Heb je ze al eens goed bekeken in hun werkkleding + make-up. Zelfs dán vind ik ze qua stijl enzo echt op elkaar lijken. De clip Bad Romance van Lady Gaga doet me heel erg aan Manson denken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:10 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Allebei even lelijk zonder dikke laag make-up ja!
Nee, zal ik eens doen, is me nooit zo opgevallen. Ik vind de stijl van allebei wel super cool, alleen hebben ze allebei van die droopie-ogen, een lelijke neus en dezelfde rare mond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je ze al eens goed bekeken in hun werkkleding + make-up. Zelfs dán vind ik ze qua stijl enzo echt op elkaar lijken. De clip Bad Romance van Lady Gaga doet me heel erg aan Manson denken.
wowquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Kevin Alejandro (van o.a. 'True Blood' en 'Ugly Betty')
[ afbeelding ]
Desmond Harrington (van o.a. 'Dexter')
Deze foto deed mij dan weer een beetje denken aan Jonathan Rhys Meyersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
afbeelding
Kevin Alejandro (van o.a. 'True Blood' en 'Ugly Betty')
Haha, ik dacht ook meteen aan jonathan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:14 schreef bluejean het volgende:
[..]
Deze foto deed mij dan weer een beetje denken aan Jonathan Rhys Meyers
[ afbeelding ]
Ja echt wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:09 schreef Turbomuis het volgende:
Christina Ricci
[ afbeelding ]
en
Jerney Kaagman
[ afbeelding ]
Darylquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Spablauw het volgende:
Ik zag gisteravond een waardeloze rampenfilm op Veronica. Met Daryl Hannah in de hoofdrol. Wow, dat was zo'n knappe vrouw! En nu leek ze precies op die kapster uit Legally Blond!
Die actrice heet Jennifer Coolidge! Het kon haar zus zijn! (Sorry, heb geen idee hoe ik foto's moet plaatsen! )
Welcome.quote:
zo dacht ik dat Andy Garcia meedeed aan Sherlock Holmes, bleek Mark Strong te zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Conrad Dunn
[ afbeelding ]
Andy Garcia
[ afbeelding ]
Waarom laten die vrouwen zich zo opspuiten dat ze allemaal een eenheidsworst worden? Hannah was echt super knap, maar vind ik nu ook te strak getrokken. Die andere is opgespoten. Haha.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Spablauw het volgende:
[ afbeelding ]
Even proberen. En zo te zien was ik niet de enigste die het was opgevallen.
Thanks again, Daywalker3r!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |