beide donkere haren en verders lijken ze totaal niet, andere kleur ogen, heel ander profiel, verschillende huidskleur.
Nou, bizar.
Stukke minder inderdaad... kan ik het nog rectificeren?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef snakelady het volgende:
hmm, misschien toevallig op deze foto maar anders ook niet.
Ja, ik zag van de week ergens een foto van Vanessa Paradis en ik dacht dat het Leighton was. Misschien lag het aan de foto? Het voorbeeld dat ik gaf was ook niet ontzettend sterk, maar had geen zin om de ultieme vergelijking te zoeken. Ik vind ze trouwens een stuk meer lijken dan veel andere voorbeelden hier, maar goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef rena het volgende:
Maar wat dan wel?Ik zie het écht niet namelijk. Uitstraling is totaal verschillend en qua gezicht lijkt alleen de mond wel, maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik wist niet dat ze in elkaar zatenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:28 schreef Gienes het volgende:
Ik kan Courteney Cox en Nelly Furtado nooit uit elkaar houden, kijk nou zelf!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind Leighton Meester wel wat weghebben van Vanessa Paradis.
Vanessa:
[ afbeelding ]
Leighton:
[ afbeelding ]
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit is niet Sven's zusje maar Naomi's zusje. Lijkt me nogal logisch dat ze op haar eigen zus lijktquote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef Italo het volgende:
[..]
Geeft je te denken.....
[ afbeelding ]
Zusje en vriendin Sven Kramer
Haha, ik vond het al zo raar dat ik het op die ene foto zo vond lijken en op die andere foto inderdaad niet. Maar nu blijkt dat dat niet zo heel debiel van me was (ik heb de foto niet gepost overigens, haha)quote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit is niet Sven's zusje maar Naomi's zusje. Lijkt me nogal logisch dat ze op haar eigen zus lijkt![]()
Ik vind Brecht (zijn zusje) en Naomi helemaal niet op elkaar lijken trouwens. Vind haar wel erg op Sven lijken, kan goed zien dat die broer en zus zijn, dezelfde wangen, neus en lippen.
quote:Op maandag 26 april 2010 12:40 schreef jpg97 het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
[ afbeelding ]
Randy Quaid ( kingpin )
Dacht ook dat dat dezelfde was, vond haar Australische accent al zo goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:21 schreef Tulping het volgende:
Ik dacht eerst dat het dezelfde actrice was![]()
Leven Rambin (Little Sloan van Grey's Anatomy)
[ afbeelding ]
Emilie de Ravin (Claire Littleton van Lost)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |